Welke wedstrijd is dit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:28 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd vanavond![]()
Het parcours is vals plat omhoog tot halverwege, daarna omkeren en weer terug over dezelfde straat. Ik hoop op de terugweg veel tijd te kunnen pakken, maar dat zal alleen lukken als ik voldoende gespaard heb.
Het plan is dus snel starten, daarna het tempo iets terug laten zakken en op de terugweg het tempo weer verhogen en eindigen in een lange sprint
Wat vet! Dat is echt gaaf, lijkt me.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Zojuist nagenoeg de bevestiging gekregen dat ik per April voor 4 maanden naar Arizona vertrek voor (werk)stage. Dat wordt lopen in de Grand Canyon!!!![]()
![]()
Succes! Kun je best!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:28 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd vanavond![]()
Het parcours is vals plat omhoog tot halverwege, daarna omkeren en weer terug over dezelfde straat. Ik hoop op de terugweg veel tijd te kunnen pakken, maar dat zal alleen lukken als ik voldoende gespaard heb.
Het plan is dus snel starten, daarna het tempo iets terug laten zakken en op de terugweg het tempo weer verhogen en eindigen in een lange sprint
Wat moet je doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef mosselmossel het volgende:
Weekend!
Morgen Kustmarathon.![]()
als vrijwilliger
Grazi!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Asselse 2 mijl in Apeldoorn, volgens de OP![]()
Veel plezier in je boerderij
En volgend jaar als deelnemer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef mosselmossel het volgende:
Weekend!
Morgen Kustmarathon.![]()
als vrijwilliger
Heel gaaf!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Zojuist nagenoeg de bevestiging gekregen dat ik per April voor 4 maanden naar Arizona vertrek voor (werk)stage. Dat wordt lopen in de Grand Canyon!!!![]()
![]()
wow, te gek zeg!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
in veel gevallen waar!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zolang een hond niet dood op de grond ligt, blijft het een kutbeest.
Onzinnig, veruit de meeste honden zijn leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik word er ook weleens emotioneel van ja...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef kwiwi het volgende:
Zo, snel nog even een rondje lopen.. maar betwijfel of ik het de hele weg droog ga houden..
Sterk spul he, dat hardlopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik word er ook weleens emotioneel van ja...
Bij deze de domste opmerking van dit topic.. en de komende paar topics..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Succes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Ach3r0n het volgende:
Zo, ik heb mijn startnummer alvast opgehaald. Vreemd genoeg had ik in mijn hoofd het idee dat de start in het centrum was, maar deze ligt in werkelijkheid ter hoogte van het park.
Eerst volgt dus de beklimming naar de Laan van Spitsbergen, dan een lange afdaling en het laatste
stuk opnieuw klimmen. Nu gauw omkleden en dan op naar de Asselsestraat
Als hardloper moet je ook rekening houden met honden. Kom ik een hond met baasje tegen op de stoep, dan helpt het enorm om deze wandelend te passeren. Al met al kost het misschien 10 seconden, maar dit zorgt voor meer rust. Verder is het ook niet de bedoeling dat honden achter je aan rennen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Bij deze de domste opmerking van dit topic.. en de komende paar topics..
Kutbeesten = Honden met een kutopvoeding of anders; een kutbaas.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik word er ook weleens emotioneel van ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |