En jij hangt een kutclub aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een kankergeheugen heb ik toch
Karma.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had nooit een unban voor jou moeten vragen he
Hongersnood ipv kanker vind ik beterquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
Gewoon aids of tyfus in plaats van kanker gebruiken en dan vindt iedereen het normaal. Waarom heb ik eigenlijk nooit begrepen.
Scheurbuik vind ik beter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hongersnood ipv kanker vind ik beter
Aan hongersnood lijden meer mensen hoor
Weet je wel wat karma is?quote:
Vandaar die slechte tumor, haha snap je tumor ipv humorquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je als Nederland met de top willen kunnen meten op het gebied van defensie
Ja maar mijn achterbuurvrouw heeft kanker gehad dus dat roept pijnlijke herinneringen opquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
Gewoon aids of tyfus in plaats van kanker gebruiken en dan vindt iedereen het normaal. Waarom heb ik eigenlijk nooit begrepen.
Doe eens normal man!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En mijn huismier is overleden door een regendruppel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja maar mijn achterbuurvrouw heeft kanker gehad dus dat roept pijnlijke herinneringen op
22:10, ga naar bed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mijn huismier is overleden door een regendruppel.
Oke ik ga vragen of je niet alsnog tot donderdag weg kan blijvenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mijn huismier is overleden door een regendruppel.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke ik ga vragen of je niet alsnog tot donderdag weg kan blijven
Doe dit!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke ik ga vragen of je niet alsnog tot donderdag weg kan blijven
Ze hebben beide toch langere tijd aardige teams gehad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dit is een verrassing omdat?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen school met omdat je niet zonder FOK! kan?
Wat heb ik je trouwens aangedaan dat je al weken/maanden me basht etc.quote:
Ik kan opeens geen puush linkjes meer zien """"""quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi man, een lesbische transseksueel, niks mis mee.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan opeens geen puush linkjes meer zien """"""
Dus je kan het wel lezen?quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik je trouwens aangedaan dat je al weken/maanden me basht etc.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker fappen op een foto van je lieffie Siggy
quote:
quote:
Smoofie is een sukkel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is overigens wel terecht. Ik sta nog steeds achter die reactie.
quote:
quote:
Ja, opgerot nou.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu voel ik me gedwongen om te gaan slapen.
Doe je juf de groeten morgenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
En als de hoeren het verrekken zullen we zelf moeten trekkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens,
zoals ik eerder zei... Dit Ajax stelt geen reet voor, als je dat niet begrijpt dan is je moeder een dikke vette uitgewoonde stoephoer.
mvg DP
Jammer dat je een onschuldig grapje dusdanig kunt overdrijven dat je er opnieuw als ongelooflijke mongool uitkomt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens,
zoals ik eerder zei... Dit Ajax stelt geen reet voor, als je dat niet begrijpt dan is je moeder een dikke vette uitgewoonde stoephoer.
mvg DP
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je een onschuldig grapje dusdanig kunt overdrijven dat je er opnieuw als ongelooflijke mongool uitkomt.
Hou je bek Smoofiequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je een onschuldig grapje dusdanig kunt overdrijven dat je er opnieuw als ongelooflijke mongool uitkomt.
Het is wel een gave idd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk gewoon TV, joppiequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf is er met de NOS stream aan de hand dan
[ afbeelding ]
Pagina vernieuwen helpt vaak bij de NOS streamquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Welke site is die stream dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Nos.nlquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM, zou ik mijn eerste TR gaan zetten bij Doublepain?
Gewoon niet kijken man, ten cate en waterreusquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou wel begrijpelijk zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken man, ten cate en waterreus
quote:
FC Twentequote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie nog dat hier wel eens discussies gevoerd werden? Lachen was dat altijd.
Ja, dat was nog in het pré-PSV tijdperk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie nog dat hier wel eens discussies gevoerd werden? Lachen was dat altijd.
Van Halst vergelijkt Schilder met Theo janssen. Ik snap het niet meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
True.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat was nog in het pré-PSV tijdperk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |