Het even wat realistischer gemaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Alonso gaat gewoon winnen
Massa Grosjean ramt gewoon bij bocht 1 vettel eraf
Blijkbaar was het niet de setup, maar een probleem met de achterwielophanging, waardoor Hamilton in Japan niet snel genoeg was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het probleem van het vinden van een goede setup zal niet opgelost zijn, ook niet wat betreft het WK wanneer het in Korea wel lukt. Verder was hij niet echt los in Singapore, hij lag slechts aan de leding. Daarnaast is Japan bij mijn weten bij uitstek een circuit waarvoor je een uitgebalanceerde auto nodig hebt. Een auto die daar goed is zal ook op veel andere circuits goed op te zetten zijn denk ik.
Maakt mij niet uit, zolang alonso maar wintquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het even wat realistischer gemaakt.
Hij is nog niet weg of ze beginnen te saboterenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Blijkbaar was het niet de setup, maar een probleem met de achterwielophanging, waardoor Hamilton in Japan niet snel genoeg was.
Inderdaad, FP1 waren high fuel runs, FP2 lowquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:25 schreef kepler het volgende:
Ferrari zit er goed bij
Ik heb het idee dat het een spannende race gaat worden!
Vaag verhaal, en daar bedoel ik niks meer mee dan dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Blijkbaar was het niet de setup, maar een probleem met de achterwielophanging, waardoor Hamilton in Japan niet snel genoeg was.
Is ook logisch als je weet dat je normaliter sneller bent dan je teammaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vaag verhaal, en daar bedoel ik niks meer mee dan dat.
Het lijkt er wel op dat het meer voorkomt:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/19921610
Al lijkt me dat hij vooral baffled is over de pace van zijn eigen McLaren en niet die van Button.
Het lijkt mij niet normaal om 2 weekenden achter elkaar voor een raadsel te staan. Dat je er nog niet bent met de afstelling is prima, maar dat is wat anders dan met stomheid geslagen zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook logisch als je weet dat je normaliter sneller bent dan je teammaat
Als je met het team overlegt en die kunnen de werkelijke oorzaak pas achteraf vinden kan ik begrijpen dat het een raadsel was in Japan, over vandaag zullen we nog wel horen, in FP1 was hij wel snel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet normaal om 2 weekenden achter elkaar voor een raadsel te staan. Dat je er nog niet bent met de afstelling is prima, maar dat is wat anders dan met stomheid geslagen zijn.
Ik vind ook dat hij normaliter sneller moet zijn dan Button, maar feitelijk is hij dat wel heel vaak niet.
4 jaar in bezit, 75 miles geredenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Nober het volgende:
Jenson Button's Ferrari Enzo for sale
Mocht je geld en interesse hebben.
http://www.topgear.com/uk(...)o-auction-2012-10-09
Nouja er zijn er niet heel erg veel van en ze worden wel nog steeds plat gereden. Dus ze worden alleen maar meer waard.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef opreis het volgende:
Zal me niks verbazen als vettel morgen Pole pakt om zondag de hele wedstrijd op kop te rijden. Ben benieuwd of Alonso in de buurt kan blijven of dat webber, hamilton en button(en misschien raikonen maar verwacht dat de lotussen het zwaar krijgen) hem van het podium kunnen houden.
Hij zal hem niet gekocht hebben als investering.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja er zijn er niet heel erg veel van en ze worden wel nog steeds plat gereden. Dus ze worden alleen maar meer waard.
Als ik hem was had ik hem zeker nog niet weggedaan, ookal reed ik er nooit in.
je haalt de tijden van zaterdag en zondag door elkaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zag ik nou goed dat RTL7 pas om 7:15 begint met uitzenden terwijl de kwali al om 7:00 begint? Niet dat ik van plan was naar Mol te kijken maar toch vreemd.
Ik ben er weerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:12 schreef Nober het volgende:
BBC heeft 1 uur voorbeschouwing en begint dus om 6 uur, weltrusten!
idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |