dat lukt niet echt op deze manier en als dit alles is wat hij nog kan doen dan zou ik maken dat ik wegkwamquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef rakotto het volgende:
Syrie wilt gewoon Chaos veroorzaken.Dat doet me denken aan Mubarak toen hij in zijn laatste speech chaos beloofde.
wat wil je dan, dat ze toeristische hotspots uitzoeken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Heb je beelden gezien? Dor landschap is wat ze raken.
Waar heb je het over? Kijk is op AJE voor de grap wat ze beschieten, geen soldaat of rebel aanwezigquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat wil je dan, dat ze toeristische hotspots uitzoeken?
ze schieten op punten waarvandaan ze beschoten worden, hoe het eruit ziet zal ze niet zo heel veel uitmaken
waar denk je dat ik het over heb?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:46 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Kijk is op AJE voor de grap wat ze beschieten, geen soldaat of rebel aanwezig
Volgens mij heb jij geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:46 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Kijk is op AJE voor de grap wat ze beschieten, geen soldaat of rebel aanwezig
En dus schieten die Turken maar op niks. Snap je het alquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar denk je dat ik het over heb?
je snapt hoop ik dat die soldaten/rebellen de boel niet af gaan zitten wachten of is dit heel ingewikkelde materie?
Oh een Turk, wat een surprise.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee waar je het over hebt.
nee ze schieten op die soldaten/rebellen die op ze schoten in de hoop dat die zich nog niet uit de voeten hebben gemaakt, je ziet (hoort) ze ook steeds sneller schieten en dat heeft natuurlijk een redenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:50 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
En dus schieten die Turken maar op niks. Snap je het al?
ja man, ik heb zo vaak red alert gespeeld, appeltje eitje, waarom berekenend handelen gaan met die banaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:57 schreef kurk_droog het volgende:
Dat laffe Turkije moet nu gewoon echt aanvallen, ze hadden de grens al gelegd toch.. Lafaards daar
Dat hoeft niet , want dat gebeurt namelijk niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:53 schreef IPA35 het volgende:
Misschien dat de Turkse users hun opinie kunnen delen met betrekking tot het feit dat de Turkse regering Jihadistentuig steunt met geld, wapens, training en onderdak?
Het is dan ook geen serieuze opmerking , slechts bashing.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ze schieten op die soldaten/rebellen die op ze schoten in de hoop dat die zich nog niet uit de voeten hebben gemaakt, je ziet (hoort) ze ook steeds sneller schieten en dat heeft natuurlijk een reden
ik snap niet zo goed dat dit uberhaupt uitleg nodig heeft
Nee? Turkije steunt de rebellen niet met wapens, geld en onderdak?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat hoeft niet , want dat gebeurt namelijk niet.
Turkije steunt de FSA, niet de jihadisten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee? Turkije steunt de rebellen niet met wapens, geld en onderdak?
hij zal het wel niet eens zijn met de term jihadistentuig?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee? Turkije steunt de rebellen niet met wapens, geld en onderdak?
En de FSA zijn geen Jihadisten? Zij denken zelf namelijk van wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Turkije steunt de FSA, niet de jihadisten.
Dat soort extremisten worden in Turkije ook regelmatig gearresteerd namelijk.
Maar het is wel een leuke frame van Assad-fans hier.
hij bedoelt een terroristische extreme moslimbroedere die met zijn hele horde de wereld over gaat nemen en Sharia in gaat voerenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef De_Guidance het volgende:
Wat is een jihadist eigenlijk , je kun Assad ook een jihadist noemen met zijn steun aan Hezbollah en Iran.
slachtofferrol?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat voor voordeel kan Assad hebben door een oorlog met Turkije uit te lokken?
Hij heeft er geen enkel belang bij nog een vijand erbij te halen. Dit is 100% het werk vd rebellen, die hebben er immers baat bij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
slachtofferrol?
Assad heeft verloren, als hij verliest van boeren met AK's en overgelopen militairen heeft hij niets maar als hij verliest van Turkije = het westen = Amerika = de joden dan kan hij ineens overal terecht
de Equadoriaanse ambassade bv
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |