ligt een beetje aan wie die vijand is en wat zijn doel isquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij heeft er geen enkel belang bij nog een vijand erbij te halen. Dit is 100% het werk vd rebellen, die hebben er immers baat bij.
Hij heeft daar echt geen enkel belang bij, integendeel zelfs.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt een beetje aan wie die vijand is en wat zijn doel is
winnen kan hij iig al niet meer dus een vijand meer of minder maakt nu ook niet meer uit
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij heeft daar echt geen enkel belang bij, integendeel zelfs.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt een beetje aan wie die vijand is en wat zijn doel is
winnen kan hij iig al niet meer dus een vijand meer of minder maakt nu ook niet meer uit
Je doet alsof het een geheim is dat Turkije en Amerika er vuistdiep in zitten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
slachtofferrol?
Assad heeft verloren, als hij verliest van boeren met AK's en overgelopen militairen heeft hij niets maar als hij verliest van Turkije = het westen = Amerika = de joden dan kan hij ineens overal terecht
de Equadoriaanse ambassade bv
dan niet, mij om het evenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je doet alsof het een geheim is dat Turkije en Amerika er vuistdiep in zitten.
En over boeren met AK's ga ik niet eens in, als je nu nog steeds niet weet hoeveel steun die mensen krijgen.
Dit lokt juist buitenlandse interventie uit!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:32 schreef Monidique het volgende:
Ze zijn in die naastgelegen stad aan het vechten, het hoeven geen opzettelijke aanvallen te zijn. Daarnaast kunnen het dwarse militairen zijn. Sowieso is het er Syrië aan gelegen om zeer duidelijk te maken dat ze geen zin hebben in buitenlandse interventie, dit is een middel.
Ok. Maar jij denkt dat ze met AK's helicopters en Russische Migs uit de lucht schieten?quote:
nee dat denk ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok. Maar jij denkt dat ze met AK's helicopters en Russische Migs uit de lucht schieten?
Ze hebben zelfs tanks.
Niet de rollen omdraaien nu. Jij zegt dat Assad zich zou schamen omdat hij verliest van 'boeren met AK's en desserteurs'.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet
jij denkt dat die overgelopen militairen netjes al hun spulletjes terug in de kast zetten voor ze gaan deserteren?
over schamen heb ik het niet gehadquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet de rollen omdraaien nu. Jij zegt dat Assad zich zou schamen omdat hij verliest van 'boeren met AK's en desserteurs'.
nee dat weet ik niet, ik vermoed het maar echt duidelijk is het nietquote:Maar blijkbaar weet je best dat ze steun krijgen van Turkije, Saudi-Arabie en Qatar, in zowel geld als wapens maar ook in training en gratis jihadisten.
Ik weet niet hoe ik dit moet interpreteren dan;quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
over schamen heb ik het niet gehad
ga ff iemand anders woorden in de mond leggen pls
quote:Assad heeft verloren, als hij verliest van boeren met AK's en overgelopen militairen heeft hij niets maar als hij verliest van Turkije = het westen = Amerika = de joden dan kan hij ineens overal terecht
Waar twijfel je precies over? Steun in de vorm van wapens? Geld? Training? Wat precies?quote:nee dat weet ik niet, ik vermoed het maar echt duidelijk is het niet
als die steun echt enorm was dan vloog er nu iig geen enkel Syrisch toestel meer want zo modern zijn die dingen nu ook weer niet
Ik snap ook wel dat het gewoon Syrische tanks zijn, maar ik weet ook zeker dat de Turken en Arabieren de FSA steunen. En ik geloof ook niet dat iedereen in de FSA een overgelopen soldaat is.quote:maar denk je dat die overgelopen militairen wel of niet al hun spulletjes netjes terug in de kast hebben gelegd of geloof je echt dat die FSA tanks uit Saudi Arabie en Qatar kwamen rollen?
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit lokt juist buitenlandse interventie uit!
gewoon zoals het er staatquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit moet interpreteren dan;
[..]
de hoeveelheid?quote:[..]
Waar twijfel je precies over? Steun in de vorm van wapens? Geld? Training? Wat precies?
nee er zitten ook flink wat boeren met AK's bijquote:[..]
Ik snap ook wel dat het gewoon Syrische tanks zijn, maar ik weet ook zeker dat de Turken en Arabieren de FSA steunt. En ik geloof ook niet dat iedereen in de FSA een overgelopen soldaat is.
http://mobile.globalpost.(...)rs-have-joined-syriaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon zoals het er staat
je kunt internationaal op meer sympathie rekenen als je verslagen word door de grote boze Amerikanen en/of schoothondjes dan wanneer je eigen volk je het land uit trapt
voorbeelden te over
[..]
de hoeveelheid?
ik twijfel of dat enorme belang dat aan die 'internationale support' word gehangen wel helemaal terecht is want iedere keer als ik beelden zie dan zie ik boeren met AK's en overgelopen militairen
[..]
nee er zitten ook flink wat boeren met AK's bij
en vooruit er zullen ook best wat buitenlandse 'vrijwilligers' tussen zitten ja maar echt een stempel lijken die nog niet op het conflict te drukken ... lijkt toch vooral een intern Syrisch dingetje atm
doet me een beetje denken aan die hele legerkorpsen vol jihadklanten die aan de oorlog in Bosnie meegedaan zouden hebben
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://mobile.globalpost.(...)rs-have-joined-syria
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
en vooruit er zullen ook best wat buitenlandse 'vrijwilligers' tussen zitten ja maar echt een stempel lijken die nog niet op het conflict te drukken ... lijkt toch vooral een intern Syrisch dingetje atm
Het westen biedt miljoenen dollars aan apparatuur, waarschijnlijk éénmalig. De Saudis en Qataris miljoenen dollars per maand. Ze betalen de opstandelingen een salaris. Een betaalde revolutie ;')quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon zoals het er staat
je kunt internationaal op meer sympathie rekenen als je verslagen word door de grote boze Amerikanen en/of schoothondjes dan wanneer je eigen volk je het land uit trapt
voorbeelden te over
[..]
de hoeveelheid?
ik twijfel of dat enorme belang dat aan die 'internationale support' word gehangen wel helemaal terecht is want iedere keer als ik beelden zie dan zie ik boeren met AK's en overgelopen militairen
[..]
nee er zitten ook flink wat boeren met AK's bij
doet me een beetje denken aan die hele legerkorpsen vol jihadklanten die aan de oorlog in Bosnie meegedaan zouden hebben
daar staat ook datquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het westen biedt miljoenen dollars aan apparatuur, waarschijnlijk éénmalig. De Saudis en Qataris miljoenen dollars per maand. Ze betalen de opstandelingen een salaris. Een betaalde revolutie ;')
http://www.bbc.co.uk/news/mobile/world-middle-east-15798218
En wat training betreft;
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-19124810
dan zou het toch mee moeten vallen wat betreft die jihadisten die gesteund worden door Turkije?quote:A small number of CIA officers were also operating secretly in southern Turkey, helping allies decide which Syrian opposition fighters would receive the weapons, in an effort to prevent them falling into the hands of groups allied to al-Qaeda, they added. They were also reportedly providing satellite imagery and intelligence on troop movements, and advising how to establish command and control systems.
Het klinkt natuurlijk wel sappig als je zegt dat Turkije Jihadi's steunt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar staat ook dat
[..]
dan zou het toch mee moeten vallen wat betreft die jihadisten die gesteund worden door Turkije?
of kiezen we ervoor dat dan weer wel te negeren???
enige wat echt duidelijk word is dat niemand echt weet wat er aan de hand is, de een zegt dit, de ander zegt dat en voorlopig lijkt er niet echt heel erg veel schot in de zaak te zitten dus ik weet niet hoe dat wapentuig en de trainingen die ze krijgen eruit zien maar echt veel lijkt het niet uit te maken
Ze zijn het gewoon, stel mafkezen van het moslimsbroederschap samen met een hoop internationale strijders.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
En de FSA zijn geen Jihadisten? Zij denken zelf namelijk van wel.
precies!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ze zijn het gewoon, stel mafkezen van het moslimsbroederschap samen met een hoop internationale strijders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |