Dit inderdaad. Ben benieuwdquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar ze hadden het net ook over het geld waar iedereen bij zat
Ik snap het niet meer
Nee ik ook niet! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap het niet meer
Ze zij geen woord over het geld, enkel ik ging voor jou, jij wilde weg lopen etc,quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap het niet meer
Dit dus. Die man is een acteur. Dit is om haar nog 1 keer te zieken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:15 schreef DaverzNL het volgende:
Lijkt mij dat ze het geld nu gewoon krijgt toch, dit is puur om haar nog even te laten stressen?
Lijkt mij dus ook. Want alles waar zij aan moest voldoen, heeft ze succesvol gedaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef IPA het volgende:
[..]
Dit dus. Die man is een acteur. Dit is om haar nog 1 keer te zieken.
Lijkt mij ook wel dat ze het geld krijgt, zou erg zuur wezen als ze nu niks kreegquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef IPA het volgende:
[..]
Dit dus. Die man is een acteur. Dit is om haar nog 1 keer te zieken.
Het zal ook wel half nep zijn. Alsof die vader/moeder haar broers niet hadden gesmst dat ze van plan was om te gaan trouwen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik begrijp er niets van...ze hoeft maar 1x buiten het oog vd camera een knipoog naar haar vader/moeder/broers te geven om ze te seinen dat het allemaal fake is!
Die broer had het over geld. Iets met geld maakt niet gelukkig laura....quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ze zij geen woord over het geld, enkel ik ging voor jou, jij wilde weg lopen etc,
Dubbelzinnig dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |