quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:58 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Als jij em de 10e meeneemt, zal ik em aantrekken aan t einde van de avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef billie1985 het volgende:
Van deze uitspraak ga ik spijt krijgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang ie niet gequote is kan je hem nog wijzigen
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
whahahahahahaquote:
vervelend, volgens mij heerst het ook weer, ik zit in een gezin waar de moeder de longen uit dr lijf hoest en ik zit al een hele tijd te niezen nu.....het is herfst jippiequote:
Het gaat rond kennelijk. Bij mij loopt het snot zo m'n schoenen in. Gelukkig de 17e weer de gratis griepprik halen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef espri het volgende:
[..]
vervelend, volgens mij heerst het ook weer, ik zit in een gezin waar de moeder de longen uit dr lijf hoest en ik zit al een hele tijd te niezen nu.....het is herfst jippie
ieuww, hoop wel dat je dichte schoenen aan hebt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het gaat rond kennelijk. Bij mij loopt het snot zo m'n schoenen in. Gelukkig de 17e weer de gratis griepprik halen.
Gelukkig welquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef espri het volgende:
[..]
ieuww, hoop wel dat je dichte schoenen aan hebt?
een chino is wijdt dat scheelt.. Als ie daarna nog maar heel is....quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
De vraag is alleen of die dan nog daar zitten waar ze behoren te zitten als je die broek aanhebt
Ik ben ook al 2 weken flink verkouden geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het gaat rond kennelijk. Bij mij loopt het snot zo m'n schoenen in. Gelukkig de 17e weer de gratis griepprik halen.
Meters sneeuw voor de deur, sneeuwballen gooien,quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:25 schreef espri het volgende:
ach, de winter heeft ook zn mooie kanten, vroeg donker, lichtjes aan, open haard aan, stampot boerenkool, erwtensoep hmmmmm, ik bekijk het maar positief
waarom haal je het niet dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben ook al 2 weken flink verkouden geweest.
Die griepprik mag ik ook halen, ik doe het alleen niet
Kou. Sneeuw. IJs. Had ik kou al gezegd?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:25 schreef espri het volgende:
ach, de winter heeft ook zn mooie kanten, vroeg donker, lichtjes aan, open haard aan, stampot boerenkool, erwtensoep hmmmmm, ik bekijk het maar positief
Niet? het is gratis, de overheid betaald.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben ook al 2 weken flink verkouden geweest.
Die griepprik mag ik ook halen, ik doe het alleen niet
sleetje rijden, engel maken in de sneeuwquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Meters sneeuw voor de deur, sneeuwballen gooien,
Kou!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef espri het volgende:
[..]
sleetje rijden, engel maken in de sneeuw
ja ik vind de kou verder ook nks hoor, vandaar het zitten bij de open haard, kaarsje aan en een rood wijntjequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kou. Sneeuw. IJs. Had ik kou al gezegd? [ afbeelding ]
Geen koters, dus dat gaat hem niet worden hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef espri het volgende:
[..]
sleetje rijden, engel maken in de sneeuw
Ik vind regen minder leuk dan koude.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kou. Sneeuw. IJs. Had ik kou al gezegd? [ afbeelding ]
koters hier al de deur uit maar daarom kan ik nog steeds wel sleetje rijdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Geen koters, dus dat gaat hem niet worden hier.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:25 schreef espri het volgende:
Hond uitlaten, kind naar school brengen, naar het werk, kind uit school halen, kind naar school brengen, boodschappen, hond uitlaten, kind uit school halen, vergeten boodschappen halen, hond uitlaten, hond uitlaten en mijn bed in... en de volgende dag opnieuw...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef espri het volgende:
[..]
ja ik vind de kou verder ook nks hoor, vandaar het zitten bij de open haard, kaarsje aan en een rood wijntje
kou, wintermaanden dus ook weer gezellig de kerstboom in de kamer, joh ik ga het steeds leuker vinden dat het kouder wordtquote:
Omdat er geen bewijzen zijn dat het werkt. Het is voornamelijk fijn voor de huisarts z'n portemonneequote:
en toch heeft het watquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hond uitlaten, kind naar school brengen, naar het werk, kind uit school halen, kind naar school brengen, boodschappen, hond uitlaten, kind uit school halen, vergeten boodschappen halen, hond uitlaten, hond uitlaten en mijn bed in... en de volgende dag opnieuw...
En als er sneeuw ligt krijg ik ook nog "mama gaan we naar het park om te sleeen!!!" te horen...
Ik haat winter!!! [ afbeelding ]
Ook zonder koters kan je sleetje rijdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Geen koters, dus dat gaat hem niet worden hier.
waar moet je dan op zitten?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ook zonder koters kan je sleetje rijden
ja zo denk ik er eigenlijk ook over, heb het ook niet nodig maar 2 jaar geleden met die mexicaanse griep, alle hulpverleensters moesten een prik halen, ik wilde niet want ik geloof er niet in, werd ik gewoon niet ingezet door de buro,s dus moest me verplicht prikken en je raad het al, ik werd ziek van die prik en zat dus een week proestend in mn bedjequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Omdat er geen bewijzen zijn dat het werkt. Het is voornamelijk fijn voor de huisarts z'n portemonnee
Werkze morgen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef espri het volgende:
maar goed, bedtijd voor mij, morgen weer half 7 eruit,
fijne avond iedereen
Nou net niet helemaal.. de saus zit nog in het bakje...quote:
hehe ik snap dan wel dat je misselijk bentquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou net niet helemaal.. de saus zit nog in het bakje...
Dan heb ik weer een vies bordquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik snap dan wel dat je misselijk bent
en btw saus in t bakje? je moet die saus over de pudding laten uitlopen he. ok doe ik ook bijna nooit
ik ken t. doe ik ook zo hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan heb ik weer een vies bordGewoon uit het bakje lepelen
Zolang het niet van mijn rekening komt vind ik prima.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Omdat er geen bewijzen zijn dat het werkt. Het is voornamelijk fijn voor de huisarts z'n portemonnee
Ga jij me duwen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ook zonder koters kan je sleetje rijden
Lekker van de Hondsrug afquote:
Hoe weet jij dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |