Fijn houwe zo dan maar he, beter dan de vorige TTquote:
Zat je daar nu speciaal op te azen ??quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Fijn houwe zo dan maar he, beter dan de vorige TT
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Zat je daar nu speciaal op te azen ??
Dan mag ik meedoen .. ik ben neutraalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nee anders had ik wel wat leuks verzonnen, maar zag jou dicht dus ik dacht Open
Was toch iets sneller dan jou vanavond al weet ik dat degene die de laatste post heeft de volgende moet openen. Maar gezien de vorige TT Titel had ik zoiets van nu maar iets neutraals.
Ja ? maar ben je ook open ?quote:
quote:
Ik heb het er maar druk mee, de hele dag streamen, en dan ook nog constant checken waar ZOA post.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ga jij eens snel overal in elk Topic wat neer plempen, want oh oh oh je wordt in het gaatje gehouden wat je allemaal zo uitspookt op FOK
moet niet gekker worden.
Ja dat blijkt, ga eens een leuk leven nemen Mootie, misschien haal je daar meer vreugde uit dan de hele avond maar te loeren naar Opa en iemand zijn postgeschiedenis na te gaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het er maar druk mee, de hele dag streamen, en dan ook nog constant checken waar ZOA post.
En ZOA is vast niet de enige, jij hebt vast ook een hele lijst van users wiens ph je checkt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's het eerste wat ik 's ochtends doe: computer aan, checken waar ZOA gepost heeft.
Ja van jou geloof ik het meteenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's het eerste wat ik 's ochtends doe: computer aan, checken waar ZOA gepost heeft.
Jah 1 van de 2 moet daaronder lijden .. mooi dat het het chekken van mij is, want daar schort zo hier en daar nogal wat aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het er maar druk mee, de hele dag streamen, en dan ook nog constant checken waar ZOA post.
19 stuks. Valt mee hè?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En ZOA is vast niet de enige, jij hebt vast ook een hele lijst van users wiens ph je checkt.
Welke topic opener had jij dan in gedachten??quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Zat je daar nu speciaal op te azen ??
Een hele leuke.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Welke topic opener had jij dan in gedachten??
Die waar ze over die ouwe praten zit ik hier dan goedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Welke topic opener had jij dan in gedachten??
Voor de zoveelste keer .. dat is niet zo!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best te doen. ZOA is ook wel een makkie, die post alleen in deze reeks.
Dat is nummer 1 op mijn lijst, doh. Daarna pak ik Scrut meestal.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Mootz, je checkt toch wel dagelijks mijn PH he?
Dus ik sta pas nummer 3.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef mootie het volgende:
Dat is nummer 1 op mijn lijst, doh. Daarna pak ik Scrut meestal.
Erm, als jij klonen hebt dan is dat prima, maar daar kunnen wij toch niks mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer .. dat is niet zo!
Volgens Mootie welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer .. dat is niet zo!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is nummer 1 op mijn lijst, doh. Daarna pak ik Scrut meestal.
Jaaaaaajaaaaaaaaaa, volgens zijn posthistory. Als hij ook op klonen post kan ik dat toch niet zien.quote:
Ach daar is Kloon nummertje zoveel ook weerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:10 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Die waar ze over die ouwe praten zit ik hier dan goed
Waarom dan op 5quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
5, na ZOA![]()
Tenzij de stream gruwelijk spannend is en ik me echt niet los kan scheuren.
Godnakende ... 4e natuurlijk, de meest ondankbare plek die je maar verzinnen kanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
5, na ZOA![]()
Tenzij de stream gruwelijk spannend is en ik me echt niet los kan scheuren.
Misschien post ZOA ook in het keldertje. In dat geval is het misschien niet zo vreemd dat sommigen die naam met een S schrijven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Erm, als jij klonen hebt dan is dat prima, maar daar kunnen wij toch niks mee.
Ik denk dat het opa zelf is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach daar is Kloon nummertje zoveel ook weer
Jij staat op 4quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom dan op 5Zit je eerst die kloon van ZOA te chacken ?
quote:
Wie zegt dat Zoa ook als Kloon meepost, dat maak jij ervan goed blijven zoeken hoor Mootie, weer een taak erbij ik hou je wel bezig hoor!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaaaajaaaaaaaaaa, volgens zijn posthistory. Als hij ook op klonen post kan ik dat toch niet zien.
Leuk zal oop leuk vinden nog een ajaxiet!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:10 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Die waar ze over die ouwe praten zit ik hier dan goed
Ik kijk bijna iedere dag of het druk in Artis is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik check altijd in de stairway of liesje er niet stiekem is.
Ik post ook gewoon op FPquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
Kan iemand even naar de ph van ZOA kijken. Ik ben toch niet gek, hij post toch alleen in deze reeks met dit account?
Wees gerust, je bent niet gek.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
Kan iemand even naar de ph van ZOA kijken. Ik ben toch niet gek, hij post toch alleen in deze reeks met dit account?
Hij zegt zelf steeds dat hij meer post dan alleen hier. Dus het lijkt me een logische gevolgtrekking dat hij dat met een kloon doet, aangezien het niet in zijn ph te zien is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie zegt dat Zoa ook als Kloon meepost, dat maak jij ervan goed blijven zoeken hoor Mootie, weer een taak erbij ik hou je wel bezig hoor!!
Gedaan nu, in een seconde, en je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
* checktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
We moeten weer eens dansen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik check altijd in de stairway of liesje er niet stiekem is.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
1 seconde werkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]Toch heb je ook wel humor moet ik bekennen, zie je helemaal voor me en maar Zoa zijn postgeschiedenis uitpluizen
Daar valt echt niks uit te pluizen, dat duurt ongeveer een seconde.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]Toch heb je ook wel humor moet ik bekennen, zie je helemaal voor me en maar Zoa zijn postgeschiedenis uitpluizen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* checkt
Hij heeft op z'n minst in 2 andere topieks gepost jwtz
Zijn we dat niet allemaal ? ( op Gert na dan)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Nee toverheks dat ben ik niet maar ben wel voor ajax.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef mootie het volgende:
Gewoon de hele dag bezig met het uitpluizen van de ph van ZOA. Je kijkt zeker ook de hele dag de opa-stream!
Dan mag je blijven en gesjellig meeposten, mensen die voor mijn cluppie zijn draag ik een warm hart toe, zolang ze zich gedragen natuurlijk en lief over Opa meepostenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Nee toverheks dat ben ik niet maar ben wel voor ajax.
Zie ik hier romance opbloeien Zoa en Mootie?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef Toverheks het volgende:
Nou! Jou ontgaat echt niks.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zie ik hier romance opbloeien Zoa en Mootie?
nou van sommige weet ik dat ze voor AJAX zijn maar niet van iedereen hoor die hier in Opa zijn Topic post.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal ? ( op Gert na dan)
Ik ben niet romantischquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zie ik hier romance opbloeien Zoa en Mootie?
Ik ga niks verkeerds over mijn maat zeggen maar kom eens kijken wat ze hem allemaal toewensen ik geloofde hem niet dat zegt een normaal mens toch niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan mag je blijven en gesjellig meeposten, mensen die voor mijn cluppie zijn draag ik een warm hart toe, zolang ze zich gedragen natuurlijk en lief over Opa meeposten
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:21 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Ik ga niks verkeerds over mijn maat zeggen maar kom eens kijken wat ze hem allemaal toewensen ik geloofde hem niet dat zegt een normaal mens toch niet.
Toewensen? Wat nu weer?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:21 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Ik ga niks verkeerds over mijn maat zeggen maar kom eens kijken wat ze hem allemaal toewensen ik geloofde hem niet dat zegt een normaal mens toch niet.
ja wat noem jij een normaal mens??? kan er wel een paar aanwijzen waarvan ik denk die is uit de poppenkast geflikkert, en die heeft ze ook niet allemaal op een rijtje maar daar begin ik niet aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:21 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Wat bedoel je ? Er staat in dit topic nog geen woord over opa volgens mij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:21 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat bedoel je ? Er staat in dit topic nog geen woord over opa volgens mij.
Waarschijnlijk dankzij die weinig uitnodigende TT maar dat terzijde![]()
Jij kent Pullup duidelijk niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]![]()
![]()
steekt het een heel ietsie pietsie beetje?
Die TT zit je dwars hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Sommigen zijn echt erg en anderen soms ook en over de rest maar niet te sprekenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat noem jij een normaal mens??? kan er wel een paar aanwijzen waarvan ik denk die is uit de poppenkast geflikkert, en die heeft ze ook niet allemaal op een rijtje maar daar begin ik niet aan
Mee maar heb even wat terug gelezen in 43 geloof ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, ik neem later nog gruwelijk wraakquote:
waar staat sommige en julliequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommigen zijn echt erg en anderen soms ook en over de rest maar niet te spreken
Moet dat dan nee ik ken hem niet maar hij post met de meeste humor!quote:
Dat waren sommige anderen danquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Mee maar heb even wat terug gelezen in 43 geloof ik
niet terug lezen want dan schrik je zo van sommige users, die posten zo hard en meedogenloos terwijl ze denken zelf alles keurig voor elkaar te hebben, een prachtig leven en elke avond een 6 gangen menuquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Mee maar heb even wat terug gelezen in 43 geloof ik
Nee die niet. Die hoort bij de overigen.quote:
Op zich gewoonlijk alleen wat tips voor een gezondere levensstijl.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef mootie het volgende:
Maar deaththreats heb ik niet gezien in 43, toch?
En daar kom je nou pas mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef Poezewoes het volgende:
Opa heeft vandaag niet van zijn ajax boord gegeten. das pas nieuws
Wie en wat is er dan zo hard en meedogenloos?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet terug lezen want dan schrik je zo van sommige users, die posten zo hard en meedogenloos terwijl ze denken zelf alles keurig voor elkaar te hebben, een prachtig leven en elke avond een 6 gangen menu
Dat ie-uit zijn nek lult wist ik al. Maar eet-ie nou ook al uit zijn nek?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef Poezewoes het volgende:
Was wel een rood bordje, dus het wit moet je er dan maar bij bedenkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef Poezewoes het volgende:
Blijf nou gewoon on topic en post wat er op de stream gebeurt! Want blijkbaar kijk jij ook regelmatig.quote:
Zo overrated.quote:
Opa maakte een grapje. Daar hou ik niet van.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon on topic en post wat er op de stream gebeurt! Want blijkbaar kijk jij ook regelmatig.
Met humor enzo? Eeew...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa maakte een grapje. Daar hou ik niet van.
Aoccdrnig to rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, olny taht the frist and lsat ltteres are at the rghit pcleas. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by ilstef, but the wrod as a wlohe.quote:
gleul ...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Aoccdrnig to rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, olny taht the frist and lsat ltteres are at the rghit pcleas. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by ilstef, but the wrod as a wlohe.
Laten we het hele grammaticale stelsel en het groene boekje lekker overboord gooien!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Aoccdrnig to rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, olny taht the frist and lsat ltteres are at the rghit pcleas. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by ilstef, but the wrod as a wlohe.
Pietje is echt keihard en meedogenloos.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:54 schreef Jian het volgende:
Alleen maar off-topic gelul en de mods, althans Pietje, doen vrolijk mee, wat een ellende
Daar mogen we niet over spreken. Te hard en meedogenloos.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:58 schreef BendeBielzen het volgende:
Akelig stil bij die ouwe, papegaai weg?
hmz... ok...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar mogen we niet over spreken. Te hard en meedogenloos.
Maar wel lekker veel uitroeptekens en zo gebruiken!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we het hele grammaticale stelsel en het groene boekje lekker overboord gooien!
Nee jij bent wegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:58 schreef BendeBielzen het volgende:
Akelig stil bij die ouwe, papegaai weg?
Pietje vindt de Expendables 2 maar watjesgedoequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pietje is echt keihard en meedogenloos.
Ajax, hij die niet genoemd mag worden, oh shit......quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar mogen we niet over spreken. Te hard en meedogenloos.
Heet overigens geen Ajax meer is Den Haag he ADO supporters!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ajax, hij die niet genoemd mag worden, oh shit......![]()
Voor zijn eigen veiligheid, zit in een dierenwinkel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef Jian het volgende:
Neeee, verstoten en dan nog gestript van zijn naam ook, vreselijk
Maar Oma voert nu het vogelvoer aan die ouwe en zegt hem dat het borrelnootjes zijn. Hij heeft weer niks in de gaten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef Jian het volgende:
Neeee, verstoten en dan nog gestript van zijn naam ook, vreselijk
Alleen als kroket van Moira isquote:
Ja, dat zeggen ze ..........quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Voor zijn eigen veiligheid, zit in een dierenwinkel.
Waarschijnlijk zijn ze lekkerder als die van de Euroshopperquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Oma voert nu het vogelvoer aan die ouwe en zegt hem dat het borrelnootjes zijn. Hij heeft weer niks in de gaten.
En z'n veren gaan er zo mooi van glanzen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze lekkerder als die van de Euroshopper
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze lekkerder als die van de Euroshopper
Als Opa lorre of koppiekrauw gaat roepen ja dan is het papagaaienvoer!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Oma voert nu het vogelvoer aan die ouwe en zegt hem dat het borrelnootjes zijn. Hij heeft weer niks in de gaten.
Jullie maken grapjes waar mijn vriend veel verdriet van heeft.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Als Opa lorre of koppiekrauw gaat roepen ja dan is het papagaaienvoer!
Een papegaai wegdoen is ook heel triest, vind je niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Jullie maken grapjes waar mijn vriend veel verdriet van heeft.
Dan is het misschien beter voor je vriend om hier niet te lezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Sorry Ajaxquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Een carrot?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Gek is dat hè? Ook in het Engels heb je alleen een parrot en geen marrot.
Ben jij de vriendin van Oop?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken, zo zielig om zo'n sociale, trouwe vogel, wat zeg ik vogel, vriend, bedoel ik natuurlijk, zo maar weg te doenquote:
Net zoals jij dus een beetje zeg maarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:20 schreef BendeBielzen het volgende:
Als je aan zo'n beest begint weet je dat ie een leven lang meegaat, dat ze schreeuwen, druk zijn en rotzooi maken... Beetje jammer
Opa moet nu zelf op z'n vingers fluiten nu Ajax er niet meer is?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Maar ondanks Boeren Babbels Belletjes of Bevelen...
[ afbeelding ]
oh god, er zit duivenvoer tussen z'n kiezenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Maar ondanks Boeren Babbels Belletjes of Bevelen...
[ afbeelding ]
Ah daar zijn ze gebleven. Harrie zocht ze al.quote:
Hij is de enigequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah daar zijn ze gebleven. Harrie zocht ze al.
Hij wilde ze terug want hij weet niet hoe Spotify werkt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah daar zijn ze gebleven. Harrie zocht ze al.
Dat hadden ze niet in de tijd van Bobquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij wilde ze terug want hij weet niet hoe Spotify werkt.
Oh ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef beequeen het volgende:
Dit was voordat hij de strontput van de Vlem aan gort reed.![]()
Nee hoor hoef ik niet een cursus, je begrijpt toch wat ik bedoel en google is je beste vriend alleen maak ik daar zelden gebruik van dat laat ik aan jou over..quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu we toch offtopic zijn. Nina in Amsterdam met een prachtige vertolking van een nummer van Bob Dylan.
Deze is wel tofquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh ja.
Nu we toch offtopic zijn. Nina in Amsterdam met een prachtige vertolking van een nummer van Bob Dylan.
Nu al?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef mootie het volgende:
Qua muziek gaan jullie wel heel erg off topic.
Tijd voor Manke Nelis met 'Leverworst in je togus'.
Of Harry Klorkestein?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef mootie het volgende:
Qua muziek gaan jullie wel heel erg off topic.
Tijd voor Manke Nelis met 'Leverworst in je togus'.
Wat hep ie op z'n toast?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Als ik Oop goed heb begrepen, heb ik de vrije hand om het een en ander te " vrij te interpreteren" omtrent de berichten op Zijn Topic....
"Ze Lulle maar raak.. " aldus Oop..![]()
En neemt nog een heerlijk toastje..
[ afbeelding ]
Papegaaienpaté.quote:
Hij heeft net een voorraadje uit z'n gebit gepulkt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Is er nog dan? of heeft ie een deel ingevroren?
Zeg beeqeen vijnd jij jezelf een leuke vrouw om zoiets te zeggen waar mijn vriend verdriet van heeftquote:
Ajax is niet echt dood heur, hij is gewoon terug naar de winkel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:03 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Zeg beeqeen vijnd jij jezelf een leuke vrouw om zoiets te zeggen waar mijn vriend verdriet van heeft
En dat geloof jij ..... ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ajax is niet echt dood heur, hij is gewoon terug naar de winkel.
Ook daar heeft ie waarschijnlijk pillen voor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:04 schreef Jian het volgende:
Hij vreet er overigens goed van die ouwe en bewegen ho maar, eigenlijk zou ie moddervet moeten zijn, maar dat valt op zich best mee. Hoe doet ie dat toch?
dat bedoel ik, 't schranst maar van alles naar binnen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
En voor de culinaire diepgangers,,,
Eiersalade...
Nee, dat is eiersalade hoor ik net, alhoewel dat lekker schijnt te zijn met wat kip erdoor, ... dusquote:
Wie is toch die vriend van je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:03 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Zeg beeqeen vijnd jij jezelf een leuke vrouw om zoiets te zeggen waar mijn vriend verdriet van heeft
Eiersalade van Leoquote:
Waarom wil je dat weten als je slim bent had je dat al kunnen lezenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie is toch die vriend van je?
Scrutinizer is veel, maar slim is hij niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten als je slim bent had je dat al kunnen lezen
Precies. Ik begrijp ook niet waar-ie dat vandaan haaltquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Scrutinizer is veel, maar slim is hij niet.
Het was dan ook een retorische vraagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Ik begrijp ook niet waar-ie dat vandaan haalt
Een vraag? Daar staat in de regel toch een vraagteken achter?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was dan ook een retorische vraag
Opa heeft een vriendin?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
Die vriend is Oop! Ajaxkampioen is de vriendin van OopJe moet hier ook alles uitspellen, domme Opafans
Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
Toch denk ik in ieder geval die katten zich ondertussen zorgen zouden moeten gaan maken.
Een paar miauwtjes teveel en ze belanden een paar dagen later op zijn toast.
De vissen zijn vast wel veilig voorlopig zolang Buys haring blijft leveren want daar komt geen kik uit.
Eén van die katten is al lange tijd niet meer te zien geweest. Vlak na de laatste keer dat-ie in beeld was at opa Chinees.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
Toch denk ik in ieder geval die katten zich ondertussen zorgen zouden moeten gaan maken.
Een paar miauwtjes teveel en ze belanden een paar dagen later op zijn toast.
De vissen zijn vast wel veilig voorlopig zolang Buys haring blijft leveren want daar komt geen kik uit.
Schrijf vast een pakkende tekst voor haar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed voor de carrière van Oma als zangeres van het levenslied.
"Ik verklootte je eten, heb je pillen verbrand."quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Schrijf vast een pakkende tekst voor haar.
Van het album "Ik zit hier met m'n soortgenoten in de winkel."quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef mootie het volgende:
Oeeeh ik weet een titel:
Afgedankt als een mamagaai
"Jij belde voor bier, maar dat doet me geen zier'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ik verklootte je eten, heb je pillen verbrand."
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van het album "Ik zit hier met m'n soortgenoten in de winkel."
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:46 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan bij Dr. Phil:
I survived 40 years Opa
Gegarandeerde tranentrekker.
Ze is toch bij hem weg, om die vriendin, en om haar carriere na te jagen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]En dan Opa bij Dr. Oz, krijgt-ie daar ook weer pillen.
Opa blijft natuurlijk zijn Tina als een soort Ike volgen en lastigvallen met z'n belletje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is toch bij hem weg, om die vriendin, en om haar carriere na te jagen!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nee zeg, ongeloofelijk nóg een toastje! Dit moet wel Hemelse Salade zijn...![]()
[ afbeelding ]
Leo heeft de eieren zelf gelegd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nee zeg, ongeloofelijk nóg een toastje! Dit moet wel Hemelse Salade zijn...![]()
[ afbeelding ]
Hij moet dan gaan uitkijken niet aan de drank te raken....ow wacht.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa blijft natuurlijk zijn Tina als een soort Ike volgen en lastigvallen met z'n belletje.
Volgens Heks staan ze in rijen te springen om het gat dat oma achterlaat te vullen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:53 schreef Jian het volgende:
Als Oma weggaat hep Oop volgens mij zo weer een ander, een lekkere jonge blonde. Tsja, wat wil je met Oop z'n looks
En hoe zie je dat voor je? Dan moet hij naar buiten en, god verhoede, de straat verlaten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa blijft natuurlijk zijn Tina als een soort Ike volgen en lastigvallen met z'n belletje.
Opa is een ontvanger?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens Heks staan ze in rijen te springen om het gat dat oma achterlaat te vullen.
Daar zullen toch ook wel pillen voor zijn?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je? Dan moet hij naar buiten en, god verhoede, de straat verlaten.
Je moet wat in de bajesquote:
Wat bezield jullie toch om met die man zijn gezondheid te spotten dat is niet grappig hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zullen toch ook wel pillen voor zijn?
Jullie? Ik ben alleen hoor!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:58 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Wat bezield jullie toch om met die man zijn gezondheid te spotten dat is niet grappig hoor.
We hebben hem allerlei zeer nuttige tips gegeven over een gezondere levensstijl maar daar schijnt hijzelf wat mee te spotten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:58 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Wat bezield jullie toch om met die man zijn gezondheid te spotten dat is niet grappig hoor.
Ho, ho, hij overweegt wel degelijk wat meer te gaan bewegen, hè, hij heeft al een hele mooie nieuwe stoel gezien ...... met wieltjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben hem allerlei zeer nuttige tips gegeven over een gezondere levensstijl maar daar schijnt hijzelf wat mee te spotten.
Hij zal wel alleen wel aan het sparen zijn voor eentje met een motor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho, ho, hij overweegt wel degelijk wat meer te gaan bewegen, hè, hij heeft al een hele mooie nieuwe stoel gezien ...... met wieltjes
kan er zo eentje opnoemen maar ik hou me inquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens Heks staan ze in rijen te springen om het gat dat oma achterlaat te vullen.
BQ en ik natuurlijk, we kunnen niet wachten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan er zo eentje opnoemen maar ik hou me in
Jij??? daar heb ik niet aan gedacht, maar je voelt je schijnbaar zeer belangrijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
BQ en ik natuurlijk, we kunnen niet wachten.
Aangezien er maar heeeeeeel weinig vrouwen posten in dit topic leek het me een waarschijnlijkheidje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij??? daar heb ik niet aan gedacht, maar je voelt je schijnbaar zeer belangrijk
even voor jou info, er zijn ook vrouwen die alleen meelurken hier, die het niet wagen om maar 1 post in dit topic te zetten alleen maar lezen,lezen en nog eens meelezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Aangezien er maar heeeeeeel weinig vrouwen posten in dit topic leek het me een waarschijnlijkheidje.
Maar ik ben stiekem wel een beetje blij dat ik niet voor de positie in aanmerking kom.
Lezen is leuk hé? Veilig en toch vol van informatie... 10x beter dan de film stream...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
even voor jou info, er zijn ook vrouwen die alleen meelurken hier, die het niet wagen om maar 1 post in dit topic te zetten alleen maar lezen,lezen en nog eens meelezen.
Welke informatiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lezen is leuk hé? Veilig en toch vol van informatie... 10x beter dan de film stream...
Tof, en ik was niet echt boos hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:18 schreef Toverheks het volgende:
Pullup opletten he ik laat aan jou de eer om het volgende Topic te openenheb ik het nu weer een beetje goed gemaakt met je
schijt aan de hele wereld, pak je gitaar en lekker jammen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou ook graag muziek maken in mijn kelder maar mijn onderburen zien dat niet erg zitten.
Ik stop voor de zekerheid altijd met posten bij nr. 294.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef pullup het volgende:
En ik laat het ook gewoon over aan de gelukkige die de laatste post maakt natuurlijk
In de woonkamer van de onderburen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schijt aan de hele wereld, pak je gitaar en lekker jammen.
Hard en meedogenloos?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schijt aan de hele wereld, pak je gitaar en lekker jammen.
Zo snel is het hier ook weer nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik stop voor de zekerheid altijd met posten bij nr. 294.
??? ik weet niet hoe Schrutz woont maar de kelder kan ook de box wezen hoor dus wat de onderburen er mee te maken hebben ik snap je even niet.quote:
Ik doelde wel degelijk op de woonkamer van mijn onderburen. Dat is humorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
??? ik weet niet hoe Schrutz woont maar de kelder kan ook de box wezen hoor dus wat de onderburen er mee te maken hebben ik snap je even niet.
In Amsterdam hebben heel veel mensen een gezamelijke box onder hun huis
Ik had hem door!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doelde wel degelijk op de woonkamer van mijn onderburen. Dat is humor
Je kan daar pillen voor krijgen hoor. Ik verkoop die van mij dan weer altijd op de Zeedijk. Gouden handel, er zijn veel grapjassen in Amsterdam.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had hem door!
Ik heb dezelfde slechte humor als jij
Dat zou er nog bij moeten komenquote:
Neen, Oop is de bevrijder!quote:
oh humor wat is datquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doelde wel degelijk op de woonkamer van mijn onderburen. Dat is humor
Die zat aan het kruis en opa zit aan zijn kruis, dus het zou zomaar kunnenquote:
Toevallig nog een fietsje van Jan Janssen in de aanbieding?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij schijnt in fietsen te handelen .... heb ik gehoord
Opa betast het kruis van Jezus?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zat aan het kruis en opa zit aan zijn kruis, dus het zou zomaar kunnen
Maar wel lekker lang rondhangen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie opa met zijn rug nog geen kruis de berg op dragen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Toevallig nog een fietsje van Jan Janssen in de aanbieding?
daar heeft opa personeel voorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie opa met zijn rug nog geen kruis de berg op dragen
juistemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |