Jaaaaaajaaaaaaaaaa, volgens zijn posthistory. Als hij ook op klonen post kan ik dat toch niet zien.quote:
Ach daar is Kloon nummertje zoveel ook weerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:10 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Die waar ze over die ouwe praten zit ik hier dan goed
Waarom dan op 5quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
5, na ZOA![]()
Tenzij de stream gruwelijk spannend is en ik me echt niet los kan scheuren.
Godnakende ... 4e natuurlijk, de meest ondankbare plek die je maar verzinnen kanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
5, na ZOA![]()
Tenzij de stream gruwelijk spannend is en ik me echt niet los kan scheuren.
Misschien post ZOA ook in het keldertje. In dat geval is het misschien niet zo vreemd dat sommigen die naam met een S schrijven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Erm, als jij klonen hebt dan is dat prima, maar daar kunnen wij toch niks mee.
Ik denk dat het opa zelf is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach daar is Kloon nummertje zoveel ook weer
Jij staat op 4quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom dan op 5Zit je eerst die kloon van ZOA te chacken ?
quote:
Wie zegt dat Zoa ook als Kloon meepost, dat maak jij ervan goed blijven zoeken hoor Mootie, weer een taak erbij ik hou je wel bezig hoor!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaaaajaaaaaaaaaa, volgens zijn posthistory. Als hij ook op klonen post kan ik dat toch niet zien.
Leuk zal oop leuk vinden nog een ajaxiet!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:10 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Die waar ze over die ouwe praten zit ik hier dan goed
Ik kijk bijna iedere dag of het druk in Artis is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik check altijd in de stairway of liesje er niet stiekem is.
Ik post ook gewoon op FPquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
Kan iemand even naar de ph van ZOA kijken. Ik ben toch niet gek, hij post toch alleen in deze reeks met dit account?
Wees gerust, je bent niet gek.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
Kan iemand even naar de ph van ZOA kijken. Ik ben toch niet gek, hij post toch alleen in deze reeks met dit account?
Hij zegt zelf steeds dat hij meer post dan alleen hier. Dus het lijkt me een logische gevolgtrekking dat hij dat met een kloon doet, aangezien het niet in zijn ph te zien is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie zegt dat Zoa ook als Kloon meepost, dat maak jij ervan goed blijven zoeken hoor Mootie, weer een taak erbij ik hou je wel bezig hoor!!
Gedaan nu, in een seconde, en je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
* checktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
We moeten weer eens dansen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik check altijd in de stairway of liesje er niet stiekem is.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
1 seconde werkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]Toch heb je ook wel humor moet ik bekennen, zie je helemaal voor me en maar Zoa zijn postgeschiedenis uitpluizen
Daar valt echt niks uit te pluizen, dat duurt ongeveer een seconde.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]Toch heb je ook wel humor moet ik bekennen, zie je helemaal voor me en maar Zoa zijn postgeschiedenis uitpluizen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* checkt
Hij heeft op z'n minst in 2 andere topieks gepost jwtz
Zijn we dat niet allemaal ? ( op Gert na dan)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Nee toverheks dat ben ik niet maar ben wel voor ajax.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef mootie het volgende:
Gewoon de hele dag bezig met het uitpluizen van de ph van ZOA. Je kijkt zeker ook de hele dag de opa-stream!
Dan mag je blijven en gesjellig meeposten, mensen die voor mijn cluppie zijn draag ik een warm hart toe, zolang ze zich gedragen natuurlijk en lief over Opa meepostenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Nee toverheks dat ben ik niet maar ben wel voor ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |