quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet toch Arnold van Eindhoven, die ouwe prediker in rolstoel, dat, alleen Koerdische variant.
Ik voelde mij gewoon niet goed. Het was alsof een Turk had gezegd dat Kirkuk van de Turken is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou er ook een FOK Spytool zijn voor 'Koerd', misschien undercover spreken met 'Kiro' ?
Ben ik de enige die dit overdreven vindt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wanneer ik het leuk vind,ja.
Ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn zusje gaat meestal mee om als image maker te fungeren, sagolsun.
Aman, EL_Presidente duymasin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga het liefst ook niet met vriendinnen. Echt zo hatelijk om op de ander te wachten - en dan bij ieder kledingstuk dat ze passen om jou mening vragen (ja, dat doet mij 'bff' echt).
Nee, ben echt een man wat dat betreft.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aman, EL_Presidente duymasin.
Beter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn zusje gaat meestal mee om als image maker te fungeren, sagolsun.
Ja, maar doe dat dan lekker achter een groter scherm?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mag. Maar ik heb momenteel weinig winterkleren dus als ik iets warms zie, dat ieuk vind enzo, dan haal ik het wel.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aman, EL_Presidente duymasin.
Jij moet dan ook niet sulanmak doen bij hem he, sumuklu.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Hij wilde mij toch niet. Noemde mij sumuklu, heks en herhaalde tig keer dat ik uit zijn buurt moest blijven..
Gaat moeilijk wanneer je ziek bent en er overal vloeistof uit je vloeit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij moet dan ook niet sulanmak doen bij hem he, sumuklu.
Vast wel als je deels man bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Hij wilde mij toch niet. Noemde mij sumuklu, heks en herhaalde tig keer dat ik uit zijn buurt moest blijven..
Blijf ook voorlopig uit mijn buurt dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gaat moeilijk wanneer je ziek bent en er overal vloeistof uit je vloeit.
Ik ben weer beter hoor, dit keer alleen last van verstoppingen in de voorhoofd/neus/keel gedeelte.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf ook voorlopig uit mijn buurt dan.
Spoedige herstel en beterschap gewenst danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben weer beter hoor, dit keer alleen last van verstoppingen in de voorhoofd/neus/keel gedeelte.Duurt nog wel een week of 3-4 voordat het helemaal over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |