dat was Els! en Els leek een beetje verkouden....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
Maar echt, wat was dat net voor een hoesthijgende beller?
hee, jij hier? hoiquote:
dude!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast, 20.13 gesloten en 20.14 geopend.
HALLO!quote:
quote:
handige organisatie, dat DUOtwitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 05-10-2012 om 20:15:10Een brief van DUO op de deurmat. Dat ik mijn ov-schuld van 0 euro heb afgelost, inclusief de 3,00% rente over 0 euro. Joe. reageer retweet
de jouwe ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HALLO, JE KEPSLOK STAAT NOG AAN.
GROETJES
Je wordt wegbezuinigdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HALLO, JE KEPSLOK STAAT NOG AAN.
GROETJES
ah ja, dat kan!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hield shift in.
Verzonden vanaf mijn iPad.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
quote:
een leuk kerstplaatje on the Sidequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:32 schreef CindieY het volgende:
Het is freaking herfst vandaag en dan komen zij met kerst
en dat ga jij dan verlichten, zonnestraaltje van me!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof dat ik in een donker hoekje ga zitten
Nee, ik heb niet zo'n beste dag vandaag. Naar school fietsen en ploeteren met een paraplu, maar alsnog een natte spijkerbroek natuurlijk. Lesgeven, broek is weer droog, regent het nog steeds. En het waaide ook nog harder dan op de heenweg, dus nog meer geploeter met m'n paraplu.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat ga jij dan verlichten, zonnestraaltje van me!
ik pak de jagermeister maar uit de vriezer danquote:
maar gelukkig zit je nu warm en droog met je vriendjes op de radio en makkertjes in deze topicreeksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zo'n beste dag vandaag. Naar school fietsen en ploeteren met een paraplu, maar alsnog een natte spijkerbroek natuurlijk. Lesgeven, broek is weer droog, regent het nog steeds. En het waaide ook nog harder dan op de heenweg, dus nog meer geploeter met m'n paraplu.
ik trek mn bikini maar aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik pak de jagermeister maar uit de vriezer dan
Het regent al uren niet meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar gelukkig zit je nu warm en droog met je vriendjes op de radio en makkertjes in deze topicreeks![]()
dus zit je droogquote:
nee, geen hallucinatiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:37 schreef themauster het volgende:
Ik begin behoorlijk ziek te worden maar hoor ik nou Driving Home for Christmas of hallicuneer ik?
Lijn 2quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zo'n beste dag vandaag. Naar school fietsen en ploeteren met een paraplu, maar alsnog een natte spijkerbroek natuurlijk. Lesgeven, broek is weer droog, regent het nog steeds. En het waaide ook nog harder dan op de heenweg, dus nog meer geploeter met m'n paraplu.
Ik kluun even naar de keukenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik pak de jagermeister maar uit de vriezer dan
Nou, dat dus ook nog. Ik had m'n wekker heel vroeg gezet, zodat ik ook met de bus kon. Nou ja, de rest laat zich radenquote:
je bed was zo lekker warm?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dat dus ook nog. Ik had m'n wekker heel vroeg gezet, zodat ik ook met de bus kon. Nou ja, de rest laat zich raden
Bus gemist dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dat dus ook nog. Ik had m'n wekker heel vroeg gezet, zodat ik ook met de bus kon. Nou ja, de rest laat zich raden
niet? had Ekdom z'n pruik ff af moeten zetten dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef Sirolf het volgende:
Dus... die jingle wat niet bepaald 'kaal' ingesproken.
mokey! ouwe palenlaaier!quote:
Whut ?quote:
ik heb geen idee johquote:
Ahaquote:
ik?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef CindieY het volgende:
Zo snel mogelijk langstudeerboeten stopzetten en teruggeven? Kom maar op, ik heb namelijk een goed doel voor het geld
waarom niet?quote:
jammerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat ik al een ander mogelijk doel heb
Nee, het is ook geen kledingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer
zo'n jurkje als Doutzen nu draagt bij de Gouden Kalveren?
Welke zenderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer
zo'n jurkje als Doutzen nu draagt bij de Gouden Kalveren?
pic 1 en 2: http://www.nrc.nl/inbeeld(...)trechtse-rode-loper/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, het is ook geen kledingEn ik heb geen idee wat voor jurkje ze draagt.
geen ideequote:
Wat een afschuwelijk ding.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pic 1 en 2: http://www.nrc.nl/inbeeld(...)trechtse-rode-loper/
neehoor, tis freewheel fridayquote:
t kan oud. zou prima staan bij mijn vloerbedekkingquote:
Het kan oud? Que?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t kan oud. zou prima staan bij mijn vloerbedekking
Oh, weer iets nieuws? Kan ook oud zijn, heb al weken niet meer geluisterdquote:
Maar niet al jaren niet meer toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, weer iets nieuws? Kan ook oud zijn, heb al weken niet meer geluisterd
ehm...waar ik oud typte bedoelde ik uit. zo onder de indruk ben ikquote:
neehoor, gewoon een avond zonder gastquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, weer iets nieuws? Kan ook oud zijn, heb al weken niet meer geluisterd
oneensch. wat een strontfilm was dat. de tetters van Doutzen waren de hoogtepunten, maar als ik die wil zien zijn daar genoeg andere mogelijkheden voorquote:
Ze lieten net twee hoogtepunten zien uit de filmquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...waar ik oud typte bedoelde ik uit. zo onder de indruk ben ik
[..]
neehoor, gewoon een avond zonder gast
[..]
oneensch. wat een strontfilm was dat. de tetters van Doutzen waren de hoogtepunten, maar als ik die wil zien zijn daar genoeg andere mogelijkheden voor
Maanden misschienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar niet al jaren niet meer toch?Freewheel Friday is zonder gast en hopelijk lekker veel gekloot. Vind 't nog wat meevallen.
Ik wel. Geen propaganda voor een één of ander kutprogramma.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Maanden misschien![]()
Vooralsnog hoor ik weinig verschil tussen met of zonder gast
privéfoto?quote:
Dat misschien niet, maar ze lullen net zo slap als ze dat met een gast doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wel. Geen propaganda voor een één of ander kutprogramma.
Warsteiner, lekker hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heuj biertapper!
Wat vind je van Warstein?
Ik slaap naaktquote:
geylquote:
Warsteiner is een prima biertje inderdaad. Toen ik nog 16 wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, het heet met -er.
Fijn, ik ga het over twee weken eens proeven daar
Oww, leukquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, het heet met -er.
Fijn, ik ga het over twee weken eens proeven daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |