dat was Els! en Els leek een beetje verkouden....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
Maar echt, wat was dat net voor een hoesthijgende beller?
hee, jij hier? hoiquote:
dude!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast, 20.13 gesloten en 20.14 geopend.
HALLO!quote:
quote:
handige organisatie, dat DUOtwitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 05-10-2012 om 20:15:10Een brief van DUO op de deurmat. Dat ik mijn ov-schuld van 0 euro heb afgelost, inclusief de 3,00% rente over 0 euro. Joe. reageer retweet
de jouwe ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HALLO, JE KEPSLOK STAAT NOG AAN.
GROETJES
Je wordt wegbezuinigdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HALLO, JE KEPSLOK STAAT NOG AAN.
GROETJES
ah ja, dat kan!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hield shift in.
Verzonden vanaf mijn iPad.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
quote:
een leuk kerstplaatje on the Sidequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:32 schreef CindieY het volgende:
Het is freaking herfst vandaag en dan komen zij met kerst
en dat ga jij dan verlichten, zonnestraaltje van me!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof dat ik in een donker hoekje ga zitten
Nee, ik heb niet zo'n beste dag vandaag. Naar school fietsen en ploeteren met een paraplu, maar alsnog een natte spijkerbroek natuurlijk. Lesgeven, broek is weer droog, regent het nog steeds. En het waaide ook nog harder dan op de heenweg, dus nog meer geploeter met m'n paraplu.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat ga jij dan verlichten, zonnestraaltje van me!
ik pak de jagermeister maar uit de vriezer danquote:
maar gelukkig zit je nu warm en droog met je vriendjes op de radio en makkertjes in deze topicreeksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zo'n beste dag vandaag. Naar school fietsen en ploeteren met een paraplu, maar alsnog een natte spijkerbroek natuurlijk. Lesgeven, broek is weer droog, regent het nog steeds. En het waaide ook nog harder dan op de heenweg, dus nog meer geploeter met m'n paraplu.
ik trek mn bikini maar aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik pak de jagermeister maar uit de vriezer dan
Het regent al uren niet meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar gelukkig zit je nu warm en droog met je vriendjes op de radio en makkertjes in deze topicreeks![]()
dus zit je droogquote:
nee, geen hallucinatiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:37 schreef themauster het volgende:
Ik begin behoorlijk ziek te worden maar hoor ik nou Driving Home for Christmas of hallicuneer ik?
Lijn 2quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zo'n beste dag vandaag. Naar school fietsen en ploeteren met een paraplu, maar alsnog een natte spijkerbroek natuurlijk. Lesgeven, broek is weer droog, regent het nog steeds. En het waaide ook nog harder dan op de heenweg, dus nog meer geploeter met m'n paraplu.
Ik kluun even naar de keukenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik pak de jagermeister maar uit de vriezer dan
Nou, dat dus ook nog. Ik had m'n wekker heel vroeg gezet, zodat ik ook met de bus kon. Nou ja, de rest laat zich radenquote:
je bed was zo lekker warm?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dat dus ook nog. Ik had m'n wekker heel vroeg gezet, zodat ik ook met de bus kon. Nou ja, de rest laat zich raden
Bus gemist dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dat dus ook nog. Ik had m'n wekker heel vroeg gezet, zodat ik ook met de bus kon. Nou ja, de rest laat zich raden
niet? had Ekdom z'n pruik ff af moeten zetten dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef Sirolf het volgende:
Dus... die jingle wat niet bepaald 'kaal' ingesproken.
mokey! ouwe palenlaaier!quote:
Whut ?quote:
ik heb geen idee johquote:
Ahaquote:
ik?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef CindieY het volgende:
Zo snel mogelijk langstudeerboeten stopzetten en teruggeven? Kom maar op, ik heb namelijk een goed doel voor het geld
waarom niet?quote:
jammerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat ik al een ander mogelijk doel heb
Nee, het is ook geen kledingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer
zo'n jurkje als Doutzen nu draagt bij de Gouden Kalveren?
Welke zenderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer
zo'n jurkje als Doutzen nu draagt bij de Gouden Kalveren?
pic 1 en 2: http://www.nrc.nl/inbeeld(...)trechtse-rode-loper/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, het is ook geen kledingEn ik heb geen idee wat voor jurkje ze draagt.
geen ideequote:
Wat een afschuwelijk ding.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pic 1 en 2: http://www.nrc.nl/inbeeld(...)trechtse-rode-loper/
neehoor, tis freewheel fridayquote:
t kan oud. zou prima staan bij mijn vloerbedekkingquote:
Het kan oud? Que?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t kan oud. zou prima staan bij mijn vloerbedekking
Oh, weer iets nieuws? Kan ook oud zijn, heb al weken niet meer geluisterdquote:
Maar niet al jaren niet meer toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, weer iets nieuws? Kan ook oud zijn, heb al weken niet meer geluisterd
ehm...waar ik oud typte bedoelde ik uit. zo onder de indruk ben ikquote:
neehoor, gewoon een avond zonder gastquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, weer iets nieuws? Kan ook oud zijn, heb al weken niet meer geluisterd
oneensch. wat een strontfilm was dat. de tetters van Doutzen waren de hoogtepunten, maar als ik die wil zien zijn daar genoeg andere mogelijkheden voorquote:
Ze lieten net twee hoogtepunten zien uit de filmquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...waar ik oud typte bedoelde ik uit. zo onder de indruk ben ik
[..]
neehoor, gewoon een avond zonder gast
[..]
oneensch. wat een strontfilm was dat. de tetters van Doutzen waren de hoogtepunten, maar als ik die wil zien zijn daar genoeg andere mogelijkheden voor
Maanden misschienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar niet al jaren niet meer toch?Freewheel Friday is zonder gast en hopelijk lekker veel gekloot. Vind 't nog wat meevallen.
Ik wel. Geen propaganda voor een één of ander kutprogramma.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Maanden misschien![]()
Vooralsnog hoor ik weinig verschil tussen met of zonder gast
privéfoto?quote:
Dat misschien niet, maar ze lullen net zo slap als ze dat met een gast doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wel. Geen propaganda voor een één of ander kutprogramma.
Warsteiner, lekker hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heuj biertapper!
Wat vind je van Warstein?
Ik slaap naaktquote:
geylquote:
Warsteiner is een prima biertje inderdaad. Toen ik nog 16 wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, het heet met -er.
Fijn, ik ga het over twee weken eens proeven daar
Oww, leukquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, het heet met -er.
Fijn, ik ga het over twee weken eens proeven daar
quote:
Nu je niet 16 bent niet meer? Of is er toen iets gebeurd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Warsteiner is een prima biertje inderdaad. Toen ik nog 16 was
Toen had ik nog een vriendje met ouders die regelmatig naar Duitsland gingenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu je niet 16 bent niet meer? Of is er toen iets gebeurd?
Warsteiner kun je in NL toch ook prima krijgen? tot een paar jaar geleden was het bijv het tapbier bij Schietvereniging Op de Korrel!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toen had ik nog een vriendje met ouders die regelmatig naar Duitsland gingenTot aan m'n 19de. Sindsdien zal ik het wel niet meer gehad hebben, denk ik
Zeker zeker, maar Duitsland is veel goedkoper boodschappen doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Warsteiner kun je in NL toch ook prima krijgen? tot een paar jaar geleden was het bijv het tapbier bij Schietvereniging Op de Korrel!
eensch. mijn broertje is er vandaag geweest en heeft allerlei heerlijk fris meegenomen. Fanta Mango en dergelijke. wil ik ook. maar Duitsland is zo ver lopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeker zeker, maar Duitsland is veel goedkoper boodschappen doen
Pak de trein naar Groningen. Loop over het station naar spoor 3B, pak dan de trein naar Leer. Gaat één keer in de twee uur.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch. mijn broertje is er vandaag geweest en heeft allerlei heerlijk fris meegenomen. Fanta Mango en dergelijke. wil ik ook. maar Duitsland is zo ver lopen
nja, dan is het ook niet echt goedkoop meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pak de trein naar Groningen. Loop over het station naar spoor 3B, pak dan de trein naar Leer. Gaat één keer in de twee uur.
Geen idee hoe duur dat het isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dan is het ook niet echt goedkoop meer
ik zie mezelf al met Dennis Shopper in de trein stappenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen idee hoe duur dat het isOok nog maar eens voordat de winter begint naar Duitsland. Gewoon bij m'n ouders in de auto, lekker goedkoop
Je kunt ook een station eerder uitstappen, Weener. Scheelt wellicht weer watquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie mezelf al met Dennis Shopper in de trein stappen
Ik ook ja. Vuurwerk halen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen idee hoe duur dat het isOok nog maar eens voordat de winter begint naar Duitsland. Gewoon bij m'n ouders in de auto, lekker goedkoop
prijs heb ik nog niet gevonden, maar 2.5u heen en 2.5u terug voor een paar flessen fris vind ik nogal watquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt ook een station eerder uitstappen, Weener. Scheelt wellicht weer wat
Foei !quote:
Haha joepiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
Vuurwerk... Ik ben opgegroeid schuin tegenover een Chinees
zo klopt ie voor mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Foei !
Ow en vuurwerk. Heb er nooit iets aan gevonden om dat af te steken
.
Sinds m'n twaalfde begrijp ik ook niet meer wat er nou leuk aan wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Foei !
Ow en vuurwerk. Vind er niets meer aan om dat af te steken
.
Nee. Altijd net een paar seconden vóór 12 uur beginnen met van die enorme duizendklappers, zodat omringende bewoners elkaar schreeuwend een gelukkig nieuwjaar moeten wensenquote:
boven een chinees wonen is ook leuk. anderhalf jaar in de babi panganglucht gezetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Altijd net een paar seconden vóór 12 uur beginnen met van die enorme duizendklappers, zodat omringende bewoners elkaar schreeuwend een gelukkig nieuwjaar moeten wensen
ik heb scheikunde gestudeerd, dan vind je het meeste knalvuurwerk vrij slap.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
Vuurwerk... Ik ben opgegroeid schuin tegenover een Chinees
Hadden wij kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:34 schreef henkde_j het volgende:
Carbidschieten in een hal van een studentenhuis is ook niet aan te raden trouwens
sinds ik windjes laat vind ik knalvuurwerk niets bijzonder meer...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb scheikunde gestudeerd, dan vind je het meeste knalvuurwerk vrij slap.
ik móet nog ergens video hebben van ontploffend natrium-kalium legering in de vijver van de VU....
Ik vind knalvuurwerk sowieso geen flikker aan. Ik snap het ook niet. *knap* of *boem* en dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb scheikunde gestudeerd, dan vind je het meeste knalvuurwerk vrij slap.
ik móet nog ergens video hebben van ontploffend natrium-kalium legering in de vijver van de VU....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind knalvuurwerk sowieso geen flikker aan. Ik snap het ook niet. *knap* of *boem* en dan?
heb je je theterusprik wel gehad?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:52 schreef Pino112 het volgende:
Ben ik weer.
Mijn telefoon trekt de batterij sneller leeg dan dat ie wordt opgeladen, dus hij valt uit.
Wifi hier kost geld dus ben aan het tetheren
kamervragen!quote:
Croissanderquote:
argh, gelijk een jetlag. en met wie wrod ik morgen dan wakkerquote:
Je vrouw?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
argh, gelijk een jetlag. en met wie wrod ik morgen dan wakker
met Croissander volgens mij....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
argh, gelijk een jetlag. en met wie wrod ik morgen dan wakker
ik ook hoor! het "HPILTHF" is wat mij betreft opgerichtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
Pino112 ik bescherm je!!!
[ afbeelding ]
rimmenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
Liefjes, weet iemand wat de officiele term is voor online pesten? Cyberbullying, cyberpesten of is er een nog mooiere term?
Kneusjesgedrag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
Liefjes, weet iemand wat de officiele term is voor online pesten? Cyberbullying, cyberpesten of is er een nog mooiere term?
Dat woord ga ik niet verwerken in mijn afstudeerverslagquote:
De term cyberpesten wordt veel op (middelbare) scholen gebruikt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
Dank je! Daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
De term cyberpesten wordt veel op (middelbare) scholen gebruikt.
Digivooroverbuigenenviaachteringangdecimerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
www.speedtest.net. weet je iig of je internet snel is...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij heb ik echt megatraag internet de laatste paar dagen. De bewegende smileys staan meer stil dan dat ze bewegen en m'n quote-alerts verdwijnen ook niet meer automatisch als ik het gelezen heb. Grmbl.
Hm, gewoon zoals m'n abo is, 8 om 1. Dan binnenkort maar eens de laptop figuurlijk binnenstebuiten keren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
www.speedtest.net. weet je iig of je internet snel is...
iig ff spywarescanner eroverheen. of reïnstallen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, gewoon zoals m'n abo is, 8 om 1. Dan binnenkort maar eens de laptop figuurlijk binnenstebuiten keren.
Pingtest gedaan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, gewoon zoals m'n abo is, 8 om 1. Dan binnenkort maar eens de laptop figuurlijk binnenstebuiten keren.
Die test die ik net deed, daar staat ook ping bij en daar staat het getal 24ms achter. Geen idee wat het betekent verderquote:
24ms is prima voor een gemiddelde verbinding.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die test die ik net deed, daar staat ook ping bij en daar staat het getal 24ms achter. Geen idee wat het betekent verder
Heb ik ook, welke provider?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij heb ik echt megatraag internet de laatste paar dagen. De bewegende smileys staan meer stil dan dat ze bewegen en m'n quote-alerts verdwijnen ook niet meer automatisch als ik het gelezen heb. Grmbl.
Ah, prima. Dan zal 't wel niet m'n internet zijn, alhoewel ik het alleen maar op internetpagina's merk en verder niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
24ms is prima voor een gemiddelde verbinding.
Ziggo. Maar ik haal dus gewoon de beloofde snelhedenquote:
Ah ik bij KPN, maar heb het alleen bij Fok!, andere forums doet alles het gewoon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, prima. Dan zal 't wel niet m'n internet zijn, alhoewel ik het alleen maar op internetpagina's merk en verder niet.
[..]
Ziggo. Maar ik haal dus gewoon de beloofde snelheden
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Digivooroverbuigenenviaachteringangdecimeren
Quotealerts moet ik hier per stuk wegklikken. Na een F5 komt de volgende. Vandaag ben ik vrij veel gequote (gepost op mobiel), met als gevolg dat ik bleef F5'en. Loei-irritantquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
Misschien is FOK! wel ziekjes?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Quotealerts moet ik hier per stuk wegklikken. Na een F5 komt de volgende. Vandaag ben ik vrij veel gequote (gepost op mobiel), met als gevolg dat ik bleef F5'en. Loei-irritant
Het ligt hier aan de combinatie tussen het gebruik van een specifieke internetbrowser en mijn stijfkoppigheid dat ik geen ander wil gebruikenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Misschien is FOK! wel ziekjes?Ik heb namelijk 2 topics openstaan en als ik in dit topic gequote word en ik klik dan hier heen om te lezen en daarna weer terug, dan was ie voorheen altijd verdwenen. Nu blijft ie staan. En ja, ze moeten ook nog iets voor mobiel posten en quote-alerts verzinnen
Niks aan het handje hier.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Misschien is FOK! wel ziekjes?Ik heb namelijk 2 topics openstaan en als ik in dit topic gequote word en ik klik dan hier heen om te lezen en daarna weer terug, dan was ie voorheen altijd verdwenen. Nu blijft ie staan. En ja, ze moeten ook nog iets voor mobiel posten en quote-alerts verzinnen
IEquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Het ligt hier aan de combinatie tussen het gebruik van een specifieke internetbrowser en mijn stijfkoppigheid dat ik geen ander wil gebruiken
ik ben allang blij dat het geen seksopdracht isquote:
SPOILER: vrijdag de 13 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik heb hem ook net eventjes aan staan. Niet te lang, trekt aardig wat denk ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
Radio weer aan, gelijk Million Voices voor de kaken krijgen
Heb je hem nog aan de lader liggen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net eventjes aan staan. Niet te lang, trekt aardig wat denk ik
Telefoon ja, ik bedoelde nu dat streamen veel data kost, iig dat denk ik.quote:
Gebruik m'n mobiel nu ook meer voor data, sinds de overburen bij moeders hun wifi hebben afgeschermdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Telefoon ja, ik bedoelde nu dat streamen veel data kost, iig dat denk ik.
Maar fuck it, ik heb toch onbeperkt. In augustus 1.8GG er door gejast, zit alleen vandaag al op 300MB.
Tot aan de kerst, hoop ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Trouwens, tot wanneer is dat Toppop3 op TV? Nog wel een poosje toch?
Positief of negatief?quote:
Het programma mag nog wat groeien, maar ik vind het leuk! En tussen kerst en oud en nieuw zal het wel plaats moeten maken voor Top 2000 a gogo. Denk ik.quote:
jamaar...dan kan Geerepeer het glazen huis niet in? of heeft ie dit jaar zijn niet-in-het-huisjaar? ja, volgens mij wel...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het programma mag nog wat groeien, maar ik vind het leuk! En tussen kerst en oud en nieuw zal het wel plaats moeten maken voor Top 2000 a gogo. Denk ik.
Nou, een weekje voor kerst dan. Da's ook maar één of twee afleveringen. Kniesoor die daar op let.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jamaar...dan kan Geerepeer het glazen huis niet in? of heeft ie dit jaar zijn niet-in-het-huisjaar? ja, volgens mij wel...
en dan vlak voor kerst zo'n best of afleveringquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, een weekje voor kerst dan. Da's ook maar één of twee afleveringen. Kniesoor die daar op let.
Geer mag niet. Giel mocht afgelopen jaar niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jamaar...dan kan Geerepeer het glazen huis niet in? of heeft ie dit jaar zijn niet-in-het-huisjaar? ja, volgens mij wel...
Weet niet of het daar na een seizoen al de tijd voor is. Maar goed, we zullen zien. Vind het tof dat er weer een wekelijks muziekprogramma op tv is. Nu nog zoiets als de Nacht van de popmuziek wekelijks en ik ben een tevreden mens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan vlak voor kerst zo'n best of aflevering
Opnames zijn op vrijdagmiddag toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Lijkt me nog wel tof om naar een opname te gaan, maar ben de komende tijd nog wel druk, dus daarom mijn vraag.
Fok-meet?
boh, als ik kan wil ik er best bij zijn hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Lijkt me nog wel tof om naar een opname te gaan, maar ben de komende tijd nog wel druk, dus daarom mijn vraag.
Fok-meet?
Leuk idee! Als er meer mensen mee willen, knal het dan ook even op FBquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Fok-meet?
Jepquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Opnames zijn op vrijdagmiddag toch?
Bummer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Edit: ik ga overigens niet mee, maar wil best ergens mee helpen
Moet vast te regelen zijn. Heb nog 2 weken lesgeven op vrijdagochtend, dan 3 weken niks op vrijdag en dan zie ik het wel weerquote:
och, ik heb nog vakantiedagen zat dus ik kan in theorie altijd wel. moet alleen nog naar de Mike en Thomas kerstrevue, maar dat kan ook wel eens op donderdag ofzo zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet vast te regelen zijn. Heb nog 2 weken lesgeven op vrijdagochtend, dan 3 weken niks op vrijdag en dan zie ik het wel weer(Heb me namelijk ook maar gelijk opgegeven om bijlessen te gaan geven aan diegenen die de taaltoets niet halen
)
en groepseksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
Begint om 15.30u, daarna gezellig uit eten.
In het o zo bruisende Hilversummie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
Doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
Desmet, Amsterdammie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
In het o zo bruisende Hilversummie?
Ohh. Ik dacht gewoon ergens op het mediaparkquote:
Dat laatste denk ik, ik vind beide versies ook vrij geniaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
Bij vlagen klinkt het nog niet eens zo slecht... Of het is mijn vermoeidheid dat ik alles wel best vind
Je zit in een zwak moment denk ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
Bij vlagen klinkt het nog niet eens zo slecht... Of het is mijn vermoeidheid dat ik alles wel best vind
die werkt bij 538.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
Sander is ook best te doen 's avonds, zeker icm Jelte enzo
Ik vind hem helemaal tof, Sanderdaynight doet hij ook tof! Nadeel dat er hier niet veel wordt gepost op zaterdagavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
Sander is ook best te doen 's avonds, zeker icm Jelte enzo
Lekker inderdaad! Ik heb em ook in m'n hardlooplijstje staan, ga er toch net iets harder van lopenquote:
ja duh, dan ben ik stappen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal tof, Sanderdaynight doet hij ook tof! Nadeel dat er hier niet veel wordt gepost op zaterdagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Zelfde geldt voor autorijdenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker inderdaad! Ik heb em ook in m'n hardlooplijstje staan, ga er toch net iets harder van lopen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja duh, dan ben ik stappen!Ik wel, morgenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk weer!
I reject reality and substitute my own
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja duh, dan ben ik stappen!Toch eens een keertje thuis blijven, hij doet het echt dikke primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Het is je vergevenquote:
Tof!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wel, morgenavondEindelijk weer!
nee, is altijd keigezellig in de dancing!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Toch eens een keertje thuis blijven, hij doet het echt dikke prima
Misschien kan je Sander vragen eens te komen draaien in je dancing? Lijntje naar hem is nu niet zo lang meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, is altijd keigezellig in de dancing!
dat lijntje snuif ik op. gekke dancing is het hoor. met mieterse beatmuziek voor teenagers!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien kan je Sander vragen eens te komen draaien in je dancing? Lijntje naar hem is nu niet zo lang meer
ja, niemand anders wil ons hebbenquote:
We hebben elkaar maar geadopteerd, het werd te triest...quote:
Nee, klopt. Het zanikgehalte is nog steeds te hoog en als er niet wordt gezanikt gaat het over seks. En tieten. En bier.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, precies, maar hier lijkt niets veranderd
ik heb 2 hele mooie balletjes in een zakjequote:
Ow, zaniken dat kan ik wel, over mijn manboobds wil ik het niet hebbenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het zanikgehalte is nog steeds te hoog en als er niet wordt gezanikt gaat het over seks. En tieten. En bier.
Booooooooooooooolletjes hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb 2 hele mooie balletjes in een zakje
Persoonlijk vind ik dat erg jammer... Moobsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, zaniken dat kan ik wel, over mijn manboobds wil ik het niet hebben
I couldn't care lessquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat erg jammer..
als jij dat bolletjes vindt mag jij best even aaien hoorquote:
Ik sla even overquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als jij dat bolletjes vindt mag jij best even aaien hoor
Hadden de MH moeten maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
ah, de nieuwe Adele. nou, ik vind em mooi
nope, vandaag stoppen we ermee. we maken dit deel af en dan is het klaarquote:
m'n bolletjes? lijkt me pijnlijkquote:
Oeh, dan ben ik net op tijd voor de afsluiterquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, vandaag stoppen we ermee. we maken dit deel af en dan is het klaar
Hangen er keurig bij hoor, maak je geen zorgenquote:
He, gelukkigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Hangen er keurig bij hoor, maak je geen zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |