Ja, opgerot nou.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu voel ik me gedwongen om te gaan slapen.
Doe je juf de groeten morgenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
En als de hoeren het verrekken zullen we zelf moeten trekkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens,
zoals ik eerder zei... Dit Ajax stelt geen reet voor, als je dat niet begrijpt dan is je moeder een dikke vette uitgewoonde stoephoer.
mvg DP
Jammer dat je een onschuldig grapje dusdanig kunt overdrijven dat je er opnieuw als ongelooflijke mongool uitkomt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens,
zoals ik eerder zei... Dit Ajax stelt geen reet voor, als je dat niet begrijpt dan is je moeder een dikke vette uitgewoonde stoephoer.
mvg DP
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je een onschuldig grapje dusdanig kunt overdrijven dat je er opnieuw als ongelooflijke mongool uitkomt.
Hou je bek Smoofiequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je een onschuldig grapje dusdanig kunt overdrijven dat je er opnieuw als ongelooflijke mongool uitkomt.
Het is wel een gave idd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk gewoon TV, joppiequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf is er met de NOS stream aan de hand dan
[ afbeelding ]
Pagina vernieuwen helpt vaak bij de NOS streamquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Welke site is die stream dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Nos.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |