Eten.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:06 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zin in een onwijs lekker, fris, toetje....
Overkill ...quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Voor de Ajax-supporters :
[ afbeelding ]
Ik zal het aan Kaneel doorgeven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Voor de Ajax-supporters :
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat ik nu net trek hebben
Alleen ranzig eten in huis
Geen toetjesliefhebster?quote:
Nee, maar zoals bovenstaande posts illustreren, heb ik teveel gegeten.quote:
ik had lekkere chocolaatjes meegneemd van de ikeaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat ik nu net trek hebben
Alleen ranzig eten in huis
Ik heb twee zakken paprikachips, hebben? Ik eet dat niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefrituurde meuk heb ik geen zin in, verder alleen ranzige chips
Oow ah ehm teveel eten en dan nog een toetje... hmzquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar zoals bovenstaande posts illustreren, heb ik teveel gegeten.
Ja ik kon dat niet meenemenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had lekkere chocolaatjes meegneemd van de ikea
Ligt eraan welk merkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb twee zakken paprikachips, hebben? Ik eet dat niet.
Ik kreeg 2 zakken Kottbular van de Ikeaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had lekkere chocolaatjes meegneemd van de ikea
Ik kots niet, dus zal wel niet nodig zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ah ehm teveel eten en dan nog een toetje... hmz
Zoekt cementkuipje op voor Fera
(Makkelijker raken als een emmertje)
gewoon IN je jas meesmokkelenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik kon dat niet meenemen
Volgende keer neem ik een rugzak mee
[..]
Ligt eraan welk merk
Lays, superchips. Van die dikke, met ribbels. (quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik kon dat niet meenemen
Volgende keer neem ik een rugzak mee
[..]
Ligt eraan welk merk
Dat zit voor geen meterquote:
Hmm, die vind ik eigenlijk wel lekkerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Lays, superchips. Van die dikke, met ribbels. ()
Had je mee moeten lopen. 'Tis eigenlijk van Kaneel, maar misschien merkt 'ie t niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zit voor geen meter
[..]
Hmm, die vind ik eigenlijk wel lekkerHad je dat niet even eerder kunnen zeggen, dan had ik ze gisteren meegenomen
watte?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 zakken Kottbular van de Ikea
Ja nou en .. je moet er wat voor over hebbenquote:
Ja maar dan had ik ergens moeten crashen, want trein was dan foetsiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Had je mee moeten lopen. 'Tis eigenlijk van Kaneel, maar misschien merkt 'ie t niet.
Broeder-boks. Ik voel je.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Wut?M'n ex woont nu al samen, tis net 2 maanden uit ofzo
Gaat hardquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Wut?M'n ex woont nu al samen, tis net 2 maanden uit ofzo
True true, next time betterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
watte?
[..]
Ja nou en .. je moet er wat voor over hebben
*broeder-boks geeft*quote:
Ik wacht op het bericht dat ze zwanger isquote:
Zweedse gehaktballetjes; handig, lekker, kant en klaar en diepvries, bij de IKEAquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
Even fobo updaten met de schatkaart van KT
Ze wonen nog niet samen, maar wel een serieuze relatie nadat we 2,5 week uit elkaar waren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True true, next time better
[..]
*broeder-boks geeft*
Bij jou was het nog een tikkeltje erger toch ?
[..]
Ik wacht op het bericht dat ze zwanger is
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef sararaats het volgende:
Ik blijf niet lang, ben moe en m'n voet doet pijn
Doei
Bij mij dus ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze wonen nog niet samen, maar wel een serieuze relatie nadat we 2,5 week uit elkaar waren.
Dag sterrenvrouwtje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef sararaats het volgende:
Doei
Van je nieuwe schoene ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef sararaats het volgende:
Doei
* Fera knuffelt meequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij dus ook
* Vinniiee knuffel aan Fera geeft
* kingtoppie knuffel orgiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt mee
Scheelt wel dat ik er zelf overheen ben, maar toch had echt zo'n: "Auw". moment.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt mee
Scheelt wel dat ik er zelf overheen ben, maar toch had echt zo'n: "Auw". moment.
Ik vin die viesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zweedse gehaktballetjes; handig, lekker, kant en klaar en diepvries, bij de IKEA
Maak maar wat mooisquote:
* Fera knuffelt KT ookquote:
*start paint opquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vin die vies
[..]
Maak maar wat moois
Het is ook grotendeels verbijstering en het gewoon niet snappen. Hij kent haar net drie weken of zoiets. Hoe kan je dan al meteen een serieuze relatie hebben?quote:
* Fera knuffelt Lola ookquote:
Goede vraag, goede vraag.... Bij mij was het een vriend van een ex van haar, die ze besloot maar eens contact op te nemen nadat ie op tv was geweestquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook grotendeels verbijstering en het gewoon niet snappen. Hij kent haar net drie weken of zoiets. Hoe kan je dan al meteen een serieuze relatie hebben?
* Fera knuffelt Faxiequote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola knuffelen kietelen vastbindenO+
quote:
Whut?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede vraag, goede vraag.... Bij mij was het een vriend van een ex van haar, die ze besloot maar eens contact op te nemen nadat ie op tv was geweest
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]Ik wist niet dat daar nog gradatie in zat, maar bedankt.
O zeker wel...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]Ik wist niet dat daar nog gradatie in zat, maar bedankt.
Ben ik volgens jou ook goed in knuffelen?quote:
Nee kan ik nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat lola tegen kietelen kan
quote:
Wel ok... Ik wil je wel knuffel les geven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik volgens jou ook goed in knuffelen?
Het is 'm toch gelukt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was een of ander programma over dat het niet lukt om een vriendin te krijgen ofzo
Nice one.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel ok... Ik wil je wel knuffel les geven.
Verteeeeeel.quote:
Oh, vastbinden én kietelenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee kan ik niet
in mijn zij tenminste niet, onder mijn voet alleen met uiterste concentratie
[..]
Nouja... Z'n moeder had 'm opgegeven (quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is 'm toch gelukt.Zielig doen op TV werkt blijkbaar.
Dat wil ik wel ondervindenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben een mama
Mama's knuffelen als de beste![]()
quote:Oh doe dat maar niet meer om mij. Dat ben ik niet waard. Zo vaak ben iker uberhaupt niet... En als ik er ben, zie ik denk eerder mn vriendinnen, sorry
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, vastbinden én kietelen
[..]
Nouja... Z'n moeder had 'm opgegeven (), stond die cameraploeg hem op te wachten, fietst ie er keihard vandoor
![]()
Vervolgens komt ie heel droog aangelopen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
Je weet wat 3 oktober is in leiden? (leuk feestje hier)
Ze stuurt iets in de trant van: ''was je er nog''
Ik: ''ja schat, mijn verdriet wegdrinken omdat jij er niet was''
Zij:
[..]
Lijkt me hilarisch.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadGod ik wil weten hoe dat programma heet, dan kan ik het opzoeken
Was het ookquote:
O jawel hoor, gewoon naar de wallen oid?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef Faxie het volgende:
Ik verveel meWil ergens naartoe, maar d'r is geen fuck te doen
Friendzone sms?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
The hack moet ik daar nou weer mee?
Bijvoorbeeld, Deventer onder de brug staan er ook wel wat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O jawel hoor, gewoon naar de wallen oid?
Ehh,quote:
Oke toch maar nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan je één keer doen......
[..]
You had your change
Ik was niet van plan te betalen voor sexquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O jawel hoor, gewoon naar de wallen oid?
Fixed. Anders lijkt het net of je z'n luier net verschoont hebt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan je één keer doen......
[..]
You had your change chance
Theoretisch gezien doe je dat als je een vriendin hebt ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was niet van plan te betalen voor sex
Beter idd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh,
Ik doe niet aan friendzone, en zij ook niet denk ik... Die zien we een tijdje niet meer laten we het daarop houden....
Ah,quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was niet van plan te betalen voor sex
Scherpquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Fixed. Anders lijkt het net of je z'n luier net verschoont hebt._O-
I'm a chick(en)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke toch maar niet
Ja hoi jij ook hoor
Oh crapquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Fixed. Anders lijkt het net of je z'n luier net verschoont hebt.
Beetje stom smsje alleen, ze had ook niks kunnen zeggen natuurlijkquote:
Ik snap überhaupt niet dat Fax zijn best hoeft te doen voor sex.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah,
Dan zul je je best moeten doen denk ik
Ja, ook omdat het van jou meer 'n grapje was. Meteen zo serieus.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje stom smsje alleen, ze had ook niks kunnen zeggen natuurlijk
Beetje aandacht vragen en dan zo reageren op je reactie
Gezien zijn foto's .. idemquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat Fax zijn best hoeft te doen voor sex.
Ik hoef niet te neuken vanavond ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah,
Dan zul je je best moeten doen denk ik
Succes.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezien zijn foto's .. idem
Even mijn ikea-tafeltje in elkaar zetten .. tot zo
Succes.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezien zijn foto's .. idem
Even mijn ikea-tafeltje in elkaar zetten .. tot zo
Ik hoef de vrouwen nou niet bepaald van me af te slaan ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat Fax zijn best hoeft te doen voor sex.
Kill it with fireeee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ook omdat het van jou meer 'n grapje was. Meteen zo serieus.
Zou je wel denken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef de vrouwen nou niet bepaald van me af te slaan ofzo
Had je die kans dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kill it with fireeee.
Neuh, ik ben ervan overtuigd dat als ik seks met haar had gehad dat ze dat smsje niet gestuurd had
kingtoppies duistere passieve nooit de eerste stap nemen vrouwen blablabla reactie:quote:
Ik meen het.quote:
Om te initieren in ieder geval.quote:
Ik kan het me ergens wel voorstellen ... Als je als vrouw het idee hebt dat de man geen seks met je wilt, dat je dan gewoon geen kans meer hebt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Om te initieren in ieder geval.
En dat had ik ook wel een keer eerder met iemand van fok..
Niks mee gedaan bij beide en ze willen niks meer van je weten
Alsof je als man wel naar seks moet initieren anders voelen ze zich afgewezen oid.
Hahaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik meen het.Ik zou je doen, if that makes you feel any better.
En dat ja... vrouwenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
kingtoppies duistere passieve nooit de eerste stap nemen vrouwen blablabla reactie:
En dan gratis drank? Dan zal die bar niet lang meer bestaanquote:
True. There can be only one.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha
Maar je bent meer van de specerijen nu
Er staat een vraagteken, geen punt of uitroepteken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan gratis drank? Dan zal die bar niet lang meer bestaan
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik zou hem ook bijna doen
No homo
Ik werd te enthousiast. Excusesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staat een vraagteken, geen punt of uitroepteken.
Meh, hoe moet je dat weten dan? Er is toch niks afgewezen oid..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het me ergens wel voorstellen ... Als je als vrouw het idee hebt dat de man geen seks met je wilt, dat je dan gewoon geen kans meer hebt.
Soms denk je dat aan te voelen als vrouw. En dan wil je niet verdergaan, bang om alsnog afgewezen te worden. Soms ga je dan hard to get spelen en anders is het gewoon klaar. Misschien niet altijd goed, maar ik kan het soms wel begrijpen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meh, hoe moet je dat weten dan? Er is toch niks afgewezen oid..
Gelijk het idee dat een man geen seks met je wilt als hij het niet probeert.. Beetje lomp...
En dan die standaard verhaaltjes: ''mannen willen maar een ding blablablaaaaaaaaaaaaa''
Alsof je het zelf verdomme anders wou
Ik kan me voorstellen waarom Fera Kaneel doet, groot gelijk heeft ze/hijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik zou hem ook bijna doen
No homo
Bij meisje 1, heb ik meer de indruk dat ze er gewoon niet nat van wordt, zo een initiatiefloze saaie lul.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms denk je dat aan te voelen als vrouw. En dan wil je niet verdergaan, bang om alsnog afgewezen te worden. Soms ga je dan hard to get spelen en anders is het gewoon klaar. Misschien niet altijd goed, maar ik kan het soms wel begrijpen.
Vrouwen zitten dan ook raar in mekaar. Wen daar maar aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij meisje 1, heb ik meer de indruk dat ze er gewoon niet nat van wordt, zo een initiatiefloze saaie lul.
Dus hopplaaa aantrekkingskracht /exit. Als je niet probeert seks te hebben
Leuk koppie enzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen waarom Fera Kaneel doet, groot gelijk heeft ze/hijToffe gast & leuke dame
Danke schön Vin.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen waarom Fera Kaneel doet, groot gelijk heeft ze/hijToffe gast & leuke dame
Snap ik ook, vrouwen wel een beetje het gevoel krijgen dat er op ze gejaagd wordt, dat ze gewild zijn. Begeerlijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij meisje 1, heb ik meer de indruk dat ze er gewoon niet nat van wordt, zo een initiatiefloze saaie lul.
Dus hopplaaa aantrekkingskracht /exit. Als je niet probeert seks te hebben
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen zitten dan ook raar in mekaar. Wen daar maar aan
Keb soms een beetje de indruk dat vrouwen gewoon eigenlijk helemaal niet weten waartoe ze zich aangetrokken voelen...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen zitten dan ook raar in mekaar. Wen daar maar aan
Dat ookquote:
Geen dank, geen dankquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Danke schön Vin.
[..]
Snap ik ook, vrouwen wel een beetje het gevoel krijgen dat er op ze gejaagd wordt, dat ze gewild zijn. Begeerlijk.
Bij die hufter lopen ze gewoon hun clit achterna.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb soms een beetje de indruk dat vrouwen gewoon eigenlijk helemaal niet weten waartoe ze zich aangetrokken voelen...
''ik wil dit en dat, een lieve kerel''
/ loopt weg met hufter.
Ja maar govver, geef mij eens wat tijd johquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
Snap ik ook, vrouwen wel een beetje het gevoel krijgen dat er op ze gejaagd wordt, dat ze gewild zijn. Begeerlijk.
Klopt wel, soms weten vrouwen zelf niet eens wat ze voelen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb soms een beetje de indruk dat vrouwen gewoon eigenlijk helemaal niet weten waartoe ze zich aangetrokken voelen...
''ik wil dit en dat, een lieve kerel''
/ loopt weg met hufter.
Die heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij die hufter lopen ze gewoon hun clit achterna.
Kan de hufter beter neuken dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij die hufter lopen ze gewoon hun clit achterna.
De meesten van jullie zijn dat wel hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]sorry dat wij geen simpele hoeren zijn.
Vaak is de hufter aantrekkelijk, spannend ... Vooral seksueel. Terwijl gevoelsmatig we allemaal een vent willen die lief voor ons is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan de hufter beter neuken dan?
Hoezo geef mij eens wat tijd? Waarvoor heb je meer tijd nodig dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar govver, geef mij eens wat tijd joh
Goede binnenkomstquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
De meesten van jullie zijn dat wel hoor.
Al het gedrag valt wel erg op vind ik, onbewust gedrag van vrouwen dan...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Touché.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap het niequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak is de hufter aantrekkelijk, spannend ... Vooral seksueel. Terwijl gevoelsmatig we allemaal een vent willen die lief voor ons is.
Maar betekent dit dan niet dat die vrouwen gewoon goeie seks willen en de kwaliteit van de relatie zelf slechts secundair is?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak is de hufter aantrekkelijk, spannend ... Vooral seksueel. Terwijl gevoelsmatig we allemaal een vent willen die lief voor ons is.
Als jij een vrouw was, ging je dan voor een benzin, of voor een murdera?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het nie
Wat is er minder spannend aan iemand die lief is dan een lul?
Voordat ik mijn lul in werking zet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo geef mij eens wat tijd? Waarvoor heb je meer tijd nodig dan?
Vrouwen houden van een beetje stout... grof, ruig...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het nie
Omdat met een hufter het spel van aantrekken/afstoten er meer is ... De onzekerheid of hij je wel echt leuk vindt is groter, dat maakt iemand spannender. Een lieverd die je op een voetstuk plaatst, ja ... Daar is het al duidelijk waar het heen gaat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het nie
Geoefend IKEA-meubel-bouwsterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrouwen houden van een beetje stout... grof, ruig...
En waarom dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voordat ik mijn lul in werking zet.
Ik zou gewoon passief op mijn gat zitten, beetje mooi zitten doen, en wachten op Mur die op mij afstapt om me vol te pompen met sterk zaad.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als jij een vrouw was, ging je dan voor een benzin, of voor een murdera?
Kan allemaal, met een lieverd van binnen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrouwen houden van een beetje stout... grof, ruig...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon passief op mijn gat zitten, beetje mooi zitten doen, en wachten op Mur die op mij afstapt om me vol te pompen met sterk zaad.
Benzin? Geen idee, die valt niet op joh, een of andere schaduw die ik nooit gezien heb!.
We krijgen gewoon een gezwollen clit van woest aantrekkelijke bad boy. Mannen hebben dat ook, een kutwijf kan nog steeds godsgruwelijk lekker en doenbaar zijn. Betekent niet dat het relatiemateriaal is, maar soms zijn die dingen moeilijk te scheiden in je hoofd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar betekent dit dan niet dat die vrouwen gewoon goeie seks willen en de kwaliteit van de relatie zelf slechts secundair is?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
We krijgen gewoon een gezwollen clit van woest aantrekkelijke bad boy. Mannen hebben dat ook, een kutwijf kan nog steeds godsgruwelijk lekker en doenbaar zijn. Betekent niet dat het relatiemateriaal is, maar soms zijn die dingen moeilijk te scheiden in je hoofd.
Ah, ik snap het.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat met een hufter het spel van aantrekken/afstoten er meer is ... De onzekerheid of hij je wel echt leuk vindt is groter, dat maakt iemand spannender. Een lieverd die je op een voetstuk plaatst, ja ... Daar is het al duidelijk waar het heen gaat.
Overigens wel persoonlijk, want ik val helemaal niet op hufters. Grote afknapper.
Dit is he-le-maal waarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
We krijgen gewoon een gezwollen clit van woest aantrekkelijke bad boy. Mannen hebben dat ook, een kutwijf kan nog steeds godsgruwelijk lekker en doenbaar zijn. Betekent niet dat het relatiemateriaal is, maar soms zijn die dingen moeilijk te scheiden in je hoofd.
Hoezo zouden alle lieverds je op een voetstuk plaatsen? Dat volg ik niet helemaal. Dat deed ik alleen maar de 1e keer, was het snel verleerd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat met een hufter het spel van aantrekken/afstoten er meer is ... De onzekerheid of hij je wel echt leuk vindt is groter, dat maakt iemand spannender. Een lieverd die je op een voetstuk plaatst, ja ... Daar is het al duidelijk waar het heen gaat.
Overigens wel persoonlijk, want ik val helemaal niet op hufters. Grote afknapper.
Er zitten gradaties in ... Sommige vallen op mannen met een ondeugend randje en andere op echte klootzakken. Als ik sommige verhalen soms lees ...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, ik snap het.
Ik vind dat de lading hufter nu ehm, nogal verkeerd geinterpreteerd wordt.
Gek genoeg moet ik gelijk niks hebben van zo een kuthoer... Ook al is ze schijtlekker.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
En enorme klootzakken die op zwaar psychotische vrouwen vallen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zitten gradaties in ... Sommige vallen op mannen met een ondeugend randje en andere op echte klootzakken. Als ik sommige verhalen soms lees ...Vaak ook vrouwen met psychische issues, die op echte eikels vallen.
Dat is vaak nou eenmaal zo. Ik generaliseer een beetje, maar dat is alleen om het wat duidelijker te krijgen. Er zijn veel tinten grijs tussen zwart en wit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo zouden alle lieverds je op een voetstuk plaatsen? Dat volg ik niet helemaal. Dat deed ik alleen maar de 1e keer, was het snel verleerd.
50 ongeveer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is vaak nou eenmaal zo. Ik generaliseer een beetje, maar dat is alleen om het wat duidelijker te krijgen. Er zijn veel tinten grijs tussen zwart en wit.
Ok. Nu ben ik alleen de draad alweer kwijtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb tijd nodig om mezelf over de spanning heen te zetten...
Zelfde wat ik dus heb met hufters. Ik hou namelijk ook niet echt van macho gedrag ... In ieder geval, niet veel mannen komen er mee weg (bij mij).quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gek genoeg moet ik gelijk niks hebben van zo een kuthoer... Ook al is ze schijtlekker.
Oh haiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"het meisje van je dromen op een voetstuk.. met de slet in je armen"
quote:
Nah, jij bent veel te schattig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
De definitie hufter die Fera hanteerd zou ik mezelf nog kunnen geven
Ik hoef geen bitches hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
De perfecte combinatie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
niet echt trouwens hoor.. ik ga voor de gulden middenweg
mwoaaahhhh, gaat, gaatquote:
Grappig, dat is totaal nieuwe informatie van mij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is vaak nou eenmaal zo. Ik generaliseer een beetje, maar dat is alleen om het wat duidelijker te krijgen. Er zijn veel tinten grijs tussen zwart en wit.
Veel geld. Heel veel geld.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
De perfecte combinatie.
Een warm hart en een natte kut, wat wil je nog meer?
Zegmaar wat wij krijgen van het omgekeerde: een uberbraaf "ik blijf maagd tot mijn 40e" meisje....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Op een voetstuk plaatsen is niet goed ... Je moet iemand als gelijke behandelen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig, dat is totaal nieuwe informatie van mij.
Ik plaats mensen nooit op een voetstuk, ook m'n partners niet.
Maar dat zal vervolgens ook weer ergens fout zijn
Blijkbaar, moet maar wat aan gedaan worden, maar dat is maar een klein beetje bijschaven volgens mij.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Op een voetstuk plaatsen is niet goed ... Je moet iemand als gelijke behandelen.
Die combinatie is wel heul erg zeldzaam.quote:
amen!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
De perfecte combinatie.
Een warm hart en een natte kut, wat wil je nog meer?
Oh, kan het nog zoveel beter dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwoaaahhhh, gaat, gaat
met jou?
Leg uit.quote:
Je hebt nog 5 jaar om rijk te worden, daarna zoek ik verder.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Die combinatie is wel heul erg zeldzaam.
Naja, misschien ben ik dan minder lief dan ik zelf denk?...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Op een voetstuk plaatsen is niet goed ... Je moet iemand als gelijke behandelen.
Niemand is 100% van de tijd lief ... Ik niet iig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen!!
maar zo af en toe mag ze best een kutwijf zijn hoor.. als ze me daarna maar weer verteld dat ze me stiekem toch wel heul lief vindt :$
Meh, we denken teveel na denk ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, misschien ben ik dan minder lief dan ik zelf denk?...
had better days ja, maar komt wel goed hoor *knufje*quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, kan het nog zoveel beter dan?*Knuffel geeft*
Gaat wel lekker, blij dat ik een winterjas heb gevonden![]()
Morgen nog even wat overhemden scoren
Alleen geen drank in huis
Ben nog 4 jaar student ... Not gonna happen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt nog 5 jaar om rijk te worden, daarna zoek ik verder.
ik doe altijd lief.. telt dat ook? :$quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand is 100% van de tijd lief ... Ik niet iig.
Geen idee, zo goed ken ik je niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, misschien ben ik dan minder lief dan ik zelf denk?...
Zolang je maar geen hufter wordt ktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijkbaar, moet maar wat aan gedaan worden, maar dat is maar een klein beetje bijschaven volgens mij.
Ik behandel mezelf wel als gelijke...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik behandel eigenlijk niemand als mijn gelijke.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik behandel eigenlijk niemand als mijn gelijke.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben nog 4 jaar student ... Not gonna happen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik doe altijd lief.. telt dat ook? :$
Zie jeh et voor je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang je maar geen hufter wordt kt
WAAR WAS JIJ VANOCHTEND?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
Zo ik ben weer uit mijn coma ontwaakt, grgr.
Oke mooizoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
had better days ja, maar komt wel goed hoor *knufje*
oehhh nicevan je winterjas
en dat zuigt wel, niks meer open nu ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja de avondwinkel, maar die is godsgruwelijk duur![]()
Ik zie mezelf als een stuk beter/belangrijker dan ieder ander mens.quote:
Je bent altijd lief tegen mij hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zie jeh et voor je?
Ik hufter alleen op hufters.
Goed motto wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als een stuk beter/belangrijker dan ieder ander mens.
Ik dacht eigenlijk altijd dat iedereen dat wel had. Maar dat schijnt niet zo te zijn.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke mooizo
Jaaaa, kijk:ik vind m tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja de avondwinkel, maar die is godsgruwelijk duur!!
nice going vin
![]()
en ja da's ook niet alles nee.. ik zal er een voor jou drinken dan straks
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik heb me langere tijd als inferieur gezien ... Toen een tijdje superieur om me tegen de vorige gedachte te verzetten, maar nu behandel ik de meeste mensen toch wel als gelijke.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als een stuk beter/belangrijker dan ieder ander mens.
Ik dacht eigenlijk altijd dat iedereen dat wel had. Maar dat schijnt niet zo te zijn.
Ik ben het huis uit gesneakt om de eerste trein te halen.quote:
Lange coma...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
Zo ik ben weer uit mijn coma ontwaakt, grgr.
Ik miste wel wat geld uit m'n portemonnee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het huis uit gesneakt om de eerste trein te halen.
Bleken er ook nog werkzaamheden te zijn tussen Leiden en Schiphol.
fluctueert bij mij altijd een beetje.. op momenten dat ik mezelf als inferieur beschouw probeer ik dat altijd zo goed mogelijk te maskeren..lukt meestal wel volgens mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb me langere tijd als inferieur gezien ... Toen een tijdje superieur om me tegen de vorige gedachte te verzetten, maar nu behandel ik de meeste mensen toch wel als gelijke.Maar lang niet allemaal.
Thank youquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind m tof!!
nice going vin
![]()
en ja da's ook niet alles nee.. ik zal er een voor jou drinken dan straks
hihi je humorpantalonquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thank youNu heb ik tenminste een jas voor als ik in mijn pantalon ergens heen ga
Is goed, krijg je op de meet wel een drankje terug
Je maakt een grapje toch?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik miste wel wat geld uit m'n portemonnee.
Je was scherp gekleed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thank youNu heb ik tenminste een jas voor als ik in mijn pantalon ergens heen ga
Is goed, krijg je op de meet wel een drankje terug
Dat inferieure/superieure komt me ergens wel bekend voor. Alleen ik zie het in een ander licht.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb me langere tijd als inferieur gezien ... Toen een tijdje superieur om me tegen de vorige gedachte te verzetten, maar nu behandel ik de meeste mensen toch wel als gelijke.Maar lang niet allemaal.
Ik zie mezelf eigenlijk als inferieur als ik niet met andere mensen omga..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk schat.quote:
Hehe is goedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hihi je humorpantalon
en is goed lol
Thanksquote:
Daarom is KLB zo populair.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf eigenlijk als inferieur als ik niet met andere mensen omga..
Als ik mijzelf tussen andere mensen meng... Voel ik me toch vaak wel superieur...
Ik denk dat 80% van de mensheid gewoon een beetje klachtwaardig is....
Ik dacht even dat je serieus geld kwijt was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk schat.Muhaha en MK deden niet anders vanmorgen.
That's what she said.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietus!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk schat.Muhaha en MK deden niet anders vanmorgen.
Nooooohhhh bro.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe is goed
[..]
ThanksIk ben alleen vergeten wie jij bent
Die lekkere jongen met dreadlocks.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe is goed
[..]
ThanksIk ben alleen vergeten wie jij bent
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je serieus geld kwijt was.
hoe bedoel je precies?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat inferieure/superieure komt me ergens wel bekend voor. Alleen ik zie het in een ander licht.
ik voel me nu wel een beetje inferieur ja, want saai weekendquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf eigenlijk als inferieur als ik niet met andere mensen omga..
Als ik mijzelf tussen andere mensen meng... Voel ik me toch vaak wel superieur...
Ik denk dat 80% van de mensheid gewoon een beetje klachtwaardig is....
Amen.quote:
ik werk veelal alleen.. KUTquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
Ik ben omringd door 70% idioten op mijn opleiding.
Ik voel me daar niet superieur, ik ben het gewoon.
Ik moest zowat rennen om mijn trein te halenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je niet zo vroeg weg was gegaan hadden we nu een harem gehad.
No problem.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedankt voor link naar douchestream in dm.
Top avond.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
No problem.Stay tuned, zie je Kaneel over n uur ook nog douchen.
Mag ik een link als hij onder de douche stapt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
No problem.Stay tuned, zie je Kaneel over n uur ook nog douchen.
Rokje straffen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
vandaag mijn moedort uitgelachen omdat ze haar stem kwijt was.. maar volgens mij ga ik hiervoor gestraft worden![]()
Jij altijd. Dat zou hij ook willen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik een link als hij onder de douche stapt?
Heel vroeger op de basisschool voelde ik me superieur omdat ik altijd makkelijk hoge cijfers haalde.quote:
blauwe plekken, bitemarks, rugburns, krassen alles.. ik verdien hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
dat is een maisschieterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Erwtenschieter met PVC-pijpje en ballon
Zware held ben je af en toequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel vroeger op de basisschool voelde ik me superieur omdat ik altijd makkelijk hoge cijfers haalde.
Later voelde ik me inferieur omdat ik ergens wel doorhad dat ik ten eerste, anders was dan de rest en ten tweede, merkte dat ik steeds meer achter kwam te liggen op m'n leeftijdsgenoten en machteloos was daartegen wat te doen.
Nu weet ik dat ik autistisch ben -en- dat ik in die tijd depressief was.
Maar die achterstand haal ik toch nooit meer in dus waarom in termen als superieur/inferieur denken?
Ik denk graag op manieren die constructief voor me zijn, ik kijk naar het hier en nu en bouw nu in m'n eigen tempo m'n leven op. Niet meer in andermans tempo.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en sowieso.. dat deed mijn broer eens bij me.. hij heeft er nog steeds een litteken van
ik was een walgelijk en sadistisch kindje hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dat superieure/inferieure doe ik niet meer aan. Dat vind ik meer iets van m'n basisschoolperiodequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
@ mako.. dat is wel enigszins herkenbaar ja, tot op een bepaalde hoogte.. eigen tempo is idd belangrijk
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik was een walgelijk en sadistisch kindje hoorik moest me schamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, de laatste betaling is trouwens ontvangen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had ooit een broer.. Totdat hij mijn koekjes gestolen had...![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik was een walgelijk en sadistisch kindje hoorik moest me schamen
Welnee joh, nergens voor nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had ooit een broer.. Totdat hij mijn koekjes gestolen had...
Juist, gewoon omleggen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had ooit een broer.. Totdat hij mijn koekjes gestolen had...
Het bloed.. de schreeuwen, de interne ravage die je aan hebt gericht.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:11 schreef heloef het volgende:
Ik had ooit 3 zusjes nu ben ik enigst kind.
ik zou t zo weer doen als me iets niet zou aanstaan van m'n broerquote:
Komtiequote:
Tja, ik weet niet wat ie geflikt heeftquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou t zo weer doen als me iets niet zou aanstaan van m'n broer
Mijn broek wordt weer te klein als ik er aan terug denk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het bloed.. de schreeuwen, de interne ravage die je aan hebt gericht.![]()
Zelfs ik zou er bijna trauma's aan overhouden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
KomtieZoveel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
KomtieJe bent goochelaar, en je tovert katten weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
vroegah waren het vaak gewoon van die basisschool rotgeintjes, niks ernstigs dusquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat ie geflikt heeft
Met een schaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent goochelaar, en je tovert katten weg?
Goed he? Ik kan hele goede trucjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent goochelaar, en je tovert katten weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |