woody's?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
Die zaal waar het gehouden wordt is de Max, het ziet er redelijk kut uit inderdaad.
Zullen we dan maar gewoon een feestcafe zoeken in Amsterdam?
Waarom niet.quote:
Als er maar van te voren een plek is bekend anders wordt het weer zo doelloos rondlopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
Nou ik denk het morgen wel even uit, we gaan denk ik wel weer gewoon naar Woody's.
Werkt toch het beste zijn we nu wel uit denk ik.
Ik ga pitten, tschuss.
Is koel, misschien zoek ik een paar kroegen uit waar we naar toe kunnen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
A
[..]
Als er maar van te voren een plek is bekend anders wordt het weer zo doelloos rondlopen
Ander nummer in je kop stampen.quote:
Ja. Probleem daar.quote:
Dat probeer ik dus al een week.. en nog steeds niet geluktquote:
Klinkt goed, al is het soms wel lastig om veel mensen ergens heen te krijgen, komt wel goed, jouwquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Is koel, misschien zoek ik een paar kroegen uit waar we naar toe kunnen.
Eerst bijvoorbeeld een rustig cafe waar geluld kan worden en daarna djenzen.
Ja klopt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet voor jou, jij -maakt- er een probleem van
Welk nummer is 't? Misschien vind ik wel een weg 'm weg te krijgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus al een week.. en nog steeds niet gelukt
Ik ruik hier een hosseltactiek.quote:
diequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welk nummer is 't? Misschien vind ik wel een weg 'm weg te krijgen
Nou, dan leef maar met de shit in je hoofdquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik ben een vrouw. Ik hoor problemen te creëren
Zonde.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, dan leef maar met de shit in je hoofd
Senseo (+ whiskey, zolang de voorraad strekt)quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]*trekt de stekker van de magnetron eruit*
drink jij maar lekker koude koffie
Ja, die heb ik ook al 300 keer gehoord afgelopen week. Maar dit nummer blijft gewoon enorm hangen. Incl filmpje van mn gekke onderburen en aanhang enzoquote:
senseoquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Senseo (+ whiskey, zolang de voorraad strekt)
sex meet, wat moet ik me daar bij voorstellenquote:
Ik drink toch het liefst een heerlijke Lavazzaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik drink alles. Warme koffie, koude koffie. Zelfs koffie met suiker () als het moet
Nooit van gehoordquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik drink toch het liefst een heerlijke Lavazza
Ik hoorde hem van de week, en ik kan er nog steeds niet over uit hoe slecht dit is en toch airplay krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook al 300 keer gehoord afgelopen week. Maar dit nummer blijft gewoon enorm hangen. Incl filmpje van mn gekke onderburen en aanhang enzo
italiaanse koffie. Betere koffie krijg je nergensquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb lekker Amon Tobin in m'n kop
[..]
Nooit van gehoord
Ja dat nummer is toch ook eens door Tim Immers ofzoiets gedaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem van de week, en ik kan er nog steeds niet over uit hoe slecht dit is en toch airplay krijgt.
Mijn handen jeuken om hier een mooie disstrack op te schrijven.
Bij de jeugd van tegenwoordig is het in ieder geval nog grappig bedoeld, dit is gewoon dikke stront.
Ja, dank jequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je hebt een leuk koppie good vs. evil
Ja ok. En wat voor apparaatje moet je daarvoor kopen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
italiaanse koffie. Betere koffie krijg je nergens
12quote:
Een duur groot apparaatquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ok. En wat voor apparaatje moet je daarvoor kopen dan?
Ja, die was briljant in vergelijking met dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja dat nummer is toch ook eens door Tim Immers ofzoiets gedaan?
Dat was ie al langquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, die was briljant in vergelijking met dit.
Maar wel al gewoon fucking 200000 views hebben.
De wereld is gek geworden.
Ik vond de senseo puur slootwater, dus ik heb m weggegooidquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen geld voor helaas. Zolang me senseo het nog doet, ga ik geen ander kopen
Dat was inderdaad muziek jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat was ie al lang
De muziek van tegenwoordig is niet meer te vergelijken met de muziek van vroeger
Zoals ik al zei, koffie moet echt waanzinnig goor zijn wil ik hem niet drinkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond de senseo puur slootwater, dus ik heb m weggegooid
ik probeer het nu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Manchild van Neneh Cherry is een nummer dat maar niet uit m'n kop wou toen ik nog klein was. Anders probeer je die (als je wanhopig genoeg bent)
Dat bedoel ik. dat niveau heeft het al jaren niet meerquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb gisteren zelfs dat nr van Manita geprobeerd
Niet meer mainstream nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. dat niveau heeft het al jaren niet meer
Ja, en zodra het boven komt drijven, is het volgende nr al kutquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer mainstream nee.
Underground is er nog steeds wel heel veel goede muziek
Ja, helaas vaak wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en zodra het boven komt drijven, is het volgende nr al kut
Maar ben jij de 14e thuis dan eigk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer mainstream nee.
Underground is er nog steeds wel heel veel goede muziek
precies. Want kutmuziek levert nu eenmaal meer geld opquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, helaas vaak wel.
Dan gaan uitgevers en managers zich ermee bemoeien he
Dat is zondag toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ben jij de 14e thuis dan eigk?
Tof. Misschien komen we wel de mormels ff showenquote:
rum lijkt me een betere combiquote:
ik heb niks anders dan droge witte (bah) en bier (:9) in huis.. mn flessen staan nog bij de rest van mn spullen bij mn ouweluiquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis helaasch
He shit. Snel ophalen danquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niks anders dan droge witte (bah) en bier (:9) in huis.. mn flessen staan nog bij de rest van mn spullen bij mn ouwelui
Toch wel handig om een kroeg te hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niks anders dan droge witte (bah) en bier (:9) in huis.. mn flessen staan nog bij de rest van mn spullen bij mn ouwelui
Ja, eerst de belangrijke spullenquote:
Ja, best wel. Ik heb 2 barkrukken.. telt dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch wel handig om een kroeg te hebben
Ja, maar komt ook weer met verplichtingenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had 2 krukken. Kep ze aan m'n moeder gegeven maanden terug. Volgens mij zitten ze nu nog in haar kofferbakquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik heb 2 barkrukken.. telt dat?
hehehe, mijn moeder neemt de dingen die ik haar geef niet eens meequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had 2 krukken. Kep ze aan m'n moeder gegeven maanden terug. Volgens mij zitten ze nu nog in haar kofferbak
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik heb 2 barkrukken.. telt dat?
quote:
Nee, je was gewoon gemeenquote:
Vind een stam kroeg waar vrienden van me achter de bar staan beterquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
craptop kan het ff niet aanquote:
Een theetje en een sappie? Zonder wat er in?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind een stam kroeg waar vrienden van me achter de bar staan beter
Geen verplichtingen, altijd gezellig en hoef zelf niks te doen. Zelfs bestellen is niet nodig voor he op is schenken ze bij. Zelfs betalen doen ze voor mij. Ze weten m'n pincode
Regelmatig doorde weeks gezellig theetje doen en in het weekend altijd ee sappie
thee is voor homo's hoor ik altijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind een stam kroeg waar vrienden van me achter de bar staan beter
Geen verplichtingen, altijd gezellig en hoef zelf niks te doen. Zelfs bestellen is niet nodig voor he op is schenken ze bij. Zelfs betalen doen ze voor mij. Ze weten m'n pincode
Regelmatig doorde weeks gezellig theetje doen en in het weekend altijd ee sappie
SEX SC. Maar misschien kan ik ze beiden doen.quote:
Of als je keelpijn hebtquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
thee is voor homo's hoor ik altijd
Theetje echt in de zin van thee, soms een 43 er naast 1 a 2.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een theetje en een sappie? Zonder wat er in?
Aldus bekrompen denkende mensenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
thee is voor homo's hoor ik altijd
Ik drink echt zelden theequote:
Hallo wereld.quote:
mja, we kunnen natuurlijk niet allemaal een colaverslaving hebbenquote:
Ik drink nooit onverdunde colaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, we kunnen natuurlijk niet allemaal een colaverslaving hebben
Ik drink het heel erg veel. Ben niet zo van de koffie.quote:
Fuck de wereldquote:
Aangelengde colaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik drink nooit onverdunde cola
Ik leef in mijn eigen wereld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik drink het heel erg veel. Ben niet zo van de koffie.
[..]
Fuck de wereldik maak mijn eigen geweldige wereld
Boze wolf.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aangelengde cola
Laatst was er een idioot bij ons in de kroeg die graag een biertje met cola wilde. Getverdegetver. Dat is echt smerig
Bier met cola *fronst wenkbrauwen*quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aangelengde cola
Laatst was er een idioot bij ons in de kroeg die graag een biertje met cola wilde. Getverdegetver. Dat is echt smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |