quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
pas op of ik gooi een struik naar je
[ afbeelding ]
net anders niet.quote:
tofquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:38 schreef Woelrat het volgende:
En speciaal voor leeell dan: http://vocaroo.com/i/s0xHLGy7sE5i
quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
geen lapo tevens niet geklikt
ook wel lekker op zijn tijd dacht ik zoquote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef leeell het volgende:
Het is buiten het seizoen dus erg rustig hier, of beter gezegd; sereen
volg je op 3fm nineties week?quote:
aah oke jammer vond het altijd wel tof om daar te kijken van dingen van toen zeker omdat ik het vrij bewust heb meegemaaktquote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef leeell het volgende:
Er is wel vaker een 90s forum geweest rond deze tijd, echter was er de laatate jaren minder belangstelling dus dat is geschrapt, en nee ik ben niet zo van 3FM
wie immerquote:
oow dat zal bestquote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef leeell het volgende:
Mja je kan voor de grap door het archief van dan forum spitten, zal genoeg bij zitten dat je nog niet gelezen heb
quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Niet om de apple-haat aan te wakkeren, maar haha Etsu.
quote:
doet ie bij iedereenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zat me al af te vragen waarom hij mij hatelijke FB berichtjes toestuurde.
Gemeen van je hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:07 schreef Ezell het volgende:
Wat heerlijk dat hij niet op zulke reacties kan reageren.
quote:
Dank jequote:
nee is kutquote:Op zondag 30 september 2012 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
appingedam lijkt me nog gezelliger
ja duh, het ligt in groningenquote:
exact.quote:Op zondag 30 september 2012 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja duh, het ligt in groningen
ik passeerde dordrecht toen ik in de trein zat en mijn eerste gedachte was: 'ik wil hier helemaal niet zijn'quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik passeerde dordrecht toen ik in de trein zat en mijn eerste gedachte was: 'ik wil hier helemaal niet zijn'
dv heeft dan ook alle fokkers rondgelebberd hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:20 schreef leeell het volgende:
Ik heb geen tijd meer voor niks, en ik heb denk pfeiffer
moest gniffelenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:21 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dv heeft dan ook alle fokkers rondgelebberd he
Heb geen geld. DUO heeft mijn aanvraag voor uitwonende stufi verknald of zo en daar ben ik pas net achtergekomen. Deze maand moet ik sloeberig leven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb tijd over, iemand kopen?
altijd hetzelfde met dat soort instantiesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb geen geld. DUO heeft mijn aanvraag voor uitwonende stufi verknald of zo en daar ben ik pas net achtergekomen. Deze maand moet ik sloeberig leven.
gewoon uitwonend betaald gekregen terwijl ik nog thuis ingeschreven staquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb geen geld. DUO heeft mijn aanvraag voor uitwonende stufi verknald of zo en daar ben ik pas net achtergekomen. Deze maand moet ik sloeberig leven.
maximaal genotquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
gewoon uitwonend betaald gekregen terwijl ik nog thuis ingeschreven sta
Maak maar over naar mijn bankrekening. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
gewoon uitwonend betaald gekregen terwijl ik nog thuis ingeschreven sta
heb je de oasislover ook weerquote:
over 2 weken wel gewoon officieel uitwonendquote:
yepquote:
dat kun je wel zeggen jaquote:
Nou ja, ze hebben in die stad wel een paar leuke kledingwinkels. Dat maakt het goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen ja
dit weekend nog geweest, wat een chaos
ja klopt, maar dat hebben ze in iedere grote stad welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben in die stad wel een paar leuke kledingwinkels. Dat maakt het goed.
Dat vergeten we maar gewoon even. Ik heb winterkleding nodig en zin om weer een keer naar Rotterdam te gaan daarvoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat hebben ze in iedere grote stad wel
is het je ooit opgevallen dat in de buurt van de koopgoot in een straal van 200 meter een stuk of 5 mcdonalds zitten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat vergeten we maar gewoon even. Ik heb winterkleding nodig en zin om weer een keer naar Rotterdam te gaan daarvoor.
leidenquote:
Nee, zo ver kan ik niet kijken met al die hekken en rotzooi op straat. In Amsterdam dan weer welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
is het je ooit opgevallen dat in de buurt van de koopgoot in een straal van 200 meter een stuk of 5 mcdonalds zitten?
leeell was de onterechte klachtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
allemaal terechte klachten behalve oasis
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
allemaal terechte klachten behalve oasis
Waterratten zeker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:55 schreef leeell het volgende:
jij ook hoor ezell, maar je trekt wel ratten aan
ja dikke viezequote:
maar dat is een vieze dikke waterrat , dus klopt nietquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:05 schreef leeell het volgende:
anyway bedtijd kinders, kusje voor jullie allen
en ezell geintje hoor, homofobie is voor idioten
na die foto op facebook waar jij zo raar op de achtgrond staat te lurken krijg ik het niet over mn hart om de draak te steken met jequote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik vraag me af of het je ooit zou lukken om me te trollen
ik ben geen groot fan van ironiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:09 schreef leeell het volgende:
[..]
na die foto op facebook waar jij zo raar op de achtgrond staat te lurken krijg ik het niet over mn hart om de draak te steken met je
hoeveel vingers passen er in haar oorlel eigenlijk?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:17 schreef leeell het volgende:
ik heb de grootste prijs uit appingedam al te pakken
eentje maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hoeveel vingers passen er in haar oorlel eigenlijk?
En ook de enige zeker Schijnt een ontzettend saai dorpje te zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:17 schreef leeell het volgende:
ik heb de grootste prijs uit appingedam al te pakken
dan moet ze het toch maar wat verder gaan oprekkenquote:
veel tuig jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
En ook de enige zeker Schijnt een ontzettend saai dorpje te zijn.
Klinkt goed. Ik ga ook slapen. Welterusten Leute.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik krijg ineens de briljante ingeving om mijn bed op te zoeken
godse genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |