Nog net nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Schumacher geeft er nu al de brui aan
Wel op zacht tov de harde band bij Vettelquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wel op zacht tov de harde band bij Vettel
zekerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Daar heeft MSCH toch een mazzeltje.
Wie zegt dat Senna in dat rondje zijn tijd had verbeterd?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:24 schreef Tarahumara het volgende:
Wat Brundle zegt. Vergne direct penalty geven en Senna door naar Q2.
Weet niet wat Senna voor tijd had gedaan, maar wat Vergne deed kon echt niet. Senna zou opschuiven door straf van Vergne.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie zegt dat Senna in dat rondje zijn tijd had verbeterd?
Vertel. Dat we vroeg zijn moeten opstaan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja heel leuk Olav maar dat heeft iedereen
Wat loopt ie te lullen? Heb sky aan staan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja heel leuk Olav maar dat heeft iedereen
Dat een coureur die van een kleiner team naar een groot team gaat onder een vergrootglas komt te liggen en dat het daarom een gok is als zoiets gebeurt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vertel. Dat we vroeg zijn moeten opstaan?
Hij had ook rustig kunnen blijven en er nog een ronde aan kunnen plakken er was nog tijd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:27 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Weet niet wat Senna voor tijd had gedaan, maar wat Vergne deed kon echt niet. Senna zou opschuiven door straf van Vergne.
Slecht dat z'n team m ook niet op de hoogte houdt.
Ja dat ie daar eens mee ophoudt, het is namelijk Kaltenbornquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:33 schreef JohnB52 het volgende:
Als Olav nou es ophoudt met het zeggen van "Monisha Kaltenberg"
Serieus elke wedstrijd of kwali noemt ie haar wel 1x...
Is t verschil tussen hard en zacht kleiner?
Dude, het is nog te vroeg voor mij....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja dat ie daar eens mee ophoudt, het is namelijk Kaltenborn
Ben gewend dat de wekker om 06.00 afloopt, en aangezien dat ik al 3 dagen ziek thuis ben geweest heb ik al een paar dagen kunnen uitslapen. Koste me dus geen moeite vanmorgenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dude, het is nog te vroeg voor mij....
Hierna ga ik mooi weer naar bed
Vreemd ja. Moet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel weer naar buiten terwijl die een 1:32.293 heeft, moet toch voldoende zijn!?
Ja, verbaast me ook.quote:
Tja. Gaat ie goed, faalt ie nog als het moet.quote:
En tot die conclusie ben je pas ná 15 GP's gekomenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Mercedes is ook maar een knakenbak dit seizoen...
Hopelijk volgend seizoen ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ff mezelf quoten: best netjes P11quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:41 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, verbaast me ook.
Zou t komen omdat de transfermarkt open ligt en Perez toch al n contract heeft?
Wat gingen de red bulls hard zeg in vt3
Na 3 races zag het er nog best redelijk uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En tot die conclusie ben je pas ná 15 GP's gekomen
Neu...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En tot die conclusie ben je pas ná 15 GP's gekomen
Is natuurlijk ook klote als je je afscheidstournee zo moet beginnen op een circuit dat hem toch heel goed ligtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Verdomme die Schumacher kijkt alsof ie een krat citroenen, en een tree rauwe eieren heeft gegetenAls dat zo doorgaat is ie nog voor het einde van het seizoen weg
Schumi haalt er met slechts 1 run weer het maximale uit, op de echte rijderscircuits is hij eigenlijk altijd sneller dan Rosberg.....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
twitter:autosportlive twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 07:46:26We hear that Nico Hulkenberg changed his gearbox after his morning shunt. He is through in 10th but will drop five places after qualifying. reageer retweet
Inderdaad. Hoe moet die Rosberg zich wel niet voelen? Hij legt het structureel af tegen een coureur waarvan 'iedereen' vindt dat die niets meer in de F1 te zoeken heeft.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Schumi haalt er met slechts 1 run weer het maximale uit, op de echte rijderscircuits is hij eigenlijk altijd sneller dan Rosberg.....
lotussen ook dacht ik te zienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:55 schreef Tarahumara het volgende:
Hamilton op een gebruikte set, dus hij gaat zo nog wel sneller. Denk niet dat hij de RBRs kan pakken.
Waarschijnlijk last gehad van de gele vlag van Kimi.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:02 schreef JohnB52 het volgende:
Huh , alonso P7 valt me toch tegen, en hamilton al helemaal
Laatste 4 GP's: 6, 5, 10, 5 en vandaag 7.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:02 schreef JohnB52 het volgende:
Met die Iveco? Vind ik niet slecht, Hamilton zal een technisch probleem hebben gehadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:02 schreef JohnB52 het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:05 schreef JohnB52 het volgende:
Gekkenhuis bij Kobayshi, P3 op de grid!
Dn mag Alonso op P6 starten ivm gridpenalty button?
Die auto is gemaakt voor dit circuitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:07 schreef Sally het volgende:
Lijkt het nu weer een beetje rechtgetrokken met Red Bull? Of heb ik een boel gemist?
Ah zo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die auto is gemaakt voor dit circuit
Kamui kan nog wel eens een straf krijgen, ging gewoon vol door onder geel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:05 schreef JohnB52 het volgende:
Gekkenhuis bij Kobayshi, P3 op de grid!
Dn mag Alonso op P6 starten ivm gridpenalty button?
Nou niet helemaal, hij liftte wel degelijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kamui kan nog wel eens een straf krijgen, ging gewoon vol door onder geel.
Als S2 geen personal best was dan komt hij er misschien mee weg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:12 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, hij liftte wel degelijk.
Vettel, wat was t beste?
Up the asses
Waarom lukt mij dat niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Uitslag zonder straffen:
[ afbeelding ]
Gewoon met paint hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom lukt mij dat niet?
[ afbeelding ]
Alonso verliest veel door Kimi's gele vlag, had dus wel meer ingezeten.
twitter:MauriceHamilton twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 08:32:21Kimi: what happened? 'I spun'. What about the other drivers? 'I don't care about the others'. reageer retweet
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 08:30:13Ferrari say @alo_oficial was on target to be fourth before Raikkonen spin - so sounds like he might have backed off too much fearing penalty reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gewoon met paint hoorEn dan de tijdenblok knippen en plakken als nieuwe afbeelding, opslaan als .PNG, anders krijg je van die crap kleuren zoals die van jouw
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 08:32:23Re Kobayashi: he is allowed to set fastest time in whole of S2, just not in the immediate vicinity of yellows. I'm told that's what happened reageer retweet
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 08:33:10But clearly some of the other teams will not be happy, so let's see if anything comes of it reageer retweet
3 plaatsen straf, niet geheel onverwachttwitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 09:37:43#F1: Vergne penalised for blocking Senna http://t.co/5oQvwcMG reageer retweet
Onderzoek dus naar Vettel of ie Alonso geblokt heefttwitter:LeeMcKenzieF1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 09:29:44Stewards looking lots of poss infringements. Question is how many drivers set fastest time under yellows in Q3? Also did Vettel block Alonso reageer retweet
heldquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Sky interview met Kimi
Interv: Kimi, what happend?
Kimi: I spun![]()
Interv: They were waving yellow flags and others could't put in a fastest lap anymore.
Kimi: I don't care what happens to others.....
Althans dat was een kwartier geleden, FF doet de laatste tijd zeer gek en dan kom ik op geen enkele site meer![]()
Wat een gezeurtwitter:ESPNF1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 10:16:31Here's an image of the incident the stewards are investigating between Alonso and Vettel #F1 http://t.co/l3TGNVf2 reageer retweet
Inderdaad maar de beslissing is nog niet gevallen wat dit incident betreft.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een gezeurtwitter:ESPNF1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 10:16:31Here's an image of the incident the stewards are investigating between Alonso and Vettel #F1 http://t.co/l3TGNVf2 reageer retweet
Gaat nergens over als je die foto ziet
Maar als Vettel in de 130R ervoor reed op z'n dooie gemak...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze zijn er al 3 uur mee bezig dus heel eenvoudig zal het niet liggenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als Vettel in de 130R ervoor reed op z'n dooie gemak...
Niet meer? Jammer... serieus of?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Vettel gridstraf van 10 plaatsen
twitter:NobleF1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 11:12:27Seb Vettel gets reprimand for blocking Alonso in qualifying. No change to grid position - so he keeps pole reageer retweet
Probleem voor Vettel is eigenlijk McLaren, die zullen er de volgende race weer staan en zijn ook morgen niet kansloosquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Alonso wordt dit jaar toch geen kampioen tenzij Vettel nog eens uitvalt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:12 schreef Tarado het volgende:
twitter:NobleF1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 11:12:27Seb Vettel gets reprimand for blocking Alonso in qualifying. No change to grid position - so he keeps pole reageer retweet
ik vrees het ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Alonso wordt dit jaar toch geen kampioen tenzij Vettel nog eens uitvalt.
Denk dat Alonso een groter probleem heeft met nog 6 GP's, ik zie het gewoon niet gebeuren maar Vettel zou wel de eerste allertijden zijn die na zijn eerste twee titels meteen ook zijn derde titel pakt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem voor Vettel is eigenlijk McLaren, die zullen er de volgende race weer staan en zijn ook morgen niet kansloos
Het zal erom spannen, maar het is nog niet gelopen, Suzuka is een RBR circuit, dat zijn de andere circuits minderquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat Alonso een groter probleem heeft met nog 6 GP's, ik zie het gewoon niet gebeuren maar Vettel zou wel de eerste allertijden zijn die na zijn eerste twee titels meteen ook zijn derde titel pakt.
een foto zegt in dit geval helemaal niksquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Nee, maar als dat het enige is wat wij hebben, en er vanuit gaande van die tweet dat juist dat het moment was. Maar d'r zat idd meer achter, anders doen ze er geen 3 uur (quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:28 schreef kepler het volgende:
[..]
een foto zegt in dit geval helemaal niks
Die staan er nu ook als je naar de tijd van Button kijkt. Alleen Hamilton staat er weer niet, en dat is dan ook het probleem van McLaren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem voor Vettel is eigenlijk McLaren, die zullen er de volgende race weer staan en zijn ook morgen niet kansloos
Hoezo Hamilton weer niet? Hij stond de laatste 2 races op pole.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die staan er nu ook als je naar de tijd van Button kijkt. Alleen Hamilton staat er weer niet, en dat is dan ook het probleem van McLaren.
Hij was niet zo snel maar in zijn laatste rondje was er een gele vlag veroorzaakt door Kimi, dus dat kostte hem tijd plus dat hij vond dat Vettel hem hinderde, uiteindelijk door de gridpenalty van Button staat hij wel waar hij behoort te staan denk ik, Perez had hij misschien nog kunnen hebben, scheelt 1 plek.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:16 schreef Fir3fly het volgende:
Wat voor probleem heeft Alonso nu weer gehad? Of gewoon niet snel genoeg?
Ah bedankt. Hopen dat hij dan maar weer een van z'n goede starts maakt, anders lijkt het kampioenschap wel erg ver weg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was niet zo snel maar in zijn laatste rondje was er een gele vlag veroorzaakt door Kimi, dus dat kostte hem tijd plus dat hij vond dat Vettel hem hinderde, uiteindelijk door de gridpenalty van Button staat hij wel waar hij behoort te staan denk ik, Perez had hij misschien nog kunnen hebben, scheelt 1 plek.
Mercedes had nog gewoon een seizoen met hem door moeten gaan en een fatsoenlijke bolide onder z'n reet moeten duwen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe moet die Rosberg zich wel niet voelen? Hij legt het structureel af tegen een coureur waarvan 'iedereen' vindt dat die niets meer in de F1 te zoeken heeft.
Mercedes had wel door willen gaan met hem, maar hijzelf heeft de optie laten verlopen een aantal GP's geleden. Het is niet Mercedes z'n schuld dat Schumacher niet rijdt volgend jaarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mercedes had nog gewoon een seizoen met hem door moeten gaan en een fatsoenlijke bolide onder z'n reet moeten duwen.
Hoppa, als we dan toch over blocking bezig zijn, doe Pic er dan ook nog maar bijtwitter:richardsf1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 13:33:01Pic penalised for blocking Hamilton http://t.co/ulBNbenQ reageer retweet
Mijn punt is dat ze er deze wedstrijd ook hadden moeten staan om die punten af te pakken. Ze hebben er de auto voor, maar dan blijkt hun grootste troef weer niet consistent. Of het nou om punten afpakken van Vettel ten bate van Alonso gaat, of om de kansen van Hamilton zelf, daarvoor moet je consistent zijn. De ene keer pole, de andere keer 1e of 2e rij, dan schiet het op met de punten of althans de uitgangspositie daarvoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo Hamilton weer niet? Hij stond de laatste 2 races op pole.
Het ging mij in die eerdere opmerking meer om dat de McLarens punten van Vettel af kunnen pakken ten gunste van Alonso
Maar kennelijk kan Schumacher ook niet meer zorgen dat de auto beter wordt gedurende het seizoen, en met een mindere auto toch voorin meedoen lukt hem met deze banden ook niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mercedes had nog gewoon een seizoen met hem door moeten gaan en een fatsoenlijke bolide onder z'n reet moeten duwen.
Hij had zelf P4 in gedachten en dat had er denk ik wel ingezeten gezien zijn 1:31.833 in Q2 en dan was hij als derde gestart door Button's penalty.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was niet zo snel maar in zijn laatste rondje was er een gele vlag veroorzaakt door Kimi, dus dat kostte hem tijd plus dat hij vond dat Vettel hem hinderde, uiteindelijk door de gridpenalty van Button staat hij wel waar hij behoort te staan denk ik, Perez had hij misschien nog kunnen hebben, scheelt 1 plek.
Mij niet. Waar moest hij anders heen? De binnenkant? Daar kwam Alonso aan (raceline).quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:20 schreef kepler het volgende:
Lijkt me blokken... (of niet uit de weg gaan)
Wat een onzin, gaan ze hier echt over janken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:20 schreef kepler het volgende:
Lijkt me blokken... (of niet uit de weg gaan)
Hebben ze al gedaan, Vettel kreeg er wel een reprimande voor, maar dat was waarschijnlijk niet het doel van het protestquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:43 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Wat een onzin, gaan ze hier echt over janken?
gewoon door rijden met die bakquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:05 schreef Xebber het volgende:
[..]
Mij niet. Waar moest hij anders heen? De binnenkant? Daar kwam Alonso aan (raceline).
Het team had moeten doorgeven dat Alonso eraan kwam, gas geven, en dan moest ie maar ná de chicane uit de weg. Al lijkt het volgens de beelden niet dat Alonso heel veel heeft verloren, en is het misschien wel overdreven dat ze hiervoor een klacht indienen. Maar dat zal meer ermee te maken hebben hoe het ermee staat in het WK, dan wat er daadwerkelijk gebeurde.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:05 schreef Xebber het volgende:
[..]
Mij niet. Waar moest hij anders heen? De binnenkant? Daar kwam Alonso aan (raceline).
Hamilton is dit jaar regelmatiger in qualifying dan Vettel. Vettel lag al 2x buiten Q3 (terwijl zijn teammaat toen wél in Q3 zat), Hamilton nog niet één keer. Hij was idd 3x 8e dit jaar, maar de eerste 2x daarvan was Button resp. 18e en 7e. In België was Hamilton 8e terwijl Button pole had. Verder zat Hamilton bijna altijd op de 1e rij, alleen in Monaco was hij 4e. Spanje werd hij bestraft omdat 'ie te weinig brandstof aan boord had. Dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ze er deze wedstrijd ook hadden moeten staan om die punten af te pakken. Ze hebben er de auto voor, maar dan blijkt hun grootste troef weer niet consistent. Of het nou om punten afpakken van Vettel ten bate van Alonso gaat, of om de kansen van Hamilton zelf, daarvoor moet je consistent zijn. De ene keer pole, de andere keer 1e of 2e rij, dan schiet het op met de punten of althans de uitgangspositie daarvoor.
Bij Hamilton is het vaak of pole of plek 8. Dat kan een keer gebeuren, maar als Button een seconde sneller is, dan ligt het niet aan de auto, en eigenlijk zou Hamilton 3 tienden sneller moeten zijn.
Dat denkt elk team natuurlijk. En Vettel reed gewoon in de weg, maar dus niet genoeg om een start te krijgenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef SiGNe het volgende:
Meh Alonso/Ferrari had gewoon weer eens wat te zeiken..
Bij Ferrari heb ik sowieso het idee dat ze denken dat alles en iedereen voor ze moeten wijken.
Vettel reed amper in de weg en Alonso kon er makkelijk langs.
Button heeft een half seizoen ontzettend zitten worstelen/kloten, dus dat vind ik niet zoveel zeggen over Hamilton. Hij is ook wel constanter en beter dan vorig seizoen, waarin hij gewoon heel slecht was. Maar de laatste wedstrijden gaat het er echt om, klampt hij aan of moet hij lossen. Dan doet hij het prima en haalt hij pole, en dat hoeft echt niet elke keer, maar die keren dat hij dan geen pole haalt zit hij ook meteen op een plek waar vandaan het lastig wordt meer punten halen dan je WK-concurrenten. In Spa en nou weer in Suzuka.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hamilton is dit jaar regelmatiger in qualifying dan Vettel. Vettel lag al 2x buiten Q3 (terwijl zijn teammaat toen wél in Q3 zat), Hamilton nog niet één keer. Hij was idd 3x 8e dit jaar, maar de eerste 2x daarvan was Button resp. 18e en 7e. In België was Hamilton 8e terwijl Button pole had. Verder zat Hamilton bijna altijd op de 1e rij, alleen in Monaco was hij 4e. Spanje werd hij bestraft omdat 'ie te weinig brandstof aan boord had. Dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.
Vettel werd vaker door Webber geklopt in qualifying dan Hamilton door Button.
Kortom: je overdrijft weer eens. Hamilton heeft dit jaar net zoveel slechte qualifyings als Vettel. Hamilton: Japan, België en misschien Duitsland, waar hij op de 8e plek startte, terwijl Button de 7e tijd reed.
Vettel: China, België en misschien Monaco, waar hij in Q3 geen tijd neerzette terwijl Webber de 2e tijd reed en daarmee de pole pakte).
Laatste 7 kwalificaties is het 6-1 voor Schumi, echt zonde dat hij stopt nu hij de pace wel heeft alleen de auto werkt niet mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
mjah, daar ben ik niet zo vroeg voor uit mijn nest geroldquote:Op zondag 7 oktober 2012 07:27 schreef JohnB52 het volgende:
Als je geduld hebt wel. De samenvatting.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat er toch nog zoveel "gekken" zijn die 's ochtends opstaan om het racen te kijken
Ik lees 'm wel altijd even hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Volgende keer hoef ik geen OP meer te maken, er kijkt toch niemand in![]()
Ik heb nu al de vraag zien langskomen over de BBC, en nu weer een stream. Staat allebei in de OP
quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lees 'm wel altijd even hoor.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Volgende keer hoef ik geen OP meer te maken, er kijkt toch niemand in![]()
Ik heb nu al de vraag zien langskomen over de BBC, en nu weer een stream. Staat allebei in de OP
quote:
Lewis ook nog even graagquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:05 schreef dyonvbaal het volgende:
He wat vervelend, Alonso eruit... Nou Vettel nog
Laat maar de SC komt nu binnen, RTL zekerquote:
prima.quote:
Denk dat de winnaar al wel bekend is, behalve als er weer een alternatortje kapot gaat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:11 schreef Joene het volgende:
Heeft het nut m'n Bed uit te komen of kan ik gewoon gaan slapen weer ?
En Webber ook?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe zit het nou met die ene wagenbreedte ruimte laten? Krijgt Alonso nu straf?
jawaddequote:Op zondag 7 oktober 2012 08:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe zit het nou met die ene wagenbreedte ruimte laten? Krijgt Alonso nu straf?
kwart over 9 ff RTL aan dus ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat de winnaar al wel bekend is, behalve als er weer een alternatortje kapot gaat.
Dit was wel een bazen inhaalactiequote:
Nou, er is volgens mij iets met de wagen van Hamilton...quote:
absoluutquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was wel een bazen inhaalactie
Ze zijn gewoon moe van die manquote:
Ja een duidelijk probleem tussen stoel en stuurquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, er is volgens mij iets met de wagen van Hamilton...
Waarom? Hij stapelt fout na fout op bij de startquote:
Die bak gaat niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:17 schreef JohnB52 het volgende:
Heeft Hamilton ook n tik gehad of is er ook iets stuk. Normaal zit hulkenberg er niet zo dicht op
quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:17 schreef JohnB52 het volgende:
Heeft Hamilton ook n tik gehad of is er ook iets stuk. Normaal zit hulkenberg er niet zo dicht op
quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja een duidelijk probleem tussen stoel en stuur
quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:20 schreef nils7 het volgende:
Het kampioenschap wordt zo wel spannender.
Maar een onderzoekje richting Kimi had wel gemogen en sorry maar Grosjean hadden ze meteen moeten diskwalificeren!
zeker dalijk de ijsjeslikker voorbijquote:
Dit jaar?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raikkonen moet toch wel weer eens een podium pakken wil ie nog kampioen worden.
Prima move van Lewis schat ik zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom? Hij stapelt fout na fout op bij de start![]()
En de Mercedes van MSCH is de telemetrie verloren met de pitsKnakenbak
Theoretisch gaat het nogquote:
Toch knap dat je een heel verhaal kunt typen zonder op mijn punt in te gaan. Deed je laatst ook al over de prestatie van de STR op Monza 2008.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Button heeft een half seizoen ontzettend zitten worstelen/kloten, dus dat vind ik niet zoveel zeggen over Hamilton. Hij is ook wel constanter en beter dan vorig seizoen, waarin hij gewoon heel slecht was. Maar de laatste wedstrijden gaat het er echt om, klampt hij aan of moet hij lossen. Dan doet hij het prima en haalt hij pole, en dat hoeft echt niet elke keer, maar die keren dat hij dan geen pole haalt zit hij ook meteen op een plek waar vandaan het lastig wordt meer punten halen dan je WK-concurrenten. In Spa en nou weer in Suzuka.
Ik geloof niet dat dat komt omdat dat de echte rijderscircuits zijn, Button ligt dat wel maar als hij er dan een seconde of meer achterzit dan doet hij toch echt zelf iets fout. Ik heb het hier niet over een plekje of over een tiende, maar over gewoon niet thuis geven in de kwalificatie. Als hij dan als hij merkt dat pole er toch nog even een goede ronde uitperst dan staat hij alsnog op de 2e rij en dan is er nog van alles mogelijk. Zit je op plek acht dan kom je in het gedrang met alle risico's van dien, maar ook als het allemaal goed gaat en je een goede start hebt heb je dik kans dat je na de 1e bocht in een treintje komt en de concurrentie om de titel een gat kan slaan.
Het hoeft allemaal niet, maar over meerdere races verkleint het wel de kansen. Je kunt dan morgen na de wedstrijd wel roepen dat het pech was wanneer hij bij de start schade oploopt of wanneer de strategie niet werkt en hij te lang vast zat in een groepje, en dat klopt ook wel. Het is alleen wel pech waarop hij de kans vergroot door zijn ene rondje er niet uit te persen. Dan kan hij beter wat minder poles rijden en wat meer elke kwalificatie bij de 1e vier zitten.
Staat sowieso nog geen 50 punten achter. Alleen dan moet ie wel een keer een race winnen.quote:
Of Grosjean nog n paar keer n akkefietje laten hebben bij de start.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat sowieso nog geen 50 punten achter. Alleen dan moet ie wel een keer een race winnen.
zijn ze niet vuil van bij Lotus Renault om wat te creërenquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Of Grosjean nog n paar keer n akkefietje laten hebben bij de start.
hoezo gelijk heeft ie toch? de grote Keke ligt er al jaren uitquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:31 schreef JohnB52 het volgende:
Humor op de vroege ochtend:
2 grote namen die er uit liggen:
Alonso en Rosberg
Hamilton klaagt al het hele weekend over een verkeerde setup.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, er is volgens mij iets met de wagen van Hamilton...
Zolang die het niet op Twitter zet geloof ik hem nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hamilton klaagt al het hele weekend over een verkeerde setup.
En Koba.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Wanneer is Massa weer gaan leren rijden? En Button... k*t...
Wat is er met kamui?quote:
hij maakte een Donutquote:
faalt normaal ookquote:
quote:
Mijne ongeveer het zelfde... Perez en een Ferari eruit en Hamilton die "niet presteerd"...quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:38 schreef Zorro het volgende:
Nou, met mijn manager kan ik het wel schudden. Webber achteraan, Alonso eruit, Perez eruit![]()
Dan Hamilton er ook maar uit, dat maakt de dag dan weer goed
Ik heb geen Webbers of Alonso's hoor, veel te duurquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:38 schreef Zorro het volgende:
Nou, met mijn manager kan ik het wel schudden. Webber achteraan, Alonso eruit, Perez eruit![]()
Dan Hamilton er ook maar uit, dat maakt de dag dan weer goed
Tja, ik heb de nieuwe regels niet verzonnen, maar als ik het goed begrijp had Hamilton een wagenbreedte ruimte moeten laten aan de buitenkant van de bocht?quote:
Man het was zo breed dat mn schoonmoeder er nog een truck naast kon krijgen....quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tja, ik heb de nieuwe regels niet verzonnen, maar als ik het goed begrijp had Hamilton een wagenbreedte ruimte moeten laten aan de buitenkant van de bocht?
Hij had toch de hele grindbak voor zichzelf?Ruimte zatquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tja, ik heb de nieuwe regels niet verzonnen, maar als ik het goed begrijp had Hamilton een wagenbreedte ruimte moeten laten aan de buitenkant van de bocht?
Nee joh, met een schone lei beginnen is te eerlijk...quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:43 schreef JohnB52 het volgende:
Wel weer met 2 maten meten.
Grosjean stopengo terwijl hij niemand uit de race tikt.
Senna dt omdat hij Rosberg uit de race tikt.
Dan kan het wel zo zijn dat Grosjean al n schorsing heeft gehad. Maar zou ook weer n schone lei moeten hebben toch?
Kan niet snel genoeg zijn...quote:
Nou ik kan het wel begrijpen... Grosjean flikt 't weer.... als hij het na een schorsing nog niet geleerd heeft?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:43 schreef JohnB52 het volgende:
Dan kan het wel zo zijn dat Grosjean al n schorsing heeft gehad. Maar zou ook weer n schone lei moeten hebben toch?
Van die Grosjean ben ik inmiddels zo moe dat hij wat mij betreft niet zwaar genoeg gestraft kan worden, het is iedere keer hetzelfde met hem.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:43 schreef JohnB52 het volgende:
Nee, dat is alleen als je teruggaat naar de racelijn na een verdedigende actie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Valt toch nog wel mee hoor.quote:
Button was er in 2000 al bij en volgens mij Alonso 2001 en Web 2002quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Schumi stopt, dan zitten Alonso en Webber toch het langst in de sport?
Button vanaf 2000quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Digitale roomsoesjes de dag dat Webber stopt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buttonquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja.quote:
Ook op Monza?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als je teruggaat naar de racelijn na een verdedigende actie.
De la Rosa 1999quote:
quote:
Maar die heeft niet het aantal actieve races, wat Button wel heeftquote:
Dan is Mol stil want dan mag Mart alles zeggen... ja dat mag'iequote:Op zondag 7 oktober 2012 08:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zou er gebeuren als je Olaf Mol en Mart Smeets aan 1 tafel zou zetten... (ok, heeft verder niks met F1 te maken...maar toch)
Maar Olaf is volgens mij niet iemand die je stil krijgen... ook al heet je Martquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dan is Mol stil want dan mag Mart alles zeggen... ja dat mag'ie
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar die heeft niet het aantal actieve races, wat Button wel heeft
Dat was 'deliberatly crowding', oftewel bewust iemand in een bocht naast de baan duwen wat ook niet mag.quote:
Was bij de eerste stop ook al, toch veel verlies bij Sauber in de stops en dacht dat ze maar 1 stop zouden doen.quote:
Die moeten ze nou juist bij die vent doen die ervoor staat. Das een stuk leuker volgens mijquote:
Nee hoor, dat was de racelijn en het was niet na een verdedigende actie of zo. Ik vind ook niet dat dit een straf moet zijn, dat lijkt me duidelijk, maar het laat zien dat van consequente toepassing van die nieuwe regel geen sprake kan zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat was 'deliberatly crowding', oftewel bewust iemand in een bocht naast de baan duwen wat ook niet mag.
Ja. Heeft ie ook weer eens mazzel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:05 schreef JohnB52 het volgende:
Massa pits.
Gaat ie plek 2 houden denken jullie?
Zoals sasquatsch al zei, dat was op basis van een andere regel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was de racelijn en het was niet na een verdedigende actie of zo. Ik vind ook niet dat dit een straf moet zijn, dat lijkt me duidelijk, maar het laat zien dat van consequente toepassing van die nieuwe regel geen sprake kan zijn.
Racen is zijn probleem dan ook nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:06 schreef dyonvbaal het volgende:
RG haalt iemand in zonder hem van de baan te rijden
Bij Vettel/Alonso was het niet die nieuwe regel, maar de regel dat je niet iemand die naast je zit van de baan mag duwen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was de racelijn en het was niet na een verdedigende actie of zo. Ik vind ook niet dat dit een straf moet zijn, dat lijkt me duidelijk, maar het laat zien dat van consequente toepassing van die nieuwe regel geen sprake kan zijn.
Ik heb het nog niet zien gebeuren deze race.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |