quote:In ‘Wie Trouwt Mijn Zoon’ zijn vijf moeders op zoek naar een partner voor hun zoon, die nog steeds thuis woont. Een zoektocht naar ware liefde onder het toeziend oog van moeder. Die bemoeien zich echt overal mee! Zullen de moeders er in slagen om hun zoons het huis uit te werken? Welke vrouw zal hem het veilige nest zal doen verlaten? De zoektocht start in een bijzonder landhuis... Stampvol leuke meiden!
Vijf moeders nemen het heft in handen, ze zijn het zat dat hun zoon nog steeds thuis woont. Voor hun zonen zoeken ze de juiste vrouw én man.
Wie Trouwt Mijn Zoon is een 8-delige serie over vijf mannen, hun moeders en de ware liefde. De mannen staan er niet alleen voor in hun zoektocht naar de ware liefde. Hun moeders vervullen een belangrijke rol bij het selecteren van de juiste vrouw. De mannen worden aan tien potentiële schoondochters en -zonen voorgesteld, maar hij weet niet dat zijn moeder meekijkt en zo haar eigen voorkeuren heeft.
De moeders zijn op zoek naar een vrouw die voor hun zoon kan zorgen, de zonen zoeken een vrouw die de plek van hun moeder kan innemen. Maar zijn deze dames en heren wel goed genoeg? Legt de moeder zich neer bij de keuze van haar zoon of gaan ze er voor liggen?
Wie Trouwt Mijn Zoon gaat over de bijzondere band die moeder en zoon met elkaar hebben. Over hoe moeilijk het voor moeders kan zijn de navelstreng door te knippen. Maar ook voor de zoon is de onvoorwaardelijke liefde en de veilige thuishaven niet gemakkelijk op te geven.
http://zappen.blog.nl/sbs(...)wie-trouwt-mijn-zoonquote:SBS 6 aan de haal met RTL’s Wie Trouwt Mijn Zoon?
Het AD kan vandaag wederom een tv-transfer melden. Dit keer is het geen presentator maar een format dat van RTL 4 naar SBS 6 gaat. Wie Trouwt Mijn Zoon is in het nieuwe seizoen bij SBS 6 te zien, zoals deze blog dat gerucht vorige week al meldde. “RTL maakte geen gebruik van hun eerste recht op een nieuwe reeks. Gelukkig had SBS 6 interesse”, laat Eyeworks in de krant weten.
In Wie Trouwt Mijn Zoon? gaan vrijgezelle thuiswonende jongens op zoek naar een partner, terwijl moeder zich flink aanbemoeit tegen het dating-avontuur. De reeks, toen gepresenteerd door Robert ten Brink, trok vorig jaar wekelijks een slordige miljoen kijkers op de woensdagavond van RTL 4.
De transfer is toch opmerkelijk te noemen. SBS-topvrouw Georgette Schlick heeft niet eens zo heel lang geleden gezegd vooral een eigen gezicht aan SBS 6 te willen geven en niet te veel de concurrentie na te willen doen. Maar de aankoop van Wie Trouwt Mijn Zoon? spreekt dat tegen. Net zoals de makeover aan SBS Shownieuws (dat gaat een heel eind richting RTL Boulevard) of de comeback van Prijzenslag niet origineel lijken.
Wie Wie Trouwt Mijn Zoon? voor SBS gaat presenteren, is nog niet bekend. Tooske Ragas wellicht?
1 vd 2 kandidaten dan??quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All she wants and needs is just a little taste..
Sebastiaan gaat echt niet voor die doos kiezen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen ontknoping
Sebastiaan en stefanie
Angelo en dirk
Ik kies voor Tessaquote:
al wat van Sebas gehoord? Je had hem toch toegevoegd op FB?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Juicyhil het volgende:
Zin an
Alhoewel ik op school zit en dus pas vanavond laat zal kijken
Laatste status was van van de week, dat hij aan het schilderen is thuis.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
al wat van Sebas gehoord? Je had hem toch toegevoegd op FB?
Neeeequote:
volgens mij ook!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Neeee
Vanavond gaan ze toch kiezen. En dan de week daarna uiteindelijk weer op het landgoed ringen uitwisselen?
in legerprint?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laatste status was van van de week, dat hij aan het schilderen is thuis.
Whehe, nee was wel witquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
Is die Angelo nou homo of lijkt dat maar zo?
Doe jij mee met het volgende seizoen?quote:
Kan ik mezelf eigenlijk inschrivejn? Ik wil ook wel een stephaniequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe jij mee met het volgende seizoen?
Moet je wel je moeder overhalenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan ik mezelf eigenlijk inschrivejn? Ik wil ook wel een stephanie
Spoilersquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb nog wat leuke weetjes maar die vertel ik wel na de uitzending
Als ik dat vertel weet je al van iemand wie diegene kiest..quote:
Moet wel lukken. Anders ga ik gewoon dreigen dat ik homo ga wordenquote:
Maar dat doe je nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als ik dat vertel weet je al van iemand wie diegene kiest..
Sebas heeft zichzelf ook ingeschrevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet wel lukken. Anders ga ik gewoon dreigen dat ik homo ga worden
Serieus?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sebas heeft zichzelf ook ingeschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Dacht je dat zijn moeder hem had ingeschreven?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dan ga ik dat maar eens vragen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Maraca het volgende:
Onvoorspelbaar einde
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dacht je dat zijn moeder hem had ingeschreven?_!
http://www.sbs6.nl/progra(...)e-trouwt-mijn-zoon-2quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dan ga ik dat maar eens vragen.
Is het eigenlijk ook welquote:
Daarom sluit ik fok zometeen, zodat ik niet al de hele aflevering ken voordat ik hem heb gezien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Oe ik lees iets over spoiler, ben ik gek op
Oh je kijkt het later? Veel leuker kijken met topicquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarom sluit ik fok zometeen, zodat ik niet al de hele aflevering ken voordat ik hem heb gezien.
Ja, maar ik zit nu op schoolquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je kijkt het later? Veel leuker kijken met topic
Nee dan kun je niet live kijken helaas. Jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit nu op schoolDus ik heb weinig keuze
Ga ik gewoon hier een beetje in m'n eentje slowchattenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dan kun je niet live kijken helaas. Jammer.
Nabeschouwingquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ga ik gewoon hier een beetje in m'n eentje slowchatten
Analyst Juicyhilquote:
Tja daar snap ik ook niks van.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom vind stefani hem sowieso leuk :/)
Dit... Je zou denken dat ze gewoon is ingehuurd om het Sebas lastig te maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom vind stefani hem sowieso leuk :/)
Dat is denk ik een beetje gedaald nadat zijn voorkeur een beetje meer richting Laura gaat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:33 schreef ChatGirl het volgende:
Stefanie![]()
doe dan in ieder geval alsof je interesse toont.
Ik ga ook twee keer per week uit eten.quote:
Ja precies, ik krijg echt de kriebels van hem en geen leuke kriebels.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er schuilt wel een seriemoordenaar in
Maar Sebas is toch al vanaf het begin meer geïnteresseerd in de andere dame. Waarom is ze dan überhaupt nog teruggekomen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is denk ik een beetje gedaald nadat zijn voorkeur een beetje meer richting Laura gaat.
Dat kan denk ik ook geen kwaad bij hem. Hij mag best wat volwassener wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik geef dat veenlijk van een moeder niet graag gelijk... zeker niet op haar manier... maar Stephanie is echt geen goeie match voor Sebastiaan.... wat een luxe schaap
Het zou me niks verbazen eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:33 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit... Je zou denken dat ze gewoon is ingehuurd om het Sebas lastig te maken.
Ik ook hoor. Ik denk eigenlijk wel 3 keer. Niet alleen Surinaams in de Bijlmer, maar van alles wat...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga ook twee keer per week uit eten.
In wat Surinaamse restaurants in de Bijlmer...
Nee, Stephanie was het helemaal.Maar sinds ze terug was gekomen ging hij toch wat meer voor Laura.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar Sebas is toch al vanaf het begin meer geïnteresseerd in de andere dame. Waarom is ze dan überhaupt nog teruggekomen?
Ik gok dat dat beneden Stefanies stand is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga ook twee keer per week uit eten.
In wat Surinaamse restaurants in de Bijlmer...
De Ikea heeft ook een prima restaurantquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik denk eigenlijk wel 3 keer. Niet alleen Surinaams in de Bijlmer, maar van alles wat...
"GAS OP DIE LOLLY"quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
En wat ze in Jeffrey zien snap ik al HELEMAAL niet.
Sowieso wat iemand in jeffrey zou zien, echt een WALGELIJKE gastquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
IK ook niet. Wat een hork....quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef Maraca het volgende:
Fuck.. ik vind die andere nu toch leuker dan StephanieWat een ongemakkelijk gedoe net
Gek vind ik niet erg, maar hij in onbeschoft en asosociaal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
IK ook niet. Wat een hork....
OK.. hij is gek. Dat is heel aantrekkelijk blijkbaar.
Ze heeft echt een hele nare kant, ook met die tent, die moeder kan nog best gelijk hebben ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef Maraca het volgende:
Fuck.. ik vind die andere nu toch leuker dan StephanieWat een ongemakkelijk gedoe net
Wie is Laura??quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, Stephanie was het helemaal.Maar sinds ze terug was gekomen ging hij toch wat meer voor Laura.
Die heeft ook gelijk uiteindelijk... maar zij wilde het Sebastiaan niet zelf laten ontdekkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze heeft echt een hele nare kant, ook met die tent, die moeder kan nog best gelijk hebben ook
Dat doen homo's gewoonquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Injetta het volgende:
Dat is ook wel raar, dat gezoen de hele tijd van die Angelo. Wie wil hij nou?
Dat is misschien nog wel het ergstequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze heeft echt een hele nare kant, ook met die tent, die moeder kan nog best gelijk hebben ook
Das toch die tweede van Sebasquote:
iedereen even uittestenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Injetta het volgende:
Allebeiquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Injetta het volgende:
Kan heel goed dat ik weer in de war benquote:
Die andere is zo duf, daar kan niks mis mee gaanquote:
Leoniequote:
Ja, die jaloers is op het uiterlijk van Stephaniequote:
Iets met een Lquote:
Nou.. ik ken heel wat homo's, maar zo is niet iedereen hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doen homo's gewoon
Ah das hemquote:
IK denk het...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Allebei, vergelijkend warenonderzoekje
Ja maar angelo is ook wel een nicht hequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou.. ik ken heel wat homo's, maar zo is niet iedereen hoor.
Preciesquote:
Als ze aan de andere kant van het land gaan wonen kan het nog best goedkomenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die andere is zo duf, daar kan niks mis mee gaan
Ik dacht dat jij een die hard fan wasquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan heel goed dat ik weer in de war ben
Da's waar.. het is een supernicht...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar angelo is ook wel een nicht he
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doen homo's gewoon
Denk ik ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sebas kiest uiteindelijk dus toch wel voor leoni
ach, is toch ook duidelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Die namen weet ik ook nooit, bij mij is het die lelijke, die rode, die dikke
Ben ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een die hard fan was
Ja de enige homo's die ik ken zijn die uit de gay barquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil als homo toch niet met Angelo vergeleken worden
Naja Geer en Goor doen de reputatie en imago's van de homo's ook geen goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil als homo toch niet met Angelo vergeleken worden
quote:
Franse kaasquote:
Je wilt me gewoon niet kennen hequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
V
[..]
Ja de enige homo's die ik ken zijn die uit de gay bar
Dit met die kaas en dat diner en 'dat hoort er wel bij hoor!' is wel iets té obvious ja...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Die Stephanie is echt een actrice... zoals die nu ineens als een blad aan een boom is omgedraaid
Echt waar?? Ik dacht minstens iets als slakken of kikkerbilletjes.quote:
Zou me niets verbazen idd.. Alles op afbetaling..quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Die Stephanie is echt zo'n griet tot aan d'r nek in de schulden
Op die manier verleid je zo'n kneus welquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Sabrina is net een hoer, zoals ze op hem zit
Dat wel, simpele ziel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op die manier verleid je zo'n kneus wel
Daarom kan ze ook nooit een gezin onderhouden, he?!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Dat is/was ze toch ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Sabrina is net een hoer, zoals ze op hem zit
Gewoon een vies wijf vind ik het.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is/was ze toch ookZoals ze vorige week een lapdance bij hem deed
Jesper is erger.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Irritantste figuren
1: jeffrey
2: moeder van sebastiaan
3: stefanie
Het is meer dat sletterige gedrag van haarquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon een vies wijf vind ik het.
WTF zie Jesper nou
Nou hij ging anders ook redelijk met zijn tong naar binnen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is meer dat sletterige gedrag van haar
Face down ass up that's the way we like to fuckquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Wat wil je dan?
Ik weet wel wat ze NU wil
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Wat wil je dan?
Ik weet wel wat ze NU wil
Valt nog mee met Jasper vorig jaar die met z'n moeder in bad zatquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Die Jeffrey met zijn moeder in bedGadver
Zo heette die tochquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Valt nog mee met Jasper vorig jaar die met z'n moeder in bad zat
Uh ja dat was ook zo ranzig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Valt nog mee met Jasper vorig jaar die met z'n moeder in bad zat
Ben geen manquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Alle mannen hier meteen wakker. Ik zag het en dacht: oh tieten... boeien
Waarom denk je dat? Overigens wel een heel dom wijf. Iemand enigszins beoordelen op het wel/geen kaas lusten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij heette hij Elmar...quote:
Ja dat was hemquote:
Daar gaat het niet om. Je vind iets geweldig en je geniet.. en je partner trekt dan een vies gezichtquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Overigens wel een heel dom wijf. Iemand enigszins beoordelen op het wel/geen kaas lusten.
Ik wist niet dat jij daar iets mee hadquote:
Ik normaal ook. Het vloog ineens in mijn hoofd...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja dat was hemIk ben slecht in namen, sorry
HOEZOquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij daar iets mee had
gewoonquote:
Gatverquote:
Ja, maar het is een halve autist, dan is zo'n totaal niet tactische reactie te verwachten hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je vind iets geweldig en je geniet.. en je partner trekt dan een vies gezicht
Wil jij de piemel van Jeffrey zien dan????quote:
Willen niet persé, maar het is gewoon discriminatiequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:51 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wil jij de piemel van Jeffrey zien dan????![]()
![]()
Ik ken genoeg heren die je graag van dienst zijnquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet over voetbal praten
Eerste wat ik dacht NEEEEEEEEEEE niet die fatsige tieten van die dikke zeug... toen dacht ik, nou valt nog mee..quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Alle mannen hier meteen wakker. Ik zag het en dacht: oh tieten... boeien
2, 3 keer per week uit eten, sparen niet belangrijk vinden, haar hele levensinstelling lijkt te schreeuwen dat ze liever geld uitgeeft dan dat er binnen komtquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Overigens wel een heel dom wijf. Iemand enigszins beoordelen op het wel/geen kaas lusten.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:55 schreef Mascleta het volgende:
volgens mij waren die tietjes gewoon afgedekt door een paar handen hoor.
Ik dacht toch echt tepels te zien. Zo even snel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:55 schreef Mascleta het volgende:
volgens mij waren die tietjes gewoon afgedekt door een paar handen hoor.
Met de ster van SBS... Patty Brardquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:56 schreef Apotheose het volgende:
wat is dit nou weer voor programma: van je vrienden moet je het hebben?
Jij zou Anschjea niet doen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
Wat een bagger ditDat is zelfs MIJ te erg.
Precies, is volgens mij echt beperkt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Die Abdelmalhannes praat echt als een zwakzinnige
Ja, verschrikkelijk..quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Die Abdelmalhannes praat echt als een zwakzinnige
Echt hé! Dat zou ik er dan meteen uit hebben geflaptquote:
Dat vind ik ook. Er is iets raars met die man. Vind ik ook totaal niet passen bij Angelo.quote:
Ook homo's denken met hun pik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:59 schreef DeeBee het volgende:
Ja, hij zegt inderdaad de dingen die je wilt horen, maar hoe blind kan je zijn dat hij dat alleen maar doet om je te pleasen...Some folks...
QFTquote:
Zo'n type dat hem achterlaat met veel schulden en doodleuk verder gaatquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Er is iets raars met die man. Vind ik ook totaal niet passen bij Angelo.
Als man en vrouw zou ik dat niet eens doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Midden in Venetie als twee mannen gaan liggen tongen... dat zou ik nou ook niet doen
sowieso niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Midden in Venetie als twee mannen gaan liggen tongen... dat zou ik nou ook niet doen
Als vrouw en vrouw..quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Als man en vrouw zou ik dat niet eens doen.
Klopt. Op de boot meer aso ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
Chantal ziet er in die tussen filmpjes 10x leuker uit dan op die boot
QFTquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
Chantal ziet er in die tussen filmpjes 10x leuker uit dan op die boot
Ja, vreselijk. Waarom doet iemand dat???quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef Verbal het volgende:
Toch krijg ik ook de rillingen van dat schaamhaar op zijn kaaklijn...
V.
Typisch Marokkanen baardje..quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef Verbal het volgende:
Toch krijg ik ook de rillingen van dat schaamhaar op zijn kaaklijn...
V.
QFTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |