Shit fuck shit die kanalen haal ik altijd door elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Mirjam het volgende:
Doomsday preppers is van National Geographic Channel.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Doodloper het volgende:
spreek je 22 december wel weer
ONEE wacht dan ben je dood omdat je geen voorbereidingen hebt getroffen!!![]()
![]()
Ga jij je maar voorbereiden op een tsunami van 2 km hoog of een megaaardbevingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Doodloper het volgende:
spreek je 22 december wel weer
ONEE wacht dan ben je dood omdat je geen voorbereidingen hebt getroffen!!![]()
![]()
Je gaat toch doodquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:55 schreef pussycatdoll het volgende:
je geld niet opmaken voor 21 december![]()
geen blikvoer inkopen![]()
geen schuilkelder hebben![]()
ik ben voorbereid ts want het gaat echt gebeuren hoor
HOe ga jij een mega tsunami of aardbeving in je schuilkeldertje overleven dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
nee want ik heb een schuilkelder en blikvoer voor 5 jaar
ja da zei die ouwe gast van de film 'the divide' ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
nee want ik heb een schuilkelder en blikvoer voor 5 jaar
keldertje is waterdicht en hier loopt geen breuklijn ik ben geen limboquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef skymaster10 het volgende:
[..]
HOe ga jij een mega tsunami of aardbeving in je schuilkeldertje overleven dan?
Je kan ook doorslaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef Piye het volgende:
Ik heb het programma niet gezien, maar eigenlijk vind ik het wel wat hebben om je voor te bereiden voor als alles niet meer zo vanzelfsprekend is als nu.
Ach het geeft je ook weer wat te doen.quote:
Noach.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, Mozes noemden ze ook gek toen hij aan het bootje begon te bouwen maar toen de wereld onderliep lachte hij het laatst.
Mozes sloeg een tsunami doormidden! Dan ben je pas een baas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, Mozes noemden ze ook gek toen hij aan het bootje begon te bouwen maar toen de wereld onderliep lachte hij het laatst.
Inderdaad, op SBS6 hebben we al die onzin nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:02 schreef BasEnAad het volgende:
Naar die pauperzenders kijken en dan gaan klagen, tja...
Nat geo en discovery zijn mooie zenders hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:02 schreef BasEnAad het volgende:
Naar die pauperzenders kijken en dan gaan klagen, tja...
Wanneer heb jij voor het laatst gekeken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef skymaster10 het volgende:
[..]
Nat geo en discovery zijn mooie zenders hoor
Wáren mooie zender wellicht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef skymaster10 het volgende:
[..]
Nat geo en discovery zijn mooie zenders hoor
Je hebt met andere woorden een gezonde dosis marihuana ingeslagen om doomsday te overleven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef Rawberry het volgende:
Ik zal één van de weinigen zijn die deze "rapture" zal overleven. Schuilkelders en andere zooi zijn futiliteiten die niet opgewassen zullen zijn tegen hetgeen wat komen zal. Dit zal van een heel andere orde zijn. Met name een immateriële overlapping van het materiële, waarin slechts enkele bewusten deze toestand zonder gek te worden zullen overleven.
Wat een belachelijke doomsday-documentaire is dat nu weer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Een wereld zonder olie wordt toch wel dikke shitzooi, kun je maar beter voorbereid zijn
fixed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef skymaster10 het volgende:
[..]
Nat geo en discovery zijn waren vroeger mooie zenders hoor
had ie goed voor elkaar ja... in z'n eentje op z'n boot tussen de varkens, de nijlpaarden en de stinkdieren ;-)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Noah, niet Mozes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja nou, ik zat even verkeerd inderdaad. Maar ik probeerde met dat voorbeeldje een beetje te zeggen - ondanks dat ik die Prepper gekte ook overdreven vind, er gaat niets gebeuren vermoed ik, ja wellicht door massahysterie toch iets maar meer niet, denk destijds aan die millenium gekte - dat mocht het gebeuren hun eerst beschimpt werden maar als laatste hard lachen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:28 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Noah, niet Mozes.
En volgens christenen zou Noah met zijn boot dus gestrand zijn op de Ararat, een berg in de grensstreek tussen Turkije en Armenië van meer dan 5000 meter.
2,50 op de EMPquote:
Pff haha wat een debiel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:52 schreef jitzzzze het volgende:
Vond het wel vermakelijkTotdat er één of andere knakker was die zich aan het voorbereiden was op gemuteerde reuzeninsecten die wraak zouden gaan nemen op de mensheid
![]()
![]()
Onder aan de streep is een beetje voorbereiding op een noodsituatie natuurlijk nooit een slecht idee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef skymaster10 het volgende:
[..]
Pff haha wat een debiel.
En die wapens die ze ook allemaal hebben he!
Jij gelooft hier in?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef Apotheose het volgende:
het gaat dan ook niet om het eind der tijden, maar meer dat er een verwoestende aardbeving oid komt. Of de financiele crisis die extreem toeneemt.
Heb jij je al voorbereid danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef Geelman het volgende:
En maar lachen ts, straks huil je als de vette jaren voorbij zijn...
Ergens in de jaren 90.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gekeken?
En gelijk hebben ze. In Nederland is het "Daar zitten Joden meneer, wil u ook m'n fiets hebben?".quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:46 schreef Mishu het volgende:
Raar genoeg is dit helemaal niet raar in Amerika. Dat past bij hun geschiedenis je weet, voor jezelf zorgen, overleven, it's all part of the game. Het zit in hun BLOED.![]()
![]()
crazy preparedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef skymaster10 het volgende:
Serieuswat een debielen komen langs in dit progamma zeg. Net ook weer een gast die 30.000 euro aan survivalspullen heeft opgemaakt zodat hij kan overleven als er een EMP in Amerika komt. Of een vrouw die al haar hele leven traint zodat ze kan overleven als de olie opraakt.
Wat een figuren, ik vind het jammer dat dit op National geographic uitgezonden wordt.
Klacht: De gekken in doomsday preppers
Dank voor je reactie, ik ga de film kijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:59 schreef r3gi3boy het volgende:
TS, je bent echt een naïeve zeug.
Voordat NG besloot om honderdduizenden dollars beschikbaar te stellen om deze serie te maken, hebben ze heus wel goed nagedacht over de zin en onzin van het concept 'doomsday'.
Voor sommigen is het de Maya-kalender, voor anderen is het de (naar mijn mening) reële kans dat Amerika te maken krijgt met vergeldingen van vijandige landen. Naar mijn mening is 9/11 het bewijs dat, ondanks de grote geografische afstand tussen de haatdragende landen, het wel degelijk mogelijk is om een land als Amerika in zijn kern te raken. Tel daar de factor 'kernbom' bij op (Iran heeft naar verwachting binnen een jaar de mogelijkheden) en je hebt het scenario waar de mensen in deze serie voor vrezen.
Natuurlijk dien je dergelijke series en de mensen die hierin voorbij komen met een korreltje zout te nemen. Het blijft televisie en ook de getoonde mensen zijn heus niet 24/7 met 'Doomsday' bezig, ook al wil de serie je dat doen geloven. Een en ander is natuurlijk handig in elkaar geknutseld en geplakt om het concept spannend te houden.
Dit neemt niet weg dat de getoonde mensen (op een paar daar gelaten, je noemt zelf de mensen die vrezen voor aliens al, dit is natuurlijk 'ridiculous') bezig zijn een serieuze 'hobby'.
In Amerika is alles altijd iets extremer dan bij ons. Daar hebben ze ook gewoon een achtertuin van duizenden hectare waar dit alles mogelijk is.
Ik raad je echt aan om de film 'Take Shelter' te kijken. Heeft alles te maken met deze serie en sluit perfect aan op de gedachtegang van de 'Doomsday Preppers'
De financiële crisis? Die is nog het minst zorgwekkend van allemaal. Geld is maar papier, als de euro echt onder druk zou komen te staan dan devalueren ze gewoon de boel of ze introduceren een nieuwe munt en dan gaat het leven gewoon door. Jammer voor mensen die euro's hadden gespaard, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef Apotheose het volgende:
het gaat dan ook niet om het eind der tijden, maar meer dat er een verwoestende aardbeving oid komt. Of de financiele crisis die extreem toeneemt.
ik zeg ook alleen maar wat ik gezien heb.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 06:48 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
De financiële crisis? Die is nog het minst zorgwekkend van allemaal. Geld is maar papier, als de euro echt onder druk zou komen te staan dan devalueren ze gewoon de boel of ze introduceren een nieuwe munt en dan gaat het leven gewoon door. Jammer voor mensen die euro's hadden gespaard, maar meer ook niet.
In documentaires zoals die van Tegenlicht komen in zo'n scenario meteen mensen op straat omdat de bankautomaten geen geld meer hebben, de supermarkten leeg zijn,... maar dat is allemaal bullshit. Geen enkele supermarkt zal stoppen met werken als er een nieuwe munt is. Ze zullen gewoon hun contracten met leveranciers herzien en onder andere voorwaarden gaan werken.
ik zeg alleen wat ik gezien en gehoord heb van die doomsdaypreppers op tv. Don't shoot the messengerquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:59 schreef r3gi3boy het volgende:
Tel daar de factor 'kernbom' bij op (Iran heeft naar verwachting binnen een jaar de mogelijkheden) en je hebt het scenario waar de mensen in deze serie voor vrezen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:36 schreef overflow- het volgende:
Hahaha wat een idioot die EMP-gast! Raakt ie ook nog eens de helft van z'n duim kwijt omdat zijn geweer explodeerde![]()
![]()
Iemand een link voor me?
Geweer explodeerde? Het ging gewoon af terwijl hij z'n duim voor de loop hadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:36 schreef overflow- het volgende:
Hahaha wat een idioot die EMP-gast! Raakt ie ook nog eens de helft van z'n duim kwijt omdat zijn geweer explodeerde![]()
![]()
Iemand een link voor me?
zo een kernbom veegt alles zo'n beetje met de grond gelijk. Hoe is daaraan te ontsnappen? En dan heb je nog die straling die achterblijft. Kunnen ze net zo goed een dikke bunker ondergronds in elkaar prutsen en daar maar gaan wonen.... Krijg je dit soort taferelen:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:59 schreef r3gi3boy het volgende:
Tel daar de factor 'kernbom' bij op (Iran heeft naar verwachting binnen een jaar de mogelijkheden) en je hebt het scenario waar de mensen in deze serie voor vrezen.
Dat doen ze dus ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zo een kernbom veegt alles zo'n beetje met de grond gelijk. Hoe is daaraan te ontsnappen? En dan heb je nog die straling die achterblijft. Kunnen ze net zo goed een dikke bunker ondergronds in elkaar prutsen en daar maar gaan wonen.... Krijg je dit soort taferelen:
[ afbeelding ]
Ik heb net een beetje die serie zitten kijken, het zijn wel allemaal stoere boys die aan alles dachten... zelfs toiletpapier voor een aantal maanden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:09 schreef Crocodi1e het volgende:
Niet een dikke vette armory in je kelder hebben volgepropt met wapens, munitie en pantsers
Blijkbaar niet. Ze preppen alleen voor hetgene waar ze zelf bang voor zijn. Als er ook maar een klein dingetje anders gaat, kunnen ze niks meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:12 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik heb net een beetje die serie zitten kijken, het zijn wel allemaal stoere boys die aan alles dachten... zelfs toiletpapier voor een aantal maanden.
Ik vraag me alleen af of al hun survivaltechnieken nog zullen werken als er toevallig een komeet inslaat en hun vrouw acht maanden zwanger is.
Als je vrouw overlijdt tijdens de bevalling, dan zoek je natuurlijk jezelf een nieuwe vrouw. Maar die mag dan niet radioactief besmet zijn, anders krijg je misvormde kindertjes.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:15 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ze preppen alleen voor hetgene waar ze zelf bang voor zijn. Als er ook maar een klein dingetje anders gaat, kunnen ze niks meer
uhm..... jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:21 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Als je vrouw overlijdt tijdens de bevalling, dan zoek je natuurlijk jezelf een nieuwe vrouw. Maar die mag dan niet radioactief besmet zijn, anders krijg je misvormde kindertjes.
De conclusie is dus dat deze doomsday preppers één ding verkeerd doen: ze weten niet van elkaar waar ze precies zitten, en daardoor kunnen ze onderling geen gezonde vrouwen uitruilen.
Tja het ging toch om survival.quote:
Je hebt al twee vrouwen zwanger gemaakt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:28 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik heb net voor de komende 2 jaar luiers gekocht in de aanbieding, * NiGeLaToR is ook een prepper!!
Van eentje wist ik het in ieder geval en is het resultaat net gearriveerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:35 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Je hebt al twee vrouwen zwanger gemaakt?
Gaan we nu serieus een topic openen over al hun programma'squote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef skymaster10 het volgende:
Serieuswat een debielen komen langs in dit progamma zeg. Net ook weer een gast die 30.000 euro aan survivalspullen heeft opgemaakt zodat hij kan overleven als er een EMP in Amerika komt. Of een vrouw die al haar hele leven traint zodat ze kan overleven als de olie opraakt.
Wat een figuren, ik vind het jammer dat dit op National geographic uitgezonden wordt.
Klacht: De gekken in doomsday preppers
Het idee is goed, alleen als het echt mis gaat geldt het recht van de sterkste.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef Geelman het volgende:
En maar lachen ts, straks huil je als de vette jaren voorbij zijn...
Ja lekker naïef ben jij. If the shit hits the fan heeft iedereen al lang een vuurwapen (of een ander wapen). Waarom denk je dat er in Afrika zoveel oorlogen zijn?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Tot er een keer serieus iets gebeurt, dan lachen zij als laatste.
Je voorbereiden door hele kamers aan voedsel enzo aan te leggen vind ik ook overdreven, maar je moet in tijden van nood niet 100% afhankelijk willen zijn van de overheid. Als de shit echt uitbreekt wil ik op zijn minst mezelf kunnen verdedigen en dan is een wapen met voldoende ammo toch wel fijn om in de buurt te hebben. En dat wapen kan je dan mooi gebruiken om een winkel te plunderen voor eten aangezien niemand anders in NL een vuurwapen heeft.
Heb je wel genoeg energiekristallen ingekocht? Je moet wel energiekristallen inkopen he, anders ben je alsnog het bokje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef Rawberry het volgende:
Ik zal één van de weinigen zijn die deze "rapture" zal overleven. Schuilkelders en andere zooi zijn futiliteiten die niet opgewassen zullen zijn tegen hetgeen wat komen zal. Dit zal van een heel andere orde zijn. Met name een immateriële overlapping van het materiële, waarin slechts enkele bewusten deze toestand zonder gek te worden zullen overleven.
Klopt ja. Net zo angstig als gelovigen. Ja na de dood is er meer hoor! Ik ben zo belangrijk god heeft een speciaal plekje voor mij!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:41 schreef night het volgende:
Ik denk dat aan al die doomsdays preppers een ding ten grondslag ligt: een grote angst voor de dood.
Ze zijn continue met bezig met wat morgen zou kunnen gaan gebeuren i.p.v. 'nu' leven. Morgen is een illusie. Wat stelt het leven voor als je zo bang voor de dood bent?
quote:Op donderdag 29 november 2012 08:39 schreef SteveBudin het volgende:
Beetje jammer dat ze de belangrijkste les vergeten. Je moet nooit zeggen dat je een doomsday prepper bent. Nu is het gewoon een kwestie van de prepper spotten, hem afmaken zodra het misgaat en je hebt een kelder vol met gratis spul![]()
Door het blikvoer op te eten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef skymaster10 het volgende:
[..]
HOe ga jij een mega tsunami of aardbeving in je schuilkeldertje overleven dan?
wat je al je hele leven doet, fappenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Dan liever met z'n allen ten onder gaan dan in je eentje op een verwoeste en uitgestorven planeet moeten leven terwijl al je familie en vrienden dood zijn. Wat ga je doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |