quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben wel nieuwsgierig wat er allemaal nog meer gaat gebeuren daar komende tijd.
Ik wilde vragen wat zij dan graag zouden willen zien, totdat ik hoorde dat zij CHP-supporters zijn. Was te verwachten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:08 schreef De_Guidance het volgende:
Deze mensen zijn niet enthousiast.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde vragen wat zij dan graag zouden willen zien, totdat ik hoorde dat zij CHP-supporters zijn. Was te verwachten..
Tjappies. Zij zijn tegen, als het maar anti-AKP is.
nou mooi, opgelost ! topic kan dichtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef DeParo het volgende:
Het zal wel goed komen verwacht ik toch.
Een echte oorlog zal uitvallen, hoogstens wat beschietingen over en weer, verwacht ik.
Dat lijkt me niet nodig, maar zoals ik al zei, ik verwacht dat het wel zal meevallen gewoon wat beschietingen maar niet een invasie of een enorme oorlog of iets in die richting.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef HighVolume het volgende:
[..]
nou mooi, opgelost ! topic kan dicht
Duidelijk rebellen die Turkije in willen mengenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:28 schreef sonnyspek het volgende:
http://nos.nl/artikel/426793-turkije-opnieuw-beschoten.html !.
opgelostquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:35 schreef sonnyspek het volgende:
Bram Vermeulen@bramvermeul
Turkish artillerie shoots back after new Syrian shelling in Akcakale
Ja man, ze schieten zomaar ergens.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Zomaar ergens schieten en alles is opgelost
Of wanhoop. Ze gooien alles op de oppositie en gokt er op dat Turkije geen oorlog wil.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:00 schreef remlof het volgende:
Dit kan toch niet meer per ongeluk zijn? Het is pure provocatie.
als je zomaar ergens op gaat schieten en je krijgt vervolgens gps gestuurde granaten terug dan zijn al je problemen opgelost jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Zomaar ergens schieten en alles is opgelost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |