Omdat er geen bewijzen zijn dat het werkt. Het is voornamelijk fijn voor de huisarts z'n portemonneequote:
en toch heeft het watquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hond uitlaten, kind naar school brengen, naar het werk, kind uit school halen, kind naar school brengen, boodschappen, hond uitlaten, kind uit school halen, vergeten boodschappen halen, hond uitlaten, hond uitlaten en mijn bed in... en de volgende dag opnieuw...
En als er sneeuw ligt krijg ik ook nog "mama gaan we naar het park om te sleeen!!!" te horen...
Ik haat winter!!! [ afbeelding ]
Ook zonder koters kan je sleetje rijdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Geen koters, dus dat gaat hem niet worden hier.
waar moet je dan op zitten?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ook zonder koters kan je sleetje rijden
ja zo denk ik er eigenlijk ook over, heb het ook niet nodig maar 2 jaar geleden met die mexicaanse griep, alle hulpverleensters moesten een prik halen, ik wilde niet want ik geloof er niet in, werd ik gewoon niet ingezet door de buro,s dus moest me verplicht prikken en je raad het al, ik werd ziek van die prik en zat dus een week proestend in mn bedjequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Omdat er geen bewijzen zijn dat het werkt. Het is voornamelijk fijn voor de huisarts z'n portemonnee
Werkze morgen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef espri het volgende:
maar goed, bedtijd voor mij, morgen weer half 7 eruit,
fijne avond iedereen
Nou net niet helemaal.. de saus zit nog in het bakje...quote:
hehe ik snap dan wel dat je misselijk bentquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou net niet helemaal.. de saus zit nog in het bakje...
Dan heb ik weer een vies bordquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik snap dan wel dat je misselijk bent
en btw saus in t bakje? je moet die saus over de pudding laten uitlopen he. ok doe ik ook bijna nooit
ik ken t. doe ik ook zo hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan heb ik weer een vies bordGewoon uit het bakje lepelen
Zolang het niet van mijn rekening komt vind ik prima.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Omdat er geen bewijzen zijn dat het werkt. Het is voornamelijk fijn voor de huisarts z'n portemonnee
Ga jij me duwen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ook zonder koters kan je sleetje rijden
Lekker van de Hondsrug afquote:
Hoe weet jij dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |