Wáren mooie zender wellicht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef skymaster10 het volgende:
[..]
Nat geo en discovery zijn mooie zenders hoor
Je hebt met andere woorden een gezonde dosis marihuana ingeslagen om doomsday te overleven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef Rawberry het volgende:
Ik zal één van de weinigen zijn die deze "rapture" zal overleven. Schuilkelders en andere zooi zijn futiliteiten die niet opgewassen zullen zijn tegen hetgeen wat komen zal. Dit zal van een heel andere orde zijn. Met name een immateriële overlapping van het materiële, waarin slechts enkele bewusten deze toestand zonder gek te worden zullen overleven.
Wat een belachelijke doomsday-documentaire is dat nu weer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Een wereld zonder olie wordt toch wel dikke shitzooi, kun je maar beter voorbereid zijn
fixed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef skymaster10 het volgende:
[..]
Nat geo en discovery zijn waren vroeger mooie zenders hoor
had ie goed voor elkaar ja... in z'n eentje op z'n boot tussen de varkens, de nijlpaarden en de stinkdieren ;-)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, Mozes noemden ze ook gek toen hij aan het bootje begon te bouwen maar toen de wereld onderliep lachte hij het laatst.
Noah, niet Mozes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, Mozes noemden ze ook gek toen hij aan het bootje begon te bouwen maar toen de wereld onderliep lachte hij het laatst.
Ja nou, ik zat even verkeerd inderdaad. Maar ik probeerde met dat voorbeeldje een beetje te zeggen - ondanks dat ik die Prepper gekte ook overdreven vind, er gaat niets gebeuren vermoed ik, ja wellicht door massahysterie toch iets maar meer niet, denk destijds aan die millenium gekte - dat mocht het gebeuren hun eerst beschimpt werden maar als laatste hard lachen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:28 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Noah, niet Mozes.
En volgens christenen zou Noah met zijn boot dus gestrand zijn op de Ararat, een berg in de grensstreek tussen Turkije en Armenië van meer dan 5000 meter.
2,50 op de EMPquote:
Pff haha wat een debiel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:52 schreef jitzzzze het volgende:
Vond het wel vermakelijkTotdat er één of andere knakker was die zich aan het voorbereiden was op gemuteerde reuzeninsecten die wraak zouden gaan nemen op de mensheid
![]()
![]()
Onder aan de streep is een beetje voorbereiding op een noodsituatie natuurlijk nooit een slecht idee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef skymaster10 het volgende:
[..]
Pff haha wat een debiel.
En die wapens die ze ook allemaal hebben he!
Jij gelooft hier in?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef Apotheose het volgende:
het gaat dan ook niet om het eind der tijden, maar meer dat er een verwoestende aardbeving oid komt. Of de financiele crisis die extreem toeneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |