Het even wat realistischer gemaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Alonso gaat gewoon winnen
Massa Grosjean ramt gewoon bij bocht 1 vettel eraf
Blijkbaar was het niet de setup, maar een probleem met de achterwielophanging, waardoor Hamilton in Japan niet snel genoeg was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het probleem van het vinden van een goede setup zal niet opgelost zijn, ook niet wat betreft het WK wanneer het in Korea wel lukt. Verder was hij niet echt los in Singapore, hij lag slechts aan de leding. Daarnaast is Japan bij mijn weten bij uitstek een circuit waarvoor je een uitgebalanceerde auto nodig hebt. Een auto die daar goed is zal ook op veel andere circuits goed op te zetten zijn denk ik.
Maakt mij niet uit, zolang alonso maar wintquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het even wat realistischer gemaakt.
Hij is nog niet weg of ze beginnen te saboterenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Blijkbaar was het niet de setup, maar een probleem met de achterwielophanging, waardoor Hamilton in Japan niet snel genoeg was.
Inderdaad, FP1 waren high fuel runs, FP2 lowquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:25 schreef kepler het volgende:
Ferrari zit er goed bij
Ik heb het idee dat het een spannende race gaat worden!
Vaag verhaal, en daar bedoel ik niks meer mee dan dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Blijkbaar was het niet de setup, maar een probleem met de achterwielophanging, waardoor Hamilton in Japan niet snel genoeg was.
Is ook logisch als je weet dat je normaliter sneller bent dan je teammaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vaag verhaal, en daar bedoel ik niks meer mee dan dat.
Het lijkt er wel op dat het meer voorkomt:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/19921610
Al lijkt me dat hij vooral baffled is over de pace van zijn eigen McLaren en niet die van Button.
Het lijkt mij niet normaal om 2 weekenden achter elkaar voor een raadsel te staan. Dat je er nog niet bent met de afstelling is prima, maar dat is wat anders dan met stomheid geslagen zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook logisch als je weet dat je normaliter sneller bent dan je teammaat
Als je met het team overlegt en die kunnen de werkelijke oorzaak pas achteraf vinden kan ik begrijpen dat het een raadsel was in Japan, over vandaag zullen we nog wel horen, in FP1 was hij wel snel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet normaal om 2 weekenden achter elkaar voor een raadsel te staan. Dat je er nog niet bent met de afstelling is prima, maar dat is wat anders dan met stomheid geslagen zijn.
Ik vind ook dat hij normaliter sneller moet zijn dan Button, maar feitelijk is hij dat wel heel vaak niet.
4 jaar in bezit, 75 miles geredenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Nober het volgende:
Jenson Button's Ferrari Enzo for sale
Mocht je geld en interesse hebben.
http://www.topgear.com/uk(...)o-auction-2012-10-09
Nouja er zijn er niet heel erg veel van en ze worden wel nog steeds plat gereden. Dus ze worden alleen maar meer waard.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef opreis het volgende:
Zal me niks verbazen als vettel morgen Pole pakt om zondag de hele wedstrijd op kop te rijden. Ben benieuwd of Alonso in de buurt kan blijven of dat webber, hamilton en button(en misschien raikonen maar verwacht dat de lotussen het zwaar krijgen) hem van het podium kunnen houden.
Hij zal hem niet gekocht hebben als investering.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja er zijn er niet heel erg veel van en ze worden wel nog steeds plat gereden. Dus ze worden alleen maar meer waard.
Als ik hem was had ik hem zeker nog niet weggedaan, ookal reed ik er nooit in.
je haalt de tijden van zaterdag en zondag door elkaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zag ik nou goed dat RTL7 pas om 7:15 begint met uitzenden terwijl de kwali al om 7:00 begint? Niet dat ik van plan was naar Mol te kijken maar toch vreemd.
Ik ben er weerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:12 schreef Nober het volgende:
BBC heeft 1 uur voorbeschouwing en begint dus om 6 uur, weltrusten!
idd.quote:
yepquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:28 schreef kepler het volgende:
Hebben Alonso en Hamilton alleen de harde band gebruikt??
Ligt er aan hoe je de vraag leest. Vettel en Webber ook als je hem anders leestquote:
Bruno heeft samen met Lee McKenzie ook gedanst, denk morgen wel op de BBC te zien!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:29 schreef King_Merc het volgende:
Nico gaat gangnam style doen, op podium (als ie wint)
Ja wat is het nu?quote:
Foutje gemaakt dus want rijdt in Q2 wel in de 1:37.twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 13-10-2012 om 07:29:19Fernando just went out, same set of Supersofts as before reageer retweet
Supersofts. Rode wang.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja wat is het nu?
Alonso brak wel zn laatste rondje af, was dat op softs?
Supersofts bedoel je, lijkt mij sterk maar als je dat twitterbericht leest....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja wat is het nu?
Alonso brak wel zn laatste rondje af, was dat op softs?
je hebt maar twee banden per race, zacht en hardquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:38 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Supersofts bedoel je, lijkt mij sterk maar als je dat twitterbericht leest....
Was wat geweest, Hamilton er in Q1 uit en Button in Q2.quote:
hamilton in q1 er uit had ik wel mooi gevondenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Was wat geweest, Hamilton er in Q1 uit en Button in Q2.
Ja. Maar softer dan supersoft maken ze ze echt niet hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:44 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt maar twee banden per race, zacht en hard
(ja ik weet dat ze anders heten, maar dat is helemaal verwarrend)
Jawel, maar Hamilton is zo'n drietiende sneller dan Button sowieso.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:49 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb t verschil niet gezien tussen hem en Hamilton?
Kimi is aan de beurt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:57 schreef JohnB52 het volgende:
Ai. Grosjean op p7. Belooft spektakel voor de start!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:11 schreef kepler het volgende:
HHaha Vettel ziet er echt niet blij uit
2 vingertjes?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:11 schreef kepler het volgende:
HHaha Vettel ziet er echt niet blij uit
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:13 schreef vosss het volgende:
Eerste bocht die diknek aan de binnenkant er voorbij.
Ze zullen blij zijn als ze in de punten finishen.twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 13-10-2012 om 08:06:37Tomorrow will a very tough race. reageer retweet
In principe was Hamilton meer een pannenkoek door in Q1 binnen te blijven.quote:
Wacht even; ik heb Q1 gemist. Hoe kan hij in Q1 binnen blijven en wel Q2 en Q3 rijden?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:26 schreef Bayswater het volgende:
[..]
In principe was Hamilton meer een pannenkoek door in Q1 binnen te blijven.
Heeft een rondje gereden (hardere band) en dacht al binnen te zijn, bleef in de pits in tegenstellling tot Alonso. Als Senna zijn laatste rondje niet moest afbreken om één of andere vage reden had Hamilton op P 18 gestaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even; ik heb Q1 gemist. Hoe kan hij in Q1 binnen blijven en wel Q2 en Q3 rijden?
Wat gaat het worden Vosss, weer een Lancia of wat anders?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:20 schreef vosss het volgende:
Zo. Mijn biertje is op, nog net op tijd thuis geweest voor Q2 en Q3 mee te pakken. Tijd voor wat slaap en vanmiddag even kijken voor een andere auto te kopen
Hij heeft het toch gered, wordt interessant morgen, Ferrari beter dan verwacht in kwalificatiequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:26 schreef Bayswater het volgende:
[..]
In principe was Hamilton meer een pannenkoek door in Q1 binnen te blijven.
waarvoor?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:35 schreef JohnB52 het volgende:
BAM! 10.000¤ boete voor Mercedes!
Schumacher mag gewoon van P10 vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |