Het is maar een grapjequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij wilt nog meerijden naar die meet toch? Ik raad je aan om dan niet dit soort shit te posten over mijn geliefde kano

Welke meet? Mag ik zijn plekje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij wilt nog meerijden naar die meet toch? Ik raad je aan om dan niet dit soort shit te posten over mijn geliefde kano

quote:

Oja, die stond als tweede op mijn lijstjequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, dan was mijn naam "Bitterlemon de Grote".

Ohquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
NachtBaggermeet, weet niet of je dat wel wiltmaar dat mag wel als hij zo door gaat ja
 denk 't niet. Waar is het?
 denk 't niet. Waar is het?

Harrharr je kent er niedt meer teggenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik kan er niet meer tegen.

quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Harrharr je kent er niedt meer teggen

Waar ligt dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Brabant.
Brabant.
Mensen die niet gewoon iets anders dan Brabant

Ik smeek je!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Plop, ik sie en faudtje in juh posd.

Whaar sie jy dadt vaudtjhuh dhan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef kanovinnie het volgende:

Straks krijgt bitterlemon nog een hartaanval door jullie.quote:

Heb jij een tepelpiercing?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef kanovinnie het volgende:

Ga op je knieën zitten en post daar een foto van terwijl je een a4tje met de volgende tekst vasthoud:quote:

Buitenland.quote:

Dat zou hart aankomen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Straks krijgt bitterlemon nog een hartaanval door jullie.

quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga op je knieën zitten en post daar een foto van terwijl je een a4tje met de volgende tekst vasthoud:
Johan en Yvonne, geniet van jullie vakantie!

Oh nu ies hy wech waz egt rar tadquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Whaar sie jy dadt vaudtjhuh dhan?
Ten Noorden van hier denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Buitenland, verder geen idee, ik gebruik gewoon m'n navigatie.
Juist.quote:

Ja ofquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga op je knieën zitten en post daar een foto van terwijl je een a4tje met de volgende tekst vasthoud:
Johan en Yvonne, geniet van jullie vakantie!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |