Eten.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:06 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zin in een onwijs lekker, fris, toetje....
Overkill ...quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Voor de Ajax-supporters :
[ afbeelding ]
Ik zal het aan Kaneel doorgeven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Voor de Ajax-supporters :
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat ik nu net trek hebben
Alleen ranzig eten in huis
Geen toetjesliefhebster?quote:
Nee, maar zoals bovenstaande posts illustreren, heb ik teveel gegeten.quote:
ik had lekkere chocolaatjes meegneemd van de ikeaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat ik nu net trek hebben
Alleen ranzig eten in huis
Ik heb twee zakken paprikachips, hebben? Ik eet dat niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefrituurde meuk heb ik geen zin in, verder alleen ranzige chips
Oow ah ehm teveel eten en dan nog een toetje... hmzquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar zoals bovenstaande posts illustreren, heb ik teveel gegeten.
Ja ik kon dat niet meenemenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had lekkere chocolaatjes meegneemd van de ikea
Ligt eraan welk merkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb twee zakken paprikachips, hebben? Ik eet dat niet.
Ik kreeg 2 zakken Kottbular van de Ikeaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had lekkere chocolaatjes meegneemd van de ikea
Ik kots niet, dus zal wel niet nodig zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ah ehm teveel eten en dan nog een toetje... hmz
Zoekt cementkuipje op voor Fera
(Makkelijker raken als een emmertje)
gewoon IN je jas meesmokkelenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik kon dat niet meenemen
Volgende keer neem ik een rugzak mee
[..]
Ligt eraan welk merk
Lays, superchips. Van die dikke, met ribbels. (quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik kon dat niet meenemen
Volgende keer neem ik een rugzak mee
[..]
Ligt eraan welk merk
Dat zit voor geen meterquote:
Hmm, die vind ik eigenlijk wel lekkerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Lays, superchips. Van die dikke, met ribbels. ()
Had je mee moeten lopen. 'Tis eigenlijk van Kaneel, maar misschien merkt 'ie t niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zit voor geen meter
[..]
Hmm, die vind ik eigenlijk wel lekkerHad je dat niet even eerder kunnen zeggen, dan had ik ze gisteren meegenomen
watte?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 zakken Kottbular van de Ikea
Ja nou en .. je moet er wat voor over hebbenquote:
Ja maar dan had ik ergens moeten crashen, want trein was dan foetsiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Had je mee moeten lopen. 'Tis eigenlijk van Kaneel, maar misschien merkt 'ie t niet.
Broeder-boks. Ik voel je.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Wut?M'n ex woont nu al samen, tis net 2 maanden uit ofzo
Gaat hardquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Wut?M'n ex woont nu al samen, tis net 2 maanden uit ofzo
True true, next time betterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
watte?
[..]
Ja nou en .. je moet er wat voor over hebben
*broeder-boks geeft*quote:
Ik wacht op het bericht dat ze zwanger isquote:
Zweedse gehaktballetjes; handig, lekker, kant en klaar en diepvries, bij de IKEAquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
Even fobo updaten met de schatkaart van KT
Ze wonen nog niet samen, maar wel een serieuze relatie nadat we 2,5 week uit elkaar waren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True true, next time better
[..]
*broeder-boks geeft*
Bij jou was het nog een tikkeltje erger toch ?
[..]
Ik wacht op het bericht dat ze zwanger is
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef sararaats het volgende:
Ik blijf niet lang, ben moe en m'n voet doet pijn
Doei
Bij mij dus ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze wonen nog niet samen, maar wel een serieuze relatie nadat we 2,5 week uit elkaar waren.
Dag sterrenvrouwtje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef sararaats het volgende:
Doei
Van je nieuwe schoene ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef sararaats het volgende:
Doei
* Fera knuffelt meequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij dus ook
* Vinniiee knuffel aan Fera geeft
* kingtoppie knuffel orgiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt mee
Scheelt wel dat ik er zelf overheen ben, maar toch had echt zo'n: "Auw". moment.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt mee
Scheelt wel dat ik er zelf overheen ben, maar toch had echt zo'n: "Auw". moment.
Ik vin die viesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zweedse gehaktballetjes; handig, lekker, kant en klaar en diepvries, bij de IKEA
Maak maar wat mooisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |