typisch bond jaquote:
Oja, dat hoorde ik net, maar het drong nog niet voldoende tot me doorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat we stopten met nieuwe topics te maken?
Ja, 'we', maar 'we' is geen 'D', dus...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, 'we', maar 'we' is geen 'D', dus...
Geef mij maar de schuld, ik heb brede schoudersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie er 4.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
*Cee een punt geeft
ik ben blij dat je niet naar me geluisterd hebt hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, dat hoorde ik net, maar het drong nog niet voldoende tot me door
Ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld, ik heb brede schouders
Woah!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
*Cee een punt geeft
Je witte geit is weg?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Woah!
*koestert punt, lijst 'm in en gaat morgen een afspraak met de verzekeraar maken*
Je wil gewoon iets hebben om over te klagen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld, ik heb brede schouders
Cool! Mensen met brede schouders zijn gewoon tof. Kan niet andersquote:
Precies!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je wil gewoon iets hebben om over te klagen.
Ja, zo geit dahquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Witte geitjes worden groot! Er komt een tijd van afsgeit.
Het vierkant nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies!![]()
Zodat jij me daar weer op aan kan spreken. De cirkel is rond
Volgens mij niet. Lijkt er niet echt op. M83 is beterquote:
Nee, net als het trapezium. Zonde, dat was in het rond gewoon veel mooier geweestquote:
Ik kan ronde vormen ook wel waarderenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, net als het trapezium. Zonde, dat was in het rond gewoon veel mooier geweest
de mijne is 30quote:
het is maar wat je leuk vindt.quote:
Maar geen oma.quote:
Ik hier een stuk minder, het kan ook te gekquote:
Uitlokpost!11!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het is maar wat je leuk vindt.
36. Boeit me nietquote:
Dat jaquote:
Je rechterhandquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
zo, het is zaterdag! tijd om te neuken. wie wil?
Nee, ik ben al bezig met m'n breiwerkjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
Ik heb al.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
Wat gaat het worden?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben al bezig met m'n breiwerkje
ja, die ken ik nu zolangzamerhand wel....quote:
hoax. je zit op fok! mafkoos!quote:
Links dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die ken ik nu zolangzamerhand wel....
Probeer links eensquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die ken ik nu zolangzamerhand wel....
dat gaat compleet mis qua oog-hand-leutercoördinatiequote:
Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat gaat compleet mis qua oog-hand-leutercoördinatie
Thanks for the visualquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dude.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik ook hoor! In huis was het net maar 15 gradenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in NL, daar valt het wel mee met de kou
in mijn geval iig geen kinderenquote:
Mijn arm is niet geamputeerdquote:
Bor's trokquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat even te denken, wat in godesnaam is een bor strok?
Bors trok is het.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is al laatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen vol aan de bakquote:
is dat niet die gezellige wolf uit het Praathuis?quote:
"HHHUUUUUUUHHHHH"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dat niet die gezellige wolf uit het Praathuis?
die ja! en Lowieke de Vos en Isadora Paradijsvogel, pseudoniem van Doortje Musquote:
Die is out-of-date.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:07 schreef D. het volgende:
Ik zie dat ik nog steeds in de top 10 topicopeners sta
Ik kom waarschijnlijk niet eens in de top100 voor. Ben van het ontwijkende type qua openen van topicsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:07 schreef D. het volgende:
Ik zie dat ik nog steeds in de top 10 topicopeners sta
Ik ben gewend dat ajacied alle topics opent.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk niet eens in de top100 voor. Ben van het ontwijkende type qua openen van topics
Vooral bij liveshows, dan schiet ik in de stress, alsof je als voorste auto voor een stoplicht staat op een druk kruispunt en wanneer hij op groen springt, slaat de auto af.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk niet eens in de top100 voor. Ben van het ontwijkende type qua openen van topics
nja, we weten niet wie er op 11 staat dus wellicht dat die je al voorbij is....maar tot dat weer bijgwerkt is (vermoedelijk nooit) sta jij 10e!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Nouja, tenzij iemand de tel heeft bijgehouden sta ik er nog steeds
Top 10 posters sta ik niet meerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat ajacied alle topics opent.
Zo goed ken ik het niet meerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ja! en Lowieke de Vos en Isadora Paradijsvogel, pseudoniem van Doortje Mus![]()
Juffrouw Mier, die ken ik nog welquote:
daar zal ik nu wel 3e staan aang Morpheus hier zelden komtquote:
Nouja, 10 is nog geen podiumquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, we weten niet wie er op 11 staat dus wellicht dat die je al voorbij is....maar tot dat weer bijgwerkt is (vermoedelijk nooit) sta jij 10e!
Lastig hoor nu ie een ban heeft. Vergeet ik dat ik gewoon een topic kan openen als ik de lapo hebquote:
Ban? Oh, nog niet meegekregen. Wat heeft ie nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lastig hoor nu ie een ban heeft. Vergeet ik dat ik gewoon een topic kan openen als ik de lapo heb
Die post hier nooit mee, alleen tijdens SR volgens mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat ajacied alle topics opent.
Precies! En daarbij denkend "kut, wat moet al dat volk dat op me zit te wachten nu wel niet denken"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooral bij liveshows, dan schiet ik in de stress, alsof je als voorste auto voor een stoplicht staat op een druk kruispunt en wanneer hij op groen springt, slaat de auto af.
Martha en Myra Hamster, Ed en Willem Bever, Juffrouw Ooievaar, Meindert het Paard, Zoef de Haas, Momfert de Mol, Stoffel de Schildpad, Chico Lama!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo goed ken ik het niet meer
[..]
Juffrouw Mier, die ken ik nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |