Ik kom oorspronkelijk uit Borger, ben geboren in Emmen, heb in Valthe gewoond en woon nu in Groningen. Leer mij de Hondsrug kennen :pquote:
Ik denk het ook, weg anonimiteit.quote:
quote:
Ik heb een fotografisch geheugen en praat te veel..quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]![]()
Ik heb een selectief beresterk geheugen
Dat valt wel mee toch? Van teveel praten?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb een fotografisch geheugen en praat te veel..
wij hebben elkaar gemeet, dat weet je toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb een fotografisch geheugen en praat te veel..
Daar ben ik mij van bewust, kan mij alleen niet herinneren dat ik mijn woonplaats heb verteld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
wij hebben elkaar gemeet, dat weet je toch?
Zo'n half jaar geleden in een pm stond alleen een tijdsaanduiding.. Maar de rest is puur toevalquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar ben ik mij van bewust, kan mij alleen niet herinneren dat ik mijn woonplaats heb verteld.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo'n half jaar geleden in een pm stond alleen een tijdsaanduiding.. Maar de rest is puur toeval
Hahaha, geen wonder dat je misselijk bent.. Je hebt hem verkeerd om gegetenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan heb ik weer een vies bordGewoon uit het bakje lepelen
heb je geen kinderen voor nodig hoor...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Geen koters, dus dat gaat hem niet worden hier.
dan trek je een trui aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hond uitlaten, kind naar school brengen, naar het werk, kind uit school halen, kind naar school brengen, boodschappen, hond uitlaten, kind uit school halen, vergeten boodschappen halen, hond uitlaten, hond uitlaten en mijn bed in... en de volgende dag opnieuw...
En als er sneeuw ligt krijg ik ook nog "mama gaan we naar het park om te sleeen!!!" te horen...
Ik haat winter!!! [ afbeelding ]
Anders kom ik wel helpen monteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Argh ik zoek een kast. Ideale afmeting: 200 cm breed 120 cm hoog. Lades en planken. Liefst in het wit.
De breedte is variabel alles tussen de 180 en 210 cm is acceptabel. De hoogte is ook variabel alles tussen de 95 en 135 cm is acceptabel.
Nou ik heb hem nog niet gevonden :s
en na mijn klaagzang vind ik dit: http://www.wehkamp.nl/won(...)8KA_512852/?AAPP=200
komt nog het meeste in de buurt
al voldoet het dus aan geeneen van de punten :p
Oja nog een ander punt, ik moet het ding zelf kunnen monteren. Ik krijg m anders het trapgat niet door :p
Oja 2 ik verwacht van jullie geen hulp maar moest ff mn ei kwijt.
Er zijn hier 4 kasten in huis die door onszelf zijn gemonteerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Anders kom ik wel helpen monteren.
Ga alleen niet helpen zoeken, woninginrichting en goede smaak zijn niet mijn sterkste punten.
hahaha ach heb je het iig aangeboden :pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:31 schreef vannelle het volgende:
Graag gedaan Yska, de afstand is het niet en helpen doe ik graag.
Al ben ik ook blij dat je het aanbod afslaat, scheelt weer moeite.
Ik heb die kast nodig om rommel op te bergen :p tis nu nog een zooitje dus ik hoef niemand nu boven te hebben. :p Deadline: dit weekend want DJMO komt logeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:38 schreef vannelle het volgende:
Vind die wel leuk maar zoals gezegd: Ik heb geen smaak.
Aanbod blijft gelden trouwens hoor.
Ik ben hard aan het denken welk type ik boven heb staan met lades. Of dat nou ook een besta is of iets anders. Ik wil gewoon zo'n folder waar alle opties duidelijk, overzichtelijk op een rij staan. Veel makkelijker :pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:45 schreef vannelle het volgende:
Ziet er solide uit, deuren zou ik niet al te zeker van zijn. Scharnieren infrezen is ook lastig.
Als je persé deuren wil kun je beter verder zoeken denk ik.
Is die voorbewerkt voor de scharnieren dat je weet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:56 schreef Ireth het volgende:
En een expedit dan? Daar kan je toch ook lade's en deurtjes en mandjes enzo in kwijt?
Nee ik wil geen expedit. Die vind ik voor waar ik het voor nodig heb niet handig. Ik heb geen zolder, ik heb geen kelder, ik heb geen waterdichte schuur. Ik kom opbergruimte te kort. En dan vind ik (en wat een ander vind kan totaal anders zijn maar ik heb er dus al 1) een expedit dus niet optimaal. Ik wil ook graag rust op die muur creeren. Ik vind een expedit veels te onrustigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:56 schreef Ireth het volgende:
En een expedit dan? Daar kan je toch ook lade's en deurtjes en mandjes enzo in kwijt?
Hallo nachtwerker!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:52 schreef kwiebuske het volgende:
*gaap*
nog mensen hier?
anders ga ik aan het werk...
Beetje een Amerikaanse locker idee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:05 schreef Ehhe het volgende:
Oh Yska, ik vind dit dressoir zo gaaf, maar voldoet absoluut niet aan jouw wensen: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/80100190/
beetje stoom makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:01 schreef Inlognaam het volgende:
Hallo nachtwerker!
Ik ben nog wakker, wat ga je voor werkzaamheden verrichten?
neuhquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 03:00 schreef Inlognaam het volgende:
Hm, en wat moet ik me bij het stukje 'beetje stroom maken' voorstellen?
Je werkt bij een energieleverancier ofzo en doet daar onderhoud/reparaties aan stroomopwekkende apparaten?
Iiieeewww, dat lijkt me geen fijne droom inderdaad..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 06:07 schreef Ehhe het volgende:
Dat ik verkracht zou worden en ze met 3 man achter me aan zaten. Maar ik werd halverwege de achtervolging wakker dus ik was nogal verdwaasd ervan xD.
Was idd best bizarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 06:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Iiieeewww, dat lijkt me geen fijne droom inderdaad..
Ga maar gauw weer over leuke dingen dromen dan. Ik draai me om en ga ook nog wat proberen te slapen..
Hoor net man zwager uit bed gaan, die gaat zo naar dan werk
Niks voor mij, ik zou het zo over me heengieten in mn onhandigheidquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:34 schreef JK1982 het volgende:
Ik ben toch maar niet gaan slapen, maar heb even koffie gezet. Daar had ik wel zin in. Ik heb de koffie wel mee naar boven genomen trouwens, lekker nog even onder de deken, haha!
Trusten dan maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:34 schreef JK1982 het volgende:
Ik ben toch maar niet gaan slapen, maar heb even koffie gezet. Daar had ik wel zin in. Ik heb de koffie wel mee naar boven genomen trouwens, lekker nog even onder de deken, haha!
Zuunigerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:45 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb al 1 bakje op maar dat vind ik ook wel ff genoeg voor nu. Vanmiddag weer
Je moet niks forceren Mo, als je ziek bent, ben je ziek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
bweuh, verhoging enzulks. hoop niet dat het op koorts gaat uitdraaien, want dan kán ik zondag niet lopen ...en heb me er zo op verheugd
ik forceer het ook niet hoor lieverd, maar k hoop dat het hierbij blijft en dat ik gewoon gezellig het weekend naar jou toe kanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je moet niks forceren Mo, als je ziek bent, ben je ziek.
klinkt als uitdaging!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:45 schreef maffemuts het volgende:
Zo heb weer even terug gelezen... Was ff wat draden kwijt, nu he'k er zoveel dat ik een winterjurk kan breien
Mogguh, tijd voor koffie, en me mentaal voorbereiden op het 'normale' leven dat volgende week weer start('normale' leven als in fulltime baan in onregelmatige tijden, een studie, 3 kinderen en een huishouding combinatie, waarin je geacht wordt ook nog wat aan je sociale leven te doen...)
Moet eerlijk bekennen als ik t zo zie staan, meer als een mission impossiblequote:
dat kan ik me indenken..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen als ik t zo zie staan, meer als een mission impossible![]()
Al denk ik dat het wel goed gaat komen, is gewoon weer even wennen... maar na ruim 4,5 maand thuis gezeten te hebben... levert het best wat klamme handjes op.
zal ook wel los lopen, en ik weet als ik eenmaal bezig ben dat het goed gaat, mja een mens moet toch wat hebben om over te zeuren toch ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat kan ik me indenken..
maar tis geen impossible mission hoor
inderdaad!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
zal ook wel los lopen, en ik weet als ik eenmaal bezig ben dat het goed gaat, mja een mens moet toch wat hebben om over te zeuren toch ?
* Inlognaam haalt er wat diertjes bij zodat er wat meer gekakeld kan worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef vannelle het volgende:
* vannelle zwaait even in een schijnbaar lege chat
* Merlijn zwaait vanaf de andere kant van de kamerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef vannelle het volgende:
* vannelle zwaait even in een schijnbaar lege chat
Die kamer is wel erg rood. Ik krijg er rare gedachten bij nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn zwaait vanaf de andere kant van de kamer
rood?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die kamer is wel erg rood. Ik krijg er rare gedachten bij nu.
quote:
* Inlognaam is ook rood gekleurd nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die kamer is wel erg rood. Ik krijg er rare gedachten bij nu.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam is ook rood gekleurd nu
Daar ben ik bij geweest in het gelredomequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar ben ik bij geweest in het gelredome
En heb ik een wijze les geleerd die ik graag in FHF deel. Koop gewoon lekker de goedkoopste kaartjes en wandel eenmaal binnen in dat vak gewoon naar een ander beter en duurder vak. Kan ook bij concerten in de A'dam Arena. Altijd wel een paar stoelen beschikbaarWel coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
[..]
En heb ik een wijze les geleerd die ik graag in FHF deel. Koop gewoon lekker de goedkoopste kaartjes en wandel eenmaal binnen in dat vak gewoon naar een ander beter en duurder vak. Kan ook bij concerten in de A'dam Arena. Altijd wel een paar stoelen beschikbaarConcerten waar ze stoelen hebben staan , waren niet de concerten waar Pulver heengingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Wat ben jij vrolijkquote:
Mag ik wat van jouw vrolijkheid lenen? Mijnes is op ...quote:
ja hoor, ben gul en heb een hoop dus pak maar wat je nodig hebtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mag ik wat van jouw vrolijkheid lenen? Mijnes is op ...
hahahha zonnecreme vloeibaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:45 schreef Pulver het volgende:
Ook raar.
Denk je heerlijk in het zonnetje te liggen, begint het ineens te regenen!
[ afbeelding ]
Pulver, de haren kloppen, maar je bikini is een beetje vreemdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:45 schreef Pulver het volgende:
Ook raar.
Denk ik heerlijk in het zonnetje te liggen, begint het ineens te regenen!
[ afbeelding ]
hee, nu zie ik het ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pulver, de haren kloppen, maar je bikini is een beetje vreemd
hahahahaha, bloedhond die je er bent!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Whhahaha, waar haal je ze keer op keer toch weer vandaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:45 schreef Pulver het volgende:
Ook raar.
Denk je heerlijk in het zonnetje te liggen, begint het ineens te regenen!
[ afbeelding ]
Alles is kloppend, toch? Onder de maandelijkse periode, boven is gekleurd door het hondenbeest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die drol heeft heel stiekem bij het quoten "ik" voor "je" neergezet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Alles is kloppend, toch? Onder de maandelijkse periode, boven is gekleurd door het hondenbeest.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef Pulver het volgende:
Mopje van de dag:
Ik zette mijn auto vanmiddag op een gehandicapten parkeerplaats in de stad.
Stond er een verkeersagent aan de andere kant van de straat die riep: 'Hé, wat is je handicap?!'
Dus ik riep terug: Gilles de la Tourette... Klootzak!!"
[..]
En heb ik een wijze les geleerd die ik graag in FHF deel. Koop gewoon lekker de goedkoopste kaartjes en wandel eenmaal binnen in dat vak gewoon naar een ander beter en duurder vak. Kan ook bij concerten in de A'dam Arena. Altijd wel een paar stoelen beschikbaarDat is nog eens economisch slim denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Jij hebt lefquote:
een wat? en waarom .. ik post de grap niet, ik lach er alleen maar om.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij hebt lefAls ik dat had gedaan had ik een PVtje gekregen. Voor vrouwen zijn ze wat milder.
Proces Verbaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
een wat? en waarom .. ik post de grap niet, ik lach er alleen maar om.
Mijn welgemeende excuses, zie nou pas die van pulver kwam. Maar dat maakt het er niet minderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
een wat? en waarom .. ik post de grap niet, ik lach er alleen maar om.
Geeltje, bekeuring, bonnetje, geef het naam, hoe je het ookquote:
hmmmquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:31 schreef DJMO het volgende:
duimen jullie dat ik voor 't eind van de week weer gewoon beter ben?t ergste is nog wel dat ik papabear heb aangestoken ook
die arme ziel heeft bijna 39 graden koorts ...
dat is nou juist de pest! hij voet zich zo belabberd dat hij liever thuis in z'n eigen bed blijftquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:39 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
kan die morgen niet werken
blijft die lekker bij jou
niet erg toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |