typisch bond jaquote:
Oja, dat hoorde ik net, maar het drong nog niet voldoende tot me doorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat we stopten met nieuwe topics te maken?
Ja, 'we', maar 'we' is geen 'D', dus...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, 'we', maar 'we' is geen 'D', dus...
Geef mij maar de schuld, ik heb brede schoudersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie er 4.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
*Cee een punt geeft
ik ben blij dat je niet naar me geluisterd hebt hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, dat hoorde ik net, maar het drong nog niet voldoende tot me door
Ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld, ik heb brede schouders
Woah!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
*Cee een punt geeft
Je witte geit is weg?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Woah!
*koestert punt, lijst 'm in en gaat morgen een afspraak met de verzekeraar maken*
Je wil gewoon iets hebben om over te klagen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld, ik heb brede schouders
Cool! Mensen met brede schouders zijn gewoon tof. Kan niet andersquote:
Precies!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je wil gewoon iets hebben om over te klagen.
Ja, zo geit dahquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Witte geitjes worden groot! Er komt een tijd van afsgeit.
Het vierkant nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies!![]()
Zodat jij me daar weer op aan kan spreken. De cirkel is rond
Volgens mij niet. Lijkt er niet echt op. M83 is beterquote:
Nee, net als het trapezium. Zonde, dat was in het rond gewoon veel mooier geweestquote:
Ik kan ronde vormen ook wel waarderenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, net als het trapezium. Zonde, dat was in het rond gewoon veel mooier geweest
de mijne is 30quote:
het is maar wat je leuk vindt.quote:
Maar geen oma.quote:
Ik hier een stuk minder, het kan ook te gekquote:
Uitlokpost!11!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het is maar wat je leuk vindt.
36. Boeit me nietquote:
Dat jaquote:
Je rechterhandquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
zo, het is zaterdag! tijd om te neuken. wie wil?
Nee, ik ben al bezig met m'n breiwerkjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
Ik heb al.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
Wat gaat het worden?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben al bezig met m'n breiwerkje
ja, die ken ik nu zolangzamerhand wel....quote:
hoax. je zit op fok! mafkoos!quote:
Links dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die ken ik nu zolangzamerhand wel....
Probeer links eensquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die ken ik nu zolangzamerhand wel....
dat gaat compleet mis qua oog-hand-leutercoördinatiequote:
Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat gaat compleet mis qua oog-hand-leutercoördinatie
Thanks for the visualquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dude.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik ook hoor! In huis was het net maar 15 gradenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in NL, daar valt het wel mee met de kou
in mijn geval iig geen kinderenquote:
Mijn arm is niet geamputeerdquote:
Bor's trokquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat even te denken, wat in godesnaam is een bor strok?
Bors trok is het.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is al laatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen vol aan de bakquote:
is dat niet die gezellige wolf uit het Praathuis?quote:
"HHHUUUUUUUHHHHH"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dat niet die gezellige wolf uit het Praathuis?
die ja! en Lowieke de Vos en Isadora Paradijsvogel, pseudoniem van Doortje Musquote:
Die is out-of-date.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:07 schreef D. het volgende:
Ik zie dat ik nog steeds in de top 10 topicopeners sta
Ik kom waarschijnlijk niet eens in de top100 voor. Ben van het ontwijkende type qua openen van topicsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:07 schreef D. het volgende:
Ik zie dat ik nog steeds in de top 10 topicopeners sta
Ik ben gewend dat ajacied alle topics opent.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk niet eens in de top100 voor. Ben van het ontwijkende type qua openen van topics
Vooral bij liveshows, dan schiet ik in de stress, alsof je als voorste auto voor een stoplicht staat op een druk kruispunt en wanneer hij op groen springt, slaat de auto af.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk niet eens in de top100 voor. Ben van het ontwijkende type qua openen van topics
nja, we weten niet wie er op 11 staat dus wellicht dat die je al voorbij is....maar tot dat weer bijgwerkt is (vermoedelijk nooit) sta jij 10e!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Nouja, tenzij iemand de tel heeft bijgehouden sta ik er nog steeds
Top 10 posters sta ik niet meerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat ajacied alle topics opent.
Zo goed ken ik het niet meerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ja! en Lowieke de Vos en Isadora Paradijsvogel, pseudoniem van Doortje Mus![]()
Juffrouw Mier, die ken ik nog welquote:
daar zal ik nu wel 3e staan aang Morpheus hier zelden komtquote:
Nouja, 10 is nog geen podiumquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, we weten niet wie er op 11 staat dus wellicht dat die je al voorbij is....maar tot dat weer bijgwerkt is (vermoedelijk nooit) sta jij 10e!
Lastig hoor nu ie een ban heeft. Vergeet ik dat ik gewoon een topic kan openen als ik de lapo hebquote:
Ban? Oh, nog niet meegekregen. Wat heeft ie nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lastig hoor nu ie een ban heeft. Vergeet ik dat ik gewoon een topic kan openen als ik de lapo heb
Die post hier nooit mee, alleen tijdens SR volgens mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat ajacied alle topics opent.
Precies! En daarbij denkend "kut, wat moet al dat volk dat op me zit te wachten nu wel niet denken"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooral bij liveshows, dan schiet ik in de stress, alsof je als voorste auto voor een stoplicht staat op een druk kruispunt en wanneer hij op groen springt, slaat de auto af.
Martha en Myra Hamster, Ed en Willem Bever, Juffrouw Ooievaar, Meindert het Paard, Zoef de Haas, Momfert de Mol, Stoffel de Schildpad, Chico Lama!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo goed ken ik het niet meer
[..]
Juffrouw Mier, die ken ik nog wel
Daar heb ik dus echt dikke scheit aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! En daarbij denkend "kut, wat moet al dat volk dat op me zit te wachten nu wel niet denken"
heel vaak kk geroepen in het LT van ajax - madrid nadat ajax verloren had.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ban? Oh, nog niet meegekregen. Wat heeft ie nu weer gedaan?
Van dit topic? Geen idee, maar ik verwacht dat ik hoger sta dan ik zou willenquote:
Vergeet Meneer de Uil nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Martha en Myra Hamster, Ed en Willem Bever, Juffrouw Ooievaar, Meindert het Paard, Zoef de Haas, Momfert de Mol, Stoffel de Schildpad, Chico Lama!
Opgefokte voetbalfansquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heel vaak kk geroepen in het LT van ajax - madrid nadat ajax verloren had.
Nouja, ik ben hier ooit weggegaan toen het enkel nog om postaantallen leek te gaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Van dit topic? Geen idee, maar ik verwacht dat ik hoger sta dan ik zou willen
die lul zat alleen maar lui op zijn tak een krant voor te lezen. nee, die anderen beleefde echte avonturen! er zat btw ook nog zo'n raaf in dat Praathuis.....volgens mij had die geen voornaamquote:
+1quote:
tja, frusties he. ik weet nog wel dat ze hier in het stadion de twentevlag in de fik stakenquote:
In de auto heb ik dat wel afgeleerd ja, maar hier niet. Iedereen is hier veel te kritischquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt dikke scheit aanLaat ze maar mooi wachten.
Voor mijn tijd dus want ik ken je verder niet. Jaartje of 2010?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik ben hier ooit weggegaan toen het enkel nog om postaantallen leek te gaan
Dat plasgedrag zie ik eigenlijk nooit meer hierquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik ben hier ooit weggegaan toen het enkel nog om postaantallen leek te gaan
Geen idee meer welk jaarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor mijn tijd dus want ik ken je verder niet. Jaartje of 2010?
Daar hoef je nu niet meer bang om te zijn hier.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
SR zal het wel weer komen denk ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat plasgedrag zie ik eigenlijk nooit meer hier
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooral bij liveshows, dan schiet ik in de stress, alsof je als voorste auto voor een stoplicht staat op een druk kruispunt en wanneer hij op groen springt, slaat de auto af.
En dan kom je er achter dat hij in de achteruit staatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
In de auto heb ik dat wel afgeleerd ja, maar hier niet. Iedereen is hier veel te kritisch![]()
Daarnaast; als je je auto weer hebt gestart, rij je gewoon met een dot gas weg, dat volk zie je nooit weer
was afgelopen jaar ook al een stuk minder dan in 2010quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SR zal het wel weer komen denk ik.
Volgens mij duiken die mensen met SR weer opquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar hoef je nu niet meer bang om te zijn hier.
Ach, ik heb ook wel eens op 1 gestaan met postaantallen, lekker boeiendquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SR zal het wel weer komen denk ik.
Idd, snel de wiki erbij pakken met de code voor de OPquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger had ik er een aversie tegen, toen je het nog handmatig moest doen. Reeksjes is heel makkelijk en mensen moeten niet zeuren
Ouchquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En dan kom je er achter dat hij in de achteruit staat
Ik heb toen echt nog nóóit een topic geopendquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, snel de wiki erbij pakken met de code voor de OP
En da's dus ajacied geweest.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En dan kom je er achter dat hij in de achteruit staat
Trustenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:18 schreef Qunix het volgende:
Ik ga de kroeg verlaten en naar bed. Joe
trustenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:18 schreef Qunix het volgende:
Doei ende trusten!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:18 schreef Qunix het volgende:
Slaap lekker en tot volgende weekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:18 schreef Qunix het volgende:
je luister niet? wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou er bijna mijn radio voor aanzetten
Soms wil ik reageren maar dan zie ik dat er nog maar 3 posts zijn tot 't einde van het topic en houd ik me expres in.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb toen echt nog nóóit een topic geopend
Het is trouwens wel irritant als je dat welbekende blauwe balkje ziet
Ik zit XFA te 'kijken'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je luister niet? wat doe je hier dan?![]()
![]()
![]()
whuttes??quote:
Dat ja...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms wil ik reageren maar dan zie ik dat er nog maar 3 posts zijn tot 't einde van het topic en houd ik me expres in.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:18 schreef Qunix het volgende:
Gevalletje YOLO!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja...![]()
En als het heel erg rustig is dan word ik brutaal, dan gooi ik een kamikazepost neer. Net voor de lapo
Dat heb ik ook heel erg. Maar ik zit vooral in drukke livetopics met sportwedstrijden en tv-uitzendingen, en zo nu en dan in een aantal SC's.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja...![]()
En als het heel erg rustig is dan word ik brutaal, dan gooi ik een kamikazepost neer. Net voor de lapo
Ik had gedacht dat die al eerder weg zou zijn, gezien de montage van het programmaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat kind met die gevlekte troep op d'r kop en afwezige bovenlip.![]()
Panda?quote:En waar is Panda.
Soms slaak ik een gilletje als ik zie dat het gelukt isquote:
en heb je dan ook een nat broekje?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms slaak ik een gilletje als ik zie dat het gelukt is
Nou nou. Moeten we daar dat vreselijke afkortinkje weer voor van stal halen?quote:
Scheelt dat ik over het algemeen maar in een paar topics meepost, heel enkel probeer ik me in te likken in een SC. Helaas, kliekjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel erg. Maar ik zit vooral in drukke livetopics met sportwedstrijden en tv-uitzendingen, en zo nu en dan in een aantal SC's.
Nee, dat valt in de regel reuze meequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en heb je dan ook een nat broekje?
Soms is het inderdaad net weer de middelbare schooltijd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Scheelt dat ik over het algemeen maar in een paar topics meepost, heel enkel probeer ik me in te likken in een SC. Helaas, kliekjes
Tja, ik haal niet zonder reden af en toe plaats 1 bij de dagcijfersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Scheelt dat ik over het algemeen maar in een paar topics meepost, heel enkel probeer ik me in te likken in een SC. Helaas, kliekjes
Daarom postte ik het.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou nou. Moeten we daar dat vreselijke afkortinkje weer voor van stal halen?
Ja, heel ergquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad net weer de middelbare schooltijd.
Afgelopen voorjaar ben ik me te pletter geschrokken, toen stond ik in de dag-top100. De dagen erna heb ik een stuk minder gepost, schaamde me kapotquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, ik haal niet zonder reden af en toe plaats 1 bij de dagcijfers
Ben je al bij dat Rylan Clark door mag en zijn reactie daar op?quote:
Kliekjesvorming door exclusieve FB groepenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad net weer de middelbare schooltijd.
wat voor vogel?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
M'n vogel fluit dit deuntje sinds een paar weken. Schijtirritant
Het is afgeschermd, dus niemand van je volgers ziet dat je iets met Fok te maken hebt. Anders had ik het ook niet gedaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kliekjesvorming door exclusieve FB groepen
Jaah jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is afgeschermd, dus niemand van je volgers ziet dat je iets met Fok te maken hebt. Anders had ik het ook niet gedaan
Grijze roodstaart. Nadeel, hoe harder ik hem probeer af te leiden, hoe meer hij het begint te fluitenquote:
Ik snap al niet dat ie de audities door is gekomenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Ben je al bij dat Rylan Clark door mag en zijn reactie daar op?
Maar naar 't schijnt is ze wel door naar de volgende Bootcamp-ronde.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, die
Die was toen afgevoerd, endaardoor kennelijk ongeschikt bevonden
Ik ook niet, hij zal wel weer ver door de liveshows komen de UK kennende. Morgen de 1e liveshow ben benieuwd wie de wildcard wint.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap al niet dat ie de audities door is gekomen
Ow, dat heb ik gemist, kennelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar naar 't schijnt is ze wel door naar de volgende Bootcamp-ronde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
nja, dacht ik ook, maar ik twijfel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik kijk ook met andere ogen. Ik zoek iets wat mij aanspreekt, niet iets wat mogelijk platen kan verkopen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij zal wel weer ver door de liveshows komen de UK kennende. Morgen de 1e liveshow ben benieuwd wie de wildcard wint.
Ik kende 'm niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
Weet de titel niet, lekker aanstekelijk ding
Starships, nooit geweten dat ie zo heet![]()
Echt niet? Afgelopen zomer erg veel gedraaid en gehoord in de kroeg/pleinfeesten. Sfeermakertje welquote:
Ik besteed weinig aandacht aan nummers die ik niet boeiend vind.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt niet? Afgelopen zomer erg veel gedraaid en gehoord in de kroeg/pleinfeesten. Sfeermakertje wel
Ik ga dit jaar voor Ella Henderson.Hopelijk ligt zondag GMD3 eruit met hun overdreven amerikaanse accentjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk ook met andere ogen. Ik zoek iets wat mij aanspreekt, niet iets wat mogelijk platen kan verkopen.
Er is genoeg wat platen verkoopt wat ik liever niet hoor
Dat verklaart veel, want ik vind het leukquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik besteed weinig aandacht aan nummers die ik niet boeiend vind.
trustenquote:
Tegenpoolquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verklaart veel, want ik vind het leuk
Ik moet even zoeken, ken al die namen niet zoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor Ella Henderson.Hopelijk ligt zondag GMD3 eruit met hun overdreven amerikaanse accentjes.
Een van de leukste Beatle-plaatjes van 62-66. Al waren ze daarna natuurlijk leukerquote:
Het is een klein tikje voor mijn tijd, maar het meeste heb ik wel meegekregen van m'n ouders. Ik hou ervanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de leukste Beatle-plaatjes van 62-66. Al waren ze daarna natuurlijk leuker
Ik kende ze altijd wel (natuurlijk), maar ook weer niet, in maart naar een concert van McCartney geweest, daarna alle albums binnengehengeld, grijsgedraaid, Anthology DVD box besteld, in een ruk uitgekeken, fan voor 't leven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de leukste Beatle-plaatjes van 62-66. Al waren ze daarna natuurlijk leuker
Ze komt net voorbij in mijn afleveringquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor Ella Henderson.Hopelijk ligt zondag GMD3 eruit met hun overdreven amerikaanse accentjes.
Ouwe meuk FTWquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook tof! Sowieso/zoberzo/zoenzo ouwe meuk
Het is nog wat meer voor mijn tijd. Mams is een enorme Stones-fan. Dat heb ik niet overgenomen. Al luister ik toch vooral veel van 1988-1993. (The Breedersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is een klein tikje voor mijn tijd, maar het meeste heb ik wel meegekregen van m'n ouders. Ik hou ervan
Wat is oud? Ik vind Nirvana ook al oud.quote:
25+quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is oud? Ik vind Nirvana ook al oud.
dat ene jochie is 15, die was nog niet eens geboren toen Haddaway die hit scoordequote:
Ik luister alles. Kan zo van The Carpenters naar Rammstein gaan, heerlijk! Van The Breeders ken ik alleen Cannonballquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is nog wat meer voor mijn tijd. Mams is een enorme Stones-fan. Dat heb ik niet overgenomen. Al luister ik toch vooral veel van 1988-1993. (The Breeders)
Oh, ik hoor dat niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ene jochie is 15, die was nog niet eens geboren toen Haddaway die hit scoorde
mijn moeder vindt What is Love van Haddaway gaafquote:
The Carpenters kan ik precies niets mee, maar ik kan bijna alles wel hebben ja. Al blijft mijn straatje toch noiserock/postrock/dreampop/shoegaze.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister alles. Kan zo van The Carpenters naar Rammstein gaan, heerlijk! Van The Breeders ken ik alleen Cannonball
Ik ook, maar nu even niet. Heb in de afgelopen 3 dagen 32u gewerkt, ben kapotquote:
zij zat in Raffish!quote:
Ik heb mijn moeder er nooit naar gevraagdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn moeder vindt What is Love van Haddaway gaaf
ik ga t lokale sufferdje vast bellenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu even niet. Heb in de afgelopen 3 dagen 32u gewerkt, ben kapot![]()
Om 1u duik ik m'n nest in en ja... Dat mag in de krant
Voorkeur voor een krant?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu even niet. Heb in de afgelopen 3 dagen 32u gewerkt, ben kapot![]()
Om 1u duik ik m'n nest in en ja... Dat mag in de krant
Een van m'n jongens wilde niet geloven dat ze Nederlandse is... Dat klopt toch? Of heb ik hem zitten voorliegen?quote:
100% NLquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Een van m'n jongens wilde niet geloven dat ze Nederlandse is... Dat klopt toch? Of heb ik hem zitten voorliegen?
Yep (ze is Nederlands), en haar moeder zong Rainbow in the Sky.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Een van m'n jongens wilde niet geloven dat ze Nederlandse is... Dat klopt toch? Of heb ik hem zitten voorliegen?
van DJ Paul DJ Paul??quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, en haar moeder zong Rainbow in the Sky.
Als ik ervoor in de stemming ben, heerlijk! Veel muziek uit de 60's kan ik ook goed hebbenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Carpenters kan ik precies niets mee, maar ik kan bijna alles wel hebben ja. Al blijft mijn straatje toch noiserock/postrock/dreampop/shoegaze.Maar ja, dat hoor je bijna nooit op de radio.
nee, maar mijn muzikale kennis is niet oneindigquote:
Ze is dus een beetje de Ellen Foley van de jaren 90!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:51 schreef Cee het volgende:
[..]Ze is niet 't meisje in de clip maar wel de stem van het lied.
Denk het niet. Vannacht ook maar 2 uurtjes gepit, dus ik slaap een gat in de dagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga t lokale sufferdje vast bellenhoe laat wil je een interview? uurtje of 6 morgenochtend?
Nee! Haat aan belangstelling, sla mij maar overquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
100% NL
(Nee, niet die radiozender)
Yay, gelukkig!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep (ze is Nederlands), en haar moeder zong Rainbow in the Sky.
60's luister ik eigenlijk niet vaak, ken maar 5 dingen die ik echt kan waarderen. Metal luister ik wel vaak genoeg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik ervoor in de stemming ben, heerlijk! Veel muziek uit de 60's kan ik ook goed hebben![]()
Daarentegen luister ik ook naar metal
Top of the world.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik ervoor in de stemming ben, heerlijk! Veel muziek uit de 60's kan ik ook goed hebben![]()
Daarentegen luister ik ook naar metal
Powerballads.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Top of the world.
Motown
En zo veel '60s meuk.
Enige dat ik niet vind te huigen is stompende bliepboinkbliep-dance muziek. En snoeiharde metal (alsof er metal-ballads bestaan).
is dit wat voor je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Top of the world.
Motown
En zo veel '60s meuk.
Enige dat ik niet vind te huigen is stompende bliepboinkbliep-dance muziek. En snoeiharde metal (alsof er metal-ballads bestaan).
Jaren samengewoond met een metalhead, dus ik ken vrij veel in dat genre... Af en toe heb ik er zin in, maar niet uren achter elkaarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
60's luister ik eigenlijk niet vaak, ken maar 5 dingen die ik echt kan waarderen. Metal luister ik wel vaak genoeg.
Goeie bandnaamquote:
Ik krijg het niet zo goed afgespeeld, om de zoveel seconden stoort de opname.quote:
Dance vind ik ook niet allemaal even tofquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Top of the world.
Motown
En zo veel '60s meuk.
ehm..inderdaadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg het niet zo goed afgespeeld, om de zoveel seconden stoort de opname.
Oh je bedoelt dat dat zo hoort?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
Ehm, jemig, mis ik hier bijna een heel topic
Dit is 't zombie-topic!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
Dit topic telde ook niet, want ik was niet op de hoogte van het 'nieuwe topic stop' verbondquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
ik moet nog ergens het album Medisch Centrum Kutschurft van Kutschurft hebben...quote:
dat ik in mijn 1tje heb...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dit topic telde ook niet, want ik was niet op de hoogte van het 'nieuwe topic stop' verbond
trustenquote:
YT-avondjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dance vind ik ook niet allemaal even tof![]()
Kan er soms helemaal induiken, in de 60's. Afgelopen week nog een YT-avondje gehouden, rolde van de ene prachtplaat in de andere
Ik ook niet. Ik heb dus niks gemistquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dit topic telde ook niet, want ik was niet op de hoogte van het 'nieuwe topic stop' verbond
Overijsseltwitter:youpvanthek twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 00:53:19Terug uit Nijverdal & Ommen. Ben vrolijk door de harde lach! Mooi volk! reageer retweet
He, een eendquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:00 schreef Pino112 het volgende:
Overijsseltwitter:youpvanthek twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 00:53:19Terug uit Nijverdal & Ommen. Ben vrolijk door de harde lach! Mooi volk! reageer retweet
ik heb kaartjes voor Youp in Nijmegenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:00 schreef Pino112 het volgende:
nope, muismatten tegenwoordig geloof ik.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, muismatten tegenwoordig geloof ik.
Zo zijn wijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:00 schreef Pino112 het volgende:
Ook al geen koptelefoons meer?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, muismatten tegenwoordig geloof ik.
ik luister zelden of nooitquote:
Trustequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
Liefjes, ik ben kapot, duik nog even op de bank en dan in bed...
Fijne nacht![]()
Trusten!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
Fijne nacht![]()
trustenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
Fijne nacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |