zo een kernbom veegt alles zo'n beetje met de grond gelijk. Hoe is daaraan te ontsnappen? En dan heb je nog die straling die achterblijft. Kunnen ze net zo goed een dikke bunker ondergronds in elkaar prutsen en daar maar gaan wonen.... Krijg je dit soort taferelen:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:59 schreef r3gi3boy het volgende:
Tel daar de factor 'kernbom' bij op (Iran heeft naar verwachting binnen een jaar de mogelijkheden) en je hebt het scenario waar de mensen in deze serie voor vrezen.
Dat doen ze dus ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zo een kernbom veegt alles zo'n beetje met de grond gelijk. Hoe is daaraan te ontsnappen? En dan heb je nog die straling die achterblijft. Kunnen ze net zo goed een dikke bunker ondergronds in elkaar prutsen en daar maar gaan wonen.... Krijg je dit soort taferelen:
[ afbeelding ]
Ik heb net een beetje die serie zitten kijken, het zijn wel allemaal stoere boys die aan alles dachten... zelfs toiletpapier voor een aantal maanden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:09 schreef Crocodi1e het volgende:
Niet een dikke vette armory in je kelder hebben volgepropt met wapens, munitie en pantsers
Blijkbaar niet. Ze preppen alleen voor hetgene waar ze zelf bang voor zijn. Als er ook maar een klein dingetje anders gaat, kunnen ze niks meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:12 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik heb net een beetje die serie zitten kijken, het zijn wel allemaal stoere boys die aan alles dachten... zelfs toiletpapier voor een aantal maanden.
Ik vraag me alleen af of al hun survivaltechnieken nog zullen werken als er toevallig een komeet inslaat en hun vrouw acht maanden zwanger is.
Als je vrouw overlijdt tijdens de bevalling, dan zoek je natuurlijk jezelf een nieuwe vrouw. Maar die mag dan niet radioactief besmet zijn, anders krijg je misvormde kindertjes.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:15 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ze preppen alleen voor hetgene waar ze zelf bang voor zijn. Als er ook maar een klein dingetje anders gaat, kunnen ze niks meer
uhm..... jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:21 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Als je vrouw overlijdt tijdens de bevalling, dan zoek je natuurlijk jezelf een nieuwe vrouw. Maar die mag dan niet radioactief besmet zijn, anders krijg je misvormde kindertjes.
De conclusie is dus dat deze doomsday preppers één ding verkeerd doen: ze weten niet van elkaar waar ze precies zitten, en daardoor kunnen ze onderling geen gezonde vrouwen uitruilen.
Tja het ging toch om survival.quote:
Je hebt al twee vrouwen zwanger gemaakt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:28 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik heb net voor de komende 2 jaar luiers gekocht in de aanbieding, * NiGeLaToR is ook een prepper!!
Van eentje wist ik het in ieder geval en is het resultaat net gearriveerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:35 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Je hebt al twee vrouwen zwanger gemaakt?
Gaan we nu serieus een topic openen over al hun programma'squote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef skymaster10 het volgende:
Serieuswat een debielen komen langs in dit progamma zeg. Net ook weer een gast die 30.000 euro aan survivalspullen heeft opgemaakt zodat hij kan overleven als er een EMP in Amerika komt. Of een vrouw die al haar hele leven traint zodat ze kan overleven als de olie opraakt.
Wat een figuren, ik vind het jammer dat dit op National geographic uitgezonden wordt.
Klacht: De gekken in doomsday preppers
Het idee is goed, alleen als het echt mis gaat geldt het recht van de sterkste.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef Geelman het volgende:
En maar lachen ts, straks huil je als de vette jaren voorbij zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |