Eten.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:06 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zin in een onwijs lekker, fris, toetje....
Overkill ...quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Voor de Ajax-supporters :
[ afbeelding ]
Ik zal het aan Kaneel doorgeven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Voor de Ajax-supporters :
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat ik nu net trek hebben
Alleen ranzig eten in huis
Geen toetjesliefhebster?quote:
Nee, maar zoals bovenstaande posts illustreren, heb ik teveel gegeten.quote:
ik had lekkere chocolaatjes meegneemd van de ikeaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat ik nu net trek hebben
Alleen ranzig eten in huis
Ik heb twee zakken paprikachips, hebben? Ik eet dat niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefrituurde meuk heb ik geen zin in, verder alleen ranzige chips
Oow ah ehm teveel eten en dan nog een toetje... hmzquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar zoals bovenstaande posts illustreren, heb ik teveel gegeten.
Ja ik kon dat niet meenemenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had lekkere chocolaatjes meegneemd van de ikea
Ligt eraan welk merkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb twee zakken paprikachips, hebben? Ik eet dat niet.
Ik kreeg 2 zakken Kottbular van de Ikeaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had lekkere chocolaatjes meegneemd van de ikea
Ik kots niet, dus zal wel niet nodig zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ah ehm teveel eten en dan nog een toetje... hmz
Zoekt cementkuipje op voor Fera
(Makkelijker raken als een emmertje)
gewoon IN je jas meesmokkelenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik kon dat niet meenemen
Volgende keer neem ik een rugzak mee
[..]
Ligt eraan welk merk
Lays, superchips. Van die dikke, met ribbels. (quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik kon dat niet meenemen
Volgende keer neem ik een rugzak mee
[..]
Ligt eraan welk merk
Dat zit voor geen meterquote:
Hmm, die vind ik eigenlijk wel lekkerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Lays, superchips. Van die dikke, met ribbels. ()
Had je mee moeten lopen. 'Tis eigenlijk van Kaneel, maar misschien merkt 'ie t niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zit voor geen meter
[..]
Hmm, die vind ik eigenlijk wel lekkerHad je dat niet even eerder kunnen zeggen, dan had ik ze gisteren meegenomen
watte?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 zakken Kottbular van de Ikea
Ja nou en .. je moet er wat voor over hebbenquote:
Ja maar dan had ik ergens moeten crashen, want trein was dan foetsiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Had je mee moeten lopen. 'Tis eigenlijk van Kaneel, maar misschien merkt 'ie t niet.
Broeder-boks. Ik voel je.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Wut?M'n ex woont nu al samen, tis net 2 maanden uit ofzo
Gaat hardquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Wut?M'n ex woont nu al samen, tis net 2 maanden uit ofzo
True true, next time betterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
watte?
[..]
Ja nou en .. je moet er wat voor over hebben
*broeder-boks geeft*quote:
Ik wacht op het bericht dat ze zwanger isquote:
Zweedse gehaktballetjes; handig, lekker, kant en klaar en diepvries, bij de IKEAquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
Even fobo updaten met de schatkaart van KT
Ze wonen nog niet samen, maar wel een serieuze relatie nadat we 2,5 week uit elkaar waren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True true, next time better
[..]
*broeder-boks geeft*
Bij jou was het nog een tikkeltje erger toch ?
[..]
Ik wacht op het bericht dat ze zwanger is
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef sararaats het volgende:
Ik blijf niet lang, ben moe en m'n voet doet pijn
Doei
Bij mij dus ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze wonen nog niet samen, maar wel een serieuze relatie nadat we 2,5 week uit elkaar waren.
Dag sterrenvrouwtje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef sararaats het volgende:
Doei
Van je nieuwe schoene ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef sararaats het volgende:
Doei
* Fera knuffelt meequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij dus ook
* Vinniiee knuffel aan Fera geeft
* kingtoppie knuffel orgiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt mee
Scheelt wel dat ik er zelf overheen ben, maar toch had echt zo'n: "Auw". moment.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt mee
Scheelt wel dat ik er zelf overheen ben, maar toch had echt zo'n: "Auw". moment.
Ik vin die viesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zweedse gehaktballetjes; handig, lekker, kant en klaar en diepvries, bij de IKEA
Maak maar wat mooisquote:
* Fera knuffelt KT ookquote:
*start paint opquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vin die vies
[..]
Maak maar wat moois
Het is ook grotendeels verbijstering en het gewoon niet snappen. Hij kent haar net drie weken of zoiets. Hoe kan je dan al meteen een serieuze relatie hebben?quote:
* Fera knuffelt Lola ookquote:
Goede vraag, goede vraag.... Bij mij was het een vriend van een ex van haar, die ze besloot maar eens contact op te nemen nadat ie op tv was geweestquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook grotendeels verbijstering en het gewoon niet snappen. Hij kent haar net drie weken of zoiets. Hoe kan je dan al meteen een serieuze relatie hebben?
* Fera knuffelt Faxiequote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola knuffelen kietelen vastbindenO+
quote:
Whut?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede vraag, goede vraag.... Bij mij was het een vriend van een ex van haar, die ze besloot maar eens contact op te nemen nadat ie op tv was geweest
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]Ik wist niet dat daar nog gradatie in zat, maar bedankt.
O zeker wel...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]Ik wist niet dat daar nog gradatie in zat, maar bedankt.
Ben ik volgens jou ook goed in knuffelen?quote:
Nee kan ik nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat lola tegen kietelen kan
quote:
Wel ok... Ik wil je wel knuffel les geven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik volgens jou ook goed in knuffelen?
Het is 'm toch gelukt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was een of ander programma over dat het niet lukt om een vriendin te krijgen ofzo
Nice one.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel ok... Ik wil je wel knuffel les geven.
Verteeeeeel.quote:
Oh, vastbinden én kietelenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee kan ik niet
in mijn zij tenminste niet, onder mijn voet alleen met uiterste concentratie
[..]
Nouja... Z'n moeder had 'm opgegeven (quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is 'm toch gelukt.Zielig doen op TV werkt blijkbaar.
Dat wil ik wel ondervindenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben een mama
Mama's knuffelen als de beste![]()
quote:Oh doe dat maar niet meer om mij. Dat ben ik niet waard. Zo vaak ben iker uberhaupt niet... En als ik er ben, zie ik denk eerder mn vriendinnen, sorry
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, vastbinden én kietelen
[..]
Nouja... Z'n moeder had 'm opgegeven (), stond die cameraploeg hem op te wachten, fietst ie er keihard vandoor
![]()
Vervolgens komt ie heel droog aangelopen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
Je weet wat 3 oktober is in leiden? (leuk feestje hier)
Ze stuurt iets in de trant van: ''was je er nog''
Ik: ''ja schat, mijn verdriet wegdrinken omdat jij er niet was''
Zij:
[..]
Lijkt me hilarisch.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadGod ik wil weten hoe dat programma heet, dan kan ik het opzoeken
Was het ookquote:
O jawel hoor, gewoon naar de wallen oid?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef Faxie het volgende:
Ik verveel meWil ergens naartoe, maar d'r is geen fuck te doen
Friendzone sms?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
The hack moet ik daar nou weer mee?
Bijvoorbeeld, Deventer onder de brug staan er ook wel wat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O jawel hoor, gewoon naar de wallen oid?
Ehh,quote:
Oke toch maar nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan je één keer doen......
[..]
You had your change
Ik was niet van plan te betalen voor sexquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O jawel hoor, gewoon naar de wallen oid?
Fixed. Anders lijkt het net of je z'n luier net verschoont hebt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan je één keer doen......
[..]
You had your change chance
Theoretisch gezien doe je dat als je een vriendin hebt ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was niet van plan te betalen voor sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |