Maar zei ze nou net dat die ouders die 25.000 euro nodig hadden om te verhuizen ofzo? Lijkt me onzin maar jekan niet in iemands portemonnee kijken natuurlijkquote:
Dat snap ik ook dus niet precies. Dat ze het voor zichzelf doet, logisch. Maar ze wil dr ouders geld geven zodat die dichterbij hun zoons kunnen gaan wonen. Terwijl die ouders er niet uitzien alsof ze erg arm zijn. Mooi huis etc.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die ouders echt wel denk ik maar goed
Je begrijpt toch ook wel dat het hierom geedit is?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar in elke zin komt bijna 50.000 euro voorbij. Kan wel wat minder.
Dit inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat dit echt is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:06 schreef leukerdje het volgende:
Ontzettend grappig wel.
Maar volgens mij is de kijker de enige die in de maling wordt genomen.
Denk dat het allemaal acteurs zijn, incl. dat meiske en haar familie.
Ja dat is ook zo natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je begrijpt toch ook wel dat het hierom geedit is?
En die huizen zijn ook nog eens n stuk goedkoper dan hier...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Dat snap ik ook dus niet precies. Dat ze het voor zichzelf doet, logisch. Maar ze wil dr ouders geld geven zodat die dichterbij hun zoons kunnen gaan wonen. Terwijl die ouders er niet uitzien alsof ze erg arm zijn. Mooi huis etc.
Dat ze elkaar in een datlingshow hebben ontmoet voor tvquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef JohnB52 het volgende:
Ik bedenk me nu pas:
Weten al die mensen ook waarom al die cameramensen rondlopen?
Wat is er tegen die mensen gezegd?
Dat ze mee heeft gedaan aan het dating programma ''My perfect love''.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef JohnB52 het volgende:
Ik bedenk me nu pas:
en waarom ze allemaal geïnterviewd wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef JohnB52 het volgende:
Ik bedenk me nu pas:
Het begon zogenaamd als een datingshow waar ze elkaar hebben leren kennen. De producers van dat niet-bestaande programma hebben zogenaamd aangeboden de gelukkige twee nog langer te volgen incl. huwelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef JohnB52 het volgende:
Ik bedenk me nu pas:
Je moet altijd nogeen handtekening zetten volgens mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef DaverzNL het volgende:
Ook een dingetje: het is een écht ambtenaar... voor Laura is Sander óók 'echt'. Waarom is zij niet bang dat zij straks 'echt' getrouwd is?
Ah zo, bedank voor je uitlegquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Het begon zogenaamd als een datingshow waar ze elkaar hebben leren kennen. De producers van dat niet-bestaande programma hebben zogenaamd aangeboden de gelukkige twee nog langer te volgen incl. huwelijk.
Handtekeningetje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef DaverzNL het volgende:
Ook een dingetje: het is een écht ambtenaar... voor Laura is Sander óók 'echt'. Waarom is zij niet bang dat zij straks 'echt' getrouwd is?
Of die man is ook acteur.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je moet altijd nogeen handtekening zetten volgens mij
Oh ja natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je moet altijd nogeen handtekening zetten volgens mij
Ze deden mee met een datingshow en naar aanleiding daarvan wordt de bruiloft ook gefilmd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef JohnB52 het volgende:
Ik bedenk me nu pas:
Dit inderdaad. Ben benieuwdquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar ze hadden het net ook over het geld waar iedereen bij zat
Ik snap het niet meer
Nee ik ook niet! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap het niet meer
Ze zij geen woord over het geld, enkel ik ging voor jou, jij wilde weg lopen etc,quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap het niet meer
Dit dus. Die man is een acteur. Dit is om haar nog 1 keer te zieken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:15 schreef DaverzNL het volgende:
Lijkt mij dat ze het geld nu gewoon krijgt toch, dit is puur om haar nog even te laten stressen?
Lijkt mij dus ook. Want alles waar zij aan moest voldoen, heeft ze succesvol gedaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef IPA het volgende:
[..]
Dit dus. Die man is een acteur. Dit is om haar nog 1 keer te zieken.
Lijkt mij ook wel dat ze het geld krijgt, zou erg zuur wezen als ze nu niks kreegquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef IPA het volgende:
[..]
Dit dus. Die man is een acteur. Dit is om haar nog 1 keer te zieken.
Het zal ook wel half nep zijn. Alsof die vader/moeder haar broers niet hadden gesmst dat ze van plan was om te gaan trouwen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik begrijp er niets van...ze hoeft maar 1x buiten het oog vd camera een knipoog naar haar vader/moeder/broers te geven om ze te seinen dat het allemaal fake is!
Die broer had het over geld. Iets met geld maakt niet gelukkig laura....quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ze zij geen woord over het geld, enkel ik ging voor jou, jij wilde weg lopen etc,
Dubbelzinnig dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |