Hoe deed je dat. met die foto van Funda?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
Kan Broer Konijn niet met Adoptiezus Cavia?
Waarschijnlijk is Broer Konijn daar nu ook al te oud voor... Om nog iets nieuws te beginnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
Kan Broer Konijn niet met Adoptiezus Cavia?
Ja bij mij ook, hij is wel heel gevoeligquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godver... ik krijg wat van die James Bond banner, hij klapt steeds uit.
Stom ding !
In IE; rechtsklikken op de foto, eigenschappen, en dan copy & paste van de gegevens achter adres (url).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe deed je dat. met die foto van Funda?
Dat moet je beter richten met die bokkepoten van jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godver... ik krijg wat van die James Bond banner, hij klapt steeds uit.
Stom ding !
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet je beter richten met die bokkepoten van je
ow... effe proberen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
In IE; rechtsklikken op de foto, eigenschappen, en dan copy & paste van de gegevens achter adres (url).
Internet Explorerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
lukt niet, wat is IE dan?
Dan moet je even in de OP van het Fundatopic onder de spoiler kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... Ik heb Chrome ofzoiets, dus dan klopt het wel![]()
gaat dus niet bij mij
ow...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je even in de OP van het Fundatopic onder de spoiler kijken.
eerst Broer dood, dan een hamster, dan hamster dood, dan vogels, dan vogels dood en dan moet mijn kind weer nadenkenquote:
Als ze allemaal zo bejaard worden als je cavia dan is je kind al volwassen voor hij weer na moet denken wat de volgende dieren wordenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:20 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst Broer dood, dan een hamster, dan hamster dood, dan vogels, dan vogels dood en dan moet mijn kind weer nadenken
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:19 schreef Leandra het volgende:
Met Chrome moet het zoals in de OP van het fundatopic onder de spoiler staat....
Ja, en de lichtinval is ook al niet heel geweldig volgens mij....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
saai hoor écht álles is grijs in dat huis![]()
Ik zou helemaal depri worden
Gewoon hier en daar een muurtje rood maken, fleurt het lekker van op !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en de lichtinval is ook al niet heel geweldig volgens mij....
Zus was acht!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het klotige is dat ze niet zo lang meegaan die Hamsters maar paar jaar en Cavia's niet veel langer.
ik heb stiekem ook al zitten rekenenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze allemaal zo bejaard worden als je cavia dan is je kind al volwassen voor hij weer na moet denken wat de volgende dieren worden
ik moest effe proberen enzo...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:29 schreef sacha het volgende:
wat moet die grijze kut keuken in dit CAVIA topic![]()
ben bang dat Broer ook sterft van eenzaamheidquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een konijn en cavia waren dikke maatjes op mijn erf , helaas is het konijn door een hond in zijn nek gegrepen en de cavia daarna waarschijnlijk door treurnis ook gestorven.
jah! ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik moest effe proberen enzo...![]()
![]()
jah... saai heh?
Vroeger verzorgde ik konijnen van andere mensen, want mij moeder moest die dingenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een konijn en cavia waren dikke maatjes op mijn erf , helaas is het konijn door een hond in zijn nek gegrepen en de cavia daarna waarschijnlijk door treurnis ook gestorven.
neh... ik moest gewoon even kijken hoe ik zo'n foto kon kopieeren... daar ging het eigenlijk omquote:
hahahahahaha!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vroeger verzorgde ik konijnen van andere mensen, want mij moeder moest die dingen
niet, dus ik mocht geen huisdieren
en toen hadden ze ergens een konijn en een
Cavia in één hok en dat konijn besprong steeds die cavia en die cavia ging dan heel zielig
piepen![]()
Dus toen heb ik net zo lang aan d kop van die man gezeurd totdat die Cavia een eigen hokkie
kreeg
Dat is ook wel radicaal !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:36 schreef sacha het volgende:
[..]
hahahahahaha!![]()
ik heb Broer z'n ballen eraf laten rukken bij de dierenarts omdat ie Zus niet met rust liet
als je nou eens met een dierentuin begint?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is ook wel radicaal !![]()
Eigenlijk vind ik dat die beesjes niet in hokkies horen, ik heb vroeger zooooooooooo vaak
op het punt gestaan om konijnenhokken open te gooien, maar ik durfde niet![]()
Maar het zat altijd in mijn hoofd en dan zei ik het tegen mijn vriendinnetje, maar dat
was helemaal een schijterd, dus ik heb het nooit gedaan.
best een beetje spijt van
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:43 schreef sacha het volgende:
[..]
als je nou eens met een dierentuin begint?
maar wel lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]lijkt me niet zo slim
neeeeeeh joh, verdovenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan gaan ze die dieren afschieten
Het deed alleen pijn aan mijn portemonnee.quote:
Ik las dat vanmorgen en ik dacht... Oh.. jee... dat wordt dus niksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:02 schreef Lienekien het volgende:
Ben benieuwd hoe het FANN vergaat met posterlijmen. Ik wou me er ook aan wagen, maar het werd me van alle kanten ontraden. Een poster hebben we door de inlijster laten plakken. Die heeft daar een apparaat voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu is hij zo, zo strak als een piano snaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet wel alles afdekken met dat plasticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon dat hout inspuiten met die lijm.
deze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik heb niet de poster ingespoten, kan wel, maar hoeft niet, toen heb ik dat houtgeval op
het bed gelegd, poster erop, (je hebt 5 minuten om te corriceren, zachtjes met een washandje eroverheen gewreven, en KLAAR !![]()
Viel dus reuze mee die spuitbus kost nog geen 10 euro en ik heb maar een beetje gebruikt, dus
kan nog wel eens van pas komen, hoeveel heb je betaald bij die inlijster?![]()
![]()
Goed werk, FANN!
Ik weet niet wat we er extra voor hebben betaald. We kochten er ook de lijst. En hij heeft de poster nog een beetje bij moeten snijden.The love you take is equal to the love you make.![]()
grafische spuitlijmen zijn niet altijd definitief, rollertje erover, klaar is Kees sacha![]()
het spul van Bison kent deze boer niet
...![]()
daar ben je toch voor verzekerd of is dat de stomste opmerking van de dag?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het deed alleen pijn aan mijn portemonnee.
5 minuten voor de controle, ja alles goed, 23 euro.
15 of 20 minuten ofzo voor mondhygiëniste (rookaanslag)
68 euro
Huppatee 91 euro armer![]()
Maar jah.. mot gebeuren
...![]()
Voor die 2x per jaar?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:02 schreef sacha het volgende:
[..]
daar ben je toch voor verzekerd of is dat de stomste opmerking van de dag?
Nee, daar heb ik geen verzekering voor afgesloten, dan zou ik meer aan premie kwijt zijn geweest,
ik heb wel eerst effe advies gevraagd aan de tandarts of er problemen aan zaten te komen,
die zei nee, dus heb ik geen tandarts verzekering afgesloten.![]()
En in mijn basispakket zit geen tandarts.![]()
Ah, oké dan is het wel handig zonder posterlijmertquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:33 schreef Lienekien het volgende:
Goed werk, FANN!
Ik weet niet wat we er extra voor hebben betaald. We kochten er ook de lijst. En hij heeft de poster nog een beetje bij moeten snijden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn volgens project wordt de plee![]()
...![]()
Neh........ dat doe ik vaak genoeg !quote:Totale vernieuwing moet het worden !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:12 schreef chufi het volgende:
Complete vernieuwing of alleen een likje verf her en der?![]()
Ik heb hem al totaal leeggestript, het ziet er niet uit !![]()
Gaten en scheuren in de muren, en ik had een kapotte toiletrolhouder maar die had
ik vastgeplakt dus ik ben een half uur bezig geweest om dat ding los te weken met
stickerverwijderaar, maar tis gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gouden kraantje moet ik nog iets op verzinnen, had ik een keer geschilderd,
maar ik heb geloof ik nog een potje zilververf, dus dan verf ik hem gewoon weer
zilver, want die pokkeverf krijg ik er niet af.
en ik had toch verf over van de slaapkamer dus ik doe het maar grijs,
zie je de scheuren ook niet meer.![]()
Het lijkt nu of ik iedere dag loop te klussen hier, maar er is hier weinig geklust de
afgelopen 10 jaar, dus het wordt wel een keer tijd voor een likkie verf hier en daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt saai, maar het komt toch vol te hangen met schilderijtjes enzo..
en ik wil een andere toiletbril, dat ding vind ik ook niks meer en het staat
er nu ook niet meer bij, maar dat komt wel.
Maar nu eerst effe een bakkie koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lang niet slecht !quote:Al zeg ik het sellef
![]()
Dekte zomaar in één keer dus was mazzel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg geklust voor vandaag, morgen zet ik de puntjes wel op de i
ben gebroken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lang niet slecht !Al zeg ik het sellef
![]()
Dekte zomaar in één keer dus was mazzel.En wel verdientSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg geklust voor vandaag, morgen zet ik de puntjes wel op de i
ben gebroken
![]()
![]()
We weten nu wel meer over gewilde hamsters op een eiland en toilet move overquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:27 schreef APK het volgende:
Oh, niet teruggelezen.
Doe iets in dit topic
Maar ja dat is dan ook alles said![]()
![]()
Dan weet jij meer dan ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
We weten nu wel meer over gewilde hamsters op een eiland en toilet move over
Maar ja dat is dan ook alles said
Ik ga n.a.v. DWD gisteren even iets van The Beatles zoeken
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Truequote:I got my own label
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik ga nu de eerste hit op youtube met het woord 'beatles' posten
Ben benieuwd .... Een F5 en dan komt naar boven..Of heb je een special song?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:55 schreef APK het volgende:
En ik ga nu de eerste hit op youtube met het woord 'beatles' posten![]()
Lady with big ballsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... ik speel wel voor Ringo !![]()
![]()
DIe Julian ..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zoontje is echt een mixje van John en Yoko![]()
Paul heeft hier zo'n dom koppiequote:![]()
![]()
En bedankt, Ik kies wel voor Ringo dan fannquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Paul heeft hier zo'n dom koppie![]()
Die was ik al...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En bedankt, Ik kies wel voor Ringo dan fann![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd .... Een F5 en dan komt naar boven..Of heb je een special song?
Kwalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Balen dus hier want juist Paul vind ik de grootste kwal van de 4 maar OK wel een survivor
Echt, 'chufi', jij bent een van de grootste idioten die op FOK! posten
Dat is een compliment en dan denk ik zelf nog dat ik redelijk normaal en intelligent ben , maar misschien is dat het juist welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:20 schreef APK het volgende:
Echt, 'chufi', jij bent een van de grootste idioten die op FOK! posten![]()
![]()
Mooiquote:
Ik herinner me Jules nog van vroeger.. Vond hem toen al intrigerend ... Jammer dat we zo weinig meer van hem horen ..quote:![]()
![]()
nahquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner me Jules nog van vroeger.. Vond hem toen al intrigerend ... Jammer dat we zo weinig meer van hem horen ..we hebben nu Jan Smit toch?
...![]()
Ik kwam niet verder dan de Volvo-reclamequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef chufi het volgende:
Wat een lekker ding toch..... Ben benieuwd waar ze is gebleven![]()
![]()
Das heel netjes geworden... En een mooi groen wastafeltje![]()
Ik heb vandaag zowaar 4 gaten geboord en 4 lijstjes opgehangen ...
Je mag je wastafeltje wel eens schoon maken Fann, er groeien plantjes in
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
Das heel netjes geworden... En een mooi groen wastafeltje![]()
Ik heb vandaag zowaar 4 gaten geboord en 4 lijstjes opgehangen ...
Het is besmettelijk dat klussen denk ik,,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is om te voorkomen dat één of andere mongool dat wastafeltje gaat gebruikenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Je mag je wastafeltje wel eens schoon maken Fann, er groeien plantjes in
want dan is gelijk de hele boel nat![]()
![]()
Ow.. was niet zo belangrijk hoor, ik zat me zojuist af te vragen of we topic 100 wel halen hier
met die SC, tis stil hier.
Maar goed de 64 zijn we al voorbij, dat scheelt weer !
![]()
Dat is wel triest Fann, het valt ook allemaal niet mee op die leeftijd, soms doen zo'n operatie dan meer kwaad dan goed.
Sterkte ermee!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Tja, thanks Dees, gaat er nog iemand klussen hier?
Ik zit eraan te denken om de badkamer lichtgrijs te maken, plafond en muren, tegeltjes
zijn wit, dus dat gaat niet natuurlijk.
Ik heb een pot licht grijze muurverf gevonden in de ''bergkast'' zonde om niet te gebruiken.
Maar ik ben moeeeeeeeeeeeee![]()
In ieder geval doe ik vanavond niets meer denk ik![]()
Ik denk dat ik straks mijn tweede flessie rosee maar openmaak die staat er nog,
lijkt me een beter plan![]()
![]()
Je tweede fles rose voor vandaag?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tja, thanks Dees, gaat er nog iemand klussen hier?
Ik zit eraan te denken om de badkamer lichtgrijs te maken, plafond en muren, tegeltjes
zijn wit, dus dat gaat niet natuurlijk.
Ik heb een pot licht grijze muurverf gevonden in de ''bergkast'' zonde om niet te gebruiken.
Maar ik ben moeeeeeeeeeeeee![]()
In ieder geval doe ik vanavond niets meer denk ik![]()
Ik denk dat ik straks mijn tweede flessie rosee maar openmaak die staat er nog,
lijkt me een beter plan![]()
Als je die op hebt moet je juist gaan klussen, dan ben je morgen verbaasd over de creatieve ideeën die je op de muur hebt gesmeerd.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Neeeeeeeeeeeee, ik had er twee gekocht op mijn verjaardag en die was alweer een tijdje terugquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je tweede fles rose voor vandaag?![]()
Als je die op hebt moet je juist gaan klussen, dan ben je morgen verbaasd over de creatieve ideeën die je op de muur hebt gesmeerd.![]()
één fles is op die tweede staat er nog, ken je nagaan hoeveel ik drink![]()
![]()
O, dat valt dan inderdaad mee, ik zag je al lallend klussen in je badkamerquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, ik had er twee gekocht op mijn verjaardag en die was alweer een tijdje terug![]()
één fles is op die tweede staat er nog, ken je nagaan hoeveel ik drink
Op de FP las ik deze zomer dat ze grootmoeder is geworden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef chufi het volgende:
Wat een lekker ding toch..... Ben benieuwd waar ze is gebleven![]()
Mij is na decennia pas echt opgevallen wat voor flaporen ze eigenlijk heeft...
Farts are jazz to assholes![]()
Proost op een lege fles inmiddels?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Om in de sfeer van de Beatles te blijven, ik denk dat ik maar een glaasje neem![]()
Nog effe en mijn huis ken zo op Funda !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die stomme leidingen en vooral die watermeter zijn lelijk, maar ja, vergeleken met gisteren
zie het er al 100 x beter uit.
Die ''licht grijze'' verf was iets donkerder dan ik dachtmaar het kleurt wel weer mooi bij het kassie...
![]()
Nu maar hopen dan die Griek het ook mooi vindt, die schrikt zicht vannacht de pleuris
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah... ik vind het een stuk beter zo, morgen weer inrichten en dan is het weer goed voor een jaar
of 10.![]()
![]()
Zekers scheelt dat het hoop, anders gaat ie nog buiten de deur op toiletquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb overal spierpijn !![]()
Maar de Heer des Huizes heeft het goedgekeurd !![]()
Scheelt toch![]()
en dat willen we niet ....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers scheelt dat het hoop, anders gaat ie nog buiten de deur op toilet![]()
![]()
Een vrouw die klust moet je altijd koesteren, zo dom is die Griek dus nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers scheelt dat het hoop, anders gaat ie nog buiten de deur op toilet![]()
Die Griek loopt nu zo rondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een vrouw die klust moet je altijd koesteren, zo dom is die Griek dus niet![]()
![]()
![]()
Schijnt de zon nog?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die Griek loopt nu zo rond![]()
![]()
Dat moet het zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis![]()
![]()
![]()
Moet je betalen om binnen te komen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:23 schreef chufi het volgende:
Dagelijks met bijna gratis 3 bier en een surprise
Kom er bijna elke dag langs
Vroeger was het 1 gulden, rondleiding van 30 min. en daarna nog een half uur gratis zuipen..... Of zo ietsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je betalen om binnen te komen?
Kom er bijna elke dag langs
Tegebwoordig is het een attractie ... Je betaalt iets van 12 E en krijgt van alles te zien over het bier , Heineken en wat nog meer zij,,, Halverwege krijg je een pilsje en dan verder tot het eind via de multimedia, waar je jezelf op een filmpje kunt laten zetten en rondsturen naar je vrienden om daarna aan het eind nog 2 bier te krijgen.. En als je dan klaar bent krijg je ook nog een opener of een glas of zo mee..
Altijd leuk om buitenlandse kennissen mee langs te nemen![]()
![]()
Oh, daar heb ik niet elke dag tijd voorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was het 1 gulden, rondleiding van 30 min. en daarna nog een half uur gratis zuipen..... Of zo iets
Tegebwoordig is het een attractie ... Je betaalt iets van 12 E en krijgt van alles te zien over het bier , Heineken en wat nog meer zij,,, Halverwege krijg je een pilsje en dan verder tot het eind via de multimedia, waar je jezelf op een filmpje kunt laten zetten en rondsturen naar je vrienden om daarna aan het eind nog 2 bier te krijgen.. En als je dan klaar bent krijg je ook nog een opener of een glas of zo mee..
Altijd leuk om buitenlandse kennissen mee langs te nemen
En 12¤ voor drie bier is ook niet de moeite waard
Tis niet gratis, maar vroeger was die 1 gulden meer als gift voor een instelling (weet niet meer welke).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:07 schreef APK het volgende:
En 12¤ voor drie bier is ook niet de moeite waard
Maar het blijft geen geld... Daarnaast is het wel hel vers en lekker bier, niet dat wat je in de kroeg voorgeschoteld krijgt![]()
Serieus?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef chufi het volgende:
Daarnaast is het wel hel vers en lekker bier, niet dat wat je in de kroeg voorgeschoteld krijgt
Dat is toch niet meer een échte brouwerij?
Ja Serieus, het bier smaakt beter dan in de kroeg ... En nee er wordt miet meer lokaal gebrouwen volgens mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Dat is toch niet meer een échte brouwerij?
Maar goed bedtijd![]()
Goedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:44 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen!Dan zijn die dromen van jou spannender dan die van mij !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag hij er zó uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja, dan heb je die topics gelezen...![]()
![]()
Ik weet niet welk topic ik gelezen zou kunnen hebben over FANN en een dj...The love you take is equal to the love you make.![]()
ow... die link die ik je gaf toen we het over ''De Gouden Kooi" hadden daar stondquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet niet welk topic ik gelezen zou kunnen hebben over FANN en een dj...
ook CBML (can't buy me love) inen daar was Ribas
en na het programma
werd hij DJ, maar hij was het dus niet?![]()
Het was toch niet Afro Jack heh?met zijn domme kop...
![]()
Wie was het? Wie was het?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik droomde dat mijn pasgeverfde keuken onder water liep![]()
![]()
Er bleef maar water uit de vriezer stomen, ik helemaal in paniek![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee wie het was. Maar die hopsende blondine was jij.The love you take is equal to the love you make.![]()
Okéeeeeeeeeeequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb geen idee wie het was. Maar die hopsende blondine was jij.was het leuk?
![]()
![]()
Verhuizenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
VerhuizenDus je hebt alles opgeknapt om daarna te verhuizen, dus je woont wel koop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ben ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wil ook wel weer eens een spannende droom
Your worst nightmare!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Neeeeeeeeeee dat was een grapje Chufi, ik heb een huurwoningquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je hebt alles opgeknapt om daarna te verhuizen, dus je woont wel koop?
quote:![]()
![]()
Zou het nog droog worden vandaag? Ik wou de stad nog even in.The love you take is equal to the love you make.![]()
Hier miezerde het vanmorgen om half 8 voor het laatst, maar daarna geen drup meer gezien.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Vanochtend nog droog op het werk gekomen, maar nu nat en koud thuis gekomen. Gelukkig is het weekend en draait de kachel nog prima![]()
![]()
In de middag begon het in Rotterdam ook weer te regenen en toen ik om een uur of 3 richting Zeeland reed kwam het af en toe met bakken naar beneden, maar na regen kwam toch nog zonneschijn op de terugweg
Daar is het hier in het noordelijker Amsterdam nu te donker voor, die zonquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef Deisyy het volgende:
In de middag begon het in Rotterdam ook weer te regenen en toen ik om een uur of 3 richting Zeeland reed kwam het af en toe met bakken naar beneden, maar na regen kwam toch nog zonneschijn op de terugweg![]()
![]()
En dat zal de komende maanden ook wel zo blijven, hier in het zuidwesten ook trouwensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het hier in het noordelijker Amsterdam nu te donker voor, die zon
Zekers met de wintertijd die er aan het eind van de maand ook nog bijkomtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat zal de komende maanden ook wel zo blijven, hier in het zuidwesten ook trouwens![]()
Hou maar op, ik word er al depressief van als ik er aan denkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers met de wintertijd die er aan het eind van de maand ook nog bijkomt![]()
Ik haar vroeg donker en laat licht
Tis elk half jaar 1 van de 2quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou maar op, ik word er al depressief van als ik er aan denk![]()
Ik haar vroeg donker en laat licht![]()
Maar goed de donkere dagen komen er aan![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis elk half jaar 1 van de 2![]()
Maar goed de donkere dagen komen er aanDe komende maanden is het allebei, het is pas laat licht en het wordt al vroeg donker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis elk half jaar 1 van de 2![]()
Maar goed de donkere dagen komen er aan
Zie jij er niet tegenop? Jij bent toch ook meer een zonmens?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik heb er nog geen last van de afgelopen jaren .. Kan natuurlijk altijd nog komen, maar tuurlijk een beetje meer zon/licht, maakt het altijd vrolijkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
De komende maanden is het allebei, het is pas laat licht en het wordt al vroeg donker.
Zie jij er niet tegenop? Jij bent toch ook meer een zonmens?![]()
E4500's ookquote:
En die hoge temp is mijn videokaart.Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Je moet er wel wat koelpruts tussen proppen en grote koeler opzetten en dan is het gaan met die dingen, gewoon op 533 zetten.![]()
![]()
Nah, ik had een supercooler, maar een van die dingetjes op de pootjes was brak, dus ik heb de orginele cooler geplaatst (zonder nieuwe pastaquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je moet er wel wat koelpruts tussen proppen en grote koeler opzetten en dan is het gaan met die dingen, gewoon op 533 zetten.) en 43C
Ik schakel nu even over naar Tweakers nerd modus:![]()
Met geschikt moederbord kun je die 4500 zonder probleem op 3.0 Ghz laten draaien.![]()
![]()
Vrouwen kun je ook tweaken trouwensquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik schakel nu even over naar Tweakers nerd modus:![]()
Met geschikt moederbord kun je die 4500 zonder probleem op 3.0 Ghz laten draaien.
Ervaring mee?
Is het niet beter om te wachten op dat nieuwe hybride Windowsdingquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:36 schreef chufi het volgende:
Ik koop binnenkort wel weer eens een nieuwe .... Laptop dan he
Of ben je nog afhankelijk van een docking station?Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Nee niet afhankelijk en binnenkort is relatief.. Dus zou nog wel ff kunnen wachten ...quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Is het niet beter om te wachten op dat nieuwe hybride Windowsding
Of ben je nog afhankelijk van een docking station?![]()
Ik tweak al ruim 30 jaar dezelfde.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Vrouwen kun je ook tweaken trouwens
Ervaring mee?![]()
![]()
Tot welke leeftijd wil je dat eigenlijk blijven doen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daar doe ik wel allerlei ruige dingen mee.
Gisteren hoorde ik dat iemand's vader z'n prostaat aangetast is en dat dat ding misschien weggesneden wordt.
Exit boner.
Nooit leuk natuurlijk, maar als je -na die diagnose- na je 75-ste nog tien jaar mag leven zonder een boner lijkt mij dat wel aanvaardbaar....Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Oh, ik wilde het 'luchtig' houden door het over 'boners' te hebben.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tsja mijn pa wordt 80 en die gaat de 90 niet halen.
Die van mij was 50 toen hij van zijn fiets viel en mijn stiefvader was 78...Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Al sinds mijn jeugd vallen er mensen om me heen weg, die luchtigheid begrijp ik helemaal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik wilde het 'luchtig' houden door het over 'boners' te hebben.
Die van mij was 50 toen hij van zijn fiets viel en mijn stiefvader was 78...![]()
Ja hebben wij weerquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Al sinds mijn jeugd vallen er mensen om me heen weg, die luchtigheid begrijp ik helemaal.
De vraag was dus tot welke leeftijd je een boner noodzakelijk vindt
quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ja hebben wij weer
De vraag was dus tot welke leeftijd je een boner noodzakelijk vindt
![]()
![]()
Helaas nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
Gaat weer lekker vlot hier? Iedereen op vakantie ?![]()
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ook niet .. Maar we zijn al weer over de helft van de week![]()
![]()
FANN is volgens mij aan het bijkomen van al dat geklus van de afgelopen weken. De rest weet ik zo ff niet..![]()
![]()
Zo druk was het hier toch nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef chufi het volgende:
FANN is volgens mij aan het bijkomen van al dat geklus van de afgelopen weken. De rest weet ik zo ff niet..![]()
![]()
bij vlagen liep het storm, maae dat meestal tijdens de ochtendkoffie
Alhoewel storm natuurlijk een groot begrip is![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef chufi het volgende:
[quote]FANN is volgens mij aan het bijkomen van al dat geklus van de afgelopen weken.![]()
Ik zit op bed met een bakkie thee en een broodje banaan en dit is mijn uitzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh wat een verhaal heh?
Ik ook niet.quote:De rest weet ik zo ff niet..![]()
![]()
Ellende is wat te veel gezegd, maar wel veel gedoe (op het werk).quote:
En dan ben je niet in de stemming voor een feestje maar je wil ook niet afzeggen, dus dan zit je daar een beetje gezellig te doen terwijl je liever thuis op de bank zit.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ah, dat soort ellende...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ellende is wat te veel gezegd, maar wel veel gedoe (op het werk).
En dan ben je niet in de stemming voor een feestje maar je wil ook niet afzeggen, dus dan zit je daar een beetje gezellig te doen terwijl je liever thuis op de bank zit.
is nooit leukmisschien kan je dan maar beter wel afzeggen volgende keer anders
wordt het ook zo'n geforceerd gedoe.
Ben ik niet erg goed inals ik een klotebui heb heb ik ook een klotebui
![]()
![]()
Ach, ik wou ook niet afzeggen met een smoesje en er ook niet een drama van maken, dus zijn we maar gewoon gegaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, dat soort ellende...
is nooit leukmisschien kan je dan maar beter wel afzeggen volgende keer anders
wordt het ook zo'n geforceerd gedoe.
Ben ik niet erg goed inals ik een klotebui heb heb ik ook een klotebui
The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik zeg altijd gewoon dat ik een klotebui hebquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, ik wou ook niet afzeggen met een smoesje en er ook niet een drama van maken, dus zijn we maar gewoon gegaan.![]()
![]()
Werkt beter voor mij![]()
![]()
Ikke.....Ik hoef dat niet te zeggen. Dat zie je zo wel aan de blik in mijn ogen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon dat ik een klotebui heb![]()
![]()
Werkt beter voor mij![]()
Kan het niet verbergen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof je wel, tis donker en dan moet ik al die sloten weer losmakenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:18 schreef Aleandra het volgende:
Volgens mij zijn de kutbuien al over.
Voel buiten maar. Heerlijk temperatuurtje![]()
Lien had een feestje maar was niet zo in de stemming, hommelus op het werk en danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
Waar is dat feestje? Of Wie heeft een kutbui?
heb je niet zoveel zin in een feestje.![]()
Hmm lijkt mij juist een goede aanleidingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lien had een feestje maar was niet zo in de stemming, hommelus op het werk en dan
heb je niet zoveel zin in een feestje.![]()
hmmmmmmmm zo kan je het ook bekijken, maar als je niet in de stemming bent ben je gewoon nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm lijkt mij juist een goede aanleiding
in de stemming![]()
![]()
Dat is waar, tis moeilijk te beoordelen vanaf hierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmmmmmm zo kan je het ook bekijken, maar als je niet in de stemming bent ben je gewoon niet
in de stemming![]()
Normaal gesproken wel maar ik kan me voorstellen als je de aanleiding van een hommeles vrolijk voorbij ziet lopen met een glas wijn in de hand zakt je motivatie ook naar het nulpunt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm lijkt mij juist een goede aanleiding
Ben ik ook geneigd om thuis op de bank een fles wijn open te trekken![]()
Ow... ik had niet begrepen dat de aanleiding van de hommelus (wat mooi gezegd trouwensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar ik kan me voorstellen als je de aanleiding van een hommeles vrolijk voorbij ziet lopen met een glas wijn in de hand zakt je motivatie ook naar het nulpunt.
Ben ik ook geneigd om thuis op de bank een fles wijn open te trekken)
ook aanwezig was op het feestje !![]()
![]()
Dat weet ik ook niet. Doe maar een veronderstelling.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... ik had niet begrepen dat de aanleiding van de hommelus (wat mooi gezegd trouwens)
ook aanwezig was op het feestje !![]()
Was Liens Feestje van dr werk ? Dan zou ik zo zeggen . Nee sorry.
Maar als het een privefeestje was dan moet je je toch los kunnen maken van je werkomstandigheden ....![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als die hommelusleier wél aawezig was zou ik wel gaan, mooie aanleiding om effe
je hart te luchten![]()
![]()
Meestal lucht het wel lekker op als je bij mensen op bezoek gaat waar je gewoon je ei kwijt kanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
Was Liens Feestje van dr werk ? Dan zou ik zo zeggen . Nee sorry.
Maar als het een privefeestje was dan moet je je toch los kunnen maken van je werkomstandigheden ....
en gewoon kan zeggen, godverdomme dit en dat,,, mooi kut ...
maar ik weet verder niet wat voor feestje het was en wat voor hommelus dus la maar...![]()
Jij zou hem meteen met een verfkwast om de oren meppen héquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
je hart te luchten![]()
Je bent goed bezig met die verfkwasten de laatste tijd Fann![]()
Ook een goeiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
je hart te luchten![]()
![]()
Ik heb effe pauzequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:33 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Jij zou hem meteen met een verfkwast om de oren meppen hé![]()
Je bent goed bezig met die verfkwasten de laatste tijd Fann, maar het wordt mooi !
![]()
![]()
Ja dat zien we aan je updates af en toequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb effe pauze, maar het wordt mooi !
Nice job
![]()
![]()
Thanks !quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zien we aan je updates af en toeNice job
maar ik ben wel hélemaal gebroken![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:36 schreef Aleandra het volgende:
Ik geloof het meteen.
Nog geen last van overbelaste spieren zo links en rechts?daarom doe ik dit ook heeeeeeeeeel rustig aan, keuken, badkamer en toilet MOET
wel snel, want zolang je bezig bent kan je die niet gebruiken, maar de hal kan ik rustig aan
doen, en dat doe ik ook![]()
![]()
Dus toch een gewoon kapot van eeerder klussenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Thanks !
maar ik ben wel hélemaal gebroken![]()
![]()
Jah... was eigenlijk niet de bedoeling om de hal helemaal opnieuw te doen, maar ik dacht dat dequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus toch een gewoon kapot van eeerder klussen
verf van de badkamer dezelfde kleur als de hal was dus dat ik wel ''even'' de plekjes kon bijwerken
maar toen bleek dat de verf lichter van kleur was en dat zag ik pas toen het droog was![]()
Dus toen zaten er allemaal lichte plekjes en moest ik wel![]()
Maar geeft niet, er waren nog wat andere dingen die eigenlijk ook nodig moesten, dus
dan alles maar in 1x.
Nu kan ik het nog opbrengen, maar ik weet niet hoe dat over een paar jaar is, dan ben ik
tenminste klaar voor een jaartje of 10![]()
![]()
Ben er ook effe klaar mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus toch een gewoon kapot van eeerder klussen
Het is nu tijd om effe op de bank te hangen, rond te kijken en te genieten van het effect van de vorige klussen.![]()
Dat ga ik hierna ook doen, als alles klaar is !quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:43 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Ben er ook effe klaar mee.
Het is nu tijd om effe op de bank te hangen, rond te kijken en te genieten van het effect van de vorige klussen.![]()
heeeeeeerlijk lijkt me dat en dan steek ik voorlopig geen vinger meer uit !![]()
![]()
Bank hangen en tv kijken.
Pfff zit nu te kijken naar een stel op hol geslagen engelse tienermeiden op vakantie. Nou daar wordt je ook niet vrolijk van
![]()
![]()
Ik heb nu geen tijd om te bankhangenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:44 schreef Aleandra het volgende:
Bank hangen en tv kijken.
Pfff zit nu te kijken naar een stel op hol geslagen engelse tienermeiden op vakantie. Nou daar wordt je ook niet vrolijk van
ik ga effe een bak koffie zetten en nog even wat doen
kan nog nét![]()
See joe leter allemaal !!!!!!!!!!!!
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
Ik zou zeggen dan maar het gehele huis... Dan kun je echt weer 10 jaar verder.. Slaapkamer en woonkamer ook nog ff meenemen en dan op een welverdiende vakantie zou ij zeggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... was eigenlijk niet de bedoeling om de hal helemaal opnieuw te doen, maar ik dacht dat de
verf van de badkamer dezelfde kleur als de hal was dus dat ik wel ''even'' de plekjes kon bijwerken
maar toen bleek dat de verf lichter van kleur was en dat zag ik pas toen het droog was![]()
Dus toen zaten er allemaal lichte plekjes en moest ik wel![]()
Maar geeft niet, er waren nog wat andere dingen die eigenlijk ook nodig moesten, dus
dan alles maar in 1x.
Nu kan ik het nog opbrengen, maar ik weet niet hoe dat over een paar jaar is, dan ben ik
tenminste klaar voor een jaartje of 10
.
![]()
![]()
Doeiii klusFANNquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nu geen tijd om te bankhangenik ga effe een bak koffie zetten en nog even wat doen
kan nog nét![]()
See joe leter allemaal !!!!!!!!!!!!
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Oehh Fann, je bent een doorzetter hoor.
Werk ze nog.
Zat zelf te twijfelen of ik nog een glaasje derbij zou nemen of niet. Maar nu ik zie hoe die grieten het er in gieten mag ik der ook nog best eentje nemen.
Een is geen hé.![]()
![]()
slaapkamer heb ik al gedaan !quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dan maar het gehele huis... Dan kun je echt weer 10 jaar verder.. Slaapkamer en woonkamer ook nog ff meenemen en dan op een welverdiende vakantie zou ij zeggen
.
![]()
Woonkamer wordt wel lastig, i.v.m. nieuw linoleum ofzoiets want bij de bureaustoel is het kapot,
dus dan moet die kamer leeg en dat wordt heeeeeeeeeeeel lastig.
maar komt ook wel een keer, voorlopig effe klaar.quote:Doeiii
Thanks !quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef Aleandra het volgende:
Oehh Fann, je bent een doorzetter hoor.
Werk ze nog.
Zat zelf te twijfelen of ik nog een glaasje derbij zou nemen of niet. Maar nu ik zie hoe die grieten het er in gieten mag ik der ook nog best eentje nemen.
Een is geen hé.
Neem jij maar een wijntje, jij bent klaar met klussen![]()
oké, ik ben weg
![]()
![]()
Gelukkig. Jullie zijn opgehouden met speculeren.
Ik vertel nog es wat, zeg. Sjezus.The love you take is equal to the love you make.![]()
Iig sterkte met je werkvooruitzichten Lienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:03 schreef Lienekien het volgende:
Gelukkig. Jullie zijn opgehouden met speculeren.
Ik vertel nog es wat, zeg. Sjezus.![]()
Okquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:06 schreef Aleandra het volgende:
Wittig.......Vandaag aan de martini bianco met bitterlemon.![]()
![]()
Ja ach, ik ben nu vrij, dus dan moet ik me ervan los kunnen maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Iig sterkte met je werkvooruitzichten LienThe love you take is equal to the love you make.![]()
Zoveel valt er niet terug te lezen Leandra...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:04 schreef Leandra het volgende:
Darn, gaat het een keer ergens over, heb ik het gemist....
* Leandra gaat wel even teruglezen
Maar met U alles goed ?![]()
Wel ook doen ...OK!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben nu vrij, dus dan moet ik me ervan los kunnen maken.![]()
Nee, qua teruglezen viel het idd mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet terug te lezen Leandra...
Maar met U alles goed ?
Ja, alles goed hier, en daar?![]()
Hier is alles Ok . Daar is ook een beetje aan de rest hier ..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, qua teruglezen viel het idd mee.
Ja, alles goed hier, en daar?![]()
Al een nieuw huis ?![]()
Nee, eerst het oude huis verkopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier is alles Ok . Daar is ook een beetje aan de rest hier ..![]()
Al een nieuw huis ?
Nou ja... we weten al wel welk huis we dan gaan kopen, maar dat gebeurt pas als het huis verkocht is.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Get loose Lien ff wat arm bewegingkies![]()
![]()
The love you take is equal to the love you make.![]()
En dan als tussenstation KWB.. En hopen dat het nog steeds te koop is ... Maar wie weet wordt het nog wel goedkoper...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, eerst het oude huis verkopen.
Nou ja... we weten al wel welk huis we dan gaan kopen, maar dat gebeurt pas als het huis verkocht is.![]()
Het is niet te koop, en wordt in principe niet goedkoper, en als het aan N ligt dan wordt het tussenstation zoveel mogelijk beperkt, dus het liefst direct van het ene huis naar het andere.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan als tussenstation KWB.. En hopen dat het nog steeds te koop is ... Maar wie weet wordt het nog wel goedkoper...![]()
Hmm Das minder. Je droomhuis vinden maar het staat niet te koop .quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet te koop, en wordt in principe niet goedkoper, en als het aan N ligt dan wordt het tussenstation zoveel mogelijk beperkt, dus het liefst direct van het ene huis naar het andere.![]()
![]()
Nee, we weten welk huis we gaan kopen, maar het staat niet te koop, komt ook niet te koop, maar wij kopen het als het huis van N verkocht is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmm Das minder. Je droomhuis vinden maar het staat niet te koop .![]()
En dat weet de huidige eigenaar ook?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, we weten welk huis we gaan kopen, maar het staat niet te koop, komt ook niet te koop, maar wij kopen het als het huis van N verkocht is.![]()
OK dus er is al een deal ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja...
Die heeft nog even de dakgoten laten vervangen terwijl dat nog helemaal niet nodig was![]()
Ik zie het verhuiskaartje wel verschijnen.. Maar vnl. eerst succes met de verkoop
![]()
Ja, dat is allang geregeldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dus er is al een deal ...Ik zie het verhuiskaartje wel verschijnen.. Maar vnl. eerst succes met de verkoop
Thnx
Forum Opties Forumhop: Hop naar: