yepquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:28 schreef kepler het volgende:
Hebben Alonso en Hamilton alleen de harde band gebruikt??
Ligt er aan hoe je de vraag leest. Vettel en Webber ook als je hem anders leestquote:
Bruno heeft samen met Lee McKenzie ook gedanst, denk morgen wel op de BBC te zien!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:29 schreef King_Merc het volgende:
Nico gaat gangnam style doen, op podium (als ie wint)
Ja wat is het nu?quote:
Foutje gemaakt dus want rijdt in Q2 wel in de 1:37.twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 13-10-2012 om 07:29:19Fernando just went out, same set of Supersofts as before reageer retweet
Supersofts. Rode wang.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja wat is het nu?
Alonso brak wel zn laatste rondje af, was dat op softs?
Supersofts bedoel je, lijkt mij sterk maar als je dat twitterbericht leest....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja wat is het nu?
Alonso brak wel zn laatste rondje af, was dat op softs?
je hebt maar twee banden per race, zacht en hardquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:38 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Supersofts bedoel je, lijkt mij sterk maar als je dat twitterbericht leest....
Was wat geweest, Hamilton er in Q1 uit en Button in Q2.quote:
hamilton in q1 er uit had ik wel mooi gevondenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Was wat geweest, Hamilton er in Q1 uit en Button in Q2.
Ja. Maar softer dan supersoft maken ze ze echt niet hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:44 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt maar twee banden per race, zacht en hard
(ja ik weet dat ze anders heten, maar dat is helemaal verwarrend)
Jawel, maar Hamilton is zo'n drietiende sneller dan Button sowieso.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:49 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb t verschil niet gezien tussen hem en Hamilton?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |