abonnement Unibet Coolblue
pi_120005268
Lieke van Lexmond gaat een nieuwe realityserie presenteren op RTL5.
quote:
Lieke van Lexmond komt in het najaar op de buis met Mijn Vieze, Vette, Vervelende Verloofde, de Nederlandse versie van het Amerikaanse format My Big Fat Obnoxious Fiancé. Dat heeft RTL 5 vrijdag bekendgemaakt. De tv-show werd eigenlijk aangekondigd als de nieuwe datingshow My Perfect Love, en daar meldde onder meer de beeldschone Laura Ponticorvo zich voor aan. Dan vertelt Van Lexmond haar dat ze niet in een datingshow, maar een realityshow is beland.

Laura krijgt uitgelegd dat ze in een datingshow is beland waarin zij met ‘mede-kandidaat’ en partner in crime Sander Mulder hun families moeten overtuigen dat ze elkaar hebben ontmoet tijdens een datingshow en dat ze op korte termijn gaan trouwen.

Ze kunnen ieder 50.000 euro winnen, te delen met hun familie. Voorwaarden: de families moeten bij het huwelijk aanwezig zijn en niemand mag bezwaar maken of twijfelen aan de echtheid van hun liefde.

Wat Laura, haar ouders en vrienden niet weten, is dat de lompe, mollige en onbehouwen Sander en zijn ‘familie’ acteurs zijn. En hij kan geen 50.000 euro winnen. Sander zal het Laura heel moeilijk maken om haar familie te doen geloven dat deze ongelikte beer haar prins op het witte paard is.

Laura was eerder te zien in de tv-show X Factor, en Sander Mulder heet eigenlijk Dennis Willekens. Hij is acteur.

De achtdelige serie begint op 27 augustus en wordt geproduceerd door Blue Circle.
bron: www.mediacourant.nl

Lijkt mij een wel grappige show.. Wat vinden jullie ;p? Die Laura is dus wel flink genaaid zeg!
pi_120005282
Laat ik maar zo vriendelijk zijn :P
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef Zoekie94 het volgende:
Hoi iedereen!

Wij zijn studenten Media & Cultuur en moet een klein onderzoek doen naar een televisieprogramma. We kozen MVVVV (Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde)! Voor dat onderzoek moeten we een aantal mensen interviewen, om te kijken wat zij nou precies van MVVVV vinden. Je hoeft het dus niet perse heel geweldig te vinden, heel stom kan natuurlijk ook! We hoopten dat iemand ons hiermee dat iemand ons kon helpen? Een interview duurt rond de 30 minuten (dit kan ook langer of korter zijn) en vindt plaats waar u dat wilt. Graag een reactie of email!!

(imeldavandewardt@gmail.com)

Groet,
Erik, Aylin, Joost en Imelda
pi_120006013
Euhm. T is al afgelopen hoor...
pi_120006631
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:57 schreef JohnB52 het volgende:
Euhm. T is al afgelopen hoor...
No shit, waarom denk je anders dat ik quote :')
maar ik zie al dat er een apart topic geopend is.
  donderdag 6 december 2012 @ 19:12:14 #5
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_120006844
quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:08 schreef rickyszz het volgende:

[..]

No shit, waarom denk je anders dat ik quote :')
maar ik zie al dat er een apart topic geopend is.
Nou je kwam over alsof je een jaar onder een steen gelegen hebt en het een nieuw programma was. ;)
pi_120007528
quote:
15s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:12 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Nou je kwam over alsof je een jaar onder een steen gelegen hebt en het een nieuw programma was. ;)
Oh op die fiets, nee ik had gewoon een nieuw deel geopend en daar kopieert hij klakkeloos de OP van het vorige deel.
pi_120036683
quote:
Hoi iedereen!

Wij zijn studenten Media & Cultuur en moet een klein onderzoek doen naar een televisieprogramma. We kozen MVVVV (Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde)! Voor dat onderzoek moeten we een aantal mensen interviewen, om te kijken wat zij nou precies van MVVVV vinden. Je hoeft het dus niet perse heel geweldig te vinden, heel stom kan natuurlijk ook! We hoopten dat iemand ons hiermee dat iemand ons kon helpen? Een interview duurt rond de 30 minuten (dit kan ook langer of korter zijn) en vindt plaats waar u dat wilt. Graag een reactie of email!!

(imeldavandewardt@gmail.com)

Groet,
Erik, Aylin, Joost en Imelda
Goed verhaal.
pi_128474567
vanaf morgen elke dinsdag om 20:30 uur op RTL5 de USA versie *O*

quote:
Realityserie waarin de jonge lerares Randi en haar vieze, vette, vervelende verloofde Steve beiden een half miljoen dollar kunnen verdienen door met elkaar te trouwen. De bruid en bruidegom in spe dienen wel toestemming van beide families te krijgen, want zonder die goedkeuring maken ze geen kans op het geldbedrag. Wat Randi echter niet weet, is dat haar verloofde Steve in werkelijkheid een acteur is, die er alles aan doet om het haar zo moeilijk mogelijk te maken.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_128476731
Deze is al van jaren geleden. Was toen geweldig om te volgen, was erg spannend. Keek er elke week weer naar uit. :)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 08:48:17 #10
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128488992
hahah recycled pulptv... kan niet erger... :P
  dinsdag 2 juli 2013 @ 08:54:05 #11
300082 roos85
JUICHEN!
pi_128489083
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef vencodark het volgende:
Deze is al van jaren geleden. Was toen geweldig om te volgen, was erg spannend. Keek er elke week weer naar uit. :)
Die was leuk ja :D Die man deed het ook echt heel leuk.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_128490660
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 08:54 schreef roos85 het volgende:

[..]

Die was leuk ja :D Die man deed het ook echt heel leuk.
Regelmatig plaatsvervangende schaamte gehad voor de vrouw tegenover haar familie. Ik vond het soms zo zielig!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:13:53 #13
300082 roos85
JUICHEN!
pi_128490721
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Regelmatig plaatsvervangende schaamte gehad voor de vrouw tegenover haar familie. Ik vond het soms zo zielig!
Dat wel ja..!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_128512009
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef vencodark het volgende:
Deze is al van jaren geleden. Was toen geweldig om te volgen, was erg spannend. Keek er elke week weer naar uit. :)
oh ok dan. Volgens mij heb ik het nooit gezien, dus ben benieuwd.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 juli 2013 @ 21:47:45 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_128514995
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef MissJ het volgende:
vanaf morgen elke dinsdag om 20:30 uur op RTL5 de USA versie *O*

[..]

Heb ik gezien. Is geweldig. Echt kijken. Die vent is super. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 juli 2013 @ 21:48:37 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_128515025
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:39 schreef MissJ het volgende:

[..]

oh ok dan. Volgens mij heb ik het nooit gezien, dus ben benieuwd.
De laatste aflevering was adembenemend. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')