Nouja, eerst 5 minuten introductie natuurlijkquote:
Ik dacht eerst van niet. Maar ik denk toch ook welquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef xstatic1975 het volgende:
Leuke serie, maar wel al een herhaling.
Zoals al eerder is gezegd zijn er nieuwere mobieltjes etcquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van niet. Maar ik denk toch ook wel
Meer omdat ze al 3 jaar al een relatie heeft.
Dat betekend dat deze serie langer dan 3 jaar geleden is opgenomen
Dan is dit 1 grote neppe boel, en is ook Laura ingehuurd incl paps en mams.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:32 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zoals al eerder is gezegd zijn er nieuwere mobieltjes etcBovendien zie je ook al Lieke van Lexmond dat het niet lang geleden is
en waarom zouden ze dan gaan twitteren en zitten ze bij Koffietijd en Boulevard?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:32 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zoals al eerder is gezegd zijn er nieuwere mobieltjes etcBovendien zie je ook al Lieke van Lexmond dat het niet lang geleden is
Oh het kan prima in de zomer opgenomen zijn hoor, maar ik denk niet drie jaar geledenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
en waarom zouden ze dan gaan twitteren en zitten ze bij Koffietijd en Boulevard?
RTL met nieuwe show 'Mijn Vieze, Vette, Vervelende Verloofde' #2quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:37 schreef CasselerRIP het volgende:
Waar staat er dan dat ze al drie jaar een relatie heeft?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
en waarom zouden ze dan gaan twitteren en zitten ze bij Koffietijd en Boulevard?
Ah oke, ik dacht misschien is er een wat officielere bron.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
RTL met nieuwe show 'Mijn Vieze, Vette, Vervelende Verloofde' #2
Dat ze twitteren dat vanavond de finale is. Ik zag op de facebook van Laura dat zij en Dennis bij Koffietijd zaten vrijdag of zaterdag. Morgen is Laura te zien bij Boulevard.quote:
Maar dat kan toch ook als de finale in augustus opgenomen is? Sowieso kan het niet 'live' zijn, dan had Laura toch in vorige afleveringen gezien dat Sander Dennis is?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ze twitteren dat vanavond de finale is. Ik zag op de facebook van Laura dat zij en Dennis bij Koffietijd zaten vrijdag of zaterdag. Morgen is Laura te zien bij Boulevard.
Nee dat is allemaal verwijderd, denk ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht misschien is er een wat officielere bron
Ja het is natuurlijk niet livequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ze twitteren dat vanavond de finale is. Ik zag op de facebook van Laura dat zij en Dennis bij Koffietijd zaten vrijdag of zaterdag. Morgen is Laura te zien bij Boulevard.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:41 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook als de finale in augustus opgenomen is? Sowieso kan het niet 'live' zijn, dan had Laura toch in vorige afleveringen gezien dat Sander Dennis is?
Ja, die mening deel ik ook met jou dat het in de zomer opgenomen kan zijn, maar niet vorig jaar of drie jaar geleden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:41 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook als de finale in augustus opgenomen is? Sowieso kan het niet 'live' zijn, dan had Laura toch in vorige afleveringen gezien dat Sander Dennis is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |