het heeft zeer zeker watquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef Woelrat het volgende:
hmmmm de wintermaanden. ik kreeg gisteren voor het eerst dat gevoel. lekker koud, op de pont, zon ging onder rond een uur of acht, winterjas en al aan zonder het warm te hebben, extra wolkjes bij het roken, genot genot genot
oh ja, nu beginnen ze pas echtquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef leeell het volgende:
ook fijne `ommetjes` nu in die ontnuchterende winterkou ´s nachts
over een maand alweer in de sneeuw, met verkleumde handen een sjekkie pielenquote:
enige nadeel, die zien er gewoonweg niet uit in de winterquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
[..]
over een maand alweer in de sneeuw, met verkleumde handen een sjekkie pielen
jij hipster jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Woelrat het volgende:
wel jammer dat mijn gemoedstoestand niet helemaal synchroon loopt met de omgeving. waar ik nu een beetje op begin te kikkeren, zakt iedereen ineens in. en dan mag ik ineens niet klagen over de algehele stemming, terwijl ik in de zomer de zeurpiet was. kutvolk
laat je muts nog maar thuisquote:
jij zoekt gewoon excuusjesquote:
Hongerig in de avond? Slapen! Je hebt geen energie in vorm van voeding meer nodig. Onzin om dan nog te eten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:03 schreef leeell het volgende:
ik geef je het voordeel van de twijfel.
en omdat ik stiekem hoop dat je in de buurt ben en eten heb, want ik ben hongerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |