quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:58 schreef Ezell het volgende:
Hoezee, mijn sjaal is nu ruim 70 centimeter. Ja ja, spannende zaterdagavond.
Haha. Ik heb Spangas in november 2011 al gedag gezegd. Ik ben klaar voor het echte leven. Weg met het escapisme, weg met de toevluchtoorden des kinders. Hier ben ik, Woelrat, hoewel pseudoniem, als ben ik iemand anders, toch vrolijk en opgetogen, want wat kan ik anders, dan met opgetrokken schouders en felle blik in de ogen, de teleurstellingen, maar ook de mooie momenten, hoofd opgeheven, tegemoet te gaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent klaar voor Spangas, ik hoor het al
Conclusie: Woelrat gebruikt veel komma's.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:10 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Haha. Ik heb Spangas in november 2011 al gedag gezegd. Ik ben klaar voor het echte leven. Weg met het escapisme, weg met de toevluchtoorden des kinders. Hier ben ik, Woelrat, hoewel pseudoniem, als ben ik iemand anders, toch vrolijk en opgetogen, want wat kan ik anders, dan het met opgetrokken schouders en felle blik in de ogen, de teleurstellingen, maar ook de mooie momenten, hoofd opgeheven, tegemoet te gaan.
ha samantha, hoe is staat het levenquote:
goed goed je weet wel de zondag he! gerrit met zijn voetbal grom de jongens over de vloer daar heb je een dag taak aan ha ha ha ha je kent het welquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:41 schreef leeell het volgende:
[..]
ha samantha, hoe is staat het leven
groetjes terug en een lik van benno
nou jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eigen schuld moet je maar niet zon bolle kop hebben
gozerquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eigen schuld moet je maar niet zon bolle kop hebben
gastquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
nouja, we wijten het maar aan je verstandelijke beperking
het heeft zeer zeker watquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef Woelrat het volgende:
hmmmm de wintermaanden. ik kreeg gisteren voor het eerst dat gevoel. lekker koud, op de pont, zon ging onder rond een uur of acht, winterjas en al aan zonder het warm te hebben, extra wolkjes bij het roken, genot genot genot
oh ja, nu beginnen ze pas echtquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef leeell het volgende:
ook fijne `ommetjes` nu in die ontnuchterende winterkou ´s nachts
over een maand alweer in de sneeuw, met verkleumde handen een sjekkie pielenquote:
enige nadeel, die zien er gewoonweg niet uit in de winterquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
[..]
over een maand alweer in de sneeuw, met verkleumde handen een sjekkie pielen
jij hipster jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Woelrat het volgende:
wel jammer dat mijn gemoedstoestand niet helemaal synchroon loopt met de omgeving. waar ik nu een beetje op begin te kikkeren, zakt iedereen ineens in. en dan mag ik ineens niet klagen over de algehele stemming, terwijl ik in de zomer de zeurpiet was. kutvolk
laat je muts nog maar thuisquote:
jij zoekt gewoon excuusjesquote:
Hongerig in de avond? Slapen! Je hebt geen energie in vorm van voeding meer nodig. Onzin om dan nog te eten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:03 schreef leeell het volgende:
ik geef je het voordeel van de twijfel.
en omdat ik stiekem hoop dat je in de buurt ben en eten heb, want ik ben hongerig
te laatquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Hongerig in de avond? Slapen! Je hebt geen energie in vorm van voeding meer nodig. Onzin om dan nog te eten.
quote:
de zon is te warm daarquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:55 schreef Woelrat het volgende:
[..]
deze hipster gaat hartje winter `de zon opzoeken`.
En die krijg je ooit nog wel terug. Ik heb hier nu echt zowat niks te eten. Alleen een beetje eten dat ik van mijn moeder heb meegekregen en een heel klein beetje limonadesiroop.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef leeell het volgende:
[..]
die milkshake ben je alweer vergeten ?
heb ook witte chocolade wafels van Milkaquote:
snoep, zo mogelijk zo mogelijk nog nog ergerquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef leeell het volgende:
[..]
heb ook witte chocolade wafels van Milka
jij leeft nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:13 schreef Woelrat het volgende:
[..]
snoep, zo mogelijk zo mogelijk nog nog erger
Ach, ik kan het hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Woelrat het volgende:
[..]
meisjes met vraatzucht, zo mogelijk nog erger
ik leef in een wereld zonder genot, je weet wel, waar je echt in kunt leven, zonder al die waanzinnige luxueuze zaken als snoep, overbodig eten (toelichting), en fancy apparatuurquote:
ik leef ook, maar ik loop nu eenmaal niet op waterquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef Woelrat het volgende:
[..]
ik leef in een wereld zonder genot, je weet wel, waar je echt in kunt leven, zonder al die waanzinnige luxueuze zaken als snoep, overbodig eten (toelichting), en fancy apparatuur
ik ook niet hhaohohihohoquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef leeell het volgende:
[..]
ik leef ook, maar ik loop nu eenmaal niet op water
Je brengt mij op ideeën.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef leeell het volgende:
[..]
heb ook witte chocolade wafels van Milka
SPOILER: speciaal voor woelrat in een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ezell op 08-10-2012 09:59:21 ]
Heel af en toe zie je ze wel. Gevalletje tailleloos komt vaker voor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef leeell het volgende:
dat klopt
zijn jullie sowieso in staat dik te worden, zie nooit dikke exotische deernes
hahahaha kkquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:19 schreef Woelrat het volgende:
en uitdagend slordig hemdje, nou, ezell, je weet ons wel warm te krijgen
ik heb geenzins te behoefte om coitus te bedrijven met Ezell, zij is een hele knappe jonge dame zondermeer, maar haar voorkeur gaat niet uit naar mannen, tenminste , dat denk ik. no offense if not;quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef Woelrat het volgende:
seks is heel normaal, heb ik mij laten vertellen, dus leeell, vuur het af. en niet op haar hoofd he, dat is oneerbiedig
Klopt wel redelijk. En dat zeg ik niet omdat ik geen zin heb in stomme grapjes.quote:
Van mij mag je dat denken, maar het antwoord is nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb geenzins te behoefte om coitus te bedrijven met Ezell, zij is een hele knappe jonge dame zondermeer, maar haar voorkeur gaat niet uit naar mannen, tenminste , dat denk ik. no offense if not;
en sowieso zijn mijn handen geboeid.
moest je lachen toen je dit aan het typen was?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef leeell het volgende:
tegenwoordig neemt niemand me meer serieus hier, jammer wel, vaak ten onrechte.
nee, maar ik wist dat jij ging reagerenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
moest je lachen toen je dit aan het typen was?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef leeell het volgende:
ik hou van jullie allen, onvoorwaardelijk
dat zat er dik in, inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, maar ik wist dat jij ging reageren
Jawel hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef leeell het volgende:
tegenwoordig neemt niemand me meer serieus hier, jammer wel, vaak ten onrechte.
Dit bericht komt eerder een beetje vreemd over.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef Woelrat het volgende:
o sorry, mochten ze als grapjes overkomen, maar je moet weten, ezell, dat ik ongelogen gewoon heel veel voor je voel, en mocht dat onsmakelijk, pervers, of stom, hoe jij het ook wilt, overkomen, dan spijt dat mij, want het enige wat ik voel is een enorme aantrekkingskracht naar jouw... persoonlijkheid.
dit lees ik nu pas, ik was echt een beetje gekwetst door die opmerking ezellquote:
Zulke opmerkingen maak ik alleen als grapjes. Niet altijd even slim, blijkt nu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:41 schreef leeell het volgende:
[..]
dit lees ik nu pas, ik was echt een beetje gekwetst door die opmerking ezell
donderdagmiddag verwacht ik dan dat de koffie cola klaar staatquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen maak ik alleen als grapjes. Niet altijd even slim, blijkt nu.
Er is hier nooit cola. Tenzij ik dat van iemand anders kan pikken, maar dat zal ik maar niet doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:45 schreef leeell het volgende:
[..]
donderdagmiddag verwacht ik dan dat de koffie cola klaar staat
kraanwater dan maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er is hier nooit cola. Tenzij ik dat van iemand anders kan pikken, maar dat zal ik maar niet doen.
Daarom brand ik drie kaarsjes voor jou.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:07 schreef leeell het volgende:
Skins > homeland zeker voor jou
Bij deze ingedekt
quote:Was dit ook maar een genot voor m'n oren
stavenissenaar 2 maanden geleden
liquiderenquote:
Op YouTube klopt iets niet.quote:Beste demografische categorieën
Mannen, 35-44 jaar
Mannen, 45-54 jaar
Mannen, 55-64 jaar
zit toevallig halverwege the masterplan Maine Road First Night, Manchester , 27th April 1996.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
eindig voor de verandering eens bij the masterplan
Gebruiken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat moet je überhaupt met zoveel sleutels?
Te laat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
schuursleutel had je gewoon thuis kunnen laten liggen, extra fietssleutel moet je juist nooit bij je hebben maar thuis op een veilige plek
had je alweer 2 sleutels gescheeld
Ey sahbi liep jij net voorbij me in de lange hal tussen jaarbeursplein en utrecht centraal ? Opeens vloog je voorbij mn zicht, ik had haastquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:48 schreef Ezell het volgende:
O, dan blijkt dat iemand hier in huis een reservehuissleutel heeft... Einde panisch gedag.![]()
Ja, klopt. Ik dacht al dat ik jou zag! Ik keek nog om het even zeker te weten, maar toen was je foetsie in de mensenmassa.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ey sahbi liep jij net voorbij me in de lange hal tussen jaarbeursplein en utrecht centraal ? Opeens vloog je voorbij mn zicht, ik had haast
Aahh fuck menquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik dacht al dat ik jou zag! Ik keek nog om het even zeker te weten, maar toen was je foetsie in de mensenmassa.
Op een manier loop ik daar vaak tegen de orkaan in. Niet handig...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh fuck menhad je wel een boks willen geven eigenlijk. Maar het ging te snel allemaal en mn.bus vertrok over 2 minuten dus ik liep tussen de mensen door als een hazenwind hond in een orkaan met wind mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |