Nog net nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Schumacher geeft er nu al de brui aan
Wel op zacht tov de harde band bij Vettelquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wel op zacht tov de harde band bij Vettel
zekerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Daar heeft MSCH toch een mazzeltje.
Wie zegt dat Senna in dat rondje zijn tijd had verbeterd?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:24 schreef Tarahumara het volgende:
Wat Brundle zegt. Vergne direct penalty geven en Senna door naar Q2.
Weet niet wat Senna voor tijd had gedaan, maar wat Vergne deed kon echt niet. Senna zou opschuiven door straf van Vergne.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie zegt dat Senna in dat rondje zijn tijd had verbeterd?
Vertel. Dat we vroeg zijn moeten opstaan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja heel leuk Olav maar dat heeft iedereen
Wat loopt ie te lullen? Heb sky aan staan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja heel leuk Olav maar dat heeft iedereen
Dat een coureur die van een kleiner team naar een groot team gaat onder een vergrootglas komt te liggen en dat het daarom een gok is als zoiets gebeurt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vertel. Dat we vroeg zijn moeten opstaan?
Hij had ook rustig kunnen blijven en er nog een ronde aan kunnen plakken er was nog tijd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:27 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Weet niet wat Senna voor tijd had gedaan, maar wat Vergne deed kon echt niet. Senna zou opschuiven door straf van Vergne.
Slecht dat z'n team m ook niet op de hoogte houdt.
Ja dat ie daar eens mee ophoudt, het is namelijk Kaltenbornquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:33 schreef JohnB52 het volgende:
Als Olav nou es ophoudt met het zeggen van "Monisha Kaltenberg"
Serieus elke wedstrijd of kwali noemt ie haar wel 1x...
Is t verschil tussen hard en zacht kleiner?
Dude, het is nog te vroeg voor mij....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja dat ie daar eens mee ophoudt, het is namelijk Kaltenborn
Ben gewend dat de wekker om 06.00 afloopt, en aangezien dat ik al 3 dagen ziek thuis ben geweest heb ik al een paar dagen kunnen uitslapen. Koste me dus geen moeite vanmorgenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dude, het is nog te vroeg voor mij....
Hierna ga ik mooi weer naar bed
Vreemd ja. Moet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel weer naar buiten terwijl die een 1:32.293 heeft, moet toch voldoende zijn!?
Ja, verbaast me ook.quote:
Tja. Gaat ie goed, faalt ie nog als het moet.quote:
En tot die conclusie ben je pas ná 15 GP's gekomenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Mercedes is ook maar een knakenbak dit seizoen...
Hopelijk volgend seizoen ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Mercedes is ook maar een knakenbak dit seizoen...
Ff mezelf quoten: best netjes P11quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:41 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, verbaast me ook.
Zou t komen omdat de transfermarkt open ligt en Perez toch al n contract heeft?
Wat gingen de red bulls hard zeg in vt3
Na 3 races zag het er nog best redelijk uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En tot die conclusie ben je pas ná 15 GP's gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |