Hoe?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er is zelfs al gesjoemeld met jouw poll ts.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb gegrabbeld en op Ome Frank gestemd.
[..]
Hoe?
Jezusquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voorschrift had ergens een linkje geplaatst geloof ik dat je bij klikken automatisch hem een stem gaf.
Wild bosbeetle appearsquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle plaatst verplichte stemmen lok post
Ja dat ben ik, ik post hier vet veel. Jeweet, schaamteloze zelfpromotie enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
Sommige mods (ik noem geen namen) gaan expres in dit soort topics reageren om votes te krijgen volgens mij.
GARP
En dit, want zo'n etentje is niet verkeerd, gratis eten enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe lang loopt deze poll en wat wint de winnaar? Een etentje met BBB?
Ik ben een idioot.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef plopkweker het volgende:
Black-beauty-babe naakt gespot door tong80
quote:
ik heb al gestemd met dit IP adresquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef plopkweker het volgende:
Neppe linrkjebquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef plopkweker het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik heb het snel weggeklikt omdat ik nog op LompeHork wou stemmen, maar dat kan niet meer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik klikte maar ik heb al gestemd, waar leid het heen?
Geile edit wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef plopkweker het volgende:
POL dacht ik, aardige gozerquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:54 schreef Dimens het volgende:
Wie is voorschrift? Nooit van die mod gehoord.
Maar maar maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik heb het snel weggeklikt omdat ik nog op LompeHork wou stemmen, maar dat kan niet meer.
Iets zegt mij dat er inderdaad mee wordt gesjoemeld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die poll gaat inmiddels nergens meer over. Overal te pas en te onpas linkjes.
Ah oke, in dat geval dank voor de mooie assistquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maar maar maar
Als je erop klikte stemde je ook op horkjen.
Daar gaan mijn kanzenquote:
Jij doet sowieso mee want ergens in KLB heb ik al zo'n linkje van je weg moeten editten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat er inderdaad mee wordt gesjoemeld.
Zo zie je maar, kan de beste overkomen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je was tweede in de grabbeltonsorry sportheld.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij doet sowieso mee want ergens in KLB heb ik al zo'n linkje van je weg moeten editten.
Heeft me tevens op Lithia doen stemmen.
Mooi opgelost inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi weg gehaald door BB, terecht ook!
Oei.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
1. Kijk naar mijn UI.
2. Zie wat je me aandoet.
Neuh, dat is flauw.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar je had nog niet op jezelf gestemd dus?
iddquote:
Inderdaad.quote:
Jij bedankt denkt horkjenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah oke, in dat geval dank voor de mooie assist
Een beetje op ABO enzoquote:
Ik exuseerd mij bij deze.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je krijgt van mij een note en een waarschuwing, twee keer is een ban.
Laat het niet weer gebeuren.
Gheghe die kanovinnie is wel een kneus hequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je krijgt van mij een note en een waarschuwing, twee keer is een ban.
Laat het niet weer gebeuren.
Heel vbl staat er niet opquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
En Snakey staat er dan weer niet bij terwijl hij mod op SPT is. Deze lijst is corrupt.
HOU OPquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Gheghe die kanovinnie is wel een kneus hekan niedt eens spellen
Ja ghihiquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan was jouw naam Danny.quote:
Wat? Het is toch een hij, oftewel stam+tquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
HOU OP
IK KAN ER NIET MEER TEGEN
Das toch nie te geleuven. Dat terwijl die VBL mods het tofste team zijn!quote:
Jij wilt nog meerijden naar die meet toch? Ik raad je aan om dan niet dit soort shit te posten over mijn geliefde kanoquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee, dan was mijn naam "Bitterlemon de Grote".quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja ghihi
[..]
Dan was jouw naam Danny.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat? Het is toch een hij, oftewel stam+t
Het is maar een grapjequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij wilt nog meerijden naar die meet toch? Ik raad je aan om dan niet dit soort shit te posten over mijn geliefde kano
Welke meet? Mag ik zijn plekje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij wilt nog meerijden naar die meet toch? Ik raad je aan om dan niet dit soort shit te posten over mijn geliefde kano
quote:
Oja, die stond als tweede op mijn lijstjequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, dan was mijn naam "Bitterlemon de Grote".
Ohquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
NachtBaggermeet, weet niet of je dat wel wiltmaar dat mag wel als hij zo door gaat ja
Harrharr je kent er niedt meer teggenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik kan er niet meer tegen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Harrharr je kent er niedt meer teggen
Waar ligt dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Brabant.
Brabant.
Mensen die niet gewoon iets anders dan Brabant
Ik smeek je!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Plop, ik sie en faudtje in juh posd.
Whaar sie jy dadt vaudtjhuh dhan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Straks krijgt bitterlemon nog een hartaanval door jullie.quote:
Heb jij een tepelpiercing?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ga op je knieën zitten en post daar een foto van terwijl je een a4tje met de volgende tekst vasthoud:quote:
Buitenland.quote:
Dat zou hart aankomen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Straks krijgt bitterlemon nog een hartaanval door jullie.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga op je knieën zitten en post daar een foto van terwijl je een a4tje met de volgende tekst vasthoud:
Johan en Yvonne, geniet van jullie vakantie!
Oh nu ies hy wech waz egt rar tadquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Whaar sie jy dadt vaudtjhuh dhan?
Ten Noorden van hier denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Buitenland, verder geen idee, ik gebruik gewoon m'n navigatie.
Juist.quote:
Ja ofquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga op je knieën zitten en post daar een foto van terwijl je een a4tje met de volgende tekst vasthoud:
Johan en Yvonne, geniet van jullie vakantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |