Nog net nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Schumacher geeft er nu al de brui aan
Wel op zacht tov de harde band bij Vettelquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wel op zacht tov de harde band bij Vettel
zekerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Daar heeft MSCH toch een mazzeltje.
Wie zegt dat Senna in dat rondje zijn tijd had verbeterd?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:24 schreef Tarahumara het volgende:
Wat Brundle zegt. Vergne direct penalty geven en Senna door naar Q2.
Weet niet wat Senna voor tijd had gedaan, maar wat Vergne deed kon echt niet. Senna zou opschuiven door straf van Vergne.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie zegt dat Senna in dat rondje zijn tijd had verbeterd?
Vertel. Dat we vroeg zijn moeten opstaan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja heel leuk Olav maar dat heeft iedereen
Wat loopt ie te lullen? Heb sky aan staan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja heel leuk Olav maar dat heeft iedereen
Dat een coureur die van een kleiner team naar een groot team gaat onder een vergrootglas komt te liggen en dat het daarom een gok is als zoiets gebeurt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vertel. Dat we vroeg zijn moeten opstaan?
Hij had ook rustig kunnen blijven en er nog een ronde aan kunnen plakken er was nog tijd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:27 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Weet niet wat Senna voor tijd had gedaan, maar wat Vergne deed kon echt niet. Senna zou opschuiven door straf van Vergne.
Slecht dat z'n team m ook niet op de hoogte houdt.
Ja dat ie daar eens mee ophoudt, het is namelijk Kaltenbornquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:33 schreef JohnB52 het volgende:
Als Olav nou es ophoudt met het zeggen van "Monisha Kaltenberg"
Serieus elke wedstrijd of kwali noemt ie haar wel 1x...
Is t verschil tussen hard en zacht kleiner?
Dude, het is nog te vroeg voor mij....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja dat ie daar eens mee ophoudt, het is namelijk Kaltenborn
Ben gewend dat de wekker om 06.00 afloopt, en aangezien dat ik al 3 dagen ziek thuis ben geweest heb ik al een paar dagen kunnen uitslapen. Koste me dus geen moeite vanmorgenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dude, het is nog te vroeg voor mij....
Hierna ga ik mooi weer naar bed
Vreemd ja. Moet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel weer naar buiten terwijl die een 1:32.293 heeft, moet toch voldoende zijn!?
Ja, verbaast me ook.quote:
Tja. Gaat ie goed, faalt ie nog als het moet.quote:
En tot die conclusie ben je pas ná 15 GP's gekomenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Mercedes is ook maar een knakenbak dit seizoen...
Hopelijk volgend seizoen ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ff mezelf quoten: best netjes P11quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:41 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, verbaast me ook.
Zou t komen omdat de transfermarkt open ligt en Perez toch al n contract heeft?
Wat gingen de red bulls hard zeg in vt3
Na 3 races zag het er nog best redelijk uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En tot die conclusie ben je pas ná 15 GP's gekomen
Neu...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En tot die conclusie ben je pas ná 15 GP's gekomen
Is natuurlijk ook klote als je je afscheidstournee zo moet beginnen op een circuit dat hem toch heel goed ligtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Verdomme die Schumacher kijkt alsof ie een krat citroenen, en een tree rauwe eieren heeft gegetenAls dat zo doorgaat is ie nog voor het einde van het seizoen weg
Schumi haalt er met slechts 1 run weer het maximale uit, op de echte rijderscircuits is hij eigenlijk altijd sneller dan Rosberg.....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
twitter:autosportlive twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 07:46:26We hear that Nico Hulkenberg changed his gearbox after his morning shunt. He is through in 10th but will drop five places after qualifying. reageer retweet
Inderdaad. Hoe moet die Rosberg zich wel niet voelen? Hij legt het structureel af tegen een coureur waarvan 'iedereen' vindt dat die niets meer in de F1 te zoeken heeft.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Schumi haalt er met slechts 1 run weer het maximale uit, op de echte rijderscircuits is hij eigenlijk altijd sneller dan Rosberg.....
lotussen ook dacht ik te zienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:55 schreef Tarahumara het volgende:
Hamilton op een gebruikte set, dus hij gaat zo nog wel sneller. Denk niet dat hij de RBRs kan pakken.
Waarschijnlijk last gehad van de gele vlag van Kimi.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:02 schreef JohnB52 het volgende:
Huh , alonso P7 valt me toch tegen, en hamilton al helemaal
Laatste 4 GP's: 6, 5, 10, 5 en vandaag 7.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:02 schreef JohnB52 het volgende:
Met die Iveco? Vind ik niet slecht, Hamilton zal een technisch probleem hebben gehadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:02 schreef JohnB52 het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:05 schreef JohnB52 het volgende:
Gekkenhuis bij Kobayshi, P3 op de grid!
Dn mag Alonso op P6 starten ivm gridpenalty button?
Die auto is gemaakt voor dit circuitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:07 schreef Sally het volgende:
Lijkt het nu weer een beetje rechtgetrokken met Red Bull? Of heb ik een boel gemist?
Ah zo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die auto is gemaakt voor dit circuit
Kamui kan nog wel eens een straf krijgen, ging gewoon vol door onder geel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:05 schreef JohnB52 het volgende:
Gekkenhuis bij Kobayshi, P3 op de grid!
Dn mag Alonso op P6 starten ivm gridpenalty button?
Nou niet helemaal, hij liftte wel degelijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kamui kan nog wel eens een straf krijgen, ging gewoon vol door onder geel.
Als S2 geen personal best was dan komt hij er misschien mee weg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:12 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, hij liftte wel degelijk.
Vettel, wat was t beste?
Up the asses
Waarom lukt mij dat niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Uitslag zonder straffen:
[ afbeelding ]
Gewoon met paint hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom lukt mij dat niet?
[ afbeelding ]
Alonso verliest veel door Kimi's gele vlag, had dus wel meer ingezeten.
twitter:MauriceHamilton twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 08:32:21Kimi: what happened? 'I spun'. What about the other drivers? 'I don't care about the others'. reageer retweet
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 08:30:13Ferrari say @alo_oficial was on target to be fourth before Raikkonen spin - so sounds like he might have backed off too much fearing penalty reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gewoon met paint hoorEn dan de tijdenblok knippen en plakken als nieuwe afbeelding, opslaan als .PNG, anders krijg je van die crap kleuren zoals die van jouw
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 08:32:23Re Kobayashi: he is allowed to set fastest time in whole of S2, just not in the immediate vicinity of yellows. I'm told that's what happened reageer retweet
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 08:33:10But clearly some of the other teams will not be happy, so let's see if anything comes of it reageer retweet
3 plaatsen straf, niet geheel onverwachttwitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 09:37:43#F1: Vergne penalised for blocking Senna http://t.co/5oQvwcMG reageer retweet
Onderzoek dus naar Vettel of ie Alonso geblokt heefttwitter:LeeMcKenzieF1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 09:29:44Stewards looking lots of poss infringements. Question is how many drivers set fastest time under yellows in Q3? Also did Vettel block Alonso reageer retweet
heldquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Sky interview met Kimi
Interv: Kimi, what happend?
Kimi: I spun![]()
Interv: They were waving yellow flags and others could't put in a fastest lap anymore.
Kimi: I don't care what happens to others.....
Althans dat was een kwartier geleden, FF doet de laatste tijd zeer gek en dan kom ik op geen enkele site meer![]()
Wat een gezeurtwitter:ESPNF1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 10:16:31Here's an image of the incident the stewards are investigating between Alonso and Vettel #F1 http://t.co/l3TGNVf2 reageer retweet
Inderdaad maar de beslissing is nog niet gevallen wat dit incident betreft.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een gezeurtwitter:ESPNF1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 10:16:31Here's an image of the incident the stewards are investigating between Alonso and Vettel #F1 http://t.co/l3TGNVf2 reageer retweet
Gaat nergens over als je die foto ziet
Maar als Vettel in de 130R ervoor reed op z'n dooie gemak...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze zijn er al 3 uur mee bezig dus heel eenvoudig zal het niet liggenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als Vettel in de 130R ervoor reed op z'n dooie gemak...
Niet meer? Jammer... serieus of?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Vettel gridstraf van 10 plaatsen
twitter:NobleF1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 11:12:27Seb Vettel gets reprimand for blocking Alonso in qualifying. No change to grid position - so he keeps pole reageer retweet
Probleem voor Vettel is eigenlijk McLaren, die zullen er de volgende race weer staan en zijn ook morgen niet kansloosquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Alonso wordt dit jaar toch geen kampioen tenzij Vettel nog eens uitvalt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:12 schreef Tarado het volgende:
twitter:NobleF1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 11:12:27Seb Vettel gets reprimand for blocking Alonso in qualifying. No change to grid position - so he keeps pole reageer retweet
ik vrees het ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Alonso wordt dit jaar toch geen kampioen tenzij Vettel nog eens uitvalt.
Denk dat Alonso een groter probleem heeft met nog 6 GP's, ik zie het gewoon niet gebeuren maar Vettel zou wel de eerste allertijden zijn die na zijn eerste twee titels meteen ook zijn derde titel pakt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem voor Vettel is eigenlijk McLaren, die zullen er de volgende race weer staan en zijn ook morgen niet kansloos
Het zal erom spannen, maar het is nog niet gelopen, Suzuka is een RBR circuit, dat zijn de andere circuits minderquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat Alonso een groter probleem heeft met nog 6 GP's, ik zie het gewoon niet gebeuren maar Vettel zou wel de eerste allertijden zijn die na zijn eerste twee titels meteen ook zijn derde titel pakt.
een foto zegt in dit geval helemaal niksquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Nee, maar als dat het enige is wat wij hebben, en er vanuit gaande van die tweet dat juist dat het moment was. Maar d'r zat idd meer achter, anders doen ze er geen 3 uur (quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:28 schreef kepler het volgende:
[..]
een foto zegt in dit geval helemaal niks
Die staan er nu ook als je naar de tijd van Button kijkt. Alleen Hamilton staat er weer niet, en dat is dan ook het probleem van McLaren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem voor Vettel is eigenlijk McLaren, die zullen er de volgende race weer staan en zijn ook morgen niet kansloos
Hoezo Hamilton weer niet? Hij stond de laatste 2 races op pole.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die staan er nu ook als je naar de tijd van Button kijkt. Alleen Hamilton staat er weer niet, en dat is dan ook het probleem van McLaren.
Hij was niet zo snel maar in zijn laatste rondje was er een gele vlag veroorzaakt door Kimi, dus dat kostte hem tijd plus dat hij vond dat Vettel hem hinderde, uiteindelijk door de gridpenalty van Button staat hij wel waar hij behoort te staan denk ik, Perez had hij misschien nog kunnen hebben, scheelt 1 plek.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:16 schreef Fir3fly het volgende:
Wat voor probleem heeft Alonso nu weer gehad? Of gewoon niet snel genoeg?
Ah bedankt. Hopen dat hij dan maar weer een van z'n goede starts maakt, anders lijkt het kampioenschap wel erg ver weg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was niet zo snel maar in zijn laatste rondje was er een gele vlag veroorzaakt door Kimi, dus dat kostte hem tijd plus dat hij vond dat Vettel hem hinderde, uiteindelijk door de gridpenalty van Button staat hij wel waar hij behoort te staan denk ik, Perez had hij misschien nog kunnen hebben, scheelt 1 plek.
Mercedes had nog gewoon een seizoen met hem door moeten gaan en een fatsoenlijke bolide onder z'n reet moeten duwen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe moet die Rosberg zich wel niet voelen? Hij legt het structureel af tegen een coureur waarvan 'iedereen' vindt dat die niets meer in de F1 te zoeken heeft.
Mercedes had wel door willen gaan met hem, maar hijzelf heeft de optie laten verlopen een aantal GP's geleden. Het is niet Mercedes z'n schuld dat Schumacher niet rijdt volgend jaarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mercedes had nog gewoon een seizoen met hem door moeten gaan en een fatsoenlijke bolide onder z'n reet moeten duwen.
Hoppa, als we dan toch over blocking bezig zijn, doe Pic er dan ook nog maar bijtwitter:richardsf1 twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 13:33:01Pic penalised for blocking Hamilton http://t.co/ulBNbenQ reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |