jij hipster jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Woelrat het volgende:
wel jammer dat mijn gemoedstoestand niet helemaal synchroon loopt met de omgeving. waar ik nu een beetje op begin te kikkeren, zakt iedereen ineens in. en dan mag ik ineens niet klagen over de algehele stemming, terwijl ik in de zomer de zeurpiet was. kutvolk
laat je muts nog maar thuisquote:
jij zoekt gewoon excuusjesquote:
Hongerig in de avond? Slapen! Je hebt geen energie in vorm van voeding meer nodig. Onzin om dan nog te eten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:03 schreef leeell het volgende:
ik geef je het voordeel van de twijfel.
en omdat ik stiekem hoop dat je in de buurt ben en eten heb, want ik ben hongerig
te laatquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Hongerig in de avond? Slapen! Je hebt geen energie in vorm van voeding meer nodig. Onzin om dan nog te eten.
quote:
de zon is te warm daarquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:55 schreef Woelrat het volgende:
[..]
deze hipster gaat hartje winter `de zon opzoeken`.
En die krijg je ooit nog wel terug. Ik heb hier nu echt zowat niks te eten. Alleen een beetje eten dat ik van mijn moeder heb meegekregen en een heel klein beetje limonadesiroop.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef leeell het volgende:
[..]
die milkshake ben je alweer vergeten ?
heb ook witte chocolade wafels van Milkaquote:
snoep, zo mogelijk zo mogelijk nog nog ergerquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef leeell het volgende:
[..]
heb ook witte chocolade wafels van Milka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |