Fijn houwe zo dan maar he, beter dan de vorige TTquote:
Zat je daar nu speciaal op te azen ??quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Fijn houwe zo dan maar he, beter dan de vorige TT
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Zat je daar nu speciaal op te azen ??
Dan mag ik meedoen .. ik ben neutraalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nee anders had ik wel wat leuks verzonnen, maar zag jou dicht dus ik dacht Open
Was toch iets sneller dan jou vanavond al weet ik dat degene die de laatste post heeft de volgende moet openen. Maar gezien de vorige TT Titel had ik zoiets van nu maar iets neutraals.
Ja ? maar ben je ook open ?quote:
quote:
Ik heb het er maar druk mee, de hele dag streamen, en dan ook nog constant checken waar ZOA post.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ga jij eens snel overal in elk Topic wat neer plempen, want oh oh oh je wordt in het gaatje gehouden wat je allemaal zo uitspookt op FOK
moet niet gekker worden.
Ja dat blijkt, ga eens een leuk leven nemen Mootie, misschien haal je daar meer vreugde uit dan de hele avond maar te loeren naar Opa en iemand zijn postgeschiedenis na te gaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het er maar druk mee, de hele dag streamen, en dan ook nog constant checken waar ZOA post.
En ZOA is vast niet de enige, jij hebt vast ook een hele lijst van users wiens ph je checkt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's het eerste wat ik 's ochtends doe: computer aan, checken waar ZOA gepost heeft.
Ja van jou geloof ik het meteenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's het eerste wat ik 's ochtends doe: computer aan, checken waar ZOA gepost heeft.
Jah 1 van de 2 moet daaronder lijden .. mooi dat het het chekken van mij is, want daar schort zo hier en daar nogal wat aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het er maar druk mee, de hele dag streamen, en dan ook nog constant checken waar ZOA post.
19 stuks. Valt mee hè?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En ZOA is vast niet de enige, jij hebt vast ook een hele lijst van users wiens ph je checkt.
Welke topic opener had jij dan in gedachten??quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Zat je daar nu speciaal op te azen ??
Een hele leuke.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Welke topic opener had jij dan in gedachten??
Die waar ze over die ouwe praten zit ik hier dan goedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Welke topic opener had jij dan in gedachten??
Voor de zoveelste keer .. dat is niet zo!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best te doen. ZOA is ook wel een makkie, die post alleen in deze reeks.
Dat is nummer 1 op mijn lijst, doh. Daarna pak ik Scrut meestal.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Mootz, je checkt toch wel dagelijks mijn PH he?
Dus ik sta pas nummer 3.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef mootie het volgende:
Dat is nummer 1 op mijn lijst, doh. Daarna pak ik Scrut meestal.
Erm, als jij klonen hebt dan is dat prima, maar daar kunnen wij toch niks mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer .. dat is niet zo!
Volgens Mootie welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer .. dat is niet zo!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is nummer 1 op mijn lijst, doh. Daarna pak ik Scrut meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |