abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117704376
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee, iedereen wordt gecontroleerd omdat er een paar tussen zitten die gedronken hebben.. zo werkt dat nu eenmaal..

Niet zo'n drama maken ervan..
Komen ze jouw huis binnen middels chantage van 'meewerken of'? Nee hé? Dus niet iedereen wordt gecontroleerd, zoals in jouw vergelijkende voorbeeld van die alcoholcontrole waar dus wel iedereen gecontroleerd wordt.
pleased to meet you
pi_117704421
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef moussie het volgende:

[..]

Nee, geen SWAT teams, wel twee potige ambtenaren die over het algemeen niet erg beleefd blijken te zijn en er geen moeite mee hebben om je ronduit te chanteren .. als u niet meewerkt wordt uw uitkering beëindigt.
Smack10 heeft nog niet door dat er nu een basis wordt gelegd voor verdere controle's. Binnen 10 jaar leven we in een controle maatschappij waarvan hij ook de zure vruchten zal plukken!
pi_117704489
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:10 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Tja mensen hebben rechten (uitkeringen), maar daar hangen ook plichten (controle) bij.. accepteren dus.
Controle is er al, controle is iets anders dan een huiszoeking waarbij iemand door je kasten zoekt naar verkeerd ondergoed.
pleased to meet you
pi_117704547
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef BeffJeck het volgende:

[..]

Smack10 heeft nog niet door dat er nu een basis wordt gelegd voor verdere controle's. Binnen 10 jaar leven we in een controle maatschappij waarvan hij ook de zure vruchten zal plukken!
Met de groeiende mogelijkheden (technologie) worden inderdaad de controles anders.. maar over 10 jaar leven we niet als slaven met een chip in ons hoor, je klinkt beetje paranoïde..
pi_117704606
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:13 schreef moussie het volgende:

[..]

Controle is er al, controle is iets anders dan een huiszoeking waarbij iemand door je kasten zoekt naar verkeerd ondergoed.
Dat ondergoed verhaal :+
pi_117704637
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:10 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Tja mensen hebben rechten (uitkeringen), maar daar hangen ook plichten (controle) bij.. accepteren dus.
Punt is dat deze plichten iets te ver gaan. :)
pi_117704687
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Punt is dat deze plichten iets te ver gaan. :)
Ze kunnen ook kiezen voor nee, dan dus minder geld (recht), maar ook minder plicht.. simpel
pi_117704771
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nu is het al binnenvallen.. zeker met SWAT teams en alles ofniet? :')
Al eens buiten Nederland geweest?
Je kunt rustig spreken van binnenvallen als het onder dwang gebeurt.
pi_117704832
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:16 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ze kunnen ook kiezen voor nee, dan dus minder geld (recht), maar ook minder plicht.. simpel
Je mag ook iemand doodmaken hoor, maar dan dus minder vrijheid de komende decennia. Simpel.
pi_117704916
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef BeffJeck het volgende:

[..]

Tja, waarschijnlijk jong en gezond en arrogant .. wat kan hem nou gebeuren. Dat de deur al open staat voor verdere maatregelen door huisbezoeken voor kinderopvangtoeslag erbij te halen, ach, daar letten we niet op, zo zitten we te kwijlen bij het idee dat het stereotype tokkie-steuntrekker eindelijk eens zijn trekken thuis krijgt.
pleased to meet you
pi_117704951
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:14 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Met de groeiende mogelijkheden (technologie) worden inderdaad de controles anders.. maar over 10 jaar leven we niet als slaven met een chip in ons hoor, je klinkt beetje paranoïde..
quote:
Vliegmaatschappijen moeten gegevens van passagiers al voor aankomst op Schiphol digitaal verstrekken aan marechaussee en douane.

Het gaat om de volgende gegevens: naam, adres, nationaliteit, paspoortnummer, reisroute en bagage. Minister Gerd Leers schrijft aan de Tweede en Eerste Kamer dat het de grenscontrole beter en sneller moet maken.

Bepaalde reizigers en hun bagage krijgen daarna een intensievere controle dan andere passagiers.

Toekomst
Het automatisme moet in de toekomst ook gaan gelden voor andere Nederlandse lucht- en zeehavens. En dan niet alleen bij aankomst, maar ook bij vertrek. Het aantal reizigers zal blijven stijgen, denkt Leers, en een snelle controle is goed voor veiligheid en economie
Douane ( lees belastingdienst ) ziet dat Smack10 in de VS is geweest. Vreemd Smack10 heeft niet zo'n hoog inkomen dat hij dit kan betalen. Laten wij eens een paar ambtenaren naar het huis van smack10 sturen. Lekker de boel controleren. Ooh...Smack10 heeft jarenlang in een oude sok voor deze reis gespaard. Gelukkig niets aan de hand. Maar van die schilderij die aan de muur hangt wil de belastingdienst wel even weten hoe smack10 hier aan komt.
pi_117704973
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:22 schreef moussie het volgende:

[..]

Tja, waarschijnlijk jong en gezond en arrogant .. wat kan hem nou gebeuren. Dat de deur al open staat voor verdere maatregelen door huisbezoeken voor kinderopvangtoeslag erbij te halen, ach, daar letten we niet op, zo zitten we te kwijlen bij het idee dat het stereotype tokkie-steuntrekker eindelijk eens zijn trekken thuis krijgt.
Vooroordelen?

Ben alles behalve arrogant :)
pi_117705035
quote:

[..]

Yeah right, want de banen voor mensen die arbeidsongeschikt in de bijstand zitten en voor 65-plussers zijn er natuurlijk voor het oprapen .. ga toch weg met je keuze, je hebt niets te kiezen, je krijgt het voor je kiezen ..
pleased to meet you
pi_117705118
quote:

[..]

Waarom zouden mensen er in godsnaam voor moeten kiezen om te verhongeren als ze geen huiszoekingen willen? Vreemde 'keuze' leg je ze voor...
pi_117705166
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:22 schreef BeffJeck het volgende:

[..]

[..]

Douane ( lees belastingdienst ) ziet dat Smack10 in de VS is geweest. Vreemd Smack10 heeft niet zo'n hoog inkomen dat hij dit kan betalen. Laten wij eens een paar ambtenaren naar het huis van smack10 sturen. Lekker de boel controleren. Ooh...Smack10 heeft jarenlang in een oude sok voor deze reis gespaard. Gelukkig niets aan de hand. Maar van die schilderij die aan de muur hangt wil de belastingdienst wel even weten hoe smack10 hier aan komt.
Dus ik kan niet werken, maar wel naar de VS op vakantie? Ja want als ik een schilderij van 100.000 euro aan de muur heb hangen en uitkering krijg is dat toch wel een beetje vreemd ofniet? Dan zou dat door crimineel gedrag kunnen komen, dus uitzoeken.. :)

Daarnaast zien landen zowiezo waar je op vakantie bent geweest.
pi_117705244
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dus ik kan niet werken, maar wel naar de VS op vakantie? Ja want als ik een schilderij van 100.000 euro aan de muur heb hangen en uitkering krijg is dat toch wel een beetje vreemd ofniet? Dan zou dat door crimineel gedrag kunnen komen, dus uitzoeken.. :)
ik heb het niet over een uitkering! Stel je werkt voor net geen modaal inkomen! Je bent misschien in de toekomst wel controlewaardig!
pi_117705245
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen er in godsnaam voor moeten kiezen om te verhongeren als ze geen huiszoekingen willen? Vreemde 'keuze' leg je ze voor...
Overdreven. Waarom weigeren ze? Verhongeren, je overdrijft weer..
pi_117705295
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Vooroordelen?

Ben alles behalve arrogant :)
Ben jij wel reëel genoeg om te beseffen dat jij met een beetje pech over een paar jaar in mijn situatie zou kunnen zitten?
pleased to meet you
pi_117705343
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:22 schreef BeffJeck het volgende:

[..]

[..]

Toen smack10 in Tel Aviv aankwam, kreeg ik ook een hele ondervraging en doorzoeking omdat ik de enige met blond haar was in het vliegtuig...

Op de terugreis naar Nederland ook weer...

Oorzaak--> gevolg = logisch proces
pi_117705424
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef moussie het volgende:

[..]

Ben jij wel reëel genoeg om te beseffen dat jij met een beetje pech over een paar jaar in mijn situatie zou kunnen zitten?
Ik ken jouw situatie niet. Jij mijne blijkbaar wel om over mijn karakter, gezondheid etc. te oordelen? En dan zeg je dat andere vooroordelen gebruiken om te gaan controleren...
pi_117705442
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Overdreven. Waarom weigeren ze? Verhongeren, je overdrijft weer..
Omdat ze verder geen inkomen hebben?
pi_117705464
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Toen smack10 in Tel Aviv aankwam, kreeg ik ook een hele ondervraging en doorzoeking omdat ik de enige met blond haar was in het vliegtuig...

Op de terugreis naar Nederland ook weer...

Oorzaak--> gevolg = logisch proces
Nee, dit is een veiligheidscontrole op het vliegveld en geen controle thuis. Overigens dit is een lulverhaal. Want El Al controleert elke passagier. En de KLM ook!
pi_117705593
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Daarnaast zien landen zowiezo waar je op vakantie bent geweest.
Arbeidsongeschikt en voor ruim 10K aan kunst hangen in huis niemand heeft er een zak mee te maken van wie dat afkomt en of het een erfenis betaamt.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_117705746
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Arbeidsongeschikt en voor ruim 10K aan kunst hangen in huis niemand heeft er een zak mee te maken van wie dat afkomt en of het een erfenis betaamt.
Inderdaad, er is geen vermogensstoets.
En op vakantie mag ik als arbeidsongeschikte ook wel, ook naar de VS, (of naar Canada zoals ik een keer heb gedaan)
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_117705896
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef BeffJeck het volgende:

[..]

Nee, dit is een veiligheidscontrole op het vliegveld en geen controle thuis. Overigens dit is een lulverhaal. Want El Al controleert elke passagier. En de KLM ook!
Was geen El Al, maar veiligheidsdienst. Tevens geen gewone controle, maar een heel uitgebreide..
pi_117705966
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef barthol het volgende:

[..]

Inderdaad, er is geen vermogensstoets.
En op vakantie mag ik als arbeidsongeschikte ook wel, ook naar de VS, (of naar Canada zoals ik een keer heb gedaan)
Juist en in mijn situatie nu heb ik een huurhuis in Nederland en zelfs een koophuis in een ander land al heel wat jaren trouwens.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_117706239
Ik heb als arbeidsongeschikte ook wel bergwandelvakanties gedaan, zo in mijn uppie met de rugzak over de toppen van de Pyreneeën.

(Het was indertijd ook bij terugkomst van zo'n vakantie een onaangename verrassing om te ontdekken dat ik blijkbaar voorgoed was afgekeurd)

[ Bericht 18% gewijzigd door barthol op 07-10-2012 21:01:41 ]
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_117706547
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:15 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat ondergoed verhaal :+
Kanonne zeg, gebruik je hersens even wil je .. hoe wil je erachter komen of er naast jou nog iemand anders in het huis woont? Juist ja, je doorzoekt het vuile wasgoed en laden en kasten op kleding van het andere geslacht. Nou zegt een mannenmodel spijkerbroek in een klerenkast van een vrouw vrij weinig tegenwoordig, en dat grote mannenoverhemd is een lekkere nachtpon .. dus wat blijft dan over?
pleased to meet you
pi_117707005
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik ken jouw situatie niet. Jij mijne blijkbaar wel om over mijn karakter, gezondheid etc. te oordelen? En dan zeg je dat andere vooroordelen gebruiken om te gaan controleren...
De situatie dat je nergens meer aan de bak komt wegens te oud en arbeidshandicap. De situatie waarin ik zo'n 10 jaar geleden belandde toen ik op het verkeerde moment ziek werd. Dat jij er helemaal niets van begrijpt wordt wel duidelijk uit je veronderstelling dat ik een keuze zou hebben. Als ik die gasten weiger heb ik niets meer, geen huis, geen eten, niks, noppes, nada, niente
pleased to meet you
pi_117707376
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:39 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Was geen El Al, maar veiligheidsdienst. Tevens geen gewone controle, maar een heel uitgebreide..
Wtf .. jij gaat daar helemaal vrijwillig naar toe terwijl je weet hoe spannend de situatie er is bij vlagen is, en dat wil je dan vergelijken met iemand die onvrijwillig in de bijstand zit?
pleased to meet you
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:18:31 #231
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_117712774
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef moussie het volgende:

[..]

En... al bezoek gehad? Al die jaren bestond de mogelijkheid er al.....
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:44:06 #232
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_117714266
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef moussie het volgende:

[..]

Kanonne zeg, gebruik je hersens even wil je .. hoe wil je erachter komen of er naast jou nog iemand anders in het huis woont? Juist ja, je doorzoekt het vuile wasgoed en laden en kasten op kleding van het andere geslacht. Nou zegt een mannenmodel spijkerbroek in een klerenkast van een vrouw vrij weinig tegenwoordig, en dat grote mannenoverhemd is een lekkere nachtpon .. dus wat blijft dan over?
Achterhaalde gedachte, er bestaan zoveel verschillende relaties tussen mensen. Ze kunnen lang zoeken naar vrouwenkleding bij een homokoppel, en er zal ook niet veel mannenkleding aanwezig zijn bij een lesbisch stel. Of misschien juist wel omdat ze vrienden hebben van het andere geslacht die daar misschien regelmatig logeren als ze gaan stappen oid?
Wat te denken van 2 bijstandsmoeders die een goede band hebben en de boodschappen delen? Hoe kan je dat nou zien bij een huiscontrole
:?

Ik vind het grote onzin, de échte fraudeurs regelen dat soort zaken echt wel beter en worden niet gepakt.
pi_117716235
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

En... al bezoek gehad? Al die jaren bestond de mogelijkheid er al.....
Al die jaren was er geen aanleiding om bij mij te komen kijken, nu is er geen aanleiding meer nodig.
pleased to meet you
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:25:46 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117716304
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:24 schreef moussie het volgende:

[..]

Al die jaren was er geen aanleiding om bij mij te komen kijken, nu is er geen aanleiding meer nodig.
Nu kunnen ze al langskomen omdat je een keer niet lief doet tegen je case-manager.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117719334
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:52 schreef zuigmarmot het volgende:
Om alvast de drogreden van tafel te vegen van: maar je hebt toch niets te verbergen. Ik zal hierover eens een anekdote vertellen over een verjaardagsfeest waar ik was.

We kregen weer eens de discussie over de privacyschendingen e.d. wat de laatste tijd weer eens heet nieuws was, en zoals altijd was ik met mijn stelling "ik heb zeker wel wat te verbergen, nl mijn privacy, en dat hoeft niet per se iets crimineels te zijn stond ik weer eens allen, daar bijna alle aanwezigen de drogreden hadden: als niets te verbergen hebt, is dat toch niet erg ?

Toen ben ik naar de WC gelopen, en heb de deur eruit getild. daar kwamen de eerste protesten al.

Ik heb toen nog de drogreden aangevoerd:Iedereen ziet je naar de WC gaan, Iedereen weet wat je daar gaat doen. wat heb je dan toch te verbergen ? niets toch.

Nu vonden een aantal jongens dat wel lachen, en vonden het niet zo erg, maar het merendeel, en vooral de vrouwen sputterden wel erg tegen, en werden echt boos toen ik weigerde de deur terug te hangen.

Ook al hadden ze het zelf niet door, maar blijkbaar snapte ze nu wel beter mijn punt
:D :o _O-

_O_ Bazenactie _O_
pi_117719668
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nu kunnen ze al langskomen omdat je een keer niet lief doet tegen je case-manager.
Tja, ik kreeg ooit eens een strafkorting van 10% voor twee maanden van een casemanager die verkoos te negeren dat de papieren van voorgaande gesprekken, onderzoeken en afspraken kwijt waren geraakt .. en hé, haar moeder had ook kanker gehad en die stond veel positiever in het leven. Ik was volgens haar te negatief, en dat was volgens haar wel een korting waard. .
pleased to meet you
  maandag 8 oktober 2012 @ 08:13:10 #237
3542 Gia
User under construction
pi_117721403
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Over een erfenis moet je successierechten afdragen. Dat lukt niet in de bijstand, dus zul je dat schildreij moeten verkopen om aan je verplichtingen te voldoen. En dan kan dat niet aan je muur hangen.
  maandag 8 oktober 2012 @ 08:15:44 #238
3542 Gia
User under construction
pi_117721425
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:40 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Juist en in mijn situatie nu heb ik een huurhuis in Nederland en zelfs een koophuis in een ander land al heel wat jaren trouwens.
Als er overwaarde op dat koophuis zit, moet je het verkopen. Je woont namelijk niet in dat huis, maar in het huurhuis in Nederland.

Je trekt toch geen hypotheekrente af, mag ik hopen, want ook dat zou fraude zijn.
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:08:42 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117722157
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Als er overwaarde op dat koophuis zit, moet je het verkopen. Je woont namelijk niet in dat huis, maar in het huurhuis in Nederland.

Je trekt toch geen hypotheekrente af, mag ik hopen, want ook dat zou fraude zijn.
En wat als hij nou WAO heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:13:48 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117722237
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Over een erfenis moet je successierechten afdragen. Dat lukt niet in de bijstand, dus zul je dat schildreij moeten verkopen om aan je verplichtingen te voldoen. En dan kan dat niet aan je muur hangen.
Ja, want als je 10k van je ouders of partner erft dan moet je ook zoveel erfbelasting betalen :')
Mens, je blaat.

Dat in de bijstand zitten en kunst ter waarde van 10k hebben niet samengaat is wat anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:15:33 #241
373754 mossad_agent
pi_117722275
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 01:17 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

_O_ Bazenactie _O_
Verzonnen verhaal.....
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 01:38 schreef moussie het volgende:

[..]
Ik was volgens haar te negatief, en dat was volgens haar wel een korting waard. .
Dit kan ik mij wel voorstellen.....als je tegen haar/hem ook zo 'ik weet alles beter en kom telkens met voorbeelden waardoor....' als hier bent.
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:19:34 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117722351
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:15 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Verzonnen verhaal.....

[..]

Dit kan ik mij wel voorstellen.....als je tegen haar/hem ook zo 'ik weet alles beter en kom telkens met voorbeelden waardoor....' als hier bent.
Als je ziek bent en ook nog eens langdurig in de bijstand zit dan valt het waarschijnlijk ook niet mee om positief te zijn, dat is echter geen reden om iemand een strafkorting te geven op een uitkering die toch al op het bestaansminimum zit.

Dat je iedere zieke wilt vergelijken met jouw moeder die haar kanker positief te lijf ging is behoorlijk triest.
Als haar moeder een andere vorm van kanker had gehad had ze het mogelijk niet overleefd, ongeacht hoe positief ze was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:24:15 #243
373754 mossad_agent
pi_117722432
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je ziek bent en ook nog eens langdurig in de bijstand zit dan valt het waarschijnlijk ook niet mee om positief te zijn, dat is echter geen reden om iemand een strafkorting te geven op een uitkering die toch al op het bestaansminimum zit.

Dat je iedere zieke wilt vergelijken met jouw moeder die haar kanker positief te lijf ging is behoorlijk triest.
Als haar moeder een andere vorm van kanker had gehad had ze het mogelijk niet overleefd, ongeacht hoe positief ze was.
Ik denk niet dat hij zomaar met die vergelijkingen kwam. Gezien het gegeven dat moussie nog nooit iets heeft aangenomen zonder heftig verzet, geloof ik best dat zij ook met de controleur een soort van discussie is aangegaan. Ik zou op een gegeven moment ook bot worden. Soms heb je dat bij mensen.
pi_117722783
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef moussie het volgende:

[..]

De situatie dat je nergens meer aan de bak komt wegens te oud en arbeidshandicap. De situatie waarin ik zo'n 10 jaar geleden belandde toen ik op het verkeerde moment ziek werd. Dat jij er helemaal niets van begrijpt wordt wel duidelijk uit je veronderstelling dat ik een keuze zou hebben. Als ik die gasten weiger heb ik niets meer, geen huis, geen eten, niks, noppes, nada, niente
Ja waarom wil je ze dan zo graag weigeren? Het is misschien niet gek om je eens aan te passen, krijg je waarschijnlijk ook weer een baan :)
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:44:51 #245
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_117722831
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:15 schreef mossad_agent het volgende:

Verzonnen verhaal.....

??!!
was jij er niet bij dan ?

Ik ben wel benieuwd naar de feiten die jij kan aanbrengen die duidelijk stellen dat dit een verzonnen verhaal is.
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_117722862
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 01:17 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

_O_ Bazenactie _O_
Heb zo'n idee dat hij volgend jaar "per ongeluk" niet uitgenodigd wordt :')
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:47:20 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117722865
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:24 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij zomaar met die vergelijkingen kwam. Gezien het gegeven dat moussie nog nooit iets heeft aangenomen zonder heftig verzet, geloof ik best dat zij ook met de controleur een soort van discussie is aangegaan. Ik zou op een gegeven moment ook bot worden. Soms heb je dat bij mensen.
Ja en? Je hoeft geen ja en amen te zeggen op alles wat de medewerker van de sociale dienst zegt, het gebeurt vaak zat dat die ook maar wat zitten te blaten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:48:38 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117722895
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja waarom wil je ze dan zo graag weigeren? Het is misschien niet gek om je eens aan te passen, krijg je waarschijnlijk ook weer een baan :)
Ja, want voor arbeidsongeschikten liggen de banen voor het oprapen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117722897
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef moussie het volgende:

[..]

De overheid moet wel voor alles zorgen, zodat ze een huisje hebben, inkomen, kinderbijslag, toeslag op de ziektekosten..

Maar van de andere kant willen ze dat de overheid geen rol in hun leven speelt..

Beetje tegenstrijdig, niet moessie?
pi_117722946
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want voor arbeidsongeschikten liggen de banen voor het oprapen :')
Per situatie verschillend. Dus kan je niet één opmerking over maken die op iedereen van toepassing is..

Je zou ook kunnen zeggen dat mensen bepaald werk niet willen doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')