Wat is sissy-regen? Het ging hier behoorlijk hardquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:04 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn pak is trouwens wel bijna droog, die kan gewoon weer aan, kan ik meteen mijn regenoverall eens testen, want ik was lekker doorgeregend gistermiddag![]()
Het is maar sissy-regen hier, maar je wordt er wel goed nat van
Drek zit eraan als je door de modder baggertquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga voorlopig maar niet op de motor naar het werk. Ik kan het niet aanzien dat ie de hele tijd onder de drek zit. Ik ga wel rijden als er een mooie dag tussen zit.
Dan had jij geen sissy-regenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is sissy-regen? Het ging hier behoorlijk hard
Toen ik hoorde dat het vanmiddag weer droog zou worden was ik nog serieus van plan om om te keren en de motor te halenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook veel langer onderweg dan, file en zo.
Maar wel lekker warm en droog enzo
..
..
..
Verman je en ga gewoon rijden, pussy
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat het vanmiddag weer droog zou worden was ik nog serieus van plan om om te keren en de motor te halen
Volgens mij was ik dan zelfs nog sneller op kantoor geweest
Nou ja. Bij ons ligt de straat eruit (nieuwe bestrating). Vervolgens kan ik via een sluiproute over allemaal landweggetjes (= veel modder) of over de provinciale weg. Maar daar zijn ze ook een paar maanden bezig aan het asfalt...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drek zit eraan als je door de modder baggert
Ja was echt niet normaal man, 2 minuten onderweg en stond bij ons in het dorp al vastquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat het hier vandaag droogt wordt. Als het vannacht heeft geregend toen ik sliep, dan regent het nu al zo'n 12 uur
Oh, dan geef ik je gelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nou ja. Bij ons ligt de straat eruit (nieuwe bestrating). Vervolgens kan ik via een sluiproute over allemaal landweggetjes (= veel modder) of over de provinciale weg. Maar daar zijn ze ook een paar maanden bezig aan het asfalt...
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja was echt niet normaal man, 2 minuten onderweg en stond bij ons in het dorp al vasteer ik daaruit was was ik 10-15 minuten verder
Kan nogal goed met de auto he.quote:
Oja je was met de autoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kan nogal goed met de auto he.
Hoewel ik serieus ermee in mijn kop zat om met de auto tussen de auto's door te gaan.
Filerijden zit iets te goed in mijn systeem
Er stond zo'n debiel echt dwars over de linker en middelste baan toenstraksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geeft ook wel leuke situaties als je daarmee tussen de file door wilt
eergisteren waren ze ook lekker aan het dansen bij mij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er stond zo'n debiel echt dwars over de linker en middelste baan toenstraks![]()
Dat doe ik ook regelmatig. Alleen dan wel met knippers en zonder filequote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
eergisteren waren ze ook lekker aan het dansen bij mij.
Zonder richting aangeven 2 banen opschuiven terwijl op alle 3 de banen file stond.
Mafketels
Schiet echt niet op.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig. Alleen dan wel met knippers en zonder file
Of van helemaal links naar helemaal rechts, omdat ze op de linker en middelste baan 98,5 km/h rijden
In de file niet neequote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Schiet echt niet op.
Of je nou links of rechts rijd, je schiet er geen ruk mee op
Huh? Ze had laatst toch al d'r AVB-examen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt
Vriendin begint nu aan motortheorie.
Hier hebben ze laatst zo'n 3 km van de snelweg gedaan in 1 nacht.. En de andere kant in 1 middag. Vage shit..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan geef ik je gelijk
Wel apart, hier hebben ze in 2 weken de weg gefreesd en opnieuw geasfalteerd. En dat is een weg van een km of 8.
Heel apart jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier hebben ze laatst zo'n 3 km van de snelweg gedaan in 1 nacht.. En de andere kant in 1 middag. Vage shit..
Niet leuk om op te rijden trouwens, zeker niet achter vrachtwagens; ligt nog allemaal los spul op. Niet veel, maar wel van die nare kleine kutsteentjes/grind/achtig iets. Daar moet je niet met vizier open rijden.
Ja, en nu dr theorie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Huh? Ze had laatst toch al d'r AVB-examen?
Ligt eraanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, en nu dr theorie.
Je hoeft niet je theorie te hebben voor je AVB he.
Koekblik heeft ze al, rijbewjis danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan
Als je koekblikrijbewijs hebt niet, anders wel
I know. Ik vind het altijd een beetje een onlogische volgorde, hehe. Volgens mij heb ik altijd mijn theorie gehaald voordat ik überhaupt met lessen begon. Auto en brommert.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, en nu dr theorie.
Je hoeft niet je theorie te hebben voor je AVB he.
Mwa, ik ben ook eerst aan het lessen geweest, toen ooit eens mijn theorie gehaald, examens erachteraan geknald en nu knal ik zelfquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:31 schreef Anne het volgende:
[..]
I know. Ik vind het altijd een beetje een onlogische volgorde, hehe. Volgens mij heb ik altijd mijn theorie gehaald voordat ik überhaupt met lessen begon. Auto en brommert.
hoe rijdt zo'n xtz nou eigenlijk op lange stukke snelweg?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:30 schreef Dekatria het volgende:
Wat een gezeur om een paar druppeltjes.
Sala heb een Yammie, ik niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoe rijdt zo'n xtz nou eigenlijk op lange stukke snelweg?
Het is de file die het 'm doet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:30 schreef Dekatria het volgende:
Wat een gezeur om een paar druppeltjes.
quote:Ik dacht ik ga even kijken op de site van de Bijenkorf maar laat maar zitten, een enorme wachtrij om de site op te komen gekkenhuis!
Aantal wachtenden voor u:79039
Het zit je echt dwars hè?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:15 schreef Yreal het volgende:
kwam deze foto tegen op facebook. V-strom 1000
[ afbeelding ]
Beter goed gejat zullen we maar zeggen
Eensch!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is de file die het 'm doet.
Over file gesproken, vriendin van mij stond pas echt in de file op de digitale snelweg:
[..]
doldwaze dagenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Why the fuck is het zo druk op die bijenkorf site dan?
Dat dus inderdaad. Ben wel blij dat ik er niet eens aan gedacht had. Ze hebben er toch geen motorhandschoenen die wat warmer zijn dan die ik nu hebquote:
Nouja, omdat je er eergisteren ook al over begon..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, nee, maar kwam hem toevallig tegen op fb![]()
10 jaar ontwikkelen en dan hiermee komen
ja maar dat was een of andere impressie tekening dacht ik. Niet wetende dat ze hem al gebouwd haddenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, omdat je er eergisteren ook al over begon..
Ja man, ik wil die hometrainer bestellen, fuck..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Why the fuck is het zo druk op die bijenkorf site dan?
ik zit nog in mijn pyama met de gordijnen dichtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De wat
Oh lipjes, de zon schijnt
Nicequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
nudaiets 650
met de mogelijkheid tot
[ afbeelding ]
Doe mij er maar 1![]()
![]()
beetje sm-t idee, maar dan lichter en meer sm dan t![]()
Op je zolderkamer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zit nog in mijn pyama met de gordijnen dicht
nouwja, de motor komt uit de g650gs. Er is daarnaast een hoop onnodig spul af...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceIs wel iets voor mij, maar de prijs is om te huilen denk ik
![]()
Ohquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee ik heb een kamer op de 1ste etagemijn ouders hebben de zolder
Nog steeds duur, maar beter bereikbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
nouwja, de motor komt uit de g650gs. Er is daarnaast een hoop onnodig spul af...
de g650gs was iets van 7800 nieuw, en husqvarna's zijn goedkoper dan bmw's...
Wie weet
Studentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhAnders had ik je FOK! autist genoemd
[..]
Nog steeds duur, maar beter bereikbaar
Ja heb er echt spijt van dat ik niet gewoon met de motor ben gegaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De wat
Oh lipjes, de zon schijnt
Net afgestudeerde werkende studentquote:
Ik zie en blauwe luchtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja heb er echt spijt van dat ik niet gewoon met de motor ben gegaan.
En hier regent het trouwens....
Morgen ga ik gewoon weer op de soes weg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net afgestudeerde werkende student
[..]
Ik zie en blauwe lucht
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Morgen ga ik gewoon weer op de soes weg.
Mensen die zeuren over regen in filesquote:
Beetje jammer dat het dan weer een BMW is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
nudaiets 650
met de mogelijkheid tot
[ afbeelding ]
Doe mij er maar 1![]()
![]()
beetje sm-t idee, maar dan lichter en meer sm dan t![]()
Het betere werkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over regen in files
Vanmorgen
[ afbeelding ]
[..]
Beetje jammer dat het dan weer een BMW is.
Nice pic ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Filesurfen jwz
Vanmorgen was het wel echt óveral prijs
doorgetrokken streep jonguhquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vanmorgen
[ afbeelding ]
Netjes hoor. Kost dat nou per uur?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef peterzx9r het volgende:
zo eerste ses zit er op reseltaat na 6,5 uur
[ afbeelding ]
daar heb ik gewoon ff op zitten wachten daar hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je Yammie al terug van z'n 1k beurt?
Stond die Busa er nog?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar heb ik gewoon ff op zitten wachten daar hoor
Mikey voor jouquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of negert er was
Husqvarnaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vanmorgen
[ afbeelding ]
[..]
Beetje jammer dat het dan weer een BMW is.
Zeker, zeker ! Maar goed, Ducati is ook van Audi enzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je weet dat Husqvarna van BMW is heik vind dat hoekige eraan wel strak.
kunststof frame denk ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef Dekatria het volgende:
Die Terra is overigens wel godsgruwelijk licht voor een 650. 167 Kilo droog
Ja, daar heb ik dus ook zin in.quote:
Wat voor moto=quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus ook zin in.
Zit alleen nog te twijfelen of ik de motor nog op ga halen van het transferium. Ergens geen zin in (want kwartier in de bus en zin in bier) maar ik slaap toch wel een heel stuk prettiger als hij gewoon vlakbij is en ik alleen even het gordijn open hoef te schuiven om te kijken als ik me zorgen maak om mijn motortje
Mijn eigen motor die ik eergisteren heb geevacueerd uit mijn straat vanwege Project X Leids Ontzet waarbij hier de (trap)fietsen door de straat en in de gracht vlogen.quote:
Ja maar wat had jij ook al weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn eigen motor die ik eergisteren heb geevacueerd uit mijn straat vanwege Project X Leids Ontzet waarbij hier de (trap)fietsen door de straat en in de gracht vlogen.
Een Bandit 600 '95quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar wat had jij ook al weer
Ik stond gisteren na college inderdaad op leiden cs even te kijken naar de bizare mensenmassa... Gelukkig stond mijn motor in het lumc
Die van mij is maar 2 kg zwaarder, droog, en ook een 650quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef Dekatria het volgende:
Die Terra is overigens wel godsgruwelijk licht voor een 650. 167 Kilo droog
Zou ik hem lekker in het lumc stallen in zulke gevallenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een Bandit 600 '95
En ik woon dus een krappe 200 meter van dat station af richting binnenstad. De motor dus maar even op het transferium bij de A44 gezetDie chaos moet ik er niet omheen hebben.
Het feestje was wel leuk trouwens hoor, maar niet rondom mijn motor
Ook een goed idee ja. Op dat transferium hangt ook net iets te veel tuig rond naar mijn zin.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zou ik hem lekker in het lumc stallen in zulke gevallen
Lumc is bewaaktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook een goed idee ja. Op dat transferium hangt ook net iets te veel tuig rond naar mijn zin.Daarom ga ik hem zo toch maar ophalen.
Zelfde hierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:29 schreef stinkie het volgende:
Zo morgen even ritje Duitsland
Met de auto
Ik had een 650cc van 148kg droog.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die van mij is maar 2 kg zwaarder, droog, en ook een 650
Ghihi, vergeet niet dat ik net uit de tropen kom; hier in NL hebben we sissy regen, believe mequote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is sissy-regen? Het ging hier behoorlijk hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |