Top, dat zijn we het gewoon eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, die mening deel ik ook met jou dat het in de zomer opgenomen kan zijn, maar niet vorig jaar of drie jaar geleden.
Sorry begreep je verkeerdquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ze twitteren dat vanavond de finale is. Ik zag op de facebook van Laura dat zij en Dennis bij Koffietijd zaten vrijdag of zaterdag. Morgen is Laura te zien bij Boulevard.
Aaah okee, augustus vorig jaar. Inderdaad wel een aardige clue, maar kan ook uit zijn gegaan inmiddels.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is allemaal verwijderd, denk ik
[ afbeelding ]
Datum: http://www.mobypicture.com/user/jochemgeerdink/view/10464256
Voor de rest kan ik nu ook niks meer vindenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Aaah okee, augustus vorig jaar. Inderdaad wel een aardige clue, maar kan ook uit zijn gegaan inmiddels.
Vind het wel wat toevoegen aan zo'n programma eigenlijk, beetje analyseren wat echt is en wat niet (alles?) en waarom.
Ik vrees dat we er nooit achter komenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de rest kan ik nu ook niks meer vinden![]()
Maar ben nu ook wel nieuwsgierig wat echt is en wat niet echt is
Dr ouders wonen wel echt in Friesland. In het huis waar ze ook langs geweest is in de serie. En de mensen op dat adres hebben dezelfde achternaam als Laura. Dus ja, lijkt mij wel dat dat dr echte ouders zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik vrees dat we er nooit achter komenMaar lijkt me toch wel dat ze zo slim zijn om áls het allemaal in scene is gezet, een vrijgezelle dame te kiezen?
Anders lekt dat toch veel te snel uit?
Net als dat ik aanneem dat dit haar echte ouders zijn...
Of die dan allemaal in het complot zitten is een tweede
Ja, vreemd, dat heeft iedereen toch op de bank staan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Nu maakt ze zich wel heel erg druk om die 50.000 fokking euro
Daar gaat het spel toch om?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef StephanL het volgende:
Zij is echt op geld belust, niet normaal meer.
Die ouders echt wel denk ik maar goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, vreemd, dat heeft iedereen toch op de bank staan?
Mja, okee, maar tochquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die ouders echt wel denk ik maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |