Maar dan mag ik niet mee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
Neem geen mannen (m.u.v. homosensuelen) mee alsjeblieft. Is zielig.
Hoor je dat JFM.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:18 schreef Ayca het volgende:
Ik shop liever alleen als het snel moet, hoef ik geen rekening te houden met anderen
Zeg je dat alleen omdat ik homosensueel ben en je me wilt troosten, of meen je dat echt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de regel..
Ik winkel ook graag alleen hoor tenzij ik toevallig met mancandy ben.quote:
Ehm beetje formeel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor jurk je wil.
Ik wil jou sowieso wel troosten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg je dat alleen omdat ik homosensueel ben en je me wilt troosten, of meen je dat echt?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik winkel ook graag alleen hoor tenzij ik toevallig met mancandy ben.
Ik vind het echt puur koppigheid, obsessie en verslaving, om gek van te worden manquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil jou sowieso wel troosten..
Maar even serieus, petje af voor vrouwen wat betreft winkelen hoor. Zulke uithoudings- en doorzettingsvermogen kom je niet vaak tegen.
Spelletje meespelen en je hebt er enorm veel baat bij. Denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het echt puur koppigheid, obsessie en verslaving, om gek van te worden man
Zoals? Ook een leuk cadeau voor jou, of geen angry faces?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spelletje meespelen en je hebt er enorm veel baat bij. Denk ik..
Ja dit. Maar hou er rekening mee dat niet alles wat online staat, ook daadwerkelijk in de winkel te verkrijgen is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, kijk alvast online, scheelt je tijd!
Ja ben ik nu aan het doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, kijk alvast online, scheelt je tijd!
Beetje complimentje hier, beetje aanmoediging daar, geduldig zijn, lief overkomen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoals? Ook een leuk cadeau voor jou, of geen angry faces?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |