Dit zonder dit profiel kom je er niet en dan nog is de kans dat je het uiteindelijk wordt maar 0,01%quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:48 schreef MoneyTalks het volgende:
Natuur en Techniek profiel op VWO.
Ja dan moet je dus N&T kiezen vrind.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:51 schreef Barthoofd het volgende:
Sorry dat ik het vergat te melden, ik zit in de 3e van het gymnasium, en ik moet dus ook dit jaar mijn stroom gaan kiezen.
..En nog vliegtuigen heeft...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:53 schreef MoneyTalks het volgende:
Verder hoge cijfers halen, motivatie op orde hebben, en hopen dat de luchtmacht tegen die tijd nog mensen zoekt.
https://www.werkenbijdelu(...)s/cml_keuring_v2.pdfquote:
qft...quote:
Interessant. Kun je dat onderbouwen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef MaximumRush het volgende:
Reken er maar niet op dat het met goede cijfers ed. gaat lukken, dat is echt het minst belangrijke. Ik heb dezelfde traject doorlopen en helaas ergens halverwege afgekeurd, toen was ik al ongeveer de 5% die was overgebleven. Een vriend van mij is wel doorgegaan en uiteindelijk tijdens de opleiding gestopt. Laten we zeggen dat mocht je een van de gelukkigen zijn dat je alle keuringen haalt kom je uiteindelijk in een klas van zo'n 20 vliegers terecht. Waar uiteindelijk maar 2 vliegers voor de F16 gaan en 2 voor de Apache. Uiteindelijk waren de gene die daarvoor gekozen waren familieleden van hoge piefen bij de luchtmacht.
Veel vliegers hebben inderdaad al ervaring met vliegen voor aanvang selectie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:11 schreef n00b13 het volgende:
Misschien je vliegbrevet halen? Eerst voor zweeftuigen en als je ouder bent voor je PPL?
het is maar een idee.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:14 schreef Schild het volgende:
Kijk ook eens op dit forum;
http://www.airwork.nl/bulletinboard/
Is veel info te vinden over de keuring en voorbereidingen, en je kunt ook de serie 'TopGun Holland' kijken. Worden jongeren gevolgd die de keuring doen.
Gaat dat niet overal zo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Interessant. Kun je dat onderbouwen?
Niet dat ik weet. Vandaar mijn vraag aan MaximimRush.quote:
Aanvragen heb ik nog niet. Ik weet niet of dat al nut heeft? Informeren wel, maar vind de site niet erg informatief.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:11 schreef 314 het volgende:
heb je je al geïnformeerd via de Luchtmacht?
https://www.werkenbijdeluchtmacht.nl/vlieger/hoe-word-je-vlieger
en info aangevraagd?
Klinkt als een goed idee, maar voegt dit echt iets toe voor bij de keuring? Het is volgens mij namelijk best duur.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:11 schreef n00b13 het volgende:
Misschien je vliegbrevet halen? Eerst voor zweeftuigen en als je ouder bent voor je PPL?
het is maar een idee.
Vriend van mij sprak laatst z'n groep, de gene die uitgekozen waren daarvoor waren familieleden van andere gasten binnen het leger.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Interessant. Kun je dat onderbouwen?
Zweefvliegen is erg betaalbaar volgens mij. Als je dan verder wilt kun je altijd nog je PPL halen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:41 schreef Barthoofd het volgende:
[..]
Aanvragen heb ik nog niet. Ik weet niet of dat al nut heeft? Informeren wel, maar vind de site niet erg informatief.
[..]
Klinkt als een goed idee, maar voegt dit echt iets toe voor bij de keuring? Het is volgens mij namelijk best duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |