Maar dan mag ik niet mee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
Neem geen mannen (m.u.v. homosensuelen) mee alsjeblieft. Is zielig.
Hoor je dat JFM.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:18 schreef Ayca het volgende:
Ik shop liever alleen als het snel moet, hoef ik geen rekening te houden met anderen
Zeg je dat alleen omdat ik homosensueel ben en je me wilt troosten, of meen je dat echt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de regel..
Ik winkel ook graag alleen hoor tenzij ik toevallig met mancandy ben.quote:
Ehm beetje formeel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor jurk je wil.
Ik wil jou sowieso wel troosten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg je dat alleen omdat ik homosensueel ben en je me wilt troosten, of meen je dat echt?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik winkel ook graag alleen hoor tenzij ik toevallig met mancandy ben.
Ik vind het echt puur koppigheid, obsessie en verslaving, om gek van te worden manquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil jou sowieso wel troosten..
Maar even serieus, petje af voor vrouwen wat betreft winkelen hoor. Zulke uithoudings- en doorzettingsvermogen kom je niet vaak tegen.
Spelletje meespelen en je hebt er enorm veel baat bij. Denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het echt puur koppigheid, obsessie en verslaving, om gek van te worden man
Zoals? Ook een leuk cadeau voor jou, of geen angry faces?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spelletje meespelen en je hebt er enorm veel baat bij. Denk ik..
Ja dit. Maar hou er rekening mee dat niet alles wat online staat, ook daadwerkelijk in de winkel te verkrijgen is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, kijk alvast online, scheelt je tijd!
Ja ben ik nu aan het doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, kijk alvast online, scheelt je tijd!
Beetje complimentje hier, beetje aanmoediging daar, geduldig zijn, lief overkomen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoals? Ook een leuk cadeau voor jou, of geen angry faces?
Tamamda, dat is misschien nog wel te overleven, krijgen ze vervolgens ook nog eens tips om ook nog thuis op internet te gaan kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje complimentje hier, beetje aanmoediging daar, geduldig zijn, lief overkomen.
Volgens mij krijg je dat dan terug in liefde. Zoetsappig, maar win je wel punten mee. Denk ik.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tamamda, dat is misschien nog wel te overleven, krijgen ze vervolgens ook nog eens tips om ook nog thuis op internet te gaan kijken.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef Ayca het volgende:
Aanmoediging? 'kom op! sale bij rij 3! snel, je kan het!' zoiets?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef Ayca het volgende:
Aanmoediging? 'kom op! sale bij rij 3! snel, je kan het!' zoiets?
Ja, maar wel dubieus, bij vragen over electronica komen ze wel vervolgens naar ons, maar andersom doen we het zelden tot nooit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hehe, ze lijken wel op ons, wanneer wij nieuwe electronica moeten kopen of zo.
Haha, grapjas. Gaan de Turken nu Kerkuk claimen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onzin, in ruil voor het opgeven van Musul en Kerkuk hebben de Britten Turkije heel Syrie aangeboden als tegenprestatie, wie weigerden? Juist ja.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben serieus op mijn telefoon nu aan het internetshoppen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, grapjas. Gaan de Turken nu Kerkuk claimen?x 999.
Kerkuk is Koerdisch, is het altijd al geweest. De Turken/Turkmenen hebben er geen 1% recht op.
Gelukkig is de stad nu voor 2/3 in handen van de Peshmerga en de hond van een Maliki heeft de afgelopen tijd voor minstens 5 miljard wapens besteld, de hond is uit op oorlog.
Hij heeft ook al een nieuwe Privé Eenheid (Elite) opgericht. A Dictator in the Making.
Wanneer ik het leuk vind,ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..].
Koop je ook echt of kijk je alleen maar?
Terug naar je grot.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, grapjas. Gaan de Turken nu Kerkuk claimen?x 999.
Kerkuk is Koerdisch, is het altijd al geweest. De Turken/Turkmenen hebben er geen 1% recht op.
Gelukkig is de stad nu voor 2/3 in handen van de Peshmerga en de hond van een Maliki heeft de afgelopen tijd voor minstens 5 miljard wapens besteld, de hond is uit op oorlog.
Hij heeft ook al een nieuwe Privé Eenheid (Elite) opgericht. A Dictator in the Making.
Ik begrijp het wel als andere shopbeluste vrouwen worden meegenomen (al is het maar om een mening te horen), maar dat er inderdaad met tegenzin ook mannen meegaan snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
Ik winkel het liefst alleen, nooit gesnapt waarom sommige mensen anderen meesleuren, en dan ook nog eens mensen die het zien als een 'sabir' zaak.Blijf/laat ze gewoon thuis.
Hier zien we weer de ware aard van een Turk, hoe ze denken over Koerden.quote:
Je weet toch Arnold van Eindhoven, die ouwe prediker in rolstoel, dat, alleen Koerdische variant.quote:
Ja, dat werkt dus in je nadeel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mannen zeggen op alles: "ja schat,prachtig." terwijl ze niet een kijken.
Ik ga het liefst ook niet met vriendinnen. Echt zo hatelijk om op de ander te wachten - en dan bij ieder kledingstuk dat ze passen om jou mening vragen (ja, dat doet mij 'bff' echtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel als andere shopbeluste vrouwen worden meegenomen (al is het maar om een mening te horen), maar dat er inderdaad met tegenzin ook mannen meegaan snap ik ook niet..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet toch Arnold van Eindhoven, die ouwe prediker in rolstoel, dat, alleen Koerdische variant.
Ik voelde mij gewoon niet goed. Het was alsof een Turk had gezegd dat Kirkuk van de Turken is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou er ook een FOK Spytool zijn voor 'Koerd', misschien undercover spreken met 'Kiro' ?
Ben ik de enige die dit overdreven vindt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wanneer ik het leuk vind,ja.
Ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn zusje gaat meestal mee om als image maker te fungeren, sagolsun.
Aman, EL_Presidente duymasin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga het liefst ook niet met vriendinnen. Echt zo hatelijk om op de ander te wachten - en dan bij ieder kledingstuk dat ze passen om jou mening vragen (ja, dat doet mij 'bff' echt).
Nee, ben echt een man wat dat betreft.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aman, EL_Presidente duymasin.
Beter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn zusje gaat meestal mee om als image maker te fungeren, sagolsun.
Ja, maar doe dat dan lekker achter een groter scherm?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mag. Maar ik heb momenteel weinig winterkleren dus als ik iets warms zie, dat ieuk vind enzo, dan haal ik het wel.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aman, EL_Presidente duymasin.
Jij moet dan ook niet sulanmak doen bij hem he, sumuklu.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Hij wilde mij toch niet. Noemde mij sumuklu, heks en herhaalde tig keer dat ik uit zijn buurt moest blijven..
Gaat moeilijk wanneer je ziek bent en er overal vloeistof uit je vloeit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij moet dan ook niet sulanmak doen bij hem he, sumuklu.
Vast wel als je deels man bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Hij wilde mij toch niet. Noemde mij sumuklu, heks en herhaalde tig keer dat ik uit zijn buurt moest blijven..
Blijf ook voorlopig uit mijn buurt dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gaat moeilijk wanneer je ziek bent en er overal vloeistof uit je vloeit.
Ik ben weer beter hoor, dit keer alleen last van verstoppingen in de voorhoofd/neus/keel gedeelte.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf ook voorlopig uit mijn buurt dan.
Spoedige herstel en beterschap gewenst danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben weer beter hoor, dit keer alleen last van verstoppingen in de voorhoofd/neus/keel gedeelte.Duurt nog wel een week of 3-4 voordat het helemaal over is.
zG koopt zelfs ene fokabo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Buiten boeken en films zou ik nooit iets op internet kopen, denk ik. Kleding moet je passen en voelen, electronica moet je analyseren. Ja, je kunt het terug opsturen, maar te veel gedoe.
Langdurige druipend neus wel, geen langdurige hoofdpijn of vervormde stem.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie dat ook trouwens? Dat wanneer je een zware verkoudheid/griep hebt gehad, je de weken daarna nog last hebt van verstoppingen in het hoofd en je nog verkouden klinkt? En dat je bijvoorbeeld een soort hoofdpijn krijgt als je naar voren bukt? In het Turks noemen ze het 'sinuzit' ofzo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijholteontsteking.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie dat ook trouwens? Dat wanneer je een zware verkoudheid/griep hebt gehad, je de weken daarna nog last hebt van verstoppingen in het hoofd en je nog verkouden klinkt? En dat je bijvoorbeeld een soort hoofdpijn krijgt als je naar voren bukt? In het Turks noemen ze het 'sinuzit' ofzo.
Elektronica kan prima. Kleding ben ik met je eens ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Buiten boeken en films zou ik nooit iets op internet kopen, denk ik. Kleding moet je passen en voelen, electronica moet je analyseren. Ja, je kunt het terug opsturen, maar te veel gedoe.
Jep! Dat heb ik dus. Vorig jaar had ik er zeker vier weken na mijn verkoudheid nog last van. Hoop dat het dit keer sneller over is heur..quote:Sinusitis of bijholteontsteking is een aandoening die veroorzaakt wordt door bacteriën, virussen of soms een allergie in de slijmvliezen van de neusbijholten. Dikwijls als gevolg van een verkoudheid zijn de bijholten, die door kanaaltjes in verbinding staan met de neus, gevuld met dik slijm. Het neusslijmvlies is ontstoken en dus gezwollen. Hierdoor kan het slijm en/of pus niet goed weglopen. Het gevolg hiervan is een pijnlijk en drukkend gevoel aan de bovenkant van het gelaat, en rond de ogen. Bij voorover bukken kan het drukkende gevoel toenemen. Ook is er soms sprake van hoofdpijn. De aandoening komt vooral veel voor bij volwassenen. Bij kinderen tot 8 jaar nooit, de sinus is dan nog niet voldoende ontwikkeld.
De ontstekingen kunnen een chronisch karakter krijgen. Leegzuigen van de holten kan dan nodig gevonden worden. Een KNO-arts kan met een CT-scan van het hoofd goed zien waar de problemen zich voordoen. Ook kan een scheef neustussenschot de reiniging van de holtes belemmeren met een verhoogde kans op een bijholteontsteking tijdens een verkoudheid.
Electronica kun je in de winkel analyseren, en online kopen (goedkoper).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh jij had het al gevonden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijholteontsteking..
Zelf geen ervaring, mijn mijn oudste zus had er wel last van. Pijnlijk, wel.
Hmm, dat zou je hoofdpijn dus kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jep! Dat heb ik dus. Vorig jaar had ik er zeker vier weken na mijn verkoudheid nog last van. Hoop dat het dit keer sneller over is heur..
Dat is ook een optie, inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Electronica kun je in de winkel analyseren, en online kopen (goedkoper).
Neee, dat is iets heel anders. Dat is gewoon migrane. Deze hoofdpijn voelt ook anders en is prima vol te houden. De eerste dag/dagen na je verkoudheis is het vaak wel zwaarder, maar je kan nog prima functioneren. Dat gaat bij migraine dus echt niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, dat zou je hoofdpijn dus kunnen verklaren.
Nog een reden om een neusoperatie te overwegen.quote:Ook kan een scheef neustussenschot de reiniging van de holtes belemmeren met een verhoogde kans op een bijholteontsteking tijdens een verkoudheid.
Wat mijn zus weleens deed was hangen boven een pan gevuld met kokend water en een klein beetje Vicks, met een deken over haar hoofd heen. Dat hielp om het allemaal een beetje los te krijgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jep! Dat heb ik dus. Vorig jaar had ik er zeker vier weken na mijn verkoudheid nog last van. Hoop dat het dit keer sneller over is heur..
Dat heb ik weleens gedaan maar het hielp weinig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat mijn zus weleens deed was hangen boven een pan gevuld met kokend water en een klein beetje Vicks, met een deken over haar hoofd heen. Dat hielp om het allemaal een beetje los te krijgen.
Als ik je net zou leren kennen eh, zou ik verwachten dat je een bolletje bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, over shoppen gesproken, zaterdag ga ik naar Duitse supermarkt. En als een foodfreak kan ik je niet vertellen hoe blij dat mij maakt. Voelt bijna net zo goed als het vinden van de perfecte jas of schoenen.
Het is niet echt een hoofdpijn, het is gewoon een verstopt gevoel in je voorhoofd wat erg irritant is en soms wat pijnlijk wanneer je voorover bukt. Het belemmert je niet zeg maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
Ik vind hoofdpijn irritant als ik er een paracetamol tegen moet nemen.
Jullie hebben het over langdurige hoofdpijn en shit..
Ben ik ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik je net zou leren kennen eh, zou ik verwachten dat je een bolletje bent.
Meh.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Snij een ui doormidden en leg deze op je nachtkastje. Dat zou mijn oma in ieder geval voorstellen.
Ik ben het niet gewend om ziek te raken (ik haat het echt intens, dat niets kunnen doen en dat brakke gevoel), en maak alleen om de zoveel tijd hoofdpijn en een griepje mee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet echt een hoofdpijn, het is gewoon een verstopt gevoel in je voorhoofd wat erg irritant is en soms wat pijnlijk wanneer je voorover bukt. Het belemmert je niet zeg maar.
Migraine is weer een ander verhaal natuurlijk.
Wat is een twiggy nou weer? Kun je dat opeten?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Oke, niet dik ofzo, maar ik ben geen twiggy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |