niet terug lezen want dan schrik je zo van sommige users, die posten zo hard en meedogenloos terwijl ze denken zelf alles keurig voor elkaar te hebben, een prachtig leven en elke avond een 6 gangen menuquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Mee maar heb even wat terug gelezen in 43 geloof ik
Nee die niet. Die hoort bij de overigen.quote:
Op zich gewoonlijk alleen wat tips voor een gezondere levensstijl.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef mootie het volgende:
Maar deaththreats heb ik niet gezien in 43, toch?
En daar kom je nou pas mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef Poezewoes het volgende:
Opa heeft vandaag niet van zijn ajax boord gegeten. das pas nieuws
Wie en wat is er dan zo hard en meedogenloos?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet terug lezen want dan schrik je zo van sommige users, die posten zo hard en meedogenloos terwijl ze denken zelf alles keurig voor elkaar te hebben, een prachtig leven en elke avond een 6 gangen menu
Dat ie-uit zijn nek lult wist ik al. Maar eet-ie nou ook al uit zijn nek?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef Poezewoes het volgende:
Was wel een rood bordje, dus het wit moet je er dan maar bij bedenkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef Poezewoes het volgende:
Blijf nou gewoon on topic en post wat er op de stream gebeurt! Want blijkbaar kijk jij ook regelmatig.quote:
Zo overrated.quote:
Opa maakte een grapje. Daar hou ik niet van.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon on topic en post wat er op de stream gebeurt! Want blijkbaar kijk jij ook regelmatig.
Met humor enzo? Eeew...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa maakte een grapje. Daar hou ik niet van.
Aoccdrnig to rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, olny taht the frist and lsat ltteres are at the rghit pcleas. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by ilstef, but the wrod as a wlohe.quote:
gleul ...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Aoccdrnig to rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, olny taht the frist and lsat ltteres are at the rghit pcleas. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by ilstef, but the wrod as a wlohe.
Laten we het hele grammaticale stelsel en het groene boekje lekker overboord gooien!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Aoccdrnig to rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, olny taht the frist and lsat ltteres are at the rghit pcleas. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by ilstef, but the wrod as a wlohe.
Pietje is echt keihard en meedogenloos.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:54 schreef Jian het volgende:
Alleen maar off-topic gelul en de mods, althans Pietje, doen vrolijk mee, wat een ellende
Daar mogen we niet over spreken. Te hard en meedogenloos.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:58 schreef BendeBielzen het volgende:
Akelig stil bij die ouwe, papegaai weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |