Wat is sissy-regen? Het ging hier behoorlijk hardquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:04 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn pak is trouwens wel bijna droog, die kan gewoon weer aan, kan ik meteen mijn regenoverall eens testen, want ik was lekker doorgeregend gistermiddag![]()
Het is maar sissy-regen hier, maar je wordt er wel goed nat van
Drek zit eraan als je door de modder baggertquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga voorlopig maar niet op de motor naar het werk. Ik kan het niet aanzien dat ie de hele tijd onder de drek zit. Ik ga wel rijden als er een mooie dag tussen zit.
Dan had jij geen sissy-regenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is sissy-regen? Het ging hier behoorlijk hard
Toen ik hoorde dat het vanmiddag weer droog zou worden was ik nog serieus van plan om om te keren en de motor te halenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook veel langer onderweg dan, file en zo.
Maar wel lekker warm en droog enzo
..
..
..
Verman je en ga gewoon rijden, pussy
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat het vanmiddag weer droog zou worden was ik nog serieus van plan om om te keren en de motor te halen
Volgens mij was ik dan zelfs nog sneller op kantoor geweest
Nou ja. Bij ons ligt de straat eruit (nieuwe bestrating). Vervolgens kan ik via een sluiproute over allemaal landweggetjes (= veel modder) of over de provinciale weg. Maar daar zijn ze ook een paar maanden bezig aan het asfalt...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drek zit eraan als je door de modder baggert
Ja was echt niet normaal man, 2 minuten onderweg en stond bij ons in het dorp al vastquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat het hier vandaag droogt wordt. Als het vannacht heeft geregend toen ik sliep, dan regent het nu al zo'n 12 uur
Oh, dan geef ik je gelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nou ja. Bij ons ligt de straat eruit (nieuwe bestrating). Vervolgens kan ik via een sluiproute over allemaal landweggetjes (= veel modder) of over de provinciale weg. Maar daar zijn ze ook een paar maanden bezig aan het asfalt...
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja was echt niet normaal man, 2 minuten onderweg en stond bij ons in het dorp al vasteer ik daaruit was was ik 10-15 minuten verder
Kan nogal goed met de auto he.quote:
Oja je was met de autoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kan nogal goed met de auto he.
Hoewel ik serieus ermee in mijn kop zat om met de auto tussen de auto's door te gaan.
Filerijden zit iets te goed in mijn systeem
Er stond zo'n debiel echt dwars over de linker en middelste baan toenstraksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geeft ook wel leuke situaties als je daarmee tussen de file door wilt
eergisteren waren ze ook lekker aan het dansen bij mij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er stond zo'n debiel echt dwars over de linker en middelste baan toenstraks![]()
Dat doe ik ook regelmatig. Alleen dan wel met knippers en zonder filequote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
eergisteren waren ze ook lekker aan het dansen bij mij.
Zonder richting aangeven 2 banen opschuiven terwijl op alle 3 de banen file stond.
Mafketels
Schiet echt niet op.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig. Alleen dan wel met knippers en zonder file
Of van helemaal links naar helemaal rechts, omdat ze op de linker en middelste baan 98,5 km/h rijden
In de file niet neequote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Schiet echt niet op.
Of je nou links of rechts rijd, je schiet er geen ruk mee op
Huh? Ze had laatst toch al d'r AVB-examen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt
Vriendin begint nu aan motortheorie.
Hier hebben ze laatst zo'n 3 km van de snelweg gedaan in 1 nacht.. En de andere kant in 1 middag. Vage shit..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan geef ik je gelijk
Wel apart, hier hebben ze in 2 weken de weg gefreesd en opnieuw geasfalteerd. En dat is een weg van een km of 8.
Heel apart jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier hebben ze laatst zo'n 3 km van de snelweg gedaan in 1 nacht.. En de andere kant in 1 middag. Vage shit..
Niet leuk om op te rijden trouwens, zeker niet achter vrachtwagens; ligt nog allemaal los spul op. Niet veel, maar wel van die nare kleine kutsteentjes/grind/achtig iets. Daar moet je niet met vizier open rijden.
Ja, en nu dr theorie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Huh? Ze had laatst toch al d'r AVB-examen?
Ligt eraanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, en nu dr theorie.
Je hoeft niet je theorie te hebben voor je AVB he.
Koekblik heeft ze al, rijbewjis danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan
Als je koekblikrijbewijs hebt niet, anders wel
I know. Ik vind het altijd een beetje een onlogische volgorde, hehe. Volgens mij heb ik altijd mijn theorie gehaald voordat ik überhaupt met lessen begon. Auto en brommert.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, en nu dr theorie.
Je hoeft niet je theorie te hebben voor je AVB he.
Mwa, ik ben ook eerst aan het lessen geweest, toen ooit eens mijn theorie gehaald, examens erachteraan geknald en nu knal ik zelfquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:31 schreef Anne het volgende:
[..]
I know. Ik vind het altijd een beetje een onlogische volgorde, hehe. Volgens mij heb ik altijd mijn theorie gehaald voordat ik überhaupt met lessen begon. Auto en brommert.
hoe rijdt zo'n xtz nou eigenlijk op lange stukke snelweg?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:30 schreef Dekatria het volgende:
Wat een gezeur om een paar druppeltjes.
Sala heb een Yammie, ik niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoe rijdt zo'n xtz nou eigenlijk op lange stukke snelweg?
Het is de file die het 'm doet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:30 schreef Dekatria het volgende:
Wat een gezeur om een paar druppeltjes.
quote:Ik dacht ik ga even kijken op de site van de Bijenkorf maar laat maar zitten, een enorme wachtrij om de site op te komen gekkenhuis!
Aantal wachtenden voor u:79039
Het zit je echt dwars hè?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:15 schreef Yreal het volgende:
kwam deze foto tegen op facebook. V-strom 1000
[ afbeelding ]
Beter goed gejat zullen we maar zeggen
Eensch!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is de file die het 'm doet.
Over file gesproken, vriendin van mij stond pas echt in de file op de digitale snelweg:
[..]
doldwaze dagenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Why the fuck is het zo druk op die bijenkorf site dan?
Dat dus inderdaad. Ben wel blij dat ik er niet eens aan gedacht had. Ze hebben er toch geen motorhandschoenen die wat warmer zijn dan die ik nu hebquote:
Nouja, omdat je er eergisteren ook al over begon..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, nee, maar kwam hem toevallig tegen op fb![]()
10 jaar ontwikkelen en dan hiermee komen
ja maar dat was een of andere impressie tekening dacht ik. Niet wetende dat ze hem al gebouwd haddenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, omdat je er eergisteren ook al over begon..
Ja man, ik wil die hometrainer bestellen, fuck..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Why the fuck is het zo druk op die bijenkorf site dan?
ik zit nog in mijn pyama met de gordijnen dichtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De wat
Oh lipjes, de zon schijnt
Nicequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
nudaiets 650
met de mogelijkheid tot
[ afbeelding ]
Doe mij er maar 1![]()
![]()
beetje sm-t idee, maar dan lichter en meer sm dan t![]()
Op je zolderkamer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zit nog in mijn pyama met de gordijnen dicht
nouwja, de motor komt uit de g650gs. Er is daarnaast een hoop onnodig spul af...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceIs wel iets voor mij, maar de prijs is om te huilen denk ik
![]()
Ohquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee ik heb een kamer op de 1ste etagemijn ouders hebben de zolder
Nog steeds duur, maar beter bereikbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
nouwja, de motor komt uit de g650gs. Er is daarnaast een hoop onnodig spul af...
de g650gs was iets van 7800 nieuw, en husqvarna's zijn goedkoper dan bmw's...
Wie weet
Studentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhAnders had ik je FOK! autist genoemd
[..]
Nog steeds duur, maar beter bereikbaar
Ja heb er echt spijt van dat ik niet gewoon met de motor ben gegaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De wat
Oh lipjes, de zon schijnt
Net afgestudeerde werkende studentquote:
Ik zie en blauwe luchtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja heb er echt spijt van dat ik niet gewoon met de motor ben gegaan.
En hier regent het trouwens....
Morgen ga ik gewoon weer op de soes weg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net afgestudeerde werkende student
[..]
Ik zie en blauwe lucht
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Morgen ga ik gewoon weer op de soes weg.
Mensen die zeuren over regen in filesquote:
Beetje jammer dat het dan weer een BMW is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
nudaiets 650
met de mogelijkheid tot
[ afbeelding ]
Doe mij er maar 1![]()
![]()
beetje sm-t idee, maar dan lichter en meer sm dan t![]()
Het betere werkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over regen in files
Vanmorgen
[ afbeelding ]
[..]
Beetje jammer dat het dan weer een BMW is.
Nice pic ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Filesurfen jwz
Vanmorgen was het wel echt óveral prijs
doorgetrokken streep jonguhquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vanmorgen
[ afbeelding ]
Netjes hoor. Kost dat nou per uur?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef peterzx9r het volgende:
zo eerste ses zit er op reseltaat na 6,5 uur
[ afbeelding ]
daar heb ik gewoon ff op zitten wachten daar hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je Yammie al terug van z'n 1k beurt?
Stond die Busa er nog?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar heb ik gewoon ff op zitten wachten daar hoor
Mikey voor jouquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of negert er was
Husqvarnaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vanmorgen
[ afbeelding ]
[..]
Beetje jammer dat het dan weer een BMW is.
Zeker, zeker ! Maar goed, Ducati is ook van Audi enzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je weet dat Husqvarna van BMW is heik vind dat hoekige eraan wel strak.
kunststof frame denk ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef Dekatria het volgende:
Die Terra is overigens wel godsgruwelijk licht voor een 650. 167 Kilo droog
Ja, daar heb ik dus ook zin in.quote:
Wat voor moto=quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus ook zin in.
Zit alleen nog te twijfelen of ik de motor nog op ga halen van het transferium. Ergens geen zin in (want kwartier in de bus en zin in bier) maar ik slaap toch wel een heel stuk prettiger als hij gewoon vlakbij is en ik alleen even het gordijn open hoef te schuiven om te kijken als ik me zorgen maak om mijn motortje
Mijn eigen motor die ik eergisteren heb geevacueerd uit mijn straat vanwege Project X Leids Ontzet waarbij hier de (trap)fietsen door de straat en in de gracht vlogen.quote:
Ja maar wat had jij ook al weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn eigen motor die ik eergisteren heb geevacueerd uit mijn straat vanwege Project X Leids Ontzet waarbij hier de (trap)fietsen door de straat en in de gracht vlogen.
Een Bandit 600 '95quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar wat had jij ook al weer
Ik stond gisteren na college inderdaad op leiden cs even te kijken naar de bizare mensenmassa... Gelukkig stond mijn motor in het lumc
Die van mij is maar 2 kg zwaarder, droog, en ook een 650quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef Dekatria het volgende:
Die Terra is overigens wel godsgruwelijk licht voor een 650. 167 Kilo droog
Zou ik hem lekker in het lumc stallen in zulke gevallenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een Bandit 600 '95
En ik woon dus een krappe 200 meter van dat station af richting binnenstad. De motor dus maar even op het transferium bij de A44 gezetDie chaos moet ik er niet omheen hebben.
Het feestje was wel leuk trouwens hoor, maar niet rondom mijn motor
Ook een goed idee ja. Op dat transferium hangt ook net iets te veel tuig rond naar mijn zin.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zou ik hem lekker in het lumc stallen in zulke gevallen
Lumc is bewaaktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook een goed idee ja. Op dat transferium hangt ook net iets te veel tuig rond naar mijn zin.Daarom ga ik hem zo toch maar ophalen.
Zelfde hierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:29 schreef stinkie het volgende:
Zo morgen even ritje Duitsland
Met de auto
Ik had een 650cc van 148kg droog.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die van mij is maar 2 kg zwaarder, droog, en ook een 650
Ghihi, vergeet niet dat ik net uit de tropen kom; hier in NL hebben we sissy regen, believe mequote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is sissy-regen? Het ging hier behoorlijk hard
Ja ik bedacht het me iets laatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghihi, vergeet niet dat ik net uit de tropen kom; hier in NL hebben we sissy regen, believe me![]()
Ik heb wel wat filmpjes, maar die moet ik nog uppen
Ik snap er niks van inderdaad. Zulk hondenweer er er stond helemaal geen file richting Amsterdam, kon zo doorrijden. Ok, het is dan wel vrijdag, maar toch..quote:
Heel even een momentje dat we 60 reden op de snelweg, maar verder. Echt belachelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van inderdaad. Zulk hondenweer er er stond helemaal geen file richting Amsterdam, kon zo doorrijden. Ok, het is dan wel vrijdag, maar toch..
Je wilt niet weten hoe waar dat isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:46 schreef Dekatria het volgende:
Er was in elk geval stromend water beschikbaar overal
Jeh, ik denk het wel, al is dat een beetje meer een landklimaat, maar ik denk dat het er ongeveer wel hetzelfde uitzietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:37 schreef Tankiej het volgende:
@SD: ben benieuwd of het in Panama ook zo tekeer gaat. Zie dat er de komende dagen wel veel onweersbuien zijn, bij een temperatuur van 32 graden
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik keek naar buiten vanochtend en het leek wel een wasstraat
Geen regen gehadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik keek naar buiten vanochtend en het leek wel een wasstraat
misschien was mijn geodriekhoek niet goed afgesteldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:02 schreef Dekatria het volgende:
Hier regende het onder een hoek van 44°.
Wel om de 50 regenbuien uit laten lijnen he, dat dingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien was mijn geodriekhoek niet goed afgesteld
Power to ze peoplequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:18 schreef lipjes het volgende:
En dat is 3
French Senate shoots down EU mandatory inspections
Eerst Nederland, daarna Zweden en nu Frankrijk.
Ga zo door
Hm, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe waar dat isHet hele eiland draait op regenwater, lees: dat komt er dus uit de kraan overal. Dus ja, in dit seizoen hebben ze geen gebrek aan stromend water
[..]
Jeh, ik denk het wel, al is dat een beetje meer een landklimaat, maar ik denk dat het er ongeveer wel hetzelfde uitzietLekker hoor, zo'n warme douche, alleen komt het vaak nét niet gelegen
Die bij Stop Politie toch? Geniaal.. op zo'n oude naked even Oom Agent eruitjakkeren over een rotondequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 'ik ben vies' autoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:40 schreef Geerd het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/8df6a40f-d2c2-3ce7-9a54-b99da0eebfa9/
Hier ook nog een paar motors ook nog niet gezien bij blik op de weg/wegmis.
Vooral die 2 laatste,
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef Dekatria het volgende:
Altijd leuk, oude fil (1997):
[ afbeelding ]
Mijn beste poging isDit is er een in mijn straatje, ik moest direct aan een Cagiva Canyon denken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja hoor, zie hier de bevestiging..![]()
nee een dikkerdje op een cbr-f op de a15 bij hoogvlietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die bij Stop Politie toch? Geniaal.. op zo'n oude naked even Oom Agent eruitjakkeren over een rotonde
Ah, goeie vondstquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dit is er een in mijn straatje, ik moest direct aan een Cagiva Canyon denken:
[ afbeelding ]
En ja hoor, zie hier de bevestiging..
Die laatste, 160 rijden in een trainingspakquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:40 schreef Geerd het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/8df6a40f-d2c2-3ce7-9a54-b99da0eebfa9/
Hier ook nog een paar motors ook nog niet gezien bij blik op de weg/wegmis.
Vooral die 2 laatste,
Ik vind die 2e foto niet zo heel duidelijk op de telefoon, dus dat had ik er niet uit gehaald. Maar nu je het zegt heeft hij er inderdaad wel wat van weg..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ah, goeie vondst
Ik vond het zelf bizar dat de fiets waar Topper Harley of rondboekt in Hot Shots dus een Alp blijkt te zijn... weliswaar met choppergeluid, maar dat mag de pret niet drukken
Vanaf 08:05 en verder
http://www.imcdb.org/vehi(...)+600+V+Transalp.htmlquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind die 2e foto niet zo heel duidelijk op de telefoon, dus dat had ik er niet uit gehaald. Maar nu je het zegt heeft hij er inderdaad wel wat van weg..
Waarschijnlijk hebben die mensen dat ook weer gekregenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:19 schreef Salatrel het volgende:
Ik zou eerder klagen ver mensen die nog steeds vvv bonnen cadeau doen
Bedankt voor de tip, schijt bonnen heb je toch niks aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:17 schreef lipjes het volgende:
waarom is er nou geen enkele motorwinkel afgezien van motoport assen die VVV bonnen accepteert
Rijd je altijd zo op de max. dan? Ik kan met regen zo goed als hetzelfde rijden als met droog weer, en ik rijd niet overdreven kinderachtig volgens mij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:31 schreef weerstandje het volgende:
Toch best wel goed weer vandaag, morgen word nog mooier![]()
Ik blijf rijden op een natte weg kut vinden maar als je er eenmaal aan gewend bent valt het wel mee
Gewoon eerder beginnen met remmen en wat rustiger door de bocht![]()
Nu inderdaad een biertje en wat eten
Gewoon voor gaan rijden de eerstvolgende 10 km met max - 10.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:13 schreef lipjes het volgende:
Kutwijf
Gaat ze zitten kleven terwijl mijn vriendin achterop zit.
Dus staat ze naast me voor het stoplicht. Gebaar dat ze haar raam naar beneden moet doen, doet zo nog ook.
Spreek haar aan met een kwade stem, gaat ze boos zitten kijken en doet halverwege mijn zin het raam weer omhoog alsof ik de boosdoener ben. En dat terwijl ze me op de afrit nog links en rechts probeerde in te halen.....
Vriendinlief zat achterop. Dan rijd ik niet zo suïcidaal :pquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon voor gaan rijden de eerstvolgende 10 km met max - 10.
Ja, want motorrijders zijn de plaag van de snelwegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:13 schreef lipjes het volgende:
Kutwijf
Dus staat ze naast me voor het stoplicht. Gebaar dat ze haar raam naar beneden moet doen, doet zo nog ook.
Spreek haar aan met een kwade stem, gaat ze boos zitten kijken en doet halverwege mijn zin het raam weer omhoog alsof ik de boosdoener ben. En dat terwijl ze me op de afrit nog links en rechts probeerde in te halen.....
Ja ik ben het vanaf nu zat en ga gewoon mijn bek opentrekken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, want motorrijders zijn de plaag van de snelweg
Hoe sommige weggebruikers zich opstellen soms...
Met dat soort volk kun je beter oppassen, dat ze dat al snapte is al best veel de volgende knalt de deur vol open lig je daar met je toekomstige ex onder de motorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:13 schreef lipjes het volgende:
Kutwijf
Goed bezig, en idd wat nog het meest helpt zelf nog meer afstand nemen tot je tegenligger.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:
Ik hou het dikwijls bij een hoop handgebaren... bij enige extra dingen geldt al snel right of weight denk ikgenoeg mongolen die daar niet voor terugdeinzen.
Als mensen bij mij het raampje naar benee moeten doen is het eerder zodat ik kan zeggen dat hun remlicht oid stuk is. Afgelopen week nog gedaan
Valt wel mee, ik rij gewoon op michelin pilotquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rijd je altijd zo op de max. dan? Ik kan met regen zo goed als hetzelfde rijden als met droog weer, en ik rijd niet overdreven kinderachtig volgens mij.
Of je rijdt op kutbanden, dat kan ook nog![]()
Voor glijden maakt het heul geen reet uit. Bij mij BT45'ers voel ik 'm wel eens wegglijden als ik heel abrupt op de motor rem (3 of 4 versnellingen terug), verder valt het wel meequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:39 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik rij gewoon op michelin pilot
Al een paar keer gehad dat het achterwiel ging glijden in de bocht
Mn gs heeft dan ook wel hele dunne bandjes
Ja het is niet heel erg ofzo, maar ik schrik er soms toch wel een beetje vanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor glijden maakt het heul geen reet uit. Bij mij BT45'ers voel ik 'm wel eens wegglijden als ik heel abrupt op de motor rem (3 of 4 versnellingen terug), verder valt het wel mee
En zijn AT heeft nog wel smallere banden denk ik.
Hmm apart. Na nog geen 5 minuten warm rijden knal ik toch best rap over de dijk bij mijn werk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:47 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ja het is niet heel erg ofzo, maar ik schrik er soms toch wel een beetje van
Soms ga ik gewoon te wild met koude banden
quote:Aprilia SXV550 SuperMoto => SXV650i-Ninja
voorzien van 650cc injectie ER-Ninja 2 cilinder motorblok, ( 80PK), highup oval uitlaat, K&N luchtfilters, nieuwe banden 120breed voorband / 195breed achterband, Vapor digital km teller, Aluminium Wieres gehard achtertandwiel, enz...
Met dit motorblok heb je geen problemen zoals met de originele sxv-apriliablokken, dit 650 injectieblok geniet de gewone onderhoudsintervallen zoals bij een moderne straat/toer motor, betaalbaar & zeer betrouwbaar. Power en het blijft heel.
Dit in combinatie met een super messcherp sturende motorfiets word dit een ware alleskiller. voorzien van DIkke upsd voorvork, excentrieke aluminium achterbrug, braking wave voorremschijf, beringen voorremklauw, rvs remleidingen, led knipperlichten en led achterlicht , enz enz
Een supersnelle SuperMoto waar ook probleemloos lange afstanden mee te rijden is!
Godverdommequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen foto's is dan weer een beetje jammer als je zo'n add schrijft![]()
![]()
Dit is zo slecht voor je rijbewijs
[ afbeelding ]
Daarom, het is veelal ikke ikke ikke op de weg. De rest moet maar veld ruimen want ja, zij rijden daar en hun zijn king/queen of de road. Eerder de nar als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ben het vanaf nu zat en ga gewoon mijn bek opentrekken.
Verkeersinzicht missen de meeste mensen helaas.
Meh dat nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje een stijfje. Ik vind dat zo'n geile fiets
Over het algemeen rijd ik vrij braaf, maar soms ook wel eens wat minder braafquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:07 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol ik moet eerlijk zeggen dat ik donderdag ook met die mentaliteit gereden heb. Al was dat met een kleine vrachtwagen van Iveco. Dat rijdt gewoon zo lomp dat je af en toe wat brutaal moet zijn...
edit: ik reed dus in de vrachtwagen + in België, die kunnen echt niet rijden. Schieten zo voor je langs alsof je met zo'n ding meteen stilstaat
Ik vind dat ook raar hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:16 schreef Mickeys het volgende:
dus een stijfje krijgen van een mooie (geile) fiets?
Ik zal mannen nooit begrijpen, rare graadmeter
Stickers zijn misschien wel nodig om de boel een klein beetje bij elkaar te houdenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef Dekatria het volgende:
Van zoveel stickers op een fiets krijg ik het niet warm hoor.
Het is dat ik al een vriendin heb, misschien denk ik er dan anders over.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:16 schreef Mickeys het volgende:
dus een stijfje krijgen van een mooie (geile) fiets?
Ik zal mannen nooit begrijpen, rare graadmeter
quote:
Deze manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:46 schreef Yreal het volgende:
En motoren kan je gewoon in de garage of zelfs buiten laten slapen onder een hoesje...
... als je dat bij een vrouw doet staat de politie meteen op de stoep
En dat is gelogenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:46 schreef Yreal het volgende:
En motoren kan je gewoon in de garage of zelfs buiten laten slapen onder een hoesje...
... als je dat bij een vrouw doet staat de politie meteen op de stoep
Je hoort ze niet nee, maja als jij niet doet wat hun willen sta je snel stilquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is dat ik al een vriendin heb, misschien denk ik er dan anders over.
Maar tenzij Doutze kroes of emma watson kies ik een F800GS over een vrouwMotoren zeiken minder
![]()
Als ik iets zeg dat mijn vriendin niet aanstaat staan we ook stilquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hoort ze niet nee, maja als jij niet doet wat hun willen sta je snel stil
Wat doet zei ook achter het stuur?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als ik iets zeg dat mijn vriendin niet aanstaat staan we ook stil
En zelf ben je natuurlijk de heilige zelfquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als ik iets zeg dat mijn vriendin niet aanstaat staan we ook stil
ik ben heel makkelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En zelf ben je natuurlijk de heilige zelf
Dus nog piepen ook. Ga dan een autorijbewijs halen zeikerdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik kan niet auto rijden en ze heeft een hekel om achterop te zitten op mijn motor
me hoela, ik laat mij rijdenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus nog piepen ook. Ga dan een autorijbewijs halen zeikerd
Jongen tochquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:44 schreef Yreal het volgende:
Maar tenzij Doutze kroes of emma watson kies ik een F800GS over een vrouwMotoren zeiken minder
![]()
F800GSquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jongen tochnoem dan op z'n minst geen BMW.
Triumph is altijd goed, wat een kracht in die blokken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
F800GS![]()
Triumph tiger, KTM Adventure of Yamaha tenere is ook goed
![]()
Enkele baan, of.. ? Klinkt namelijk alsof je inderdaad met een slakkegangetje in de weg reed..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:13 schreef lipjes het volgende:
Kutwijf
Ik betwijfel het volgens mij noemt zijn vriendin hem stijfje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:03 schreef Anne het volgende:
Verder wel alles goed tussen jou en je vriendin, Yreal?
Meestal is dat juist een goed teken. Je vriendin zou je maar "slappe" noemenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik betwijfel het volgens mij noemt zijn vriendin hem stijfje.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Meestal is dat juist een goed teken. Je vriendin zou je maar "slappe" noemen, dan zou ik me zorgen maken.
Tuurlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:03 schreef Anne het volgende:
Verder wel alles goed tussen jou en je vriendin, Yreal?
Dus je vriendin lijkt op Doutze of Emma? Pics?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijkwaarom zou ik anders een vrouw kiezen over een motor
Als je het verschil niet weet tussen een slappe en een stijve heb ik medelijden met je partner.quote:
We hadden het over een stijfje..quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je het verschil niet weet tussen een slappe en een stijve heb ik medelijden met je partner.
Wacht, ik bedoel dus,quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus je vriendin lijkt op Doutze of Emma? Pics?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je het verschil niet weet tussen een slappe en een stijve heb ik medelijden met je partner.
knap koud nuquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Hulde voor deze dame
Vandaag was trouwens nog een prima temperatuurtje om in leer rond te cruisen
Ook nog niet verder gekomen dan een stijfje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Hulde voor deze dame
Prima temperatuurtje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Hulde voor deze dame
Lol, maar proost !! Wil niet weten wat je allemaal aantrekt als het echt koud wordquote:Op zondag 7 oktober 2012 04:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Prima temperatuurtje?ik moest van Leiden naar mijn ouders bij Tilburg vandaag, in plaats van de kleren die ik mee moest nemen in mijn tas te doen heb ik alles aangetrokken onder het pak. Dus twee shirts, een trui, twee spijkerbroeken en twee paar sokken. En daar overheen nog het pak. En nog was het koud. Daarna nog op de trapfiets bij wat vrienden bier
gaan srinken, daarbij ook maar gewoon het motorpak aangehouden. Lekker warm en als ik van de trapfiets donder omdat ik zat ben doet het minder pijn
Wat betreft het wrak van Yreal, voordeel aan een motor is dat die nooit zal zeuren als je erop rijdt. Overeenkomst is dan weer dat beide regelmatig gesmeerd moeten worden. Alleen wanneer de kappen van een motor bekrast of gedeukt zijn kun je ze vervangen of overspuiten. Een vrouw zal dat niet zo op prijs stellen..
Keuzes, keuzes...
Daarom !quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Prima temperatuurtje?ik moest van Leiden naar mijn ouders bij Tilburg vandaag, in plaats van de kleren die ik mee moest nemen in mijn tas te doen heb ik alles aangetrokken onder het pak. Dus twee shirts, een trui, twee spijkerbroeken en twee paar sokken. En daar overheen nog het pak. En nog was het koud. Daarna nog op de trapfiets bij wat vrienden bier
gaan srinken, daarbij ook maar gewoon het motorpak aangehouden. Lekker warm en als ik van de trapfiets donder omdat ik zat ben doet het minder pijn
Wat betreft het wrak van Yreal, voordeel aan een motor is dat die nooit zal zeuren als je erop rijdt. Overeenkomst is dan weer dat beide regelmatig gesmeerd moeten worden. Alleen wanneer de kappen van een motor bekrast of gedeukt zijn kun je ze vervangen of overspuiten. Een vrouw zal dat niet zo op prijs stellen..
Keuzes, keuzes...
ik moest even mijn warme bedje uit om in mijn onderbroek naar de schuur te lopen om meer pils te halenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
boks! ik zat ook om 02:00 op de brommer
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik moest even mijn warme bedje uit om in mijn onderbroek naar de schuur te lopen om meer pils te halen
Nou, normaal niet zo veelquote:Op zondag 7 oktober 2012 04:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol, maar proost !! Wil niet weten wat je allemaal aantrekt als het echt koud word
Hmm geen ideequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, normaal niet zo veelDoorgaans loop ik de hele winter in een zomerjas rond, maar gisteren was,het wel ineens erg koud.
En Vinniiee, ik zat van 20.00 tot 22.00 op de brommer, toen was het dus wél aardig frisEn ik vind het nu irritant dat ik mijn winterhandschoenen kwijt ben.
Gisteren wel nog vrienden gemaakt met een hoop kiddo's in een bus op de snelwegLeuk, die blije gezicgten als je dan even zwaait.
Goed weer inderdaad. Dadelijk eerst eens tanken en wat boodschappen doen, dan een stukje toeren misschien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm geen ideeGistermiddag was het wel lekker, net als nu
Dat heb ik ook hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef Mickeys het volgende:
Inmiddels flink verkleumd. Heuvelrug route is geweldig om te doen, maar 80% van de rit rij je door het bos. Steenkoud dus. Probeer al een uurtje of zo, op te warmen maar lukt niet echt. Misschien zo maar in bad dompelen.
Wel gaat het (korte) bochten werk al beter. Nog wel onzeker als je op zo'n boerenlandweg rijd en dan een haakse bocht moet maken en je ziet dat er modder en grind op de weg ligt, voelt niet lekker voordat je ook maar uberhaupt de bocht wil inzetten.
Dat zal wel Utrecht zijn. Je hebt ook nog de Sallandse Heuvelrug, maar dat is wat verder wegquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef Mickeys het volgende:
Volgens mij is er maar 1 heuvelrug. Ben begonnen in Hilversum. Ergens bij Baarn ben ik de bordjes kwijt geraakt
De Utrechtse inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal wel Utrecht zijn. Je hebt ook nog de Sallandse Heuvelrug, maar dat is wat verder weg
Zandweg? Heb deze route nu 2 keer gedaan, over geen enkele zandweg gekomenquote:
Nee toer routes, je hebt er wel meer slingeland route dr picart route etc.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:13 schreef BlackLining het volgende:
Dat is toch hoofdzakelijk zandweg?![]()
Dat ik ga ik dus nooit meer doen met mijn motorSowieso wil ik er andere banden onder. Altijd al een onverklaarbare afkeer gehad van Bridgestone, toch een BT023 voorband er onder en nu alweer spijt van. Bij het minste of geringste druppeltje vliegt het voorwiel alle kanten op en hard remmen is gegarandeerd slippen. De oude Pirelli die eronder lag was (zoals het hoort bij dat merk) onderhand op slick niveau, en zelfs die had meer grip op natte wegen
Over 5000 km is de achterband op, dan gaan zowel voor (2k oud, de lijnen zijn hier en daar zelfs nog zichtbaar) als achter eraf en komt voor beide Michelin PR3. Achter heb ik al PR2 en dat bevalt prima
Stichtse rotonde is leukquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef Mickeys het volgende:
Volgens mij is er maar 1 heuvelrug. Ben begonnen in Hilversum. Ergens bij Baarn ben ik de bordjes kwijt geraakt
Euwh, ik dacht dat het een verknipte fietsroute wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zandweg? Heb deze route nu 2 keer gedaan, over geen enkele zandweg gekomen
Ehm.... waar is die?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Stichtse rotonde is leuk
Tof dat je met minder perfect weer toch gaat rijden trouwens
Bij amersfoort, maar ik zie dat er meerdere heuvelrug ritten zijn, dus je bent er niet geweest denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm.... waar is die?
En tnx. Ben verkleumd thuis gekomen en na een heet bad schiet de kramp nog steeds in mijn bovenbeenMaar ik vond het wel erg leuk om de route te doen
Ben er mogelijk wel bij in de "buurt" geweest. Had de route even opgezocht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Bij amersfoort, maar ik zie dat er meerdere heuvelrug ritten zijn, dus je bent er niet geweest denk ik
Als jij midden in de nacht motor gaat rijden is het wel erg koud inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:47 schreef BlackLining het volgende:
Ah, het carb icing feest is weer begonnen
3 graden en mist. Bingo! Vroem vroem vrruupphfpplflfllff knal knal bwueghhh....
Bij mij was het ook raak vanmorgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:47 schreef BlackLining het volgende:
Ah, het carb icing feest is weer begonnen
3 graden en mist. Bingo! Vroem vroem vrruupphfpplflfllff knal knal bwueghhh....
Verwarmde handschoenenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had mijn (brakke) winterhandschoenen aan, fucking koude vingertoppen
Was blij dat er file was, mooi even opwarmen
Maar even op zoek naar verwarmde handschoenen
Beter nu al verwarmde handschoenen dan niet kunnen remmen vanwege verkrampte handenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Verwarmde handschoenen
Ik heb nu pas winterhandschoenen, daarvoor deed ik alles met zomerhandschoenen.
Ook mijn rijexamen met 0 graden
Wat ik niet begrijp, je zit hier regelmatig als een wijf te klagen en te miepen en dan ga jij een ander uitlachen omdat hij verwarmde handschoenen wil hebben? Jij bent echt de meeste tijd niet te volgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Verwarmde handschoenen
Ik heb nu pas winterhandschoenen, daarvoor deed ik alles met zomerhandschoenen.
Ook mijn rijexamen met 0 graden
Heb ze van het weekend even aangehad bij motoport, maar ik vond ze nou niet bepaald prettigquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter nu al verwarmde handschoenen dan niet kunnen remmen vanwege verkrampte handen
Lach hem niet uit hoor, maar vind het wel grappigquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, je zit hier regelmatig als een wijf te klagen en te miepen en dan ga jij een ander uitlachen omdat hij verwarmde handschoenen wil hebben? Jij bent echt de meeste tijd niet te volgen.
@Vinniiee Ik geef je gelijk hoor, ik zou ze ook wel willen (maar ja, ik ben wel vrouw natuurlijk)
Deze damequote:Op maandag 8 oktober 2012 09:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, je zit hier regelmatig als een wijf te klagen en te miepen en dan ga jij een ander uitlachen omdat hij verwarmde handschoenen wil hebben? Jij bent echt de meeste tijd niet te volgen.
@Vinniiee Ik geef je gelijk hoor, ik zou ze ook wel willen (maar ja, ik ben wel vrouw natuurlijk)
In de winkel is het dan ook like 20 graden. Daarnaast was het dan geen goeie want je moet ze kunnen instellen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb ze van het weekend even aangehad bij motoport, maar ik vond ze nou niet bepaald prettig
Maar ze waren dan ook loeiheet
[..]
Lach hem niet uit hoor, maar vind het wel grappig
Misschien dan eens leren waar sommige smilies voor staanquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Lach hem niet uit hoor, maar vind het wel grappig
Een warmbloedige vriendin zoeken dan maar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze dame
Ik ben net een vrouw qua warmte hoorAltijd koude voeten en heel vaak ook handen
.
[..]
In de winkel is het dan ook like 20 graden. Daarnaast was het dan geen goeie want je moet ze kunnen instellen.
Ik vind het minder grappig als ik op een file inrijd omdat ik niet kan remmen
Ja maar daar heb ik op de motor nog niks aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Een warmbloedige vriendin zoeken dan maar.
Mijn vriendin had het zaterdag achterop de motor ook kei koud, maar dat kan ook deels komen door winterhandschoenen van +/- 10 jaar oud
Maar deze kon je inderdaad niet instellen, teminnste, voor zover ik zag niet.
Maar de prijs was er voor mij ook niet naar, 150-200 euro.
Mijn nieuwe setje kostte 60 euro, korting bij motoport
Tnxquote:
Dat had ik ook ooit een keer met passen van handschoenen. Heb daarnaast ook nog kleine handjes dus dan is het al snel te dik. Vandaar eigenlijk ook de zomerhandschoentjes maar die waren gisteren echt te koudquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:27 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga vandeweek even langs Motoport Goes. Even naar het speelgoed kijken daar, maar ook naar wat warmere handschoenen. Heb nu alleen ouwe zomerhandschoenen.
Ik had hele mooie Rev'it handschoenen, maar die vond ik bij nader inzien toch iets te dik, waardoor ik weinig gevoel meer had in het stuur. Dus dat vind ik ook niet echt verantwoord, en ik heb ze weer weg gedaan
Als ze dicht tegen je aankruipt misschien welquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik op de motor nog niks aan
Pff, dan weet ik niet wat voor prutsdingen dat waren, maar die van Gerbing oid kun je gewoon instellen en die zijn ook die prijsklasse (150-200 euro).
Je hebt ook verwarmde leren (race) handschoenen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:27 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga vandeweek even langs Motoport Goes. Even naar het speelgoed kijken daar, maar ook naar wat warmere handschoenen. Heb nu alleen ouwe zomerhandschoenen.
Ik had hele mooie Rev'it handschoenen, maar die vond ik bij nader inzien toch iets te dik, waardoor ik weinig gevoel meer had in het stuur. Dus dat vind ik ook niet echt verantwoord, en ik heb ze weer weg gedaan
Prima, maar hebt u geen witte?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt ook verwarmde leren (race) handschoenen.
[ afbeelding ]
http://www.tenkateshop.com/handschoen-klan-racing-196-5545
Ja duh... nu ik "officieel" ben gebombardeerd tot Mini-Stig, moet ik natuurlijk wel in mijn rol blijvenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan rol je er maar even mee door de sneeuw
Nee geen idee
Ik weet nog wel een andere manier, maar dat is lichtelijk ranzigquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh... nu ik "officieel" ben gebombardeerd tot Mini-Stig, moet ik natuurlijk wel in mijn rol blijven
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een andere manier, maar dat is lichtelijk ranzig
Prijs valt mee voor verwarmd en leer. Alleen verwarmd hoeft van mij nou ook weer niet, ik rij niet de hele winter door.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt ook verwarmde leren (race) handschoenen.
[ afbeelding ]
http://www.tenkateshop.com/handschoen-klan-racing-196-5545
Ik ga voor kwaliteit (because I'm worth it), geen half gebakken (nood) oplossingenquote:
Met de hartelijke groeten van de Fok! MCquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een andere manier, maar dat is lichtelijk ranzig
Ik heb half lederen gore-tex handschoenen van Held geloof ik, die waren 90 euro.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Prijs valt mee voor verwarmd en leer. Alleen verwarmd hoeft van mij nou ook weer niet, ik rij niet de hele winter door.
Ik wil puur voor het comfort nieuwe handschoenen. Heb ook wel met ca. 5 graden met die zomerhandschoenen gezeten, alleen dat is gewoon niet comfortabel.
Denk dat ik gewoon naar iets van gore-tex moet ofzo. Niet te dik, maar wel goed. Zal helaas wel weer prijzig zijn.
Die Rev'its waren in de aanbieding van ¤90,- voor ¤ 60,-. Dat vond ik duur zat eerlijk gezegd..
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met de hartelijke groeten van de Fok! MC
Ik heb nu aerotex.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Prijs valt mee voor verwarmd en leer. Alleen verwarmd hoeft van mij nou ook weer niet, ik rij niet de hele winter door.
Ik wil puur voor het comfort nieuwe handschoenen. Heb ook wel met ca. 5 graden met die zomerhandschoenen gezeten, alleen dat is gewoon niet comfortabel.
Denk dat ik gewoon naar iets van gore-tex moet ofzo. Niet te dik, maar wel goed. Zal helaas wel weer prijzig zijn.
Die Rev'its waren in de aanbieding van ¤90,- voor ¤ 60,-. Dat vond ik duur zat eerlijk gezegd..
En, ben je daar een beetje tevreden over?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb half lederen gore-tex handschoenen van Held geloof ik, die waren 90 euro.
[..]
Zijn wel fijne handschoentjes. Niet al te dik (mid season handschoenen), stug in het begin, maar dat wordt naar verloop van tijd soepeler. Binnenkant van leer, buitenkant textiel geloof ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En, ben je daar een beetje tevreden over?
Ik heb ook wel hele mooie aangehad op de beurs, van Halvarssons, maar die waren alweer 120 ofzo..
Nouja, ik ga weer even aan het klussen.. Later!
Ja die heb ik dus heul niequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:05 schreef Yreal het volgende:
handkappen met verwarmde vatten of verwarmde handschoenen![]()
![]()
Lekke voorvorkkeering ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ook niethad ik uberhaupt maar centjes om mijn voorvork te fixen
Ga je het laten doen of zelf doen ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ook niethad ik uberhaupt maar centjes om mijn voorvork te fixen
+/- 200quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ah oke, wat kost dat nou tegenwoordig?
dafuq....quote:
Al sla je me doodquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef peterzx9r het volgende:
arieete is goedkoop skf is veeeeel beter
Dat vage idee heb ik ook....quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:48 schreef Yreal het volgende:
Al heb ik het idee dat het linker mannetje het fijn vindt...
Vanmorgen was mooier. Zonsopkomst, vlakke heide, laaghangende mistbankenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:22 schreef Salatrel het volgende:
straks maar eens de gopro meenemenafgelopen nachten op de terugweg mooie laaghangende mistbanken op de weg
Keek mijn eigen scheel in de zonquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmorgen was mooier. Zonsopkomst, vlakke heide, laaghangende mistbanken
Ja dat was bij mij wel het geval.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reed de andere kant opEn zo hoog was de zon nog niet dat ie je kon verblinden
Jij moet het wel hebben hé? Ik dacht dat die Brabanders altijd zo vriendelijk waren?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat was bij mij wel het geval.
en dan ook nog een bumperklever hebben.
Geeft je een veilig gevoel
zijn ze ook, maar autorijden kunnen de meeste nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij moet het wel hebben hé? Ik dacht dat die Brabanders altijd zo vriendelijk waren?
Wat kunnen ze wel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
zijn ze ook, maar autorijden kunnen de meeste niet
Kan zijn, veel van m'n klasgenoten toen waren Brabo's.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
De meesten zijn ook zwaar doorgeleerd op het vlak van 'dom lullen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |